- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
TEST FIGHT: Riki-droid VS Hazard
Wto Mar 15, 2016 8:50 pm
Jako pierwszy przeciwnik:
Android
Siła: 1000
Szybkość: 1000
Wytrzymałość: 1000
Energia: 1000
Zakładamy, że mamy wszystkie wspólne techniki. Ja mam wszystkie androidów i wszystkie modyfikacje poza Iron Body, bo pasywny atak trochę zniszczyłby plan testu.
Zaczynasz.
Android
Siła: 1000
Szybkość: 1000
Wytrzymałość: 1000
Energia: 1000
Zakładamy, że mamy wszystkie wspólne techniki. Ja mam wszystkie androidów i wszystkie modyfikacje poza Iron Body, bo pasywny atak trochę zniszczyłby plan testu.
Zaczynasz.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-droid VS Hazard
Wto Mar 15, 2016 9:43 pm
Podstawowy - 1025 dmg.
OOC:
Bez przemiany, staty podstawowe.
OOC:
Bez przemiany, staty podstawowe.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-droid VS Hazard
Wto Mar 15, 2016 10:30 pm
Obrywam 1025 dmg
Robię potężny 2000dmg
HP: 15000 - 1025 = 13975
KI: 15000
Robię potężny 2000dmg
HP: 15000 - 1025 = 13975
KI: 15000
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-droid VS Hazard
Sro Mar 16, 2016 2:24 pm
Unikam Zanzokenem, koszt = 1400 ki
Final Flash (40%) za 5490 dmg, koszt = 4392 ki
HP: 14055
KI: 13725 - 1400 - 4392 = 7933
Final Flash (40%) za 5490 dmg, koszt = 4392 ki
HP: 14055
KI: 13725 - 1400 - 4392 = 7933
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-droid VS Hazard
Sro Mar 16, 2016 10:18 pm
PERFECT EYE = jeden darmowy unik na fizykola i technikę.
unikam więc techniki
ofensywny:
Bakuhatsuha KI = DMG (max 10%KI); koszt: 135% dmg
1500dmg; - 2025ki
HP: 13 975
KI: 15000 - 2025= 12 975
unikam więc techniki
ofensywny:
Bakuhatsuha KI = DMG (max 10%KI); koszt: 135% dmg
1500dmg; - 2025ki
HP: 13 975
KI: 15000 - 2025= 12 975
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-droid VS Hazard
Sro Mar 16, 2016 10:43 pm
Obrywam.
Kinotsurugi - paraliż na 2 tury. Koszt = 150 + 300 = 450 Ki
Potężny za 2160 dmg
Heat Dome Attack za 3431 dmg, koszt = 2744 ki
HP: 14055 - 1500 = 12555
KI: 7933 - (450 + 2744) = 4739
Kinotsurugi - paraliż na 2 tury. Koszt = 150 + 300 = 450 Ki
Potężny za 2160 dmg
Heat Dome Attack za 3431 dmg, koszt = 2744 ki
- Heat Dome Attack vs Final Flash:
- W kwestii siły tych dwóch technik, proponowałbym zamienić %. Pytałem parę osób która z tych dwóch fal jest mocniejsza (opierając się na tym co można było zobaczyć w mandze/anime) i chyba każdy wskazał FF. Tymczasem u nas więcej Ki, za co za tym idzie, mocniej pier%$@ można z HDA. Dlatego taka sugestia żeby w FF można było włożyć 70% max. Ki, a w HDA 60%. I analogicznie w przypadku wersji chibi. Tyle.
HP: 14055 - 1500 = 12555
KI: 7933 - (450 + 2744) = 4739
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-droid VS Hazard
Sob Mar 19, 2016 3:23 pm
Obrywam
HP: 13 975-2160-3431=8384
KI: 12 975
Efekt: Siła *2; Szybkość *2; Wytrzymałość*2; Energia *2
Siła: 1000 => 2000
Szybkość: 1000 => 2000
Wytrzymałość: 1000 => 2000
Energia: 1000 => 2000
Uruchomienie -50 KI
Utrzymanie -20 KI / tura
HP: 8384*2=16768
KI: 12 975-50-20=12905*2=25810
To teraz liczenie uniki, bloki itd.
Ja mam transa, więc mam różnicy 975 siły, 865 szybkości. Na 1 dodatkowy atak potrzeba 70 wicej siły i szybkości. Mam na maksa ataków dodatkowych.
Robię więc:
Atak podstawowy 2000 dmg
Dodatkowy 1: atak podstawowy 2000 dmg
Natomiast w regu nie jest dościślone czy dowolna tura znaczy, że można w tej samej czy chodzi o różne tury. xD Chyba trzeba by to rozważyć do poprawy, bo gdybym chciał to ki-no tsurugi i uderzam ki-sword i podstawowe ataki x3 i dmg łącznie na ponad 15000 dmg...
Ty będąc sparaliżowanym na 2 tury, a ja robiąc dodatkowe ataki w ramach jednej tury robię KO... Jedynie opcja zablokowania/uniknięcia paraliżu. To teraz kolejny STRZAŁ.
A co jeżeli zrobię taki atak:
Atak podstawowy 2000dmg
Dodatkowy 1: 2000dmg
Dodatkowy 2: 2000dmg
Dodatkowy 3: 2000dmg
itd.
bez paraliżowania? paraliż zablokujesz, zużyjesz unik dla danej tury na jeden atak... Chyba że trans Ci da możliwość unikania, ale... Jedna akcja defensywna na turę? mechanika sama siebie wyklucza momentami i koniecznie trzeba poprawić, że MAX 1 dodatkowy atak w turze.
HP: 13 975-2160-3431=8384
KI: 12 975
Efekt: Siła *2; Szybkość *2; Wytrzymałość*2; Energia *2
Siła: 1000 => 2000
Szybkość: 1000 => 2000
Wytrzymałość: 1000 => 2000
Energia: 1000 => 2000
Uruchomienie -50 KI
Utrzymanie -20 KI / tura
- Koszt transformacji?:
- {Kwestia utrzymania przemian... SSJ3 w przypadku saiyan był trudny do utrzymania, wszelkie inne transy czasowe też mają niski koszt w porównaniu do samej przemiany. Teraz mam pomysł. %, ale od bazowych statów, czyli w przypadku takiego androida np. 5% na evil aurze to jest:
2% od 15000 ki = 300Ki, czyli w zasadzie na samej aurze to jest 1% z całej ki.
Różnica jest znacząca, ale aura też daje znaczący boost.
Gdyby rozpatrzyć transy ludzkie. Aura pojedyncza dająca 3,5 w jedną statę to niewiele, ale taka mistrzowska mogłaby już mieć koszt %, ale pewnie mniejszy z racji że zużywa HP, więc 3,5% bazowej. Na aurze wychodzi 0,5% z HP maks liczonego na aurze, a więc po 10 turach to koszt 5% z całego HP na aurze.
Saiyanie mogliby mieć 1% na SSJ, 1,5% na tych pomiędzy SSJ i SSJ2, na SSJ2 3,5% z bazowej, na SSJ3 już z 15% z bazowej. Ale to by też trzeba było potestować, pewnie w kalkulatorze dokładnie poprzeliczam).
HP: 8384*2=16768
KI: 12 975-50-20=12905*2=25810
To teraz liczenie uniki, bloki itd.
Ja mam transa, więc mam różnicy 975 siły, 865 szybkości. Na 1 dodatkowy atak potrzeba 70 wicej siły i szybkości. Mam na maksa ataków dodatkowych.
Robię więc:
Atak podstawowy 2000 dmg
Dodatkowy 1: atak podstawowy 2000 dmg
Natomiast w regu nie jest dościślone czy dowolna tura znaczy, że można w tej samej czy chodzi o różne tury. xD Chyba trzeba by to rozważyć do poprawy, bo gdybym chciał to ki-no tsurugi i uderzam ki-sword i podstawowe ataki x3 i dmg łącznie na ponad 15000 dmg...
Ty będąc sparaliżowanym na 2 tury, a ja robiąc dodatkowe ataki w ramach jednej tury robię KO... Jedynie opcja zablokowania/uniknięcia paraliżu. To teraz kolejny STRZAŁ.
A co jeżeli zrobię taki atak:
Atak podstawowy 2000dmg
Dodatkowy 1: 2000dmg
Dodatkowy 2: 2000dmg
Dodatkowy 3: 2000dmg
itd.
bez paraliżowania? paraliż zablokujesz, zużyjesz unik dla danej tury na jeden atak... Chyba że trans Ci da możliwość unikania, ale... Jedna akcja defensywna na turę? mechanika sama siebie wyklucza momentami i koniecznie trzeba poprawić, że MAX 1 dodatkowy atak w turze.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-droid VS Hazard
Wto Mar 22, 2016 11:35 pm
Noo i w końcu ktoś postanowił ruszyć kwestię kosztów transformacji. Pomysł z % bardzo mi się podoba, dokładne koszta do ustalenia, chociaż w przypadku SSJ3 widziałbym 10%, bo w przypadku 15% to mamy przemianę na praktycznie 6 tur, zakładając że po drodze nie stracimy większej ilości Ki na atak energetyczny/technikę defensywną/neutralną. Ale to wszystko do ustalenia jeszcze.
Tak mi jeszcze wpadł do głowy pomysł co do SSJ 1 i 2, może przy pierwszych próbach przemiana zżerałaby nieco więcej Ki? Organizm wojownika dopiero przyzwyczaja się do nowej mocy i utrzymanie takiej przemiany może od niego wymagać nieco więcej wysiłku. SSJ3 to już inna sprawa, bo do tego dochodzimy ciężkim treningiem i poniekąd przygotowujemy ciało do takiego obciążenia.
No dobra, trochę wyprztykałem się z Ki, więc nie będę używać jej do obrony - oba ataki wchodzą.
Kombinowałem jakby tu wyrównać nieco staty, SSJ i mnożnik x3 wydawał mi się zbyt dużą przewagą, która zepsułaby zabawę. Wpadłem na pomysł, że odpalę sobie Oozaru xD Fabularnie nie mam ogona, więc taka przemiana nie wchodziłaby w grę, ale na potrzeby tej walki chyba mógłbyś przymknąć na to oko...
Tak więc:
Siła: 1025*1,5 = 1537
Szybkość: 1135/2 = 567 (to boli xD)
Wytrzymałość: 937*2 = 1874
Energia: 915 *1,5 = 1372 20580
Kwestia HP i Ki. Zauważyłem, że pomnożyłeś pozostałe wartości*mnożnik transformacji. A nie powinieneś obliczyć na starych statach jaki % hp i Ki utraciłeś do tej pory i taki sam % pozostawić sobie na nowo policzonych statach? Robiłem tak do tego momentu i teraz zwątpiłem xD
U mnie to wygląda tak:
HP: jeszcze odejmę za ostatnie ataki - 12555 - 4000 = 8555. Czyli pozostało mi 8555 z 14055 co daje w przybliżeniu 61%. Na nowych statach moje max hp wynosi 1874*15 = 28110. A 61% z tej liczby to 17147. I tyle sobie zostawiam.
Analogicznie Ki: wyszło 7100.
Atakuję. Jak już mam taką okazję, to strzelam z pyska. Mouth Blast za 2058 dmg. Koszt Ki 1234 ki.
HP: 17147
Ki: 7100 - 1234 = 5866.
Tak mi jeszcze wpadł do głowy pomysł co do SSJ 1 i 2, może przy pierwszych próbach przemiana zżerałaby nieco więcej Ki? Organizm wojownika dopiero przyzwyczaja się do nowej mocy i utrzymanie takiej przemiany może od niego wymagać nieco więcej wysiłku. SSJ3 to już inna sprawa, bo do tego dochodzimy ciężkim treningiem i poniekąd przygotowujemy ciało do takiego obciążenia.
No dobra, trochę wyprztykałem się z Ki, więc nie będę używać jej do obrony - oba ataki wchodzą.
Kombinowałem jakby tu wyrównać nieco staty, SSJ i mnożnik x3 wydawał mi się zbyt dużą przewagą, która zepsułaby zabawę. Wpadłem na pomysł, że odpalę sobie Oozaru xD Fabularnie nie mam ogona, więc taka przemiana nie wchodziłaby w grę, ale na potrzeby tej walki chyba mógłbyś przymknąć na to oko...
Tak więc:
Siła: 1025*1,5 = 1537
Szybkość: 1135/2 = 567 (to boli xD)
Wytrzymałość: 937*2 = 1874
Energia: 915 *1,5 = 1372 20580
Kwestia HP i Ki. Zauważyłem, że pomnożyłeś pozostałe wartości*mnożnik transformacji. A nie powinieneś obliczyć na starych statach jaki % hp i Ki utraciłeś do tej pory i taki sam % pozostawić sobie na nowo policzonych statach? Robiłem tak do tego momentu i teraz zwątpiłem xD
U mnie to wygląda tak:
HP: jeszcze odejmę za ostatnie ataki - 12555 - 4000 = 8555. Czyli pozostało mi 8555 z 14055 co daje w przybliżeniu 61%. Na nowych statach moje max hp wynosi 1874*15 = 28110. A 61% z tej liczby to 17147. I tyle sobie zostawiam.
Analogicznie Ki: wyszło 7100.
Atakuję. Jak już mam taką okazję, to strzelam z pyska. Mouth Blast za 2058 dmg. Koszt Ki 1234 ki.
HP: 17147
Ki: 7100 - 1234 = 5866.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: TEST FIGHT: Riki-droid VS Hazard
Pon Mar 28, 2016 9:01 pm
Akurat niedoceniasz androidów, bo Twój SSJ nie do końca dałby Ci taką przewagę jak się spodziewasz
45/100 to 45%. jak rośnie ci 3* moc to wtedy masz tak naprawdę 135/300, dalej jest to 45% xD
Obrywam. Robię Hells Impact. Strzelam łapami.
Efekt: 1,2*energia + szybkość; koszt: -115% dmg
1,2*2000+2000=4400dmg; -5060ki
HP: 16768 -2058 = 14710
KI: 25810-5060=20750
Jak chcesz to wejdź nawet na Ascended albo Ultra i walnij czymś z powerem xD
- aaa:
- Procenty możnaby ustalić w ten sposób, że jeżeli na początku przemiana miałaby zżerać więcej procent to np. ustalimy jakiś bazowy procent na turę, ale do czasu opanowania kolejnej przemiany ten bazowy procent byłby większy o 0,5pkt procentowego, czyli jak napisałem SSJ = 1%, to miałby na początku 1,5%, a potem po opanowania np. full power 1%, te przed SSJ2 to by było więc 2%, a później po opanowaniu ssj2 spadłoby na 1,5%.
Co do 15% na SSJ. Zauważ słowo bazowa.
Załóżmy 1000 energii. Na bazowej to 15 000 KI, czyli 15% z bazowej to 2250 KI.
Czyli wchodząc na SSJ3, mając wtedy 9500 energii, a więc 142 500 ki, a więc już na samym SSJ3 tracisz ledwie koło 1,6% ki, więc spokojnie starczy na dłużej.
Dodatkowo taki układ w pewien sposób wyrównuje rozgrywkę, bo jak ktoś idzie głównie w energię to SSJ3 będzie kosztował więcej skoro już pierdolnięcie z technik będzie większe, a z kolei ktoś stawiający na speeda i siłę wyjdzie mu taniej SSJ3 i dłużej pięchami powali, no ale z kolei jest ryuken, który fajniej wyjdzie z większą energią... acz duża siła i duża szybkość też dadzą moc temu atakowi. Zawsze kwestia innego buildu postaci
45/100 to 45%. jak rośnie ci 3* moc to wtedy masz tak naprawdę 135/300, dalej jest to 45% xD
Obrywam. Robię Hells Impact. Strzelam łapami.
Efekt: 1,2*energia + szybkość; koszt: -115% dmg
1,2*2000+2000=4400dmg; -5060ki
HP: 16768 -2058 = 14710
KI: 25810-5060=20750
Jak chcesz to wejdź nawet na Ascended albo Ultra i walnij czymś z powerem xD
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach