Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Techniki Hazard'a 9tkhzk800/800Techniki Hazard'a R0te38  (800/800)
KI:
Techniki Hazard'a Left_bar_bleue0/0Techniki Hazard'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Hazard'a Empty Techniki Hazard'a

Pią Sie 03, 2012 11:21 pm
Bukujutsu:

Kiaiho:

Zanzoken:

Ki Sword:

Big Bang Attack:

[spoiler=Telekinesis]

Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna
Wersja Paraliżująca:
Wymagania: Wersja neutralna, 60 energii, -6 pkt treningowych samemu (z trenerem max -3)
Efekt: Paraliż przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: ilość energii przeciwnika *1,5;
Długość paraliżu: 
> Jeśli przeciwnik ma do 1,5 raza więcej energii to na paraliż na 2 tury 
> Jeśli od 1,5 do 3 to na 1. 
> Jeśli powyżej 3 to nie da się go sparaliżować
Użycie: 2 razy w walce;
Uwaga!!! W trakcie trwania paraliżu możliwe jest tylko i wyłącznie używanie ataków fizycznych.
Technika(atak) paraliżująca

Ki Feeling

II Stopień
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu.
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet .

Final Flash

Opis: Jest to pocisk Ki o bardzo wielkiej sile rażenia. Użytkownik odchyla ręce do tyłu, a następnie gwałtownie składa je, po czym wystrzeliwuje pocisk energii.
Wymagania: SSJ, 150 energii, max -34 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 17pkt
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
Technika(atak) ofensywna

Renzoku Energy Dan
Opis: Technika typowo siejąca zniszczenie.
Wymagania: 90 Energii, -14 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 108% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce

Taiyoken

Opis: Technika, która oślepia wroga na krótki czas
Wymagania: -3 pkt treningowe, 45 Energii; tylko u Genialnego Żółwia, w pałacu Kami-Samy oraz Tsurusennina (można nauczyć się też u osób, które to potrafią);
Efekt: oślepienie wroga przez 2 tury (jeśli przeciwnika zna Ki Feeling to przez 1 turę); koszt: - 400KI.
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mogą atakować.
Technika(atak) paraliżująca

Telephaty

Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
Wymagania: 40 energii, max -4 pkt treningowe, Ki-Feeling
Efekt: komunikacja koszt: -10 KI
U kogo się uczyć?: Guru(Saichoro), Kami-Sama, Kaio-Sama, Dai Kaio-sama, Elder Kaio-shin, Kaio-shin, Kame-senin i u osób, które to potrafią.
Technika(atak) neutralna

Galactic Donut

Wymagania: 150 energii, -14 pkt treningowych (trenerem max -7 pkt); Rasa: Half-Sayanin, Sayanin i od przedstawicieli tych ras później można się nauczyć tej techniki.
Efekt: sparaliżowanie przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: -60KI
Długość paraliżu: Stosunek Energia/Siła i/lub Energia/Energia. Dzielisz i tyle ile wyjdzie, tyle tur trwa paraliż. Jeżeli w którymś ze stosunków wartość wyjdzie poniżej 1, to nie możesz użyć techniki. Maksymalnie paraliżujesz na 5 tur. Czyli np. masz 200 siły i 150 energi, a przeciwnik ma 100 energii. W stosunku siła/energia wychodzi Ci 2 tury, ale stosunek energia/energia jest 1,5 stąd paraliż trwa 1 turę. Ułamki się kasują, czyli jak wychodzi 3,33 to paraliżujesz na 3 tury.
Użycie: raz w walce,
Technika(atak) paraliżująca

Barierre

Opis: Wojownik tworzy bardzo silną barierę energetyczną wokół własnego ciała, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać atak energetyczny.
Wymagania: 130 energii, max -18 pkt treningowych (z trenerem max -9), Bukujutsu.
Rasa: Sayan, Android, Kaishin mogą nauczyć się jej sami pod warunkiem widzenia techniki w użyciu, można nauczyć się techniki od osoby, która ją umie.
Efekt: Zatrzymuje atak energetyczny; koszt: 60% dmg ataku.
Możliwości użycia 130 energii - 1 użycie. 400 energii - 2 razy. 1000 - trzy użycia.
Maksymalna liczba użyć w czasie walki to 3. Użycie co 3 tury.
Technika(atak) defensywna

SHUNKANNIDO / INSTANT TRANSMISSION

Opis: Technika polega na błyskawicznym przemieszczeniu się z jednego miejsca do innego.
Wymagania: 50 energii, -120 pkt treningowych, Ki-Feeling
Efekt:

Bakuhatsuha
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito