- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Wto Mar 15, 2016 8:58 pm
Na potrzeby sparingu zakładam:
Siła: 8500
Szybkość: 8500
Wytrzymka: 8000
Energia: 8000
Namek z fuzją II.
Zaczynaj
Siła: 8500
Szybkość: 8500
Wytrzymka: 8000
Energia: 8000
Namek z fuzją II.
Zaczynaj
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Wto Mar 15, 2016 9:50 pm
Buster Cannon - 22301 dmg
OOC:
Staty od razu na SSJ2
Buster Cannon - 22301 dmg, koszt = 20070 Ki
Ki - 89205 - 20070 = 69135
OOC:
Staty od razu na SSJ2
Buster Cannon - 22301 dmg, koszt = 20070 Ki
Ki - 89205 - 20070 = 69135
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Wto Mar 15, 2016 11:22 pm
Ok. Od dawna planowałem test najpotężniejszej techniki na naszym pbfie...
MULTIFORM -400*4=-1600KI,
KI: 120000-1600KI
KI: 120 000-4800 = 115 200
Siła: 8500/4 = 2125
Szybkość: 8500/4 = 2125
Wytrzymka: 8000/4 = 2000
Energia: 8000/4 = 2000
KI1: 115200/4=28800
def: Barierre -13 380ki
neutral: Zanzoken neutral 10% (1 tura), później (15%) i (20%) z ki? = -2880ki za 1 turę
ofe: Potężny 4 250dmg - kość #1
HP1: 30 000
KI1: 28 800-13 380-3000=12 120
neutral: Zanzoken 15% (z total KI = jako stała wartość?) -4500ki
ofe: Makankosappo 13500 dmg; -14850ki
HP2: 30 000
KI2: 28 800-4 500=24300-14850=9450
neutral: Zanzoken 15% (z pozostałego ki = jako stała wartość) -4320KI
ofensywny: potężny 4250dmg
HP3: 30 000
KI3: 28 800-4320ki=24480
neutral: Zanzoken KOSZT KI: 10% (z pozostałego ki) i 5% (z pozostałego HP)
Czyli: 28800*10%+30000*5%= -4380KI
ofensywny: Rezoku Energy Dan 3600dmg; -3888ki
HP4: 30 000
KI4: 28 800-4380-3888=20532
MULTIFORM -400*4=-1600KI,
- Analiza:
- czyli bardzo niski lub bardzo wysoki... koszt na kilku wojowników... Raczej trzeba tu na %%% zmienić. Gdyby było 1% ki na kopię to:
1200*4=4800 to już lepiej wygląda. Słaba osoba z wymaganym minimum, czyli 50 energii ma 750ki, czyli wykona zaledwie 1 kopie.
KI: 120 000-4800 = 115 200
Siła: 8500/4 = 2125
Szybkość: 8500/4 = 2125
Wytrzymka: 8000/4 = 2000
Energia: 8000/4 = 2000
KI1: 115200/4=28800
def: Barierre -13 380ki
neutral: Zanzoken neutral 10% (1 tura), później (15%) i (20%) z ki? = -2880ki za 1 turę
ofe: Potężny 4 250dmg - kość #1
HP1: 30 000
KI1: 28 800-13 380-3000=12 120
neutral: Zanzoken 15% (z total KI = jako stała wartość?) -4500ki
ofe: Makankosappo 13500 dmg; -14850ki
HP2: 30 000
KI2: 28 800-4 500=24300-14850=9450
neutral: Zanzoken 15% (z pozostałego ki = jako stała wartość) -4320KI
ofensywny: potężny 4250dmg
HP3: 30 000
KI3: 28 800-4320ki=24480
neutral: Zanzoken KOSZT KI: 10% (z pozostałego ki) i 5% (z pozostałego HP)
Czyli: 28800*10%+30000*5%= -4380KI
ofensywny: Rezoku Energy Dan 3600dmg; -3888ki
HP4: 30 000
KI4: 28 800-4380-3888=20532
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Sro Mar 16, 2016 9:25 pm
Zapomniałem kości.
Czyli rzucam 4 kości do każdego klona używającego Zanzokena, gdzie Ty masz Ki-feela.
1 wynik, 1 kopia, 2 wynik, 2 kopia itd.
HARDCOREEEEEE BOOM BOOM
Czyli rzucam 4 kości do każdego klona używającego Zanzokena, gdzie Ty masz Ki-feela.
1 wynik, 1 kopia, 2 wynik, 2 kopia itd.
HARDCOREEEEEE BOOM BOOM
Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Sro Mar 16, 2016 9:25 pm
The member 'Rikimaru' has done the following action : Rzut Kośćmi
'Procent' : 17, 85, 12, 13
'Procent' : 17, 85, 12, 13
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Czw Mar 17, 2016 12:26 am
Kwestia kosztu: 1% max Ki, okej. Tylko teraz pozostaje kwestia, czy jest to jednorazowa "opłata" czy może ten symboliczny procent powinno zabierać za każdą turę "utrzymania"? Druga sprawa - nie widzę ograniczenia co do ilości tur określającej przez ile czasu możemy w takiej rozszczepionej formie walczyć. Moim skromnym zdaniem powinno się albo zmienić te koszta, żeby pobierało określoną wartość za każdą turę, albo dać ograniczenie co do długości trwania. Bo 4% max ki za technikę, która robi naprawdę duże zamieszanie w walce to chyba jednak zbyt mało.
Dobra, z kości wynika, że atak 1,3 i 4 dochodzą, o tyle szczęśliwie że mogę uniknąć tego Makanko xD I robię to przy pomocy bariery, co kosztuje mnie utratę 8100 Ki.
Wykorzystuję 3 dodatkowe ataki w tej turze, czyli atakuję całą 4. Teraz kwestia tego czy spełniam wymagania. Policzmy:
Sposób pierwszy - przemnożenie wymagań przez mnożnik przeciwnika
Mnożnik - *5 za 1 fuzję i *2 za 2 fuzję = *10.
Chcę wykonać 3 dodatkowe ataki, na co potrzebuję 210 więcej siły i szybkości. Nastepnie mnożę te wartości *10 i wychodzi = 2100 więcej siły i szybkości. Spełniam wymagania.
Sposób drugi - mieć o 50% więcej w danej statystyce/statystykach
Po Multi Form staty Nameka w dwóch, interesujących mnie statach - siła i szybkość = 2125.
2125 + 50% = 3188 (w przybliżeniu). Tyle powinienem mieć siły i szybkości, a mam o wiele więcej. Spełniam wymagania.
Oczywiście po podziale statystyk Nameka, moja przewaga nad pojedynczym osobnikiem jest tak duża, że gołym okiem widać, iż mogę wykonywać akcje defensywne do oporu. Skorzystałem tylko z okazji by pokazać jak to wszystko policzyć.
So....
1# - potężny za 14039 dmg
2# - szybki za 7377 dmg
3# - szybki za 7377 dmg
4# - potężny za 14039 dmg
HP: 91350 - (4250 + 4250 + 3600) = 79250
KI: 69135 - 8100 = 61035
Dobra, z kości wynika, że atak 1,3 i 4 dochodzą, o tyle szczęśliwie że mogę uniknąć tego Makanko xD I robię to przy pomocy bariery, co kosztuje mnie utratę 8100 Ki.
Wykorzystuję 3 dodatkowe ataki w tej turze, czyli atakuję całą 4. Teraz kwestia tego czy spełniam wymagania. Policzmy:
Sposób pierwszy - przemnożenie wymagań przez mnożnik przeciwnika
Mnożnik - *5 za 1 fuzję i *2 za 2 fuzję = *10.
Chcę wykonać 3 dodatkowe ataki, na co potrzebuję 210 więcej siły i szybkości. Nastepnie mnożę te wartości *10 i wychodzi = 2100 więcej siły i szybkości. Spełniam wymagania.
Sposób drugi - mieć o 50% więcej w danej statystyce/statystykach
Po Multi Form staty Nameka w dwóch, interesujących mnie statach - siła i szybkość = 2125.
2125 + 50% = 3188 (w przybliżeniu). Tyle powinienem mieć siły i szybkości, a mam o wiele więcej. Spełniam wymagania.
Oczywiście po podziale statystyk Nameka, moja przewaga nad pojedynczym osobnikiem jest tak duża, że gołym okiem widać, iż mogę wykonywać akcje defensywne do oporu. Skorzystałem tylko z okazji by pokazać jak to wszystko policzyć.
So....
1# - potężny za 14039 dmg
2# - szybki za 7377 dmg
3# - szybki za 7377 dmg
4# - potężny za 14039 dmg
HP: 91350 - (4250 + 4250 + 3600) = 79250
KI: 69135 - 8100 = 61035
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Czw Mar 17, 2016 11:13 pm
I tu sam dostrzegasz teraz wadę techniki. O ile daje ona niby duży, bo możliwość 4 ataków to równocześnie podział statów daje Tobie przewagę nad każdym i większe szanse na uniki oraz dodatkowe ataki.
Sam nie do końca może wziąłem pod uwagę minus tej techniki. Koszt 1% jednorazowo wg mnie jest ok, bo 1% na turę utrzymania już będzie chyba zbyt duży acz... patrząc na ten shina albo piccolo używających tej techniki lub samego cella można śmiało zauważyć że te klony miały pewien limit i pokonanie klonów nie powodowało pokonania "pełnego" rywala.
Mam dwie propozycje na klony: spadek hp klona poniżej 50% i znika.
Lub z minimum 5 tur utrzymania. A jakoś te 50% wydaje mi się niestandardowe i dające ciekawszy efekt.
Co do liczenia uników/bloków/dodatkowych ataków itd. skłaniam się ku mnożnikowi przemian. Wydaje się korzystniejszy na aktualny moment dla mnie jako teoretycznie na dany moment osłabionego poprzez podział klonów, bo potrzebujesz dużo więcej niż w przypadku procentów. Poza tym przy wyrównanych przeciwnikach na dużym PLu trzema mieć naprawdę dużo więcej w pojedynczej statystyce żeby uzyskać wymagany %... Co zobaczymy jak odwołam kage bunshin no jutsu.
Dalej testuje multiforma, żeby sprawdzić od razu 4 opcje zanzokena i wydaje mi się, że pierwsze 2 opcje to będzie za duży koszt do możliwości uniknięcia jeżeli wypadnie źle na kości. Skłaniam się bardziej ku 15% z pozostałego KI lub opcji 10% z pozostałego KI i 5% z pozostałego HP lub dania tych dwóch opcji w technice, dzięki czemu dajemy większą promocję dla statystyki wytrzymałości, która nie daje profitów w większości ras poza HP.
def: kiaiho defensywne 20%*14039= -2808ki
neutral: Zanzoken (2 tura)(15%) i (20%) z ki? = -4500ki za 1 turę
ofe: Mystic Attack 5312dmg; -2656ki
HP1: 30 000
KI1: 12 120-4500-2808-2656=2156
neutral: Zanzoken 15% (z total KI = jako stała wartość?) -4500ki
ofe: Atak potężny 4250 dmg
HP2: 30 000 - 7377 = 22623
KI2: 9450-4500=4950
neutral: Zanzoken 15% (z pozostałego ki = jako stała wartość) -3672KI
ofe: Makankosappo 13500 dmg; -14850ki
HP3: 30 000 - 7377 = 22623
KI3: 24480-3672-14850=5958
def: kiaiho def-ofe 20%*14039= -2808 oraz 2000dmg z energii; koszt 80%*2000= -1600ki
neutral: Zanzoken KOSZT KI: 10% (z pozostałego ki) i 5% (z pozostałego HP)
Czyli: 20532*10%+30000*5%= -3553KI
ofensywny: potężny 4250dmg
HP4: 30 000
KI4: 20532-2808-1600-3553=12571
Sam nie do końca może wziąłem pod uwagę minus tej techniki. Koszt 1% jednorazowo wg mnie jest ok, bo 1% na turę utrzymania już będzie chyba zbyt duży acz... patrząc na ten shina albo piccolo używających tej techniki lub samego cella można śmiało zauważyć że te klony miały pewien limit i pokonanie klonów nie powodowało pokonania "pełnego" rywala.
Mam dwie propozycje na klony: spadek hp klona poniżej 50% i znika.
Lub z minimum 5 tur utrzymania. A jakoś te 50% wydaje mi się niestandardowe i dające ciekawszy efekt.
Co do liczenia uników/bloków/dodatkowych ataków itd. skłaniam się ku mnożnikowi przemian. Wydaje się korzystniejszy na aktualny moment dla mnie jako teoretycznie na dany moment osłabionego poprzez podział klonów, bo potrzebujesz dużo więcej niż w przypadku procentów. Poza tym przy wyrównanych przeciwnikach na dużym PLu trzema mieć naprawdę dużo więcej w pojedynczej statystyce żeby uzyskać wymagany %... Co zobaczymy jak odwołam kage bunshin no jutsu.
Dalej testuje multiforma, żeby sprawdzić od razu 4 opcje zanzokena i wydaje mi się, że pierwsze 2 opcje to będzie za duży koszt do możliwości uniknięcia jeżeli wypadnie źle na kości. Skłaniam się bardziej ku 15% z pozostałego KI lub opcji 10% z pozostałego KI i 5% z pozostałego HP lub dania tych dwóch opcji w technice, dzięki czemu dajemy większą promocję dla statystyki wytrzymałości, która nie daje profitów w większości ras poza HP.
def: kiaiho defensywne 20%*14039= -2808ki
neutral: Zanzoken (2 tura)(15%) i (20%) z ki? = -4500ki za 1 turę
ofe: Mystic Attack 5312dmg; -2656ki
HP1: 30 000
KI1: 12 120-4500-2808-2656=2156
neutral: Zanzoken 15% (z total KI = jako stała wartość?) -4500ki
ofe: Atak potężny 4250 dmg
HP2: 30 000 - 7377 = 22623
KI2: 9450-4500=4950
neutral: Zanzoken 15% (z pozostałego ki = jako stała wartość) -3672KI
ofe: Makankosappo 13500 dmg; -14850ki
HP3: 30 000 - 7377 = 22623
KI3: 24480-3672-14850=5958
def: kiaiho def-ofe 20%*14039= -2808 oraz 2000dmg z energii; koszt 80%*2000= -1600ki
neutral: Zanzoken KOSZT KI: 10% (z pozostałego ki) i 5% (z pozostałego HP)
Czyli: 20532*10%+30000*5%= -3553KI
ofensywny: potężny 4250dmg
HP4: 30 000
KI4: 20532-2808-1600-3553=12571
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Pią Mar 25, 2016 9:25 pm
taa kości.... xD
Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Pią Mar 25, 2016 9:25 pm
The member 'Rikimaru' has done the following action : Rzut Kośćmi
'Procent' : 80, 79, 44, 79
'Procent' : 80, 79, 44, 79
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach