Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Technika Hazard'a.

+6
Xanas
Al
Kuro
Hikaru
Reito
Hazard
10 posters
Go down
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Technika Hazard'a.

Sro Sty 02, 2013 11:01 pm
Technika Czterech Żywiołów.

Opis: Za pomocą telekinezy użytkownik jest zdolny wspomóc się w walce jednym z czterech żywiołów: wodą, ogniem, ziemią, powietrzem. Może to zrobić na dwa sposoby:
- Do obrony: żywioł przyjmuje formę tornada, która otacza wojownika z każdej strony (znajduje się on w jego centrum) i w mniej lub bardziej skuteczny sposób redukuje obrażenia (zależne od żywiołu).
- Do ataku: tornado zostaje wysłane w stronę przeciwnika zadając mu obrażenia (ich ilość jest również zależna od żywiołu).

Wymagania: znajomość techniki Telekinesis. 150 Energii. 60 pkt. Treningowych.

Uwaga – można przejść z formy obronnej do atakującej, lecz nie odwrotnie.

Wodne Tornado:
- Obrona – jest w stanie zredukować 70% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – Dmg = Ki (max.40%). Koszt Ki = obrażenia + energia.

Ogniste Tornado:
- Obrona – redukcja 30% obrażeń. W przypadku dmg. równego lub większego od 50% max. Ki użytkownika następuje eksplozja. Rezultat – planowany dmg. z ataku przeciwnika *2. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – ze względu na słabą obronę to tornado sieje największe spustoszenie w przypadku użycia ofensywnego. Dmg = Ki (max.70%). Koszt Ki = obrażenia + energia.

Powietrzne Tornado:
- Obrona – redukuje 50% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – Dmg = Ki (max.25%). Koszt Ki = obrażenia + energia.

Ziemne/Piaskowe Tornado (zostało już ono użyte przez moją postać).
- Obrona – redukcja 100% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – ze względu na najmocniejszą defensywę, zadaje najmniej obrażeń. Dmg = Ki (max.10%). Koszt Ki = obrażenia + energia

Uwaga – Danego żywiołu można użyć tylko wtedy, gdy mamy skąd go „zaczerpnąć”. Nie da się użyć Wodnego Tornada gdy w okolicy nie ma żadnego większego zbiornika z wodą. Powietrznego można użyć praktycznie zawsze, toteż jest stosunkowo najsłabsze. Do Ognistego potrzebny jest pożar, można jednak samemu wywołać eksplozję i wtedy użyć ognia. Ziemnego można użyć jedynie na suchym lądzie.
Techniki można użyć RAZ w walce (formy defensywnej oraz ofensywnej jednego żywiołu).

Wszystkie przeliczniki liczbowe i tego typu rzeczy są jak najbardziej do „ruszenia”. Nie znam się za bardzo na ustalaniu mechaniki, ilości obrażeń i redukcji czy kosztów Ki, tak więc jestem jak najbardziej otwarty na wszelkie sugestie i zmiany (byleby nie została zachwiana zależność żywiołów – najlepsza obrona: ziemia, najlepszy atak: ogień itd.).

Przepraszam za ogólny chaos, mam nadzieję że każdy ogarnie o co chodzi. No a jak nie, to postaram się to opisać jakoś czytelniej.

Ponadto jest to moja pierwsza technika własna, więc proszę o wyrozumiałość. Jeśli z czymś przesadziłem to nie wyzywać, tylko cierpliwie wytłumaczyć Smile.
Reito
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)
http://dragon2326.deviantart.com/

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Sty 03, 2013 4:28 pm
Właściwie to nie ma się do czego przyczepić.
Opracowanie dmg i kosztów mi pasuje.

Pozostaje tylko kwestia czasu nauki. Masz technikę, która jednocześnie jest ofensywna i defensywna a dodatkowo daje niezły dmg w przypadku ognistej wersji. Jakbyś dał 80 pkt to byłoby spoko.

Tak poza tym dla mnie może być Smile
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Sty 03, 2013 7:16 pm
Jasne, fajna technika, ale to nie The last Airbander tylko Dragon Ball.. władanie żywiołami jakoś mi nie leży.. gdyby nie to to bym zaakceptował.
Kuro
Kuro
Drobik
Drobik
Liczba postów : 1091
Data rejestracji : 29/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.db4evwer.com

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pią Sty 04, 2013 11:40 pm
Dlaczego ja na to nie wpadłem? Takie genialne a takie proste. W sumie chyba mi nie wolno się wtrącać zbytnio ale wydaje mi się Haz (nie bij), że Twoja postać jest za słaba, za młoda i zbyt mało doświadczona jak na taką technikę. Dałbym więcej obostrzeń.

- po 30 h treningu na każdy z żywiołów
- opanowana w całości telekineza]
- minimum SSJ 2
- do tego dopisywanie w fabule, ze coś tam kombinujesz w tym kierunku, nawet jak Ci nie wychodzi. Przykładowo w wolnej chwili na pustyni (o ile Rei da Ci wolną chwilę), mógłbyś zrobić takie tyci tyci tornadko z piasku itp.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Sob Sty 05, 2013 12:31 am
Ostatni podpunkt: jak najbardziej za, nawet sam zamierzałem coś takiego zrobić. Do pierwszego też nie mam zastrzeżeń, nie wiedziałem za bardzo ile dać tych godzin nauki, wychodzi na to, że dałem sporo za mało, skoro już 2 osoba mi o tym mówi. Telekinezę też w wolnej chwili mógłbym rozwinąć do ostatniego poziomu. Ale co do SSJ 2 mam pewne zastrzeżenia. Technika może wydaje się fajna i widowiskowa, jednak ma też swoje minusy. Przede wszystkim pochłania spore ilości Ki, mogę jej użyć tylko raz w walce, ponadto ograniczenie dostępu do danego żywiołu (tylko powietrza mogę użyć w zasadzie zawsze, a jest to żywioł dający najmniej korzyści). Tylko w przypadku ziemi redukuje 100% obrażeń. A na koniec chyba najważniejsza sprawa, czyli fakt, że do SSJ2 mam jeszcze sporo postów do napisania. Nawet "jedynki" jeszcze nie mam, więc o "dwójce" nawet nie ma co na razie myśleć. Opanuję technikę, zajmie mi to kilka sesji treningowych, lecz co mi po niej, skoro będę mógł jej użyć najwcześniej za kilka miesięcy?

Co do zastrzeżeń Hik'a. Rozumiem, liczyłem się z takim zarzutem, faktycznie nie są to realia DB. Jednak nie jest to władanie nad żywiołem, a jedynie wspomaganie się nim za pomocą telekinezy, która jest tu kluczowa. Z początku miałem zamiar wykorzystać kilka ze znanych mojej postaci technik i utworzyć z nich jedną, nową. Ostatecznie jednak doszło do wykorzystania "warunków strefowych" (tak to nazwę), by z pomocą wyżej wymienionej techniki obronić się lub zaatakować z ich pomocą. Mam nadzieję, że jednak zmienisz zdanie, a jeśli nie to może zaproponujesz coś od siebie, jakiś inny wymóg czy coś w tym stylu.
To tyle Smile
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Sob Sty 05, 2013 8:24 am
Tak właśnie włada się żywiołami, za pomocą telekinezy. Kuro strzelił w sedno jeśli bym przyzwolił na naukę, ale ta techna nie nadaje się na forum DB, przykro mi, choć jest dobrze opracowana.
Reito
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)
http://dragon2326.deviantart.com/

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pią Sty 11, 2013 3:58 pm
Ja bym proponował ci nie rezygnować z tego pomysłu tylko bardziej go dopasować do realiów DB. Sam pomysł tornada bardzo mi się podoba i przyznam, że sam chciałbym móc władać czymś takim Smile

Jak dla mnie to możesz przekształcić to w coś takiego:

Technika opierająca się na kontroli własnej energii dająca za równo obronę jak i atak w przypadku znalezienia się oponenta w jej zasięgu. Tornado stworzone na podobnej zasadzie co Barierre z tym, że cząsteczki KI uwalniane są chaotycznie o zróżnicowanym tempie ale zbliżonym kierunku ruchu tworząc tzw. tornado energetyczne. Atak, który zbliżyłby się do niego zostałby zdekoncentrowany i odbity zgodnie z jego kierunkiem ruchu. Z kolei przeciwnika można by przytrzymać przy sobie i używając tejże techniki zadać jednocześnie liczne obrażenia. Taki Rasengan w świecie DB tyle, że otaczający całe ciało ;P

Kwestię wymagań i efektu pozostawiam tobie jeśli byłbyś zainteresowany czymś takim Smile

EDIT czyli bardziej kaiten niż rasengan ^^
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Sob Sty 12, 2013 2:20 pm
Chcę napomknąć że w DB magia egzystuję, jest to po prostu naprawdę wyższa szkoła panowania nad KI. Przykładem czarnoksiężnika byli Bibidi i Babidi. Magia egzystowała zawsze tylko były na jej temat napomknięcia, i nie była nawet nurtem pobocznym w DB, pomimo faktu że rasa Majinów została stworzona za pośrednictwem magii.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pią Sty 10, 2014 8:29 pm
Nie widziałem nigdzie, że techniki fabularnie zostały zablokowane czy coś, więc zgłaszam chęć stworzenia czegoś takiego:

1. Nazwa - Zetsutaiteki shōheki (絶対的障壁) - Bariera Absolutna/Bezwzględna.
2. Rodzaj techniki - Fabularna.
3. Opis - Wojownik wykorzystuje znajomość 2 technik: Bakuhatsuha i Barierre; za pomocą pierwszej "rozdziela/rozciąga" Ki na danym terenie, by przy pomocy drugiej utworzyć na nim Barierę ochronną.
Tak to mniej więcej wygląda:
Bariera przyjmuje najbardziej pożądany w danym momencie kształt, z reguły figur przestrzennych. Doskonała do ochrony miast czy innych zasiedlonych terenów, gdy w pobliżu trwa walka dwóch potężnych wojowników, a nie chce się by ucierpieli mieszkańcy. To jak silna będzie zapora zależy od użytkownika, lecz nie jest ona niezniszczalna. Przez tego typu mur nie można przejść; nikt z zewnątrz nie dostanie się do środka (póki nie zniszczy przeszkody), ale też nikt wewnątrz bariery nie może opuścić terenu który ochrania. Będzie stać i spełniać swój obowiązek, póki nie zostanie zniszczona, lub użytkownik jej nie odwoła.
4. Wymagania - Znajomość technik Bakuhatsuha oraz Barierre, 450 energii, 40 pkt. treningowych.
5. Efekt - Wytworzenie na danym terenie Bariery. Jej wytrzymałość zależy od tego, ile Ki włoży się w jej utworzenie (Wytrzymałość = dmg które trzeba zadać by ją zniszczyć, dotyczy zarówno ataków fizycznych jak i energetycznych). Na każdy pkt. Ki przypada 10 pkt. wytrzymałości, czyli przykładowo jeśli w postawienie bariery włoży się 1000 Ki, trzeba uderzyć z mocą 10 000 dmg by ją zniszczyć. Techniki nie można użyć w trakcie walki by ochronić się przed atakiem przeciwnika!
6. Użycie - Raz w danej "sytuacji"/raz w danym temacie.
7. Technika - neutralno-defensywna.

Oczywiście wszystko jest do zmiany, tak więc czekam na wszelkie propozycje poprawek.
Takie pytanko jeszcze, czy tej techniki można by używać w sytuacji w której np. postać innego gracza jest nieprzytomna/ciężko ranna i nie chcemy by dostała się w wir nadchodzącej walki - "odkładamy" ją gdzieś na bok i ustawiamy naokoło niej ową barierę - przejdzie?


Ostatnio zmieniony przez Hazard dnia Czw Lut 19, 2015 11:16 am, w całości zmieniany 3 razy
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Sty 13, 2014 1:16 am
Technika bardzo mi się podoba, bardzo praktyczna i pomocna, zarazem zapewnia poczucie bezpieczeństwa i może się przydać na sytuacje wymagające szybkiej akcji obronnej ale nie będące walką.

Mam jedną uwagę 1 ki = 10 hp w przypadku włożenia powiedzmy 20,000 ki bariera otrzyma hp w wysokości 200,000 hp, to dość dużo.

Proponuję umieścić limit umieszczanego ki w wysokości nie wiem 60% - lub mniej (przy 50% hp będzie max 100,000 wynosiło)

A ogólnie jestem przekonany na Tak
Reito
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)
http://dragon2326.deviantart.com/

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Sty 13, 2014 2:41 pm
Całkiem mocna ta bariera Razz Ale mi się podoba. Niby fabularna ale na walkę też miałaby wpływ Very Happy Ktoś będzie chciał Cię zaatakować a ty będziesz siedział w barierze to zużyje nieco Ki by się tam dostać i w walce będzie miał już o tyle mniej. No ale z drugiej strony nikt mu nie każe tej bariery niszczyć Very Happy

Ode mnie akcept
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Sty 13, 2014 4:50 pm
Dla mnie akcept, ale powiedz czy teleportować się można do wewnątrz bariery takowej ? Czy zaburzenia ki to uniemożliwiają?
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Sty 13, 2014 6:17 pm
Hmm Rei szczerze, to robiąc technikę fabularną nie zastanawiałem sie nad jej użyciem w walce, bo myślałem że to nie dozwolone Very Happy Ale jeśli tak, to zostaje stosunek włożonej Ki do wytrzymałości bariery - 1 do 10, czy może z racji użycia w walce będzie on zmniejszony do powiedzmy 1 do 5? Hiku myślę że można uznać, że występują jakieś zaburzenia Ki uniemożliwiające teleportacje do bariery, a także z jej wnętrza na zewnątrz. Inaczej obrona nie byłaby absolutna, a tak ma to wyglądać (przy okazji wpadł mi pomysł na nazwę)
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Sty 13, 2014 6:17 pm
Dalej nie widzę limitu + brak tp więc ja się wstrzymuje od akcepta, w obecnej postaci niestety jest OP (Nie każdy umie instant transmission i nie każdy tego się nauczy)
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Sty 13, 2014 8:14 pm
Al ustalę ten limit, ale chcę najpierw wyjaśnić jedną sprawę. Czy tej techniki będę mógł używać w walce i czy będzie się to równało z jej "osłabieniem" (czyli to o czym pisałem, zmiana współczynnika - ilość ki = hp bariery - z 1:10 na 1:5.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Sro Sty 15, 2014 7:45 pm
Napisałeś że to technika FABULARNA, czyli nie tylko poza walką. Ale nie znaczy że jeżeli jesteś w labiryncie i chcecie odpocząć, bądź ktoś w trakcie ustawiania bariery uruchomił pułapkę to ta osłona was nie obroni. (bo nie jest to walka w sensie walki dosłownej)

Dobra co do zużycia ki, zważywszy że niby podczas walki zużyjesz ki i będziesz mieć mniejszy pasek po prostu ustawiłbym max wkładanej ki (jak w przypadku technik typowych) jak max 60 - 80%. I szczególnie możliwość teleportacji do wewnątrz (ale tylko i tylko w przypadki Instant Transmission/ Kai Kai), bo jak wspominałem mało kto to potrafi więc mało kto się przebije bez walki.
Xanas
Xanas
Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk1127/1500Technika Hazard'a. R0te38  (1127/1500)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Sty 23, 2014 6:20 pm
Jak zmienisz stosunek 1:10 na 1:5 to jak dla mnie akcept. Musisz tylko dopisać czy można sie teleportować do wewnątrz. I to w końcu fabualrna czy nie technka. Bo jak w walce to trzebaby też długość trwania mimo wszystko przewidzieć .bo dojdziesz do sytuacji że zamykasz przeciwnika w barierze i on sobie tam wisi. Nie ziszczy jej bo nie chce tracić energii , a ty też nie bedziesz niszczył własnej bariery. i tak będziecie sobie czekać ;p. Wolałbym twlasnie by technika miała time limit np 5 tur
NPC.
NPC.
Liczba postów : 2525
Data rejestracji : 29/05/2012

http://poke-life.net/pokemon.php?p=58946863&nakarm

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Sty 23, 2014 6:55 pm
Hmm wolałbym żeby teleportacja do wewnątrz jak i wewnątrz była niemożliwa, ma to być bariera "absolutna" jak nazwa wskazuje. Współczynnik 1:5 w trakcie walki - jak najbardziej. Co do tego czy jest to fabularna czy nie, nie zamierzałem używać jej w walce, ale skoro Rei stwierdził że byłaby taka możliwość to chętnie z niej skorzystam. Limit tur może być, ale nie zapominaj, że można rozbić barierę również fizycznymi atakami, chociaż oczywiście energetykami będzie dużo szybciej Smile

Co od limitu użytej Ki. Proponuję max. 70% poza walką, oraz max. 40% podczas walki (jeśli będę mógł jej używać podczas pojedynku). ~ Haz
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Sty 23, 2014 7:33 pm
W takim razie jestem na nie bo będzie zbyt overpowered.
NPC.
NPC.
Liczba postów : 2525
Data rejestracji : 29/05/2012

http://poke-life.net/pokemon.php?p=58946863&nakarm

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Sty 23, 2014 7:37 pm
Al masz na myśli tylko teleportacje czy coś jeszcze? Na dzień dzisiejszy tylko Hiku to ma, raczej nie będziemy walczy po przeciwnych stronach, czy to ma aż takie znaczenie? ~ Haz

Napisze tutaj żeby ci nie spamować. Cóż ma poeniważ technika sama w sobie utworzy wytrzymałą barierę (praktycznie nie do przebicia), i jeżeli taka będzie przeciwko wszystkiemu to, no jest jak supermen z brązowej ery, niepokonany.
Xanas
Xanas
Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk1127/1500Technika Hazard'a. R0te38  (1127/1500)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Lut 03, 2014 4:51 pm
Jak wprowadzisz to co napisałem 1:5, ilość tur trwania: by nie było sytuacji że ktoś sobie pójdzie tam spać. to Akcept ode mnie. Tylko jeszcze raz na walkę by dac komuś szanse ucieczki po rozbiciu, a nie rzucasz znowu xd xd
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Lut 03, 2014 4:58 pm
Teraz technika do walki, nie ma nawet mowy na coś takiego w walce, to będzie nawet przy ograniczeniu w turach OVERPOWERED. Nie NIE NIE i jeszcze raz NIE

Jedna technika OP przejdzie i pozostali zaczną robić overpowery posiłkując się "bo jemu pozwolono" -_-
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Lut 03, 2014 7:47 pm
No dobra, to zmieniamy. Współczynniki tak jak pisałem - 1:5 w trakcie walki i 1:10 poza nią. Ilość tur w walce, to co pisał Xan - 5 tur. No i odpuszczam tę teleportacje, będzie można się w ten sposób przebić przez tą barierę. Czy teraz będzie okej? Potem jeszcze rozpiszę całą technikę z uwzględnieniem tego o czym właśnie napisałem. I pytanie - czy będzie to fabularna z możliwością użycia w walce?
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Lut 03, 2014 11:18 pm
Nie to nie będzie fabularna, są fabularne i bojowe, nie ma hybryd.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Pią Lut 21, 2014 10:19 am
Nie widziałem nigdzie, że techniki fabularnie zostały zablokowane czy coś, więc zgłaszam chęć stworzenia czegoś takiego:

1. Nazwa - Zetsutaiteki shōheki (絶対的障壁) - Bariera Absolutna/Bezwzględna.
2. Rodzaj techniki - Fabularna.
3. Opis - Wojownik wykorzystuje znajomość 2 technik: Bakuhatsuha i Barierre; za pomocą pierwszej "rozdziela/rozciąga" Ki na danym terenie, by przy pomocy drugiej utworzyć na nim Barierę ochronną.
Tak to mniej więcej wygląda:

Bariera przyjmuje najbardziej pożądany w danym momencie kształt, z reguły figur przestrzennych. Doskonała do ochrony miast czy innych zasiedlonych terenów, gdy w pobliżu trwa walka dwóch potężnych wojowników, a nie chce się by ucierpieli mieszkańcy. To jak silna będzie zapora zależy od użytkownika, lecz nie jest ona niezniszczalna. Przez tego typu mur nie można przejść; nikt z zewnątrz nie dostanie się do środka (póki nie zniszczy przeszkody), ale też nikt wewnątrz bariery nie może opuścić terenu który ochrania. Wyjątek - Znajomość technik teleportacji - Kai Kai lub Shunkaido. Będzie stać i spełniać swój obowiązek, póki nie zostanie zniszczona, lub użytkownik jej nie odwoła.

4. Wymagania - Znajomość technik Bakuhatsuha oraz Barierre, 450 energii, 40 pkt. treningowych.

5. Efekt - Wytworzenie na danym terenie Bariery. Jej wytrzymałość zależy od tego, ile Ki włoży się w jej utworzenie (Wytrzymałość = dmg które trzeba zadać by ją zniszczyć, dotyczy zarówno ataków fizycznych jak i energetycznych). Na każdy pkt. Ki przypada 10 pkt. wytrzymałości, czyli przykładowo jeśli w postawienie bariery włoży się 1000 Ki, trzeba uderzyć z mocą 10 000 dmg by ją zniszczyć. W jej utworzenie można włożyć nie więcej niż 50% max. Ki. Techniki nie można użyć w trakcie walki by ochronić się przed atakiem przeciwnika!. Ograniczenie - po 10 turach bariera rozpada się.

6. Użycie - Raz w danej "sytuacji"/raz w danym temacie.
7. Technika - Fabularna.

Poprawione, czy teraz się nadaje?


Ostatnio zmieniony przez Hazard dnia Wto Maj 27, 2014 9:45 pm, w całości zmieniany 2 razy
Sponsored content

Technika Hazard'a. Empty Re: Technika Hazard'a.

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito