- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Wto Mar 15, 2016 8:52 pm
TEST FIGHT
Zakładam:
Siła: 1000
Szybkość: 1000
Wytrzymałość: 1000
Energia: 1000
First Form. Dla celów sparingu w trakcie będę wchodził na kolejne przemiany dostosowując moc do całkowitego wyrównania.
Zaczynaj.
Zakładam:
Siła: 1000
Szybkość: 1000
Wytrzymałość: 1000
Energia: 1000
First Form. Dla celów sparingu w trakcie będę wchodził na kolejne przemiany dostosowując moc do całkowitego wyrównania.
Zaczynaj.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Wto Mar 15, 2016 9:44 pm
Potężny - 2160 dmg
OOC:
Bez przemiany, staty podstawowe.
OOC:
Bez przemiany, staty podstawowe.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Wto Mar 15, 2016 10:38 pm
Kiaiho defensywne dla Twojego ataku; - 20%*2160=-432ki
Robię potężny 2000 dmg
HP: 15000
KI: 15000-432=14568
LUB
KI: 15000-540=14460
- Analiza:
- (Analiza czy 20% to nie za mało) 25%*2160 to -540ki
Różnica 108KI. Gdybym był 10* słabszy, czyli miał 1500 HP, 1500 KI koszt 108 większy robi różnicę, ale z drugiej strony zatrzymanie ataku, który zabija? Hmm...
Przy 5* wyższych statach nie zauważę różnicy i zatrzymam pierd atak.
Chyba podwyższenie kosztu na 25% zatrzymanego fizycznego będzie ok. Kwestie sprawdzimy jeszcze.
Robię potężny 2000 dmg
HP: 15000
KI: 15000-432=14568
LUB
KI: 15000-540=14460
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Sro Mar 16, 2016 2:29 pm
Unik - 135 szybkości przewagi przy 50 wymaganych. Na obecnych statach zostaje mi jeszcze jeden unik (100 przewagi - 2 uniki)
Szybki - 1135 dmg
HP: 14055
KI: 13725
Szybki - 1135 dmg
HP: 14055
KI: 13725
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Sro Mar 16, 2016 8:29 pm
Robię:
DMG: 2250; koszt 2813ki
(+ nie możesz atakować, ani bronić się techniką w następnej turze(?))
HP: 15000-1135= 13865
KI: 14460-2813=11647
- Crazy finger Beam:
- CRAZY FINGER BEAM
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 125% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
PROPOZYCJA ZMIANY:
Changi nie mają techniki paraliżującej poza Eye Beam, a koszty ich technik są duże. Propozycja na ciekawy dodatek:
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 125% dmg
+ przeciwnik nie może użyć techniki w następnej turze (żadnej, ale może zrobić unik/blok oraz atak fizyczny)
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
DMG: 2250; koszt 2813ki
(+ nie możesz atakować, ani bronić się techniką w następnej turze(?))
HP: 15000-1135= 13865
KI: 14460-2813=11647
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Sro Mar 16, 2016 10:52 pm
W Kwestii Crazy Finger Beam'a - no nie wiem. Sam na gg napisałeś, że teoretycznie mogę się przed tym obronić jakąś techniką defensywną, a wtedy nie ma efektu to i skąd miałoby się takie ograniczenie pojawić? Może zamiast tego wprowadzić coś w stylu procentowej redukcji obrażeń przeciwnika w kolejnym ataku? Technika ta było dość nieprzyjemna dla "przyjmującego", więc chwilowo mogą wystąpić małe problemy z koordynacją itp.
Ale dobra, nie używam techniki w tej turze.
Obrywam, a sam atakuję podstawką za 1025 dmg
HP: 14055 - 2250 = 11805
KI: 13725
Ale dobra, nie używam techniki w tej turze.
Obrywam, a sam atakuję podstawką za 1025 dmg
HP: 14055 - 2250 = 11805
KI: 13725
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Czw Mar 17, 2016 11:30 pm
Chodzi o taki efekt w crazy finger beam, że jak obronisz się barierre lub kiai albo zanzokenem to faktycznie efekt ataku nie wejdzie, a do tego unikasz standardowo dmg przy tych technikach.
Jednak! Jak nie unikasz to jedyne co jesteś w stanie zrobić to atak fizyczny! I generalnie chodzi o dodanie właśnie takiego bonusiku, a zostawienie takiego kosztu jak jest obecnie. wcześniej użyłbym eye beam, a później walnął crazy finger beam to już się nie obronić, a w następnej turze tracisz możliwość wykonania techniki. Badam tsss xD
OOC:
HP: 13865-1025=12840
KI: 11647
Druga forma
Siła: 1000 *1,5 = 1500
Szybkość: 1000 *1,5 = 1500
Wytrzymałość: 1000 *1,5 = 1500
Energia: 1000 *1,5 = 1500
HP: 12840 * 1,5=19260
KI: 11647 *1,5=17470
Procentowo mam więc około 50% więcej siły i około 32% szybkości, więc mam 1 dodatkowy atak.
Uwzględniając mnożniki to mam 5 dodatkowych ataków.
Robię więc tak:
Nova strike DMG = 2 x szybkość + 1/2energii; koszt: 120% dmg
3000+750=3750; koszt: 4500ki
DODATKOWY ATAK: KI-SWORD Efekt: dmg= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% dmg
1650+1500=3150; -3150KI
KI: 17470-4500-3150=9820
I tutaj analiza NOVA STRIKE. Technika wspólna jak Ki-Sword, lepiej dostępna i jest co prawda z dmg ciut słabsza, ale ma gigantycznie mniejszy koszt KI, więc wychodzi lepiej. Ale zobaczymy jej siłę na ostatniej formie... Być może ta szybkość *2 posieje spustoszenie.
Jednak! Jak nie unikasz to jedyne co jesteś w stanie zrobić to atak fizyczny! I generalnie chodzi o dodanie właśnie takiego bonusiku, a zostawienie takiego kosztu jak jest obecnie. wcześniej użyłbym eye beam, a później walnął crazy finger beam to już się nie obronić, a w następnej turze tracisz możliwość wykonania techniki. Badam tsss xD
OOC:
HP: 13865-1025=12840
KI: 11647
Druga forma
Siła: 1000 *1,5 = 1500
Szybkość: 1000 *1,5 = 1500
Wytrzymałość: 1000 *1,5 = 1500
Energia: 1000 *1,5 = 1500
HP: 12840 * 1,5=19260
KI: 11647 *1,5=17470
Procentowo mam więc około 50% więcej siły i około 32% szybkości, więc mam 1 dodatkowy atak.
Uwzględniając mnożniki to mam 5 dodatkowych ataków.
Robię więc tak:
Nova strike DMG = 2 x szybkość + 1/2energii; koszt: 120% dmg
3000+750=3750; koszt: 4500ki
DODATKOWY ATAK: KI-SWORD Efekt: dmg= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% dmg
1650+1500=3150; -3150KI
KI: 17470-4500-3150=9820
I tutaj analiza NOVA STRIKE. Technika wspólna jak Ki-Sword, lepiej dostępna i jest co prawda z dmg ciut słabsza, ale ma gigantycznie mniejszy koszt KI, więc wychodzi lepiej. Ale zobaczymy jej siłę na ostatniej formie... Być może ta szybkość *2 posieje spustoszenie.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Sro Mar 23, 2016 12:07 am
Nova Strike - jako że jest sklasyfikowana jako technika fizyczna - kiaiho defensywne. Koszt - 1875 ki.
Ki Sword dochodzi.
HP: 11805 - 3150 = 8655
Ki: 13725 - 1875 = 11850
Odpalam SSJ'ta.
Siła: 1025*3 = 3075
Szybkość: 1135*3 = 3405
Wytrzymałość: 937*3 = 2811
Energia: 915*3 = 2745
HP: 25931
Ki: 35534
Galick Gun za 4529 dmg. Koszt = 4529 Ki.
Ki: 35534 - 4529 = 31005.
Ki Sword dochodzi.
HP: 11805 - 3150 = 8655
Ki: 13725 - 1875 = 11850
Odpalam SSJ'ta.
Siła: 1025*3 = 3075
Szybkość: 1135*3 = 3405
Wytrzymałość: 937*3 = 2811
Energia: 915*3 = 2745
HP: 25931
Ki: 35534
Galick Gun za 4529 dmg. Koszt = 4529 Ki.
Ki: 35534 - 4529 = 31005.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Pon Mar 28, 2016 10:02 pm
Obrywam.
HP: 19260-4529=14731
KI: 17470
Trzecia forma
Siła: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
Szybkość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
Wytrzymałość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
Energia: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
HP: 14731 * 2 = 29 462
KI: 17470 * 2 = 34 940
Teraz kwestia liczenia uników, bloków itd.
Masz mnożnik *3, więc muszę mieć 3*50=150 więcej szybkości dla uniku. Nie mam. Masz przewagę.
Dla bloku muszę mieć 65*3=195 więcej wytrzymki. 3000-2811=189, niewiele brakuje xD W sumie nie wiem czy nie powinniśmy tutaj dać 60 zamiast 65, jeżeli damy mnożniki przemian.
Robię więc teraz fiu bziu i idę dalej niczym Freezer
Czwarta forma
Siła: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 *2 = 6000 (razem *6)
Szybkość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 6000 (razem *6)
Wytrzymałość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 6000 (razem *6)
Energia: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 6000 (razem *6)
HP: 14731 * 2 = 29 462 * 2 = 58 924
KI: 17470 * 2 = 34 940 * 2 = 69 880
I teraz liczenie.
Jeżeli ktoś będzie chciał liczyć ręcznie to jest to banalnie proste liczenie przez przemiany. Wyjaśnienie piszę dla obserwatorów.
Mnożnik przez przemiany, to mnożnik transformacji przeciwnika.
Haziu jest na SSJ, więc jego mnożnik to *3.
Przy UNIKACH potrzeba mieć na każdy unik 50 więcej szybkości, ale jeżeli ktoś ma transa to wtedy te 50 mnożymy.
W tym przypadku mnożę 50*3 i żeby móc wykonać chociaż 1 unik muszę mieć 150 szybkości wiecej.
Mam teraz 6000 szybkości i minus 3405 szybkości Hazarda mamy różnicę 2595 (czyli jeżeli 2595 podzielę przez 150 (50 bazowe * 3 od przemiany) to wyszłoby 17 uników, ale maks jak wiadomo to 6), czyli mam pełny pakiet uników na tę chwilę. Jeżeli Haz wejdzie na SSJ2, czyli jego mnożnik przemiany będzie wynosić 6,5*, to wtedy muszę mieć dla uniku 50*6,5 więcej, czyli 325 więcej na jeden unik. Im będziemy mocniejsi tym trudniej będzie unikać, ale o to nam chodzi w tej zmianie.
Gdybyśmy chcieli liczyć Procentową przewagę to wyglądałoby gorzej, ponieważ im mocniejszy przeciwnik tym coraz, coraz, coraz trudniej unikać. Np. Dla kogoś z szybkością 10000 trzeba by było mieć np. 2000 więcej speeda, czyli całkiem sporo. Przy mnożniku przemian powiedzmy, że wyjdzie koło 500 na jeden unik czyli w granicach rozsądku.
Analogicznie jest przy blokach, że muszę mieć 65*3 transformacji Hazarda więcej wytrzymalości.
Teraz planujemy dodać modyfikację na kontrach. Kontra z uniku i kontra z bloku, czyli większe możliwości na kontraatak.
Jeżeli chcę miec kontrę z uniku to muszę mieć 60 szybkości i siły więcej, natomiast kontra z bloku to 60 wytrzymalości i 60 sily więcej (dzięki temu nie trzeba iść koniecznie w szybkość) można w siłę i w wytrzymałość pójść.
Teoretycznie mam więc na teraz dużo więcej akcji uników, bloków, kontr i dodatkowych ataków.
Atakuję więc tak;
Taiyoken - oślepiam na jedną turę: -400KI + 10% szybkości przeciwnika czyli -400-341=-741
plus pierwszy dodatkowy atak (1/6): podstawowy 10% mocy: 600dmg
I teraz ataki dla tej tury paraliżu:
Death Beam 2% mocy = 900dmg; -1170ki
i drugi dodatkowy atak (2/6): podstawowy 10% mocy: 600dmg
Razem: 2100dmg oraz -1911KI
HP: 58 924
KI: 69 880-1911=67969
CD: 3
Teraz wejdź Haz na SSJ2 i wytłumacz po swojemu liczenie xD zobaczymy kto jak tłumaczy, żeby sprawdzić obserwatorów, czy rozumieją zasadę działania mnożenia akcji defensywnych przez mnożniki przemian. Na SSJ2 będziesz mieć znów Ty przewagę xD trochę tak poskaczemy między transami, więc dobrze potestujemy akcje defensywne jak uniki, bloki itd.
HP: 19260-4529=14731
KI: 17470
Trzecia forma
Siła: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
Szybkość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
Wytrzymałość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
Energia: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
HP: 14731 * 2 = 29 462
KI: 17470 * 2 = 34 940
Teraz kwestia liczenia uników, bloków itd.
Masz mnożnik *3, więc muszę mieć 3*50=150 więcej szybkości dla uniku. Nie mam. Masz przewagę.
Dla bloku muszę mieć 65*3=195 więcej wytrzymki. 3000-2811=189, niewiele brakuje xD W sumie nie wiem czy nie powinniśmy tutaj dać 60 zamiast 65, jeżeli damy mnożniki przemian.
Robię więc teraz fiu bziu i idę dalej niczym Freezer
Czwarta forma
Siła: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 *2 = 6000 (razem *6)
Szybkość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 6000 (razem *6)
Wytrzymałość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 6000 (razem *6)
Energia: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 6000 (razem *6)
HP: 14731 * 2 = 29 462 * 2 = 58 924
KI: 17470 * 2 = 34 940 * 2 = 69 880
I teraz liczenie.
Jeżeli ktoś będzie chciał liczyć ręcznie to jest to banalnie proste liczenie przez przemiany. Wyjaśnienie piszę dla obserwatorów.
Mnożnik przez przemiany, to mnożnik transformacji przeciwnika.
Haziu jest na SSJ, więc jego mnożnik to *3.
Przy UNIKACH potrzeba mieć na każdy unik 50 więcej szybkości, ale jeżeli ktoś ma transa to wtedy te 50 mnożymy.
W tym przypadku mnożę 50*3 i żeby móc wykonać chociaż 1 unik muszę mieć 150 szybkości wiecej.
Mam teraz 6000 szybkości i minus 3405 szybkości Hazarda mamy różnicę 2595 (czyli jeżeli 2595 podzielę przez 150 (50 bazowe * 3 od przemiany) to wyszłoby 17 uników, ale maks jak wiadomo to 6), czyli mam pełny pakiet uników na tę chwilę. Jeżeli Haz wejdzie na SSJ2, czyli jego mnożnik przemiany będzie wynosić 6,5*, to wtedy muszę mieć dla uniku 50*6,5 więcej, czyli 325 więcej na jeden unik. Im będziemy mocniejsi tym trudniej będzie unikać, ale o to nam chodzi w tej zmianie.
Gdybyśmy chcieli liczyć Procentową przewagę to wyglądałoby gorzej, ponieważ im mocniejszy przeciwnik tym coraz, coraz, coraz trudniej unikać. Np. Dla kogoś z szybkością 10000 trzeba by było mieć np. 2000 więcej speeda, czyli całkiem sporo. Przy mnożniku przemian powiedzmy, że wyjdzie koło 500 na jeden unik czyli w granicach rozsądku.
Analogicznie jest przy blokach, że muszę mieć 65*3 transformacji Hazarda więcej wytrzymalości.
Teraz planujemy dodać modyfikację na kontrach. Kontra z uniku i kontra z bloku, czyli większe możliwości na kontraatak.
Jeżeli chcę miec kontrę z uniku to muszę mieć 60 szybkości i siły więcej, natomiast kontra z bloku to 60 wytrzymalości i 60 sily więcej (dzięki temu nie trzeba iść koniecznie w szybkość) można w siłę i w wytrzymałość pójść.
- TUTAJ MAM WNIOSEK NA DODATKOWY DODATEK W MECHANICE:
Może coś w kombinacji (szybkość lub siła) + wytrzymałość? DODATKOWA OBRONA W TURZE xD przeciwwaga dla dodatkowego ataku lub większej liczby przeciwników. W zasadzie szybkosc + siła dają dodatkowy atak, więc najlepsze będzie siła+wytrzymałość na dodatkową obronę (lub szybkość+wytrzymalość to dodatkowa obrona ataku fizycznego, a sila+wytrzymałość dodatkowy blok techniki). Po 65 więcej w obu statach od przeciwnika daje możliwość obrony przed dodatkowym atakiem przeciwnika. Zawsze to kolejne wyrownwanie każdej cechy i ewentualny ukłon w stronę wytrzymałości, którą się robi tylko po HP i częściej większość robi energię żeby pierdolnąć techniką, a tak to techniki mogą stracić na mocy jak niektórych skłoni ciut lepsza wytrzymka.
Teoretycznie mam więc na teraz dużo więcej akcji uników, bloków, kontr i dodatkowych ataków.
Atakuję więc tak;
Taiyoken - oślepiam na jedną turę: -400KI + 10% szybkości przeciwnika czyli -400-341=-741
plus pierwszy dodatkowy atak (1/6): podstawowy 10% mocy: 600dmg
I teraz ataki dla tej tury paraliżu:
Death Beam 2% mocy = 900dmg; -1170ki
i drugi dodatkowy atak (2/6): podstawowy 10% mocy: 600dmg
Razem: 2100dmg oraz -1911KI
HP: 58 924
KI: 69 880-1911=67969
CD: 3
Teraz wejdź Haz na SSJ2 i wytłumacz po swojemu liczenie xD zobaczymy kto jak tłumaczy, żeby sprawdzić obserwatorów, czy rozumieją zasadę działania mnożenia akcji defensywnych przez mnożniki przemian. Na SSJ2 będziesz mieć znów Ty przewagę xD trochę tak poskaczemy między transami, więc dobrze potestujemy akcje defensywne jak uniki, bloki itd.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Czw Mar 31, 2016 11:47 pm
Nie będziesz mi mówił jak mam żyć xD Nie no dobra, odpalam SSJ2 --> https://49.media.tumblr.com/4c25b300f10670c63c85adfa66424f13/tumblr_nvgv9kyTSf1uuj1vto1_500.gif
Staty:
Siła: 6662
Szybkość: 7377
Wytrzymałość: 6090
Energia: 5947
HP: zapomniałem napisać, że obrywam po całości xD Jeszcze na starych statach - 25931 - 2100 = 23831. Po obliczeniu nowego hp wyszło 51613
Ki: 67171
Okej, to teraz rozpiszę wymagania akcji defensywnych na obecnych mnożnikach. Bazowe:
Unik - 50 szybkości więcej
Blok - 65 wytrzymałości więcej
Kontra 60 szybkości i siły więcej
Analogicznie podwajamy/potrajamy/itd. za każdą kolejną akcje danego typu, np. unik - 50,100,150 i tak aż do limitu. Dobra, co dalej? Proste, mnożymy wyżej podane liczby przez mnożnik do transformacji jaki ma mój przeciwnik. Wynosi on 6. Tak więc:
Unik - 50*6 = 300 szybkości więcej
Blok - 65*6 = 390 wytrzymałości więcej
Kontra - 60*6 = 360 szybkości i siły więcej
Dobra, teraz porównujemy staty i dla ułatwienia wyliczamy różnicę. Od razu będzie widać ile w danej statystyce mamy przewagi/ile tracimy i praktycznie gołym okiem będzie widać na jakie i ile akcji defensywnych nas stać w obecnej sytuacji
Ja: Chang:
Siła: 6662 6000 +662
Szybkość: 7377 6000 +1377
Wytrzymałość: 6090 6000 +90
Od razu widać, że mam sporą przewagę w szybkości, co daje mi aż 4 uniki (300*4 = 1200, do 5 uniku potrzebował bym 1500 szybkości więcej) plus 1 kontra, bo zarówno w sile jak i w szybkości przeważam o więcej niż 360 (by mieć drugą kontrę, musiałbym w obu statach przeważać o 720, niestety brakuje mi trochę siły). O blokach nie ma mowy, skoro moja przewaga w wytrzymałości jest minimalna. Tak to wygląda na obecną chwilę Ach zapomniałbym - dodatkowy atak. Bazowo potrzeba 70 więcej siły i szybkości. Mnożymy raz 6 = 420. Czyli mam do dyspozycji 1 dodatkowy atak.
Ki Sword - 13918 dmg, taki sam koszt Ki dla mnie
I wykorzystuję wspomniany dodatkowy atak i walę potężnym za 14039.
Razem - 27957 dmg
HP: 51613
Ki: 67171 - 13918 = 53253
Staty:
Siła: 6662
Szybkość: 7377
Wytrzymałość: 6090
Energia: 5947
HP: zapomniałem napisać, że obrywam po całości xD Jeszcze na starych statach - 25931 - 2100 = 23831. Po obliczeniu nowego hp wyszło 51613
Ki: 67171
Okej, to teraz rozpiszę wymagania akcji defensywnych na obecnych mnożnikach. Bazowe:
Unik - 50 szybkości więcej
Blok - 65 wytrzymałości więcej
Kontra 60 szybkości i siły więcej
Analogicznie podwajamy/potrajamy/itd. za każdą kolejną akcje danego typu, np. unik - 50,100,150 i tak aż do limitu. Dobra, co dalej? Proste, mnożymy wyżej podane liczby przez mnożnik do transformacji jaki ma mój przeciwnik. Wynosi on 6. Tak więc:
Unik - 50*6 = 300 szybkości więcej
Blok - 65*6 = 390 wytrzymałości więcej
Kontra - 60*6 = 360 szybkości i siły więcej
Dobra, teraz porównujemy staty i dla ułatwienia wyliczamy różnicę. Od razu będzie widać ile w danej statystyce mamy przewagi/ile tracimy i praktycznie gołym okiem będzie widać na jakie i ile akcji defensywnych nas stać w obecnej sytuacji
Ja: Chang:
Siła: 6662 6000 +662
Szybkość: 7377 6000 +1377
Wytrzymałość: 6090 6000 +90
Od razu widać, że mam sporą przewagę w szybkości, co daje mi aż 4 uniki (300*4 = 1200, do 5 uniku potrzebował bym 1500 szybkości więcej) plus 1 kontra, bo zarówno w sile jak i w szybkości przeważam o więcej niż 360 (by mieć drugą kontrę, musiałbym w obu statach przeważać o 720, niestety brakuje mi trochę siły). O blokach nie ma mowy, skoro moja przewaga w wytrzymałości jest minimalna. Tak to wygląda na obecną chwilę Ach zapomniałbym - dodatkowy atak. Bazowo potrzeba 70 więcej siły i szybkości. Mnożymy raz 6 = 420. Czyli mam do dyspozycji 1 dodatkowy atak.
Ki Sword - 13918 dmg, taki sam koszt Ki dla mnie
I wykorzystuję wspomniany dodatkowy atak i walę potężnym za 14039.
Razem - 27957 dmg
HP: 51613
Ki: 67171 - 13918 = 53253
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach