Technika Forsta
+5
Hazard
Hikaru
Reito
Al
Xanas
9 posters
Strona 1 z 2 • 1, 2
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Technika Forsta
Nie Cze 09, 2013 9:44 pm
Death Web
Poziom I
Opis: Ciało użytkowania spowija energetyczna plątanina sieci która lśni jasnym blaskiem. Gdy ktokolwiek dotknie użytkownika spowitego tą techniką otrzymuje obrażenia. Technika utrzymuje się przez pewien czas co chwila pobierając energię z wnętrza użytkownika. Nie zapewnia żadnej dodatkowej obrony i działa tylko na ataki fizyczne.
Wymagania: 150 energii, -10 punktów treningowych.
Efekt: DMG= DMG fizyczny przeciwnika + Energia *1.2 moja. Koszt/tura = Energia*1,4
Użycie: można użyć przez dwie tury 2 tury jedna po drugiej, max 2x w walce, co 2 tury
Defensywna
Uwaga: jeśli użyje się w jednej turze, a w drugiej nie to i tak trzeba czekać kolejne dwie tury
(każdy atak fizyczny przeciwnika sprawia że przeciwnik zadaje obrażenia Forstowi i sobie)
Poziom II
Opis: Z rąk użytkownika wystrzeliwuje cała masa energetycznych nici i po chwili oplata całe ciało przeciwnika. Pajęczyna zadaje obrażenia co turę a dodatkowo paraliżuje ofiarę. Nici są bardzo gęste i szybkie przez co uniknięcie ich jest prawie niemożliwe.
Wymagania: 300 energii, -20 punktów treningowych.
Efekt: DMG/Tura = Energia, paraliż na 2 tury ; Koszt:Energia*2
Użycie: max 2x w walce, co 2 tury
Obrona tylko barierą!
Technika by Xanas and June
Prosze o krytykę mechaniczną bo naprawę jestem zielony w balansie.
Poziom I
Opis: Ciało użytkowania spowija energetyczna plątanina sieci która lśni jasnym blaskiem. Gdy ktokolwiek dotknie użytkownika spowitego tą techniką otrzymuje obrażenia. Technika utrzymuje się przez pewien czas co chwila pobierając energię z wnętrza użytkownika. Nie zapewnia żadnej dodatkowej obrony i działa tylko na ataki fizyczne.
Wymagania: 150 energii, -10 punktów treningowych.
Efekt: DMG= DMG fizyczny przeciwnika + Energia *1.2 moja. Koszt/tura = Energia*1,4
Użycie: można użyć przez dwie tury 2 tury jedna po drugiej, max 2x w walce, co 2 tury
Defensywna
Uwaga: jeśli użyje się w jednej turze, a w drugiej nie to i tak trzeba czekać kolejne dwie tury
(każdy atak fizyczny przeciwnika sprawia że przeciwnik zadaje obrażenia Forstowi i sobie)
Poziom II
Opis: Z rąk użytkownika wystrzeliwuje cała masa energetycznych nici i po chwili oplata całe ciało przeciwnika. Pajęczyna zadaje obrażenia co turę a dodatkowo paraliżuje ofiarę. Nici są bardzo gęste i szybkie przez co uniknięcie ich jest prawie niemożliwe.
Wymagania: 300 energii, -20 punktów treningowych.
Efekt: DMG/Tura = Energia, paraliż na 2 tury ; Koszt:Energia*2
Użycie: max 2x w walce, co 2 tury
Obrona tylko barierą!
Technika by Xanas and June
Prosze o krytykę mechaniczną bo naprawę jestem zielony w balansie.
- GośćGość
Re: Technika Forsta
Nie Cze 09, 2013 9:51 pm
Pierwsza technika:
Mówiłam 2 tury. Trzy to lekka przesada.
Co do kosztu do drugiej techniki to będę się kłócić. Dałabym Energia*2 za całość
Mówiłam 2 tury. Trzy to lekka przesada.
Co do kosztu do drugiej techniki to będę się kłócić. Dałabym Energia*2 za całość
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Nie Cze 09, 2013 10:06 pm
poprawione
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Pon Cze 10, 2013 9:24 pm
Więc zacznę najpierw od poziomu I który niestety przy twojej energii jest mocno OP. Zważywszy że technika działa jak znane każdemu fanowi gier "ciernie" z Diablo II. Dlaczego uważam że jest OP? Już wyjaśniam złóżmy że przeciwnik ma tyle hp co ty lub nieco więcej. Przy twojej sile zadajesz co turę 103 dmg. Teraz uruchamiasz technikę przez najbliższe 2 tury przeciwnik w czystej walce w ręcz otrzyma dokładnie 310 dmg czyli w sumie 620 dmg. Co więcej nie koniecznie będziesz używać siły może wejść w to atak potężny dając większy wynik lub technika ofensywna jeszcze podwajając efekt. tłumacząc w skrócie taki przeciwnik w ciągu 2 tur zostanie z poniżej 50% hp, tak naprawdę tylko przeciwinik o wiele silniejszy od ciebie a ci radę, nawet wliczając że będzie miał 2060 hp to licząc max 2 razy w walce po wykozystaniu całego limitu przeciwnik skończy również z poniżej 50% hp.
Co do II poziomu na razie go dobrze przeanalizuję jak poziom I.
Co do II poziomu na razie go dobrze przeanalizuję jak poziom I.
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Wto Cze 11, 2013 1:15 am
Rozumiem, myślałem że nie wyglada tak Op, no ale testów sam nie przeprowadzałem. jaka na to rada? uciąć dmg o 1/4 czy dalej bedzie potężna i o połowę?
Ponadto czy ja wiem czy taka OP ? Przeciwnik widzi jak ja rzucam, może przez ten czas nękać mnie atakami dystansowymi i nie atakować wręcz przez te dwie tury, a ja stracę tylko KI wtedy.
Ponadto czy ja wiem czy taka OP ? Przeciwnik widzi jak ja rzucam, może przez ten czas nękać mnie atakami dystansowymi i nie atakować wręcz przez te dwie tury, a ja stracę tylko KI wtedy.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Wto Cze 11, 2013 9:28 pm
Tu faktycznie masz rację, jednakże zważywszy że ki blasty to dalej według mnie strata ki, to twoja technika jedynie w tym momencie prowokuje żeby osoba zmarnowała swoją technikę dystansową (jak umiesz się przed nią obronić to git). Ja osobiście muszę jeszcze posiedzieć nad twoją techniką, bo podałeś sytuacje, której nie wziąłem pod uwagę, dodatkowo sama technika nie jest zła wręcz przeciwnie pomysł jest dobry więc zapewniam cię że nie napisze ci dużego ociekającego czerwienią NIE. Raczej jestem na duże świecące i zapewniające banana na buźce TAK. Spróbuję wypośrodkować ten efekt żeby nie był za mocny ale i w miarę podczas jego działa dość wyważony i upierdliwy dla przeciwnika, bo twoja technika ma sporo zastosowań taktycznych
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Wto Cze 11, 2013 10:12 pm
Jest dokładnie tak jak mówisz. Przeciwnik może atakować jeśli chce i obrywać, przeciwnik może wtedy używać ataków dystansowych, a może stać i nic nie robić. Wiec dalej ma szerokie pole manewru.
A przyjrzałeś sie już 2 poziomowi czy na razie wałkujemy 1?
A przyjrzałeś sie już 2 poziomowi czy na razie wałkujemy 1?
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Wto Lip 09, 2013 1:35 am
Ktoś jeszcze o tym pamięta?
- GośćGość
Re: Technika Forsta
Wto Lip 09, 2013 10:49 pm
Jeśli Al nie ma nic przeciwko to i ja też nie. Akcept.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Sro Lip 10, 2013 2:25 pm
Ogólnie nic nie mam poza tym że przy I poziomie nie moge się zdecydować, czy zaproponować mnożnik 1,3 lub 1,4 (coś koło 400 dmg będzie) czy zostawić obecny mnożnik, Xan zmieniałeś ten mnożnik?
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Sro Lip 10, 2013 4:11 pm
Nic nie zmieniałem w DMG
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Sro Lip 10, 2013 11:46 pm
Dobra ja bym dał mnożnik 1,3 po 2 turach przeciwnik będzie w plecy około 408 dmg i zniechęci go to do walki w zwarciu. Przeanalizowałem sobie II stopień i wydaje się w porządku
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Czw Lip 11, 2013 12:29 am
Dobra dodałem że to defensywna
mnożnik *1.3
Można deklarować taki blok przez dwie tury jedna po drugiej jeśli się chce.
Ale teraz jest chyba za mało więc może zrobić
DMG= DMG fizyczny przeciwnika + Energia *1.2 moja.
Pamiętajmy że to obronna ale tak naprawdę nie broni dmgu przeciwnika.
mnożnik *1.3
Można deklarować taki blok przez dwie tury jedna po drugiej jeśli się chce.
Ale teraz jest chyba za mało więc może zrobić
DMG= DMG fizyczny przeciwnika + Energia *1.2 moja.
Pamiętajmy że to obronna ale tak naprawdę nie broni dmgu przeciwnika.
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Czw Lip 11, 2013 1:55 am
Dobra zrobiłem tak jak rozmawialiśmy z ALem
DMG= DMG fizyczny przeciwnika + Energia *1.2 moja.
Więc teraz wypadałoby dostać akcepty od nowa
DMG= DMG fizyczny przeciwnika + Energia *1.2 moja.
Więc teraz wypadałoby dostać akcepty od nowa
Re: Technika Forsta
Czw Lip 11, 2013 3:12 pm
Ode mnie już dostałeś raz. Dodaj to sobie do zaakceptowanych
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Pią Lip 12, 2013 5:11 pm
Dla formalności przypominam że pozostaje ci 1 jeszcze miejsce na inną technikę własną.
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Sro Sty 15, 2014 9:14 pm
Transformation
Opis:
Pozwala to w dowolnej chwili transformować się do jednej z poprzednich form jak i znów do obecnej w kilka chwil. Dzięki temu może ukrywać swój potencjał KI przed przeciwnikami, by nagle przejść w najwyższe stadium. Może przejść np z czwartej do pierwszej, po czym do trzeciej i tak ile chce.
Mimo wszystko jeśli przejdzie z niższej na wyższą to po uwolnieniu takich ilości energii jego wszystkie obrażenia się regenerują.
Wymagania: 600 energii , 40 pkt, 4 forma
Koszt: Energia
Efekt: Jego PL i statystyki się zmniejszają i zwiększają w zależności od formy w którą przejdzie. Nie powoduje to jednak spadku pktów za trening. Boost do pierwszego następnego ataku: *1.5. Fabularnie regeneracja kończyn.
Użycie: Raz na walkę.
Akcja neutralna.
Podbijam ze zmianami
Opis:
Pozwala to w dowolnej chwili transformować się do jednej z poprzednich form jak i znów do obecnej w kilka chwil. Dzięki temu może ukrywać swój potencjał KI przed przeciwnikami, by nagle przejść w najwyższe stadium. Może przejść np z czwartej do pierwszej, po czym do trzeciej i tak ile chce.
Mimo wszystko jeśli przejdzie z niższej na wyższą to po uwolnieniu takich ilości energii jego wszystkie obrażenia się regenerują.
Wymagania: 600 energii , 40 pkt, 4 forma
Koszt: Energia
Efekt: Jego PL i statystyki się zmniejszają i zwiększają w zależności od formy w którą przejdzie. Nie powoduje to jednak spadku pktów za trening. Boost do pierwszego następnego ataku: *1.5. Fabularnie regeneracja kończyn.
Użycie: Raz na walkę.
Akcja neutralna.
Podbijam ze zmianami
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Sro Sty 15, 2014 9:51 pm
Ale dodaj też,że ktoś może uznać że jesteś słaby i cie zaatakuje, a jak pokażesz prawdziwą formę to w przeciągu kilku chwil napełni swoją bieliznę mocno i nieświeżo.
Co do samej techniki podoba mi się, acz po jej efekcie wnioskuję iż jest ona fabularna
Co do samej techniki podoba mi się, acz po jej efekcie wnioskuję iż jest ona fabularna
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Sro Sty 15, 2014 10:23 pm
Jako że heal to w walce też znajdzie zastosowanie
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Sro Sty 15, 2014 10:49 pm
Nie żebym stękał, ale wątpię aby ktokolwiek zgodził się żeby ci regenerowało całe 100% hp podczas walki, chyba żadna technika lecząca nie leczy podczas walki tylko po walce, więc niestety w takim wypadku jestem zdecydowanie na NIE. (co innego poza walką)
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Czw Sty 16, 2014 12:54 pm
To może np 30% + regeneracja wszystkich kończyn9fabularnie)
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Pią Sty 17, 2014 4:22 pm
Nie wiem w ogóle regeneracja w czasie walki jest dla mnie dziwna dość... a jaki koszt ki miałby tego być ? I może jeszcze dodajmy, że można to zrobić kiedy ma się poniżej połowy życia ?
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Technika Forsta
Pią Sty 17, 2014 4:36 pm
Czyli + 30% maksymalnego zdrowia po przemianie kosztem 15% Ki obecnej przemiany?
Strona 1 z 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|