Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1510/1510Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1510/1510)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Pon Kwi 09, 2018 8:58 pm
Ziemianin(Tension) vs Saiyajin(SSJ3)

*Zaczynamy od transformacji według własnego uznania, musi mieć dopisek "można użyć na start"
*1000 TT do rozdania
*74 TN do rozdania
*Poziom 4 transformacji

*Wybierz tyle technik, ile ci potrzeba do pełnej sprawności buildu [rekomendowane 3 własne i 4 rasowe na tym poziomie rozwoju]:
*Brak przedmiotów [jeszcze nie zaimplementowania]
*Reszta według zasad obecnej mechaniki, transformacji i umiejętności.


Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1/1Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1/1)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Pią Kwi 13, 2018 2:18 pm
o kur... teraz sobie zdałem sprawę ile zabawy jest z tą nową mechaniką, jak Ty, Rei lub ja nie zrobimy kalkulatora to nikt nie będzie walczyć za pół roku bo nikomu się nie będzie chciało liczyć Smile pewnie dlatego testy wolno szły xP


Zaczynam na FPSSJ: Siła/Zręcz/Wytrzym/Energia/PL/HP:  | Tokeny:
base: 250/300/350/100/9100/3500                 |2 1 0 1 1
SSJ: 500/600/700/200/18200/7000                   |3 1 0 1 1
SSJ3: 1500/1800/2100/600/54600/21000         |4 2 1 2 1
Czyli HP: 21 000

aspekt zręczności start| Akrobatyka Poziom max 5 (-4-2-4-8-12=-30)| praca nóg poziom 3 (-4-2-4=-10)
aspekt wytrzymałości -10| Taniec 4 (-10-4-2-4-8=-28) |pływanie lvl 2 (-4-2=-6)
RAZEM: 74
startowe: Kiai Go, saiyańskie: Big Bang, Buster Cannon, wspólne: Kinotsurugi, Ki-sword, Tarcza Ki  (tyle starczy, bo mało energii robię).

Warunki pogodowe i otoczenie?
Proponuję walkę nad jeziorem podczas burzy. Można np. nałożyć efekt pioruna (rzut kością na koniec tury (2 kostki) >50% uderzenie pioruna blisko wojownika -5% hp?.
Jeżeli wypadnie 0, 50 lub 100 piorun doładowuje +1TKI danemu wojownikowi?

Jak źle coś rozpisałem to mnie popraw, bo próbuję jakoś logicznie w Excelu rozpisać wszystko, ale na razie jest nieczytelna robocza kupa Wink
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1510/1510Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1510/1510)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Pią Kwi 13, 2018 5:41 pm
Testy wolno szły z przyczyn, które nie zdradzę, ale teterzy dokładnie wiedzą dlaczego. >.>
Do tej mechaniki nawet nie potrzeba kalkulatora...chyba, że liczysz x1.5 czy x3.5, ale z natury nie potrzeba. To głównie dodawanie i odejmowanie. Nuuu~
Pamiętaj o cechach transformacji, jak Ryzyko Ki. No i taniec na poziomie 4 daje +1 token wytrzymałości.



Zaczynam z Aura mistrzowska: 2/1/1/4/2 tokeny
Cechy przemian:
Tylko te się nadaje do walki:
*Uduchowiony: Jeśli Tokeny Energii osiągną 0, dodaj jednorazowo +2 Tokeny KI
Na tension:
*Inicjalizacja: Zaczynasz transformacje z użyciem techniki fizycznej lub energetycznej. Pomnóż koszt tokenów ki użytej techniki przez 2 i dodaj cechę dla obrażeń gwarantowany.
*Naprężenie Ki: Za każdym razem, gdy jeden z tokenów statystyk osiągnie 0, rzuć monetą. W przypadku porażki: wróć do poziomu aury mistrzowskiej i zablokuj dostęp do Tension i jego wyższego wariantu, aż do końca walki.

Baza>Aura energii>Aura mistrzowska>Tension
S: 220>330>660>1320
Z: 140>140>350>700
W: 300>300>750>1500
E: 340>1020>1530>3560
PL: 8720>15260>28340>60680
PŻ: 15000
Aspekt energii - start :

  • Kontrola Ki[5] - 30 TN
  • Transmisja Ki[3] - 10 TN
  • Aspekt retoryki - 10 TN
  • Zastraszanie[4] - 18 TN
  • Dyplomacja[2] - 6 TN

Razem: 74 TN

Techniki:
Startowe:

  • 1 TKI - Kąsacz: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, precyzyjny.

Wspólne:

  • 1 TKI - Tarcza Ki - Energetyczna(ochronna), Redukcja: 0.5W+0.5E
  • 3 TKI - Ki Sword - Energetyczna(wspomagacz), cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obrażenia: 0.5E do końca walki
  • 2 TKI - Renzoku Energy Dan - Energetyczna(Pocisk), Obrażenia: 1,5E

Ziemskie:

  • 1 TKI - Dodonpa - Energetyczna(Promień), Obrażenia: 0.5E
  • 5 TKI - Kikohou - Energetyczna(Promień), Obrażenia: 3.5E, Ujemna regeneracja 0.5W


Przyjmuje warunki pogodowe z zaznaczeniem:
5 % max pż, nie obecne.
w kościach nie wiem, czy występuje wartość 0. W tym przypadku chyba jest od 1 do 100, a nie od 0 do 100, więc trzeba liczyć 0.



*W związku z przewagą zręczności zaczynasz jako pierwszy.
*Działa efekt "Przerażający" od umiejętności Zastraszanie[4]. Musisz odjąć 3 dowolne tokeny statystyk na start walki, według własnego uznania.

Nasze tokeny statystyk po uwzględnieniu przewagi to:
Vvien / Deneb
S: 2+1 / 3
Z: 1 / 1+1
W: 1 /1 (taniec[4] uwzględniony]
E: 4+3 /1

Chyba nic nie spartoliłam, pisałam to pod słońce nuuu
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1/1Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1/1)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Pią Kwi 13, 2018 7:12 pm
Co by klimatu nadać walce:
Saiyanin dopiero co wylądował na planecie ziemia, ale przez radio usłyszał, że na Ziemi ostatnio przybyło wielu silnych wojowników i lepiej, aby podszedł na poważnie do misji. Tak też, gdy tylko kapsuła wylądowała on już czekał z poziomem SSJ, na którym potrafił dłużej się utrzymać od niedawna. Dopiero po opanowaniu poziomu trzeciego uzyskał na tyle duże pokłady mocy, że mógłby chodzić niemal cały czas na poziomie super wojownika. Wie jednak, że to nie jest limit saiyan. Niedługo się o tym przekona, ponieważ jego misja to zgładzenie tajemniczego ziemianina lub też ziemianki. Znał pochodzenie, orientacyjną moc i nic poza tym. Zleceniodawca rzekł, że lepiej aby się nie ograniczał, ale Rikimaru zawsze podchodził do walki zachowawczo.
I tak oto po przejściu przez mały lasek zobaczył na polanie sylwetkę postaci podobnej do tej ze zdjęcia. Zdecydowanie był to cel, więc bez chwili namysłu ruszył wzdłuż polany. Nogi miał mocne i solidnie wyćwiczone, ale to nie była jego główna zaleta. Momentalnie odbił do środka polany, zrobił jedno, drugie i trzecie salto, a przy czwartym zrobił akrobatyczny obrót i wymierzył kopniaka z półobrotu w powietrzu w bark swojego celu.

OoC:
Wydaje mi się, że ok policzone xD Trzeba wprawy i zrozumienia. Chyba łatwiej byłoby mi to zaprogramować, ale to bez sensu jeżeli będzie na bieżąco edytowane : )
Btw. Nie wiem czy co kolwiek opisywać, czy na samym OC lecimy, żeby zrobić np. więcej testów z innymi kombinacjami?


Jak wspomniane start na FPSSJ: 500/600/700/200/18200/7000                   |3 2 1 1 1 => (-3) => 1 1 1 1 1
HP: 21 000
Akrobatyka Lvl3 cios zwykły, jako akrobatyczny
0 TKS / Siła + 0,5 Zręcz = 500+300=800 dmg
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1510/1510Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1510/1510)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Pią Kwi 13, 2018 7:38 pm
Postać składała dziwne urządzenie z powrotem do walizki. Pokryta fioletowymi szatami nie prezentowała sobą jakiejkolwiek płci, wyglądu, tudzież zachowania. Najwyraźniej została przyłapana na gorącym uczynku. Gapowicz może nie był świadom co właściwie tu wyczyniał i poszło w zastanowienie, czy nie udać się we własną stronę. Robota w końcu została solidnie wykonana, a następny cel został należycie zdezintegrowany. Snajper energetyczny miał jasność by stwierdzić, żadnych świadków, ale może tego dnia przypadkowy Saiyajin będzie fartownym punkiem? Burza się rozszalała i rzęsisty deszcz pokrył drzewa oraz trawy. Jednak pojawił się nowy, przypadkowy cel...tym razem snajper stał się celem, trzeba było się bronić. Akrobata się znalazł, trzy solidne kopniaki i ostatnie z pół obrotu zaczęło odbijać się od naprędce wygenerowanej tarczy ki. Iskry solidnej zapory pochłaniały uderzenia, a gdy atak z następnym ułamkiem ustał. Odskoczył i posłał w kierunku saiyajina serie ki blastów. Miały nienaturalną konsystencje, fioletową barwę i były niesamowicie szybkie. Eksplozje poraziły by każdego bezpowrotnie, to był jednak profesjonalista.

Tubany kurzu uniosły się i ruszył w kierunku przeciwnika, przemieszczając się między nielicznymi drzewami i wygenerował ostrze ki w lewej ręce. Mimowolnie przeciwnik by sądził, że przystąpi do uderzenia, ale zamiast tego pojawił się niespodziewanie za nim i wystrzelił kolejną serie ki blastów prosto w plecy. Dlaczego jego pociski ki miały tak nienaturalne właściwości? Nie dało się ich ani powstrzymać, ani przed nimi uciec.

OOC:
Faza obrony:
-1TKI = Tarcza KI, redukcja 0.5W+0.5E = 375+765 =1140 obr zredukowanych. Cios saiyajina nie przebił się.
Combo: -1TS i -1TE, +2TKI = obrażenia: 0,5S + 1E + cecha gwarantowane [od umiejętność kontrola ki [5]] = 330+1530 = 1860 gwarantowanych obrażeń

Faza ataku:
-3TKI = Ki sword aktywny do końca walki
Combo: -1TS i -1TE, +2TKI = obrażenia: 0,5S + 1E + cecha gwarantowane [od umiejętność kontrola ki [5]] = 330+1530 = 1860 gwarantowanych obrażeń

Razem bije za 3720 obrażeń gwarantowanych

660/350/750/1530
PL: 28340
PŻ: 15000
1/1/1/5/2
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1/1Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1/1)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Sob Kwi 14, 2018 7:08 pm
Zlecenie miało być łatwe jak twierdził ten piekielny stwór i ponoć z nową mocą saiyanin sobie bez problemu poradzi, a tu po próbie ataku z zaskoczenia wyszło, że wcale tak zaskakująco nie będzie i w dodatku przeciwnik jest tak silny, że w formie super wojownika sobie nie będzie w stanie poradzić. Mało tego. Ten cholerny deszcz, który spowodował, że ubranie stało się nieznacznie cięższe. Ciosy w ogóle nie zdały skutku, a do tego cel potrafił się całkiem nieźle bić, co Rikimaru mógł odczuć od razu. Widać było świetne wyszkolenie przeciwnika, który skryty pod szatą nie okazywał żadnych emocji. Saiyanin rzadko rozmawiał z ofiarami i tym razem nie miał zamiaru, chyba, że to on będzie tym, którego głowa wyląduje na czyimś talerzu. Odskoczył saltem do tyłu i zatrzymał się tuż na skraju małego jeziorka, którego wcześniej nie zauważył. Pływakiem był dobrym i mógłby spróbować wrzucić swojego wroga do wody, ale na razie musi znaleźć sposób na zadanie solidnego ciosu. Tym razem skoczył do przodu i zwinął się w kulkę, która potoczyła się do przodu, a następnie wystrzelił jak sprężyna w górę próbując znów akrobatycznie skopać swój cel, tym razem kolanem w podbródek.

OoC:
W sumie to kompletnie nie czaję akcji kombo jeszcze (a raczej nie rozumiem jakie akcje dokładnie powyżej zrobiłaś i nie potrafię odnieść tego do regulaminu). Jeżeli ja zaglądam za każdym razem po 5x do regu, współczuje innym. Nie rozumiem co ma miejsce w fazie obrony, że dostaję dmg, a potem jeszcze w fazie ataku. W regulaminie jak dla mnie zagmatwany opis akcji combo.
z regu::


FPSSJ: 500/600/700/200/18200/7000 |3 2 1 1 1 => (-3) => 1 1 1 1 1
HP: 21 000 - 3 720 = 17 280
Czyli jeżeli dobrze zrozumiałem, Faza obronna, aury nie mogę zrobić, żeby sobie pyknąć TKI, nie rozumiem kompletnie o co chodzi z desynchronizacją:
z regulaminu:
Ja rozumiem tak, że aury w fazie obrony nie mogę użyć, bo nie znam innej akcji opierającej się na TE którą mógłbym użyć w fazie obrony. Z kolei jeżeli w fazie ataku chcę użyć aurę, to muszę użyć akcji opierającej się na tokenie energii, czy też wystarczy technika która opiera się na energii? To w takim razie jest bardzo duża luka w mechanice wobec ras ze zmiennymi przemianami jak. np. saiyanie, ziemianie i inni, bo mało kto wejdzie na wyższy poziom SSJ albo będzie mieć bardzo ograniczoną ściężkę.
Do tego nie wynalazłem czy mogę użyć combo, bez combinacji, czyli jeżeli używam np. akcji bez tokenowej jak poniżej, to czy mogę aurę użyć?? czy to musi być tak, że np. atak za 1 TE + aura za 1 TE?


Koniec końców robię to samo, żeby nie przeciągać:
Akrobatyka Lvl3 cios zwykły, jako akrobatyczny
0 TKS / Siła + 0,5 Zręcz = 500+300=800 dmg

Zwracam tylko uwagę co jest niejasne dla osoby która pierwszy raz podchodzi do walki z nową mechaniką, bo podejrzewam, że testerzy/mg/admini mają mniejsze problemy zrozumieć, ale zwykły śmiertelnik może szybko paść zmęczony czytaniem pół dnia regulaminu przez pierwsze kilka walk. Pojedyncze przykłady nie oddają działania mechaniki jako kompletu zdarzeń.
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1510/1510Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1510/1510)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Sob Kwi 14, 2018 11:17 pm
Tą turę zrobię tylko mechanicznie:
OOC:
Faza obrony:
-800 PŻ od ciosu akrobatycznego

Faza ataku:
Zwykły cios (Ki sword) = obrażenia: 660+765 = 1425
Combo: aura -1 TE, +1TS, +1TKI

660/350/750/1530
PL: 28340
PŻ: 14200
2/1/1/4/3

Postaram się objaśnić, to nad tym jeszcze będziemy pracować by mechanika była jak najbardziej zrozumiała.
Każda Faza dzieli się na trzy segmenty:
Natychmiastowy/Akcja/Combo
Natychmiastowy - tutaj można użyć czynności z cechą natychmiastowy
Akcja - tutaj można użyć czynności z cechą natychmiastowy lub brakiem cechy
Combo - tutaj można użyć czynności z cechą combo, ale gracz musi wcześniej wykonać jedną dowolną akcje natychmiastową lub zwykłą. Wszystkie combo zawsze kończą fazę bo są na końcu, nie ma nic po nich, przechodzisz do następnej fazy/tury.

W przełożeniu na moją czynność:
Akcja - użyłam ki tarcze
Combo - użyłam ki blasta i mogę to zrobić, bo wykonałam w tej samej fazie jakąś dowolną akcje, tj. ki tarcze.

Podobnie uczyniłam dla fazy ataku:
Akcja - wykonałam technikę ki sword
Combo - użyłam ki blasta i mogę to zrobić, bo wykonałam w tej samej fazie jakąś dowolną akcje, tj. ki sword.

-------------------------------------------
Dobrze rozumiesz, jeśli w fazie obrony nie masz możliwości wykonania akcji, która nie dokonałaby desynchronizacji ki. Nie możesz użyć aury. Bo nie ma akcji poprzedzającej do wykonania combo, która to jest warunkiem wykonania.

Faza obrony:
Aura - nie mogę zrobić aury, bo nie ma nic wcześniej. To jest combo, to kontynuuje łańcuch jakichś akcji i go kończy.

Natomiast mogę zrobić:
Ki tarcza
combo: Aura - mogę zrobić aurę, bo jest w następstwie ki tarczy.
-------------------------------------------
Riki napisał:Z kolei jeżeli w fazie ataku chcę użyć aurę, to muszę użyć akcji opierającej się na tokenie energii, czy też wystarczy technika która opiera się na energii?
Wystarczy dowolny cios lub technika, tak długo jak nie zużywa innych tokenów, niż tylko tokenów energii.
*Może to być cios zwykły + combo: aura,
*może to być masenko + combo; aura,
*może to być Kiai go + combo: aura
*NIE MOŻE to być cios potężny + combo: aura bo konfliktują tokeny [zasada desynchronizacji ki].

Riki napisał:Do tego nie wynalazłem czy mogę użyć combo, bez combinacji, czyli jeżeli używam np. akcji bez tokenowej jak poniżej, to czy mogę aurę użyć?? czy to musi być tak, że np. atak za 1 TE + aura za 1 TE?
To jest błędne założenie, jeśli chodzi jakoby to była jedyna opcja: desynchronizacja ki dotyczy wyjątków kiedy możesz użyć jakiejś akcji kosztującej tokeny statystyk i NASTĘPNEJ akcji kosztującej także tokeny statystyk w tej samej fazie. To nowa mechanika, która ogólnie myślę by zlikwidować [nigdy nie została przetestowana, pojawiła się z wyjściem na LIVE]. Gdzie dałam dodatkową opcje w której to można dwukrotnie użyć akcji zużywającej tokeny statystyk na jedną fazę, pod warunkiem, że to są te same tokeny statystyk.

Sama idea desynchronizacji ki:
Jest jedna bardzo ważna zasada, nie można używać w tej samej fazie dwóch akcji które kosztują tokeny statystyk. Czyli nie możesz wykonać potężnego ciosu + aury, czy unik natychmiastowy + unik. Za to desynchronizacja ki, to nowa zasada która sprawiła, że jak nadal nie można używać potężnego ciosu + aura, tak można już używać unik natychmiastowy + unik bo zużywają te same tokeny. W przykładzie jest pokazane, że cios nieczysty i dodatkowy cios zużywają identyczne tokeny, dlatego Heleza mogła go użyć, bo nie jest zablokowana przez desynchronizacje ki.

W każdym razie myślę by zlikwidować zasade desynchronizacji ki i wrócić do starego. Tylko jedna akcja kosztująca tokeny statystyk na turę, bez powielania tej samej akcji lub podobnej o tym samym koszcie tokenów statystyk. Przez co zawsze będziesz musiał odnaleźć inne formy ochrony przeciwko combosom i akcjom natychmiastowym, bo nie będzie można wykonać dwóch uników akrobatycznych w jednej fazie obrony, nawet jeśli tą umiejętność posiadasz.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1/1Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1/1)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Nie Kwi 15, 2018 12:42 pm
Faktycznie trochę bez sensu teraz rozpisywać się fabularnie, lepiej teraz czysto mechanicznie-testowo podejść do walki.

OoC:

Kod:
Jeżeli dobrze rozumiem to użycie w combo aury tak, że używasz -1TE, wybierasz że chcesz +1TS, a dodatkowo za zużycie 1 TE jest 1 TKI? Trochę tego z opisu mechaniki nie wykminiłem że to dopuszczalne ale ok xD

Największe problemy w tym wszystkim sprawia rozkminienie kto co użył. Na początku napisaliśmy jakie aspekty bierzemy, ale później tak naprawdę żeby zrozumieć całość muszę zaglądać za każdy razem do aspektów i się domyślać, który jest wykorzystywany - po paru walkach się będzie pamiętać. Chyba najlepiej byłoby też, żeby ludzie w OC wklejali właściwości do wykorzystywanego w danym momencie aspektu. Przynajmniej będzie z góry widoczne o co kaman. Teraz doszło wiele różnych elementów w mechanice, w porównaniu do poprzedniej nie wystarczy opierać się na samej mechanice i patrzeniu na właściwości technik, ale jeszcze trzeba parować z aspektami, które mogą wpływać na mechanikę i techniki, czyli powielenie ogarniania co z czym się je  Zresztą przy poprzedniej mechanice też Hik np. często w OoC pisał: 500 dmg, a nawet nie pisał co zrobił, a z tekstu można się było domyśleć, że walnął np. potężnym.

FPSSJ: 500/600/700/200/18200/7000 |3 2 1 1 1 => (-3) => 1 1 1 1 1
HP: 17 280-1425=15 855
Faza Obrony: -
Faza Ataku:
Aspekt Akrobatyka|Poziom 3 – Ulepszenie ciosu zwykłego. Cios zwykły zamienia się w cios akrobatyczny ( Obrażenia – Siła + 0,5*Zręczność)
Akcja: 0 TKS / Siła + 0,5 Zręcz = 500+300=800 dmg
Combo: Aura - koszt 1TE, +1TKI +1TKI /jeżeli dobrze rozumiem, zamieniam sobie 1TE na 1TKI + za zużycie tego 1TE dostaję 1TKI?
Tokeny:
   1 1 1 1 1
+ 0 0 0 -1 2
=  1 1 1 0 3
Nie pamiętam, a szukam i nie widzę. Na SSJ3 mogę tak po prostu wejść?
Zostawię, w spoilerze, będzie więc użyte pewnie w fazie obrony.:

Takie tam:


Ostatnio zmieniony przez Deneb Algedi dnia Nie Kwi 15, 2018 7:48 pm, w całości zmieniany 1 raz
KOŚCI
KOŚCI
Liczba postów : 754
Data rejestracji : 02/06/2012

https://dbng.forumpl.net/f43-treningi

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Nie Kwi 15, 2018 12:42 pm
The member 'Deneb Algedi' has done the following action : Rzut kośćmi


'Procent' : 59, 40
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1510/1510Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1510/1510)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Nie Kwi 15, 2018 1:41 pm
Kiri napisał:Jeżeli dobrze rozumiem to użycie w combo aury tak, że używasz -1TE, wybierasz że chcesz +1TS, a dodatkowo za zużycie 1 TE jest 1 TKI? Trochę tego z opisu mechaniki nie wykminiłem że to dopuszczalne ale ok xD
Tak, bo za użycie dowolnego tokenu dostaje się +1 TKI niezależnie. Użyłam 1 TE, mam +1 TKI. Zaś właściwości aury to zamień 1 TE na: 1TS lub 1TZ lub 1TW lub 1TKI.
Riki napisał:/jeżeli dobrze rozumiem, zamieniam sobie 1TE na 1TKI + za zużycie tego 1TE dostaję 1TKI?
Dobrze rozumiesz.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozpisywanie całego opisu każdego poziomu i akcji to strata czasu. System zakłada, że masz podstawową wiedze o akcjach, ciosach i cechach. Nie musisz pamiętać tego co nie używasz i masz "na słowo" wierzyć przeciwnikowi, że wykonał akcje poprawnie. Jeśli potem MG lub Admin dostrzeże, że coś zostało użyte nieprawidłowo, wtedy uznaje się to za oszustwo i dostajesz karę do następnej tury walki lub karę do nagrody za walkę. Tutaj akurat chciałabym by właśnie, jak ktoś nie musi, to nie musi wszystkiego uczyć się i ma ufać przeciwnikowi(Jeśli nie, to odpowiednie służby fabularne się pojawią nawet, jeśli będzie trzeba, taką role też pełnią dwie istoty). Jeśli dojdzie do oszustwa nawet po długim okresie czasu, kara takiej osoby nie minie. Jeśli źle użył danej akcji z powodu złej interpretacji, nadal podlega karze, jakby oszukiwał.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Transformacja wymaga użycia akcji zwykłej. Czyli traktujesz ją jak akcje zwykłą i możesz ją wykonać w fazie obrony lub fazie ataku. Popraw, więc proszę bo to nie jest akcja natychmiastowa, czy instant pstryk i już. Smile Jak coś daj znać prywatnie, jak już poprawisz. Jeśli nie ma takiej informacji w zasadach, postaram się naprędce dodać. Jak będę przeglądała na nowo te zasady, po tej walce.

------------------------------
Możliwe, że w niedalekiej przyszłości opracuje jakąś "szybką ściągę" dla osób, które chciałyby odświeżyć jakieś informacje.
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1510/1510Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1510/1510)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Nie Kwi 15, 2018 8:36 pm
Właściwie to nie zrobiłeś tanka, to dziwna hybryda tanka. Nie ma ona zbyt wiele ofensywnych możliwości, dlatego odczuwasz wrażenie posiadania niewielu opcji. Musisz zablokować ciosy i robić uniki by zyskać TKI, a jest to cięższe, jeśli walczysz przeciwko postaci używającej obrażeń gwarantowanych jako główne źródło obrażeń. Zdecydowanie lepiej byłoby, jako saiyajin pójść ofensywnie, czyli dużo siły i zręczności + atletyka poziom 5 dla dodatkowego ciosu z cechą gwarantowany. Do tego mógłbyś akrobatyke poziom 3 dla ekstra obrażeń bo potrzebujesz jakiejś podstawy do comba. Ki sword tutaj by się nie przydał, bo akurat i tak posiadasz nie za wiele energii. Na pewno za to przydałby się jakiś wspomagacz i parę technik skupiających się na wypalaniu moich tokenów [ksinotsuguri]. Twój build jest po prostu dziwny na obecną chwile. Wyspecjalizowanie postaci to często podstawa do zwycięstwa, ale też ta walka z powodu wyjaśniania wielu spraw trochę zeszła na boczny tor.

Jako, że zrobiłeś transformacje SSJ3 jako akcje w fazie obrony, w fazie ataku twój cios akrobatyczny zadaje już: 1500+900 obrażeń, razem 2400. Także od SSJ dostajesz bonus tokenów, jaki jest zapisany w transformacji czyli +1/+1/+1/+1 i zapłaciłeś za nią 2 TKI.

Faza obrony:
unik na cios akrobatyczny -1TZ +1TKI

Faza ataku:
Zwykły cios (Ki sword) = obrażenia: 660+765 = 1425
Combo: Ki blast(-1TS, -1TE, +2TKI) 330+1530 = 1860 obrażeń gwarantowanych

660/350/750/1530
PL: 28340
PŻ: 14200
1/0/1/3/5
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1/1Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1/1)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Wto Kwi 17, 2018 1:43 pm
Tokeny stają się zagmatwane chyba w jednej sytuacji, bo rozpisałem atak poniżej, ale mam zagwozdkę czy nie powinienem policzyć po wejściu na SSJ3 przewagi statystyki? W regulaminie trochę jest pominięty fant związany z rasami, które mają zmienne przemiany lub też ewentualnie fant co by było gdyby ktoś osiągnął transformację jednak w trakcie walki i zyskał przewagę?

regulamin napisał:Ilość tokenów na start walki zależna jest od transformacji, z jaką rozpoczynamy walkę, oraz przewagi statystyk między walczącymi. Mając przewagę nad przeciwnikiem w ilości punktów zainwestowanych w daną statystykę można otrzymać od 0 do 3 dodatkowych Tokenów w następujących przypadkach:
Mowa jest na start walki, więc pytanie co z fantem w trakcie? Czy ja zdobywając przewagę dodaję? Jeżeli tak to bym miał jeszcze:
+2 TS, +3TZ,+2TW,+0TE po wejściu na SSJ3 wobec Twojej aury mistrzowskiej patrząc na przewagę statystyk w danym momencie.
Czy też moja transformacja niweluje Twój bonus z TE na start walki? Miałaś +3TE, teraz przewaga to nieco ponad 2x, więc pytanie czy się też nie powinien token energii u Ciebie zredukować o -1 TE? A może w ogóle się tokenów w trakcie walki już nie modyfikuje pod kątem zyskanej w momencie przewagi staytystyk? To by było niefair wobec tych, którzy zaczynali od niższej transformacji niż mogą (coś właśnie mi nie pasowało od początku skąd wydawać się mogło znaczna przewaga po Twojej stronie, ale fakt, że miałaś +3TE dało sporo - a teraz pytanie co dalej).
Taka tam mała zagwozdka co z fantem zmiany transformacji w czasie walki i tokenami robić. Wtedy ewentualnie poprawię poniższe, żeby skorzystać pewnie z tej -jednoturowej przewagi, bo jeżeli wejdziesz na Tension, to pewnie znów kwestia jak u Ciebie podejść do Tokenów energii?
Będziesz miała staty: 1320/700/1500/3560, a więc znów moja przewaga siły maleje do nieco ponad 100, przewaga szybkości u mnie spadnie do nieco ponad *2, wytrzymałości do niecałe *2, a energii Ty znów zyskujesz *3 przewagę, jednak czy można podwajać wtedy ilość tokenów bonusowych, bo bazując na regu, maksymalnie +3 xD
Dobrze, że oboje wzięliśmy zmienno-transformowcó do walki.

Na koniec rozważań jeszcze jedno:
Regulamin napisał:UWAGA: Nie można przekroczyć bonusu +3 Tokeny do statystyk niezależnie od tego, czy uwzględniamy zasadę przewagi w walce, czy bonusy za inne cechy z transformacji. Bonus dodawany jest do puli startowej tokenów statystyk, zależnej od transformacji.
Czyli rozumiem, że jeżeli z transformacji dostałem np. po +1 TS, TZ, TW, TE to rozumiem, że jeżeli mam doliczyć za przewagę statystyk tokeny to do szybkości nie mogę doliczyć +3, bo już mi transformacja dała +1, a maks można wobec powyższej informacji (przynajmniej ja tak interpretuje) dodać +2 i z transformacją wychodzi mi łącznie +3?
Dobrze byłoby też w regulaminie taką sytuację na przykładzie opisać. Może być nawet to co ja wyżej opisałem xP Ale byle stało się jasne co i jak.

Na koniec to najprostsze rozwiązanie, że Tokeny na starcie liczy się uwzględniając maksymalną transformację, ale pewnie wtedy nie byłoby efektu zaskoczenia i walki stały by się mono dla tych ze zmiennymi transami, bo się będzie opłacało od razu pewnie zacząć od największej. Patrząc pod kątem, że teraz np. mi by doszły na turę TS,TZ,TW coś tam by niby zmieniało, więc zawsze jakiś tam efekt wow pozostaje niż ustalenie z góry na początek walki ilości wszystkich tokenów.

OoC:
FPSSJ: 500/600/700/200/18200/7000 |3 2 1 1 1 => (-3) => 1 1 1 1 1
SSJ3: 1500/1800/2100/600/54600/21000 Tokeny: |1 1 1 0 3| + |1 1 1 1| = |2 2 2 1 1|
Faza Obrony:
unik ataku zwykłego -1Z, +1TKI
HP: 15 855 - 1860 = 13 995
Faza Ataku:
Aspekt Akrobatyka|Poziom 3 – Ulepszenie ciosu zwykłego. Cios zwykły zamienia się w cios akrobatyczny ( Obrażenia – Siła + 0,5*Zręczność)
Akcja: 0 TKS / Siła + 0,5 Zręcz = 1500+900=2400 dmg
Combo: Aura - koszt 1TE, +1TKI +1TKI


Tokeny:
=  2 2 2 1 1 + |0 -1 0 -1 +3| = 2 1 2 0 4
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1510/1510Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1510/1510)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Wto Kwi 17, 2018 3:46 pm
OOC - Aka Out of Combat

Za bardzo starasz się czytać między wierszami w tej mechanice, a jasno jest właśnie napisane. Tylko na start walki obliczana jest przewaga, później już nigdy, aż do końca walki. Przemiany niestałe często dostają tokeny za ich wbicie, znajdziesz je pod punktem "Bonus tokenów" jest to bonus, który dostajesz natychmiastowo za to, że daną transformacje wbiłeś. Możesz ten bonus otrzymać tylko jednorazowo, więc oczywiście nie można cofać się do poprzedniej formy i na nowo wbijać dla tych tokenów. To jest forma rekompensaty za to, że ktoś zaczął ze stałą transformacją lub z wyższą transformacją, niżeli ty masz możliwość. Należy jednak pamiętać, że wiele ras parę wyborów na jakim etapie zacząć i każdy start wiąże się z innymi korzyściami i negatywami. Nie ma ponownego liczenia przewagi, bo wtedy nikt by nie chciał grać stałymi [mieliby już totalnie beznadziejną sytuacje].

Bonus za wbicie SSJ3 to +1/+1/+1/+1 napisane w transformacji. Czyli z chwilą zrobienia transformacji dostajesz + 1 token każdej statystyki. Każda transformacja ma inny bonus, rozpatrzony indywidualnie, ze względu na konieczność balansu. Dla przykładu wszystkie changi mogą zaczynać prawie od dowolnej transformacji, a więc te bonusy są dużo niższe. U Saiyajin bodajże te bonusy są najwyższe, bo jeśli byłbyś uparty to od zwykłej formy do SSJ3 mógłbyś uzyskać bonus +3/+3/+3/+3 tokenów kosztem tego, że przeciwnik miałby dużą szanse na +3/+3/+3/+3, ale to wynikłą z obliczania zasady przewagi na starcie walki.

Regulamin ogólny napisał:UWAGA: Nie można przekroczyć bonusu +3 Tokeny do statystyk niezależnie od tego, czy uwzględniamy zasadę przewagi w walce, czy bonusy za inne cechy z transformacji. Bonus dodawany jest do puli startowej tokenów statystyk, zależnej od transformacji.
Ta zasada dotyczy tylko startu w walce, czyli jeszcze etapu kiedy wyliczasz przewagę. Nie dotyczy w ogóle sytuacji związanych już w trakcie walki, gdzie możesz zyskać dowolną ilość tokenów różnymi sposobami, jak aura, wspomagacze etc. Są rasy, które mogą mieć nawet bonus +1/+1/+1/+1 na start...to jest ta gwarancja, że nawet jak będziesz słabszy w czymś, to ten 1 token dostaniesz, ale nadal nie możesz w czasie startu walki z momentem liczenia przewagi, mieć więcej niż 3 tokeny na statystykę.

Absolutnie nie zamierzam liczyć przewagi tokenów na podstawie maksymalnej transformacji, wtedy cała mechanika poszłaby do kosza. Po prostu, to jest rozwiązanie, które zniszczyłoby w większości sens samej mechaniki, jak i jego balans. Wtedy większość użytkowników niestałej formy miałaby zawsze, ogromną przewagę nad użytkownikami formy stałej, a to jest już całkowicie niesprawiedliwe. Zważywszy, że ci drudzy, najczęściej mają mnożniki statystyk trochę mniejsze od form niestałych, bądź słabsze cechy, to formy niestałe liczące przewagi od maksymalnych statów zawsze dostawałyby tokeny, a inni wcale.

Jedyne rozwiązanie jakie widzę, to po prostu lepsze doinformowanie w kwestii elementów mechaniki.

Mój odpis będzie później, ze względu na to, że jestem stosunkowo zajęta i nie znalazłam czas na wszystko. Poinformuje ciebie prywatną wiadomością, kiedy zrobiłam edit i wstawiłam swój ruch.


Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1/1Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1/1)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Czw Kwi 19, 2018 7:51 pm
Totally OoC:

Pytanie czy kontynuujemy walkę czy trafi ona do innego działu albo kosza xP Po analizie albo bez analizy xP
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1510/1510Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1510/1510)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Pon Kwi 23, 2018 7:33 pm
Faza obrony:
blok na cios akrobatyczny (-1TW, +1TKI): Red 50 % = -1200 PŻ / Odbicie 25 % = Zadaje 600 obrażeń

Faza ataku:
Zwykły cios (Ki sword) = obrażenia: 660+765 = 1425 obrażeń
Combo: Ki blast (-1TS, -1TE, +2TKI) 330+1530 = 1860 obrażeń gwarantowanych

660/350/750/1530
PL: 28340
PŻ: 13000
0/0/0/2/8

OOC:
Nikt nie każe ci zaczynać z formą zwykłą, wręcz zaczynanie ze zbyt wczesną formą naprawdę będzie nieopłacalne, chyba, że masz dobre na to zagranie. Każda rasa na różnym etapie transformacji może zacząć, niektóre mają dzięki temu przewagę, inne zaś nie. Jednakże trzeba na pewne elementy patrzeć jako na całokształt. Są sytuacje w których opłaca się zacząć ze słabszą transformacją(saiyajin). Są sytuacje gdzie nie masz wyjścia jak zaczynać ze słabszą transformacją(ludzie tension). Saiyajin po testach z panelu teterskiego dostali nerf, wcześniej ich koszt TKI na transformacje wynosił 1, zamiast 2. Jeśli okaże się, że faktycznie to będzie za dużo dla nich, wtedy wrócę nimi do poprzedniej wartości.

Także w czasie robienia transformacji możesz się przygotowywać do dalszej walki. Np. użyj aury od razu po każdej transformacji, więc nie licząc tokenów energii, nikt nie broni ci zrobić: Faza obrony: Transformacja + Aura, Faza ataku: Transformacja + Aura. By zacząć kolejną walkę już z grubej rury i przy okazji zniwelować częściowo stratę TKI. Także, ryzyko ki obejmuje przypadek, kiedy TKI ci spadnie w trakcie transformacji. Tak, więc nie bierze się pod uwagę sytuacji: Mam 2 TKI jako saiyajin i robię transformacje. Zaczynam więc dalej z transformacją mając 0 TKI. To jednak nie liczy się do ryzyka ki. Pewnie to też napomknę przy tej cesze, że wyklucza to sytuacje, kiedy osiągnie się 0 TKI z powodu kosztu następnej transformacji. Nie widzę potrzeby używania rzutu monetą przy transformacjach. Rozpatrzę ponownie koszt TKI i zmniejszenie go do 1. Jednakże nie bez sprawdzenia paru walk. Zapewne sama powalczę jako saiyajin na arenie z różnymi buildami. By zobaczyć raz jeszcze, czy faktycznie ta strata TKI jest tak bolesna.

Ki sword na swój sposób jest prosty i unikalny, ale nie nadaje się do wszystkich buildów. Także niektórzy gracze woleliby lepiej wykorzystać te 3 TKI, niżeli bonus do statystyki, która np. mają zbyt niską.

OCC2: kontynuujemy walkę już do końca.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji 9tkhzk1/1Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji R0te38  (1/1)
KI:
Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Left_bar_bleue0/0Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty_bar_bleue  (0/0)

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Pon Kwi 23, 2018 10:19 pm
W sumie sobie wrzucę jak w walce z Ame, bo niewygodnie co chwila do technik szukać albo aspektów xD
Techniki:
Aspekty:
OoC:

SSJ3: 1500/1800/2100/600/54600/21000 Tokeny: |2 1 2 0 4|
Faza Obrony:
---
HP: 13 995-600-1425-1860=10110
Faza Ataku:
Aspekt Akrobatyka|Poziom 3 – Ulepszenie ciosu zwykłego. Cios zwykły zamienia się w cios akrobatyczny ( Obrażenia – Siła + 0,5*Zręczność)
Aspekt Praca Nóg|
Poziom 2 -+zręczność do DMG
Akcja: Atak zwykły 0 TKS / Siła + 0,5 Zręcz + Zręcz = 1500+900+1800=4200 dmg ;
-1TW | +1TKI

Tokeny:
|2 1 2 0 4| + |0 0 -1 0 +1|= |2 1 1 0 5|


OoC2:
Ok. Nie zrobiłem na start przemiany, bo sądziłem, że 0TKI = rzut monetą tak czy tak, co oznacza na starcie możliwą porażkę lub w najlepszym wypadku minimalne wyrównanie szans. Minimalne bo sobie mocno redukuję TE , TKI tracę praktycznie całe, chyba że aurą robię 2TKI, ale jest jeden niuans.
Transformacja wypala TKI, więc jak zrobić combo z aury która wypala TE? Dezintegracja KI? Czy też się mylę?
Zastanawiam się czy ok zrobiłem z zsumowaniem dmg dla aspektów? Czyli robię akrobatyczny z dodatkową pracą nóg i takie połączenie ok?
Sponsored content

Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji Empty Re: Sparing - LIVE NGSO - VV vs Riki - poziom 4 transformacji

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito