Technika Chepri'ego
+4
Hikaru
Al
Hazard
Khepri
8 posters
Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Technika Chepri'ego
Nie Maj 12, 2013 5:57 pm
Wiem, że jeszcze dużo postów minie zanim będę w stanie opanować tą technikę, ale tak przynajmniej będę od razu wiedział co w niej ewentualnie zmienić.
Ki Drill
Wersja krótkodystansowa
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu ostrza z Ki, a następnie wprawieniu bo w ruch obrotowy. Tworzy się niszczycielskie wiertło, które przewierci się przez wszystko, przy nie tak wysokim koszcie Ki. Jej wadą jest krótki zasięg.
Wymagania: Ki Sword, 100 energii, 100 szybkości, 12 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,3*(energia + szybkość); Koszt: 80% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce
Wersja długodystansowa
Opis: Polega ona na wystrzeleniu uprzednio stworzonego wiertła w kierunku przeciwnika, wizualnie przypomina Makankosappo. Obrażenia wzrastają niewiele, w przeciwieństwie do kosztu Ki, co jest związane z większym zasięgiem techniki.
Wymagania: Wersja krótkodystansowa, 200 energii, 200 szybkości, 24 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,5*(energia + szybkość); Koszt: 140% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 1x w walce
Uwaga! Aby zablokować ten atak trzeba mieć przynajmniej dwa razy więcej energii od atakującego
(Obie wersje nie mogą być używane bezpośrednio po sobie)
Technika(atak) ofensywna
Ki Drill
Wersja krótkodystansowa
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu ostrza z Ki, a następnie wprawieniu bo w ruch obrotowy. Tworzy się niszczycielskie wiertło, które przewierci się przez wszystko, przy nie tak wysokim koszcie Ki. Jej wadą jest krótki zasięg.
Wymagania: Ki Sword, 100 energii, 100 szybkości, 12 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,3*(energia + szybkość); Koszt: 80% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce
Wersja długodystansowa
Opis: Polega ona na wystrzeleniu uprzednio stworzonego wiertła w kierunku przeciwnika, wizualnie przypomina Makankosappo. Obrażenia wzrastają niewiele, w przeciwieństwie do kosztu Ki, co jest związane z większym zasięgiem techniki.
Wymagania: Wersja krótkodystansowa, 200 energii, 200 szybkości, 24 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,5*(energia + szybkość); Koszt: 140% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 1x w walce
Uwaga! Aby zablokować ten atak trzeba mieć przynajmniej dwa razy więcej energii od atakującego
(Obie wersje nie mogą być używane bezpośrednio po sobie)
Technika(atak) ofensywna
- GośćGość
Re: Technika Chepri'ego
Nie Maj 12, 2013 8:18 pm
Trochę jak KI Sword. Podoba mi się.
Jak dla mnie trochę efekt jest wysadzony, ale poczekam na kogoś kto to ogarnie bardziej niż ja.
Jak dla mnie trochę efekt jest wysadzony, ale poczekam na kogoś kto to ogarnie bardziej niż ja.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Wto Maj 28, 2013 1:53 pm
Moim zdaniem June ma trochę racji. Przy bardzo dobrym efekcie stosunkowo małe wymagania. Pierwsze co rzuca mi się w oczy to ilość pkt. treningowych. Zwiększyłbym i to o sporo. Po drugie - energia (z mnożnikiem) + szybkość + siła wydaje mi się przesadą. Proponowałbym energia z * + siła lub szybkość; ewentualnie niech zostanie i szybkość i siła, ale bez mnożnika przy energii. Tyle z mojej strony
Re: Technika Chepri'ego
Pon Lip 15, 2013 8:31 pm
Oke, idąc za tym co powiedział Hazard, zmieniłem efekt techniki. Zrezygnowałem z siły, na rzecz większego mnożnika (gdyby pozostał taki sam, to niczym by się to nie różniło od pierwowzoru), zwiększyłem też koszt pkt treningowych obu wersji.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Pon Lip 15, 2013 8:44 pm
Technika jest overpowered w obu wersjach, na dodatek jako że ciśniesz w eng/zr technika jest jeszcze bardziej OP w twoich rękach plus praktyczna nieblokowalność zważywszy że energia u ciebie jest dość mocna.
I wersja
co 4 tury x2 WTF??
Przecież ty tym komuś zasuniesz za 1032 dmg w zaokrągleniu, po takim ciosie to przeciwnik o twojej sile zostanie 618 hp i będzie łatwym celem do ubicia -,- ,nawet nie dożyje tych 4 tur do 2 ataku.
Wersja II
No 1 użycie to jakoś redukuje wysoki dmg. Ale i tak WTF!?!?!
1191 dmg jeszcze wyżej, dodatkowo nie do zablokowania "Are you fucking kidding??" przecież to jest praktycznie "Nuke Type Attack" czyli taki co nie da się nic zrobić i ci kosi ponad 50% hp, w skrócie atak na widok którego można powiedzieć oh shit!
Za niskie wymagania, za wysoki dmg.
NOT A HELL OF A CHANCE I'L ACCEPT THAT!
I wersja
co 4 tury x2 WTF??
Przecież ty tym komuś zasuniesz za 1032 dmg w zaokrągleniu, po takim ciosie to przeciwnik o twojej sile zostanie 618 hp i będzie łatwym celem do ubicia -,- ,nawet nie dożyje tych 4 tur do 2 ataku.
Wersja II
No 1 użycie to jakoś redukuje wysoki dmg. Ale i tak WTF!?!?!
1191 dmg jeszcze wyżej, dodatkowo nie do zablokowania "Are you fucking kidding??" przecież to jest praktycznie "Nuke Type Attack" czyli taki co nie da się nic zrobić i ci kosi ponad 50% hp, w skrócie atak na widok którego można powiedzieć oh shit!
Za niskie wymagania, za wysoki dmg.
NOT A HELL OF A CHANCE I'L ACCEPT THAT!
Re: Technika Chepri'ego
Pon Lip 15, 2013 9:02 pm
Poprawiłem, mam nadzieje, że jest lepiej.
Wersja krótkodystansowa
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu ostrza z Ki, a następnie wprawieniu bo w ruch obrotowy. Tworzy się niszczycielskie wiertło, które przewierci się przez wszystko, przy nie tak wysokim koszcie Ki. Jej wadą jest krótki zasięg.
Wymagania: Ki Sword, 200 energii, 200 szybkości, 17 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,4*energia + szybkość; Koszt: 90% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce
Wersja długodystansowa
Opis: Polega ona na wystrzeleniu uprzednio stworzonego wiertła w kierunku przeciwnika, wizualnie przypomina Makankosappo. Obrażenia wzrastają niewiele, w przeciwieństwie do kosztu Ki, co jest związane z większym zasięgiem techniki.
Wymagania: Wersja krótkodystansowa, 500 energii, 500 szybkości, 34 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,5*energia + szybkość; Koszt: 150% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 1x w walce
Wersja krótkodystansowa
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu ostrza z Ki, a następnie wprawieniu bo w ruch obrotowy. Tworzy się niszczycielskie wiertło, które przewierci się przez wszystko, przy nie tak wysokim koszcie Ki. Jej wadą jest krótki zasięg.
Wymagania: Ki Sword, 200 energii, 200 szybkości, 17 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,4*energia + szybkość; Koszt: 90% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce
Wersja długodystansowa
Opis: Polega ona na wystrzeleniu uprzednio stworzonego wiertła w kierunku przeciwnika, wizualnie przypomina Makankosappo. Obrażenia wzrastają niewiele, w przeciwieństwie do kosztu Ki, co jest związane z większym zasięgiem techniki.
Wymagania: Wersja krótkodystansowa, 500 energii, 500 szybkości, 34 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,5*energia + szybkość; Koszt: 150% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 1x w walce
Re: Technika Chepri'ego
Czw Sie 01, 2013 5:31 pm
Dobra, widzę, że z tego nic nie wyjdzie, więc rezygnuje ze świdra i dam to:
Dragon Claws
Typ: Fizyczna
Poziom I
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu z Ki pazurów, ściśle przylegających do dłoni.
Mają one dużą niszczycielską moc i przedrą się przez niemal wszystko.
Wymagania: Ki Sword, 200 energii, 200 siły, 20 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,4*energia + siła; Koszt: 90% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce
Poziom II
Opis: Dzięki lepszej kontroli nad Ki, pazury stają się twardsze i przypominają energetyczny egzoszkielet, przez co mogą zadawać większe obrażenia. Zyskują też specyficzną właściwość zwiększającą siłę ataków fizycznych, działając podobnie do kastetu.
Wymagania: Poziom I, 500 energii, 35 pkt treningowych wersja ofensywna, 40 pkt wersja neutralna
Wersja ofensywna:
Efekt: dmg= 1,5*energia + siła Koszt: 80% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 1x w walce
Technika(atak) ofensywna
Wersja neutralna:
Efekt: +5% do ataków fizycznych Koszt: 15 Ki na turę utrzymania pazurów.
Użycie: Max. 4 tury.
Technika(atak) neutralna
EDIT: Wpadł mi dzisiaj taki właśnie pomysł na poprawienie tej techniki.
Edit2: Dodany obrazek drugiego poziomu, dla łatwiejszej wizualizacji.
Dragon Claws
Typ: Fizyczna
Poziom I
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu z Ki pazurów, ściśle przylegających do dłoni.
Mają one dużą niszczycielską moc i przedrą się przez niemal wszystko.
Wymagania: Ki Sword, 200 energii, 200 siły, 20 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,4*energia + siła; Koszt: 90% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce
Poziom II
Opis: Dzięki lepszej kontroli nad Ki, pazury stają się twardsze i przypominają energetyczny egzoszkielet, przez co mogą zadawać większe obrażenia. Zyskują też specyficzną właściwość zwiększającą siłę ataków fizycznych, działając podobnie do kastetu.
Wymagania: Poziom I, 500 energii, 35 pkt treningowych wersja ofensywna, 40 pkt wersja neutralna
Wersja ofensywna:
Efekt: dmg= 1,5*energia + siła Koszt: 80% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 1x w walce
Technika(atak) ofensywna
Wersja neutralna:
Efekt: +5% do ataków fizycznych Koszt: 15 Ki na turę utrzymania pazurów.
Użycie: Max. 4 tury.
Technika(atak) neutralna
EDIT: Wpadł mi dzisiaj taki właśnie pomysł na poprawienie tej techniki.
Edit2: Dodany obrazek drugiego poziomu, dla łatwiejszej wizualizacji.
Re: Technika Chepri'ego
Pon Lis 25, 2013 5:07 pm
Myślę, że technika jest zdatna do oceny.
Uprzejmie proszę o krytykę.
Uprzejmie proszę o krytykę.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Pon Lis 25, 2013 6:57 pm
Jeśli o mnie chodzi to przyczepię się jedynie do wymagań. Co byś powiedział na zwiększenie pkt. treningowych? 1 poziom - 30, 2 poziom - 40/45, taka luźna sugestia
Re: Technika Chepri'ego
Pon Lis 25, 2013 7:08 pm
Co bym powiedział? Hmm... 30/40/45... A może 20/35/40? Jakby nie patrzeć, to jest 95 pkt.
A taki Final Shine kosztuje raptem 25 pkt, tak więc...
A taki Final Shine kosztuje raptem 25 pkt, tak więc...
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Wto Lis 26, 2013 11:03 am
Tak dla kosmetyki proponuję dodać opisy do poziomu 2, a mianowicie opisanie zastosowań, bo jakby nie patrzeć opis II poziomu wyjaśnia "neutralne" zastosowanie, ale nie wyjaśnia tego pierwszego, (wiesz utrzymujesz je i nimi bijesz i co żeby zadać większy dmg bijesz mocniej za ki?? wtf??) i chodziło mi o to że na jedno uderzenie wzmacniasz pazury dużym zastrzykiem ki by nie wiem stały się ostrzejsze niż skalpel i zdajesz duży dmg atak ofensywny po czym, że masz jeszcze ki pazury wracają do oryginalnej formy.
A teraz druga ważna sprawa na którą nikt nie zwrócił uwagi. Nie sprecyzowałeś jaki to rodzaj techniki Fizyczna czy Energetyczna. Jak patrzę na opis to raczej będzie fizyczny typ.
Piszę żebyś to dodał na wszelki wypadek, prawie skończyłem mechanikę pod podpunkt chyba 13 albo 12 w regu odnośnie walki, jeszcze nie obowiązuje więc nie przejmuj się tym, po prostu mówię żebyś nie musiał potem dopisywać.
A teraz druga ważna sprawa na którą nikt nie zwrócił uwagi. Nie sprecyzowałeś jaki to rodzaj techniki Fizyczna czy Energetyczna. Jak patrzę na opis to raczej będzie fizyczny typ.
Piszę żebyś to dodał na wszelki wypadek, prawie skończyłem mechanikę pod podpunkt chyba 13 albo 12 w regu odnośnie walki, jeszcze nie obowiązuje więc nie przejmuj się tym, po prostu mówię żebyś nie musiał potem dopisywać.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Wto Lis 26, 2013 6:46 pm
Co do pkt. treningowych to moim skromnym zdaniem techniki własne powinny "zżerać" ich więcej, stąd to zawyżenie progu.
Re: Technika Chepri'ego
Wto Lis 26, 2013 7:48 pm
Hmm... Rozumiem.
Nadal jednak mnie się wydaje, że 20/35/40 jest odpowiednie.
Nadal jednak mnie się wydaje, że 20/35/40 jest odpowiednie.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Wto Lis 26, 2013 8:25 pm
W porządku, niech będzie.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Wto Lis 26, 2013 8:45 pm
Hai
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Sro Lis 27, 2013 2:11 am
No i gitara kolejny Akcept dla ciebie ode mnie prosto z Al'owego śmajtfona ^^
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Czw Lis 28, 2013 5:17 pm
Akcept
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Czw Lis 28, 2013 6:18 pm
Dla formalności Akcept
Re: Technika Chepri'ego
Sro Gru 18, 2013 7:35 am
Inhuman Smell
Typ: Fabularna
Opis:
Wszechobecne opary siarki i ciężkich związków chemicznych mogą bardzo zaszkodzić na nos i drogi oddechowe. Jednak w połączeniu z leczniczymi umiejętnościami, jakie posiadają demony, owe części ciała mogą zostać uodpornione na złe warunki, a nawet usprawnione do poziomu, o jakim zwykli ludzie mogą pomarzyć. Jesli wziąć pod uwagę fakt, że każdy ma jedyny w swoim rodzaju zapach, to otrzymujemy możliwość odnalezienia niemal każdego po zapachu, który bardzo trudno ukryć. W walce jadnak zapachy nakładają się na siebie i nie da się tak kogoś wykryć.
Poziom I:
Wymagania: 10 sesji treningowych w lokalizacji Wulkan
Efekt: Wykrycie każdego w obrębie tematu (nie dotyczy androidów) koszt: brak
Użycie: tylko poza walką
Poziom II:
Wymagania: Poziom I, 5 sesji treningowych w lokalizacji Bagno
Efekt: Wykrycie każdego w obrębie planety (nie dotyczy androidów) koszt: brak
Użycie: tylko poza walką
Technika neutralna
Technika fizyczna
Typ: Fabularna
Opis:
Wszechobecne opary siarki i ciężkich związków chemicznych mogą bardzo zaszkodzić na nos i drogi oddechowe. Jednak w połączeniu z leczniczymi umiejętnościami, jakie posiadają demony, owe części ciała mogą zostać uodpornione na złe warunki, a nawet usprawnione do poziomu, o jakim zwykli ludzie mogą pomarzyć. Jesli wziąć pod uwagę fakt, że każdy ma jedyny w swoim rodzaju zapach, to otrzymujemy możliwość odnalezienia niemal każdego po zapachu, który bardzo trudno ukryć. W walce jadnak zapachy nakładają się na siebie i nie da się tak kogoś wykryć.
Poziom I:
Wymagania: 10 sesji treningowych w lokalizacji Wulkan
Efekt: Wykrycie każdego w obrębie tematu (nie dotyczy androidów) koszt: brak
Użycie: tylko poza walką
Poziom II:
Wymagania: Poziom I, 5 sesji treningowych w lokalizacji Bagno
Efekt: Wykrycie każdego w obrębie planety (nie dotyczy androidów) koszt: brak
Użycie: tylko poza walką
Technika neutralna
Technika fizyczna
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Sro Gru 18, 2013 10:02 am
W obrębie planety to przegięcie żeby aż tak węch Ci się polepszył. Poza tym owy zmysł podlega bardzo mocno wiatrom, jeśli ktoś stoi tak by nie nawiewać na Ciebie uniemożliwi wyczucie takiej osoby. Nie prościej opanować ki fill ? Ta technika łączy wszystkie zmysły tworząc jeden, który nie ma ograniczeń zbytnio dużych.
Re: Technika Chepri'ego
Sro Gru 18, 2013 2:37 pm
No właśnie... Przy wymyślaniu tej techniki niejako pominąłem czynnik zmiennych wiatrów, ale to chyba przez to, że średnio wiedziałem jak to rozwiązać, wpadło mi do głowy tylko rzucanie kością. Z tą planetą... Hmm... No dobra, tu też trochę przegiąłem, raczej obszar pod forum, co nie?
- GośćGość
Re: Technika Chepri'ego
Sro Gru 18, 2013 4:47 pm
Obszar podforum jest już bardziej realny. Jeśli takie jest twoje życzenie to nie mam zastrzeżeń.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Technika Chepri'ego
Sro Gru 18, 2013 6:35 pm
Dalej nie rozumiem po co Ci taki czuły węch skoro masz ki filla, po co rozbijać tą technikę na wyczulenie poszczególnych zmysłów skoro wyczuwanie Ki jest zbiorem wszystkich zmysłów jakie posiada człek ? Także nie wiem jak rozwiązać kwestie zmienności wiatrów i tak, podforum jest bardziej realne choć dalej uważam, że najwyżej w obrębie tematu miałoby sens. Żadne zwierze na Ziemi nie jest w stanie dalej użyć swego węchu niż te pół kilometra.. przynajmniej na lądzie bo tak się rozkładają akurat cząsteczki zapachu, w wodzie rekiny mają ułatwione zadanie. Mógłbyś podążać czyimś tropem przez kilka tematów i tu się zgodzę, ale wyczuwać go z miejsca to jak dla mnie nadal nie realne. Musiałbyś mieć kinol chyba wielkości słonia...
Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|