Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Technika Druida

Sro Lip 24, 2013 9:51 am
Technika Druida Tambourine01
Każdy zna powyższego jegomościa z serii Dragon Ball oraz w jaki sposób Daimao go tworzył.
Do stworzenia techniki opierałem się na technice bio-androidów, Telephaty ze specjalnych oraz Multi-form.

SUMMON
Opis: Technika dla wojowników tylko doskonale wtajemniczonych w sztukach walki oraz zdolnościach mistycznych. Polega ona na tym, że wojownik jest w stanie stworzyć niemal identyczną kopię samego siebie lub nowego nameczanina, który funkcjonuje niezależnie od niego, ale słucha jego poleceń. Dzięki zdolnościom telepatycznym nameczanin otrzymuje około 25% informacji lub podczas telekinetycznej rozmowy może otrzymać wszelkie niezbędne informacje. Stworzenie klona wymaga sporo energii i kosztuje wiele sił, a jego śmierć jest niemal równie bolesna co tworzenie.
Wymagania: 100 energii, 100 wytrzymałości, -90 pkt treningowych; Wymagane poprzednie techniki: Telepatia, Ki-Feeling, Multi-form
Efekt:
1. Stworzenie klona/wojownika posiadającego maksymalnie 1/3 mocy oryginału, a dokładną moc określają kości (pierwsza kość procent, 4 rzuty). Jeżeli na kości wypadnie 60% to taki klon ma 60% z 1/3 moich statystyk.
2. Posiada moc własną. Wynosi ona procent ze 100/2 (druga kość procent). Na każdy mój post w fabule lub napisany tym klonem traci 1. Minimum to 10.
3. Istnieje póki ktoś go nie zabije lub nie straci mocy własnej.
4. Telepatyczne przekazywanie informacji.
5. Posiada tylko dwie wybrane techniki.
Koszt: - 1/2 ki i -1/2 hp. W przypadku śmierci klona natychmiastowo tracę 20% hp i 20% ki
Użycie: Raz na miesiąc, maksymalnie 2 wojowników
Technika(atak) neutralna, tylko poza walką.


Ostatnio zmieniony przez Druid dnia Pią Lut 28, 2014 2:31 pm, w całości zmieniany 2 razy
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Sro Lip 24, 2013 9:52 am
Przykładowe zastosowanie techniki.

Poniższe rzuty:
#1 'Procent' : 95, 84, 65, 64
--------------------------------
#2 'Procent' : 29

Siła= 30/3 * 95% = 9
Szybkość= 30/3 * 84% = 8
Wytrzymałość= 20/3 * 65% = 4
Energia= 20/3 * 64% = 4

Moc własna= 29/2 = 14. Czyli żyje sobie przez maksymalnie 14 postów fabularnych lub póki ktoś go nie zabije.


Ostatnio zmieniony przez Druid dnia Pią Lut 28, 2014 2:34 pm, w całości zmieniany 3 razy (Reason for editing : Pokazanie jak działa technika.)
KOŚCI
KOŚCI
Liczba postów : 754
Data rejestracji : 02/06/2012

https://dbng.forumpl.net/f43-treningi

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Sro Lip 24, 2013 9:52 am
The member 'Druid' has done the following action : Rzut Kośćmi

#1 'Procent' : 95, 84, 65, 64

--------------------------------

#2 'Procent' : 29
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Pią Lut 28, 2014 2:38 pm
Ktoś mógłby przeanalizować, czy to może przejść?

Fabularnie wygląda to trochę jak stworzenie nowej postaci, którą mogę sterować i wysyłać w dowolne miejsce. Postać ma ograniczony czas życia, może mi służyć jako szpieg lub dodatkowe wsparcie podczas walki. Tak samo jak Piccolo Daimao stworzył Kociołka i Tamburyna.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk2250/2250Technika Druida R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Pią Lut 28, 2014 11:30 pm
Zbyt pokomplikowane dla mnie, nie będzie się chciało nikomu liczyć czy nie oszukujesz, uprościłbym to, choć zamysł jest dobry. Dodatkowo cóż ja bym ograniczył do 1 wojownika, jak cie piorą 3 osoby może być niefajnie, a nawet 1/3 statów może być groźna w takiej liczbie.

Co do reszty nie mam zdania.
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Sob Mar 01, 2014 2:50 pm
Dobrze. Mogę się zgodzić na jednego takiego wojownika. Liczenie jest proste, a posty widać. Każdy sobie sprawdzi. Mogę robić tak. Zawsze pod postem, który będzie dotyczył mojego podwładnego umieszczę link do miejsca, gdzie został stworzony. Zawsze każdy będzie mógł sprawdzić czy nie zmieniłem mu statystyk na mocniejsze.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk2250/2250Technika Druida R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Nie Mar 02, 2014 4:21 am
Dobra po prostu sobie ogarnę na spokojnie, jak chcesz taką mechanikę. Jeszcze jednak poczekam na zdanie innych
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Nie Lut 08, 2015 5:59 pm
Przemyślałeś Al moją technikę? Zastanawiam się czy przejdzie. Mam już pomysł na drugą.

Ładowanie.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk1/1Technika Druida R0te38  (1/1)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Nie Lut 08, 2015 11:18 pm
Wg mnie ta technika dałaby Ci za dużą przewagę w walce. Multiform dzieli staty, a tu można by rzec, że dostajesz power-up. Trochę to na moje jest OP. Dodałbym raczej, że ta postać nie może Ci pomagać w walce albo w trakcie Twojej walki ten klon czy jakby to zwać nie może wykonywać ruchu żadnego i max 1/5 stat. Nawet jeżeli klon z kości będzie mieć np. 25%, to jest 0,25*0,2 czyli 5% twoich stat.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk2250/2250Technika Druida R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Wto Lut 10, 2015 7:00 pm
Już nie mówiąc o pogmatwanym sposobie liczenia. Po pierwsze, dałbym normalną k6, która jest najbardziej uniwersalna do rzutów. Wyciąłbym te procenty i zostawił dzielnik, albo wywalił dzielnik i zostawił procent, ponieważ jedno z dwóch wydaje mi się zbędne.
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Czw Lut 19, 2015 7:26 pm
Riki. Bez używania w walce klona bardziej opłaca mi się użycie zwykłego multiforma. To tyle, że mogę tego klona jako szpiega albo zwiadowcę używać, ale w takim razie czy stała np. 1/5 mojej mocy na klona i będzie on żył przez 15 tur może być?

Inaczej. Summon będzie mieć 1/8 mojej mocy. To jest niewiele, ale będzie mógł również uczestniczyć w walce np. przez 10 tur, a poza walką żyć przez 15 tur? Wtedy przejdzie technika?

Wg. powyższego Al, nie ma żadnych procentów. Summon ma 1/8 moich statystyk, czyli dzielę po prostu przez 8 i wychodzi. Prościej się nie da.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk1/1Technika Druida R0te38  (1/1)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Czw Lut 19, 2015 10:39 pm
1/8 mocy to 12,5%. Teoretycznie w walce to by dało większy boost. Ale jak się dziada ubije to wtedy chyba:
- 1/2 ki i -1/2 hp. W przypadku śmierci klona natychmiastowo tracę 20% hp i 20% ki
Koszt będzie za duży. Spora strata. Raczej bez HP już tylko -20% KI. To jest rozsądny koszt za teoretyczny boost. Gorzej jak Ci ubiją go bardzo szybko. Wtedy nie skorzystasz ze wsparcia za długo, a do tego sporo ki. Będziesz miał trochę głowienia przy tym.

Teraz nie widzę więc przeciwwskazań. Ode mnie akcept.
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Pon Mar 16, 2015 9:47 pm
Jednak rezygnuję z techniki skoro nie ma więcej akceptów. Mam za to pomysł na inną.

Concentration
Opis: Wojownik podczas walki koncentruje się, aby zmniejszyć koszt użytej techniki, a więc przygotowuje się przez określoną ilość tur do wykonania techniki.
Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych; Wymagane poprzednie techniki: Ki-Feeling,
Efekt: Zmniejszenie kosztu techniki o 10%/turę. Każda tura bez techniki zmniejsza koszt o 10%. Maksymalnie o 30%.
Koszt: Obrażenia zwiększone o 5% w turze koncentracji.
Użycie: Maksymalnie 3x w walce.
Technika(atak) neutralna.
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Pon Mar 16, 2015 9:50 pm
Jednak rezygnuję z techniki skoro nie ma więcej akceptów. Mam za to pomysł na inną.

Concentration
Opis: Wojownik podczas walki koncentruje się, aby zmniejszyć koszt użytej techniki, a więc przygotowuje się przez określoną ilość tur do wykonania techniki.
Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych; Wymagane poprzednie techniki: Ki-Feeling,
Efekt: Zmniejszenie kosztu techniki o 10%/turę. Każda tura bez techniki zmniejsza koszt o 10%. Maksymalnie o 30%.
Koszt: Obrażenia zwiększone o 5% w turze koncentracji.
Użycie: Maksymalnie 3x w walce.
Technika(atak) neutralna.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk1/1Technika Druida R0te38  (1/1)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Wto Mar 17, 2015 12:19 am
Jesteś pewien? Tamta wydawała się całkiem fajna i przydatna, chociaż nie powiem... Ta też wygląda ciekawie. W pewnym sensie odwrócone Sai Sei...
Dałbym jednak chyba użycia 2x w walce maks, bo 3 to dość dużo ;P
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Sob Maj 16, 2015 4:30 pm
Tak. Z tamtej rezygnuję, a taka pasuje do mojej postaci. Mogę liczyć na ocenę innych osób?
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk2250/2250Technika Druida R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Nie Maj 17, 2015 2:22 am
Jak mniemam przy trzeciej turze ktoś może ciebie trafić techniką i otrzymasz od niej dodatkowe 15% obrażeń?
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Sob Sty 02, 2016 10:07 am
Wyobraźcie sobie, że taka koncentracja to piccolowskie zbieranie energii na wykonanie makankosappo. Zgodzę się na maksymalnie 2 użycia. I tak nie używam wielu technik, a pasuje mi takie coś do makankosappo.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk1/1Technika Druida R0te38  (1/1)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Sob Sty 02, 2016 7:14 pm
Zamiast 1000 dmg, obrywasz 1050.
W zamian zamiast -1000ki, masz -900ki.
Zamiast 1000 dmg, obrywasz 1050.
W zamian zamiast -900 ki, masz -800ki.
Zamiast 1000 dmg, obrywasz 1050.
W zamian zamiast -800 ki, masz -700ki.

Zdecydowanie nie. Bardziej bym zaakceptował taki stan rzeczy:

Zamiast 1000 dmg, obrywasz 1050.
W zamian zamiast -1000ki, masz -900ki.
Zamiast 1050 dmg, obrywasz 1103
W zamian zamiast -900 ki, masz -810ki.
Zamiast 1103 dmg, obrywasz 1159.
W zamian zamiast -810 ki, masz -729ki.

Czyli pierwsza tura wiadomo jak liczyć, druga tura 5% liczysz od już zwiększonego dmg czyli 5% * 1050. W 3 turze więc będzie 5% *1103. Analogicznie koszt. Najpierw 10% z 1000, potem 10% z 900 i na końcu 10% z 810.
Możemy dla uproszczenia dać, żeby zaokrąglać do dziesiątek, czyli zamiast 1103 = 1100, zamiast 1159 = 1160, zamiast 729 = 730.

Wtedy
Zamiast 1000 dmg, obrywasz 1050.
W zamian zamiast -1000ki, masz -900ki.
Zamiast 1050 dmg, obrywasz 1100
W zamian zamiast -900 ki, masz -810ki.
Zamiast 1100 dmg, obrywasz 1155.
W zamian zamiast -810 ki, masz -730ki.

Najprościej mówiąc liczysz procent składany, a nie dodawany xP Wtedy więcej DMG otrzymasz i ciut mniej ki oszczędzisz, ale będzie bardziej wyważona ta technika.
Wtedy masz akcepta.
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Nie Sty 03, 2016 7:51 pm
Procent składany? To mogę prosto rozpisać i jest jasne.

Concentration
Opis: Wojownik podczas walki koncentruje się, aby zmniejszyć koszt użytej techniki, a więc przygotowuje się przez określoną ilość tur do wykonania techniki.
Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych; Wymagane poprzednie techniki: Ki-Feeling,
Efekt: Zmniejszenie kosztu techniki 10%/turę. Maksymalnie 3 tury.
1 tura = 10% mniej, 2 tura = 19% mniej, 3 tura = 27% mniej
Koszt: Obrażenia zwiększone
5% w 1 turze koncentracji
10% w 2 turze koncentracji
16% w 3 turze koncentracji
Użycie: Maksymalnie 2x w walce.
Technika(atak) neutralna.

Tak będzie ok?
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk1/1Technika Druida R0te38  (1/1)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Pon Sty 04, 2016 9:37 pm
Tak, Teraz nie mam zastrzeżeń. Akcept ode mnie.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk2250/2250Technika Druida R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Wto Sty 19, 2016 5:58 pm
Hmm to najbardziej oryginalny pomysł na technikę jaki widziałem Al's Godly Accept
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Wto Sty 19, 2016 10:09 pm
no i akcept.
Druid
Druid
Liczba postów : 142
Data rejestracji : 05/07/2013


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk0/0Technika Druida R0te38  (0/0)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Pią Sty 22, 2016 1:44 pm
What The #Hell
Opis: Druid przez pewne przypadkowe zdarzenie ląduje do piekła. To wydarzenie odbije się na jego całym przyszłym życiu i walce. Przez nieczyste piekielne moce i zło, które tam się znajdowało przeniknęły do jego ciała cząstki piekielnego zła i ognia. Co pewien czas Druid nie jest w stanie kontrolować swojej mocy i rani siebie oraz obiekty wokół siebie.
Technika objawia się wydzielającym się z ciała Druida czarnym magicznym dymem, a skóra staje się nieco ciemniejsza, a pancerz nabiera odcieni czerni. Do tego tatuaże na jego ciele robią się niebieskie.
Nameczanie są rasą, która również zna magię. Potrafią tworzyć smocze kule, leczyć, ale okazuje się, że niektórzy nameczanie są w stanie zaabsorbować nieświadomie negatywną magię piekła. To sprawia, że stają się nie mocniejsi, a słabsi. Piekielna magia działa powoli i walczącego, a więc zużywającego swoją energię wojownika osłabia. W przypadku noszącego piekielne znamię jest to ból fizyczny, a osoby z jego otoczenia stając blisko ciemnej magicznej mgły tracą swoją ki. Jest to niski ubytek, ale po pewnym czasie zauważalny. Im szybciej skończy się walka, tym lepiej dla Druida.
Wymagania: -20 pkt treningowych; Pobyt w piekle
Efekt: Rzucam kością na początku walki. Powyżej 50 na kostce technika się aktywuje. Technika będzie techniką pasywną, działającą przez 10 tur.


Co turę tracę 2%HP, a wszystkie inne obiekty wokół mnie tracą 2%KI (nie więcej niż dwukrotność mojej utraconej HP)


Koszt: powyżej. Aktywacja 10%Ki
Użycie: Tylko na początku każdej walki rzucam. Jak efekt wpadnie to działa, jak nie wpadnie to nie działa. Duża losowość techniki, a proste działanie bez dodatkowych rzutów kości.
Użycie: Działa przez 15 tur.


Technika(atak) neutralna.

Druid napisał:Co turę tracę 2%HP, a wszystkie inne obiekty wokół mnie tracą 2%KI (nie więcej niż trzykrotność mojej utraconej HP)

Wyjaśniam:
W turze tracę 2%HP? Mam 1500, czyli -30hp dla mnie co turę. Mój przeciwnik ma 4000KI. On traci 2%KI, ale nie więcej jak trzykrotność utraconej przeze mnie HP? Taki przeciwnik straci 80KI. Przeciwnik ma 10000KI. Straci co turę nie 200ki, a 90ki - tutaj już zadziała bezpiecznik.

Technika ma działanie minimalnie widoczne nawet w otc, a do tego nie zawsze działa. Dopiero po 5 lub 10 turach jest bardziej widoczny efekt.

Prośćiej Riki Ci tego nie objaśnię. Al . Natchnąłeś mnie tym piekłem.


Ostatnio zmieniony przez Druid dnia Nie Sty 24, 2016 6:49 pm, w całości zmieniany 1 raz
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Technika Druida 9tkhzk1/1Technika Druida R0te38  (1/1)
KI:
Technika Druida Left_bar_bleue0/0Technika Druida Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Pią Sty 22, 2016 5:24 pm
W sumie to takie absorption androidów, tylko że znacznie słabsze.

Tym razem przyczepiłbym się głównie do opisu techniki, ponieważ nie wskazuje dokładnie jak to wygląda i jak się objawia zabieranie KI. Technicznie wydaje mi się ok. Nie jest za mocne.

Jedynie nie jestem pewien czy nie ograniczyć tego do maksymalnie 10 tur.
Sponsored content

Technika Druida Empty Re: Technika Druida

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito