Aspekt Wiedzy
Sro Kwi 04, 2018 9:05 pm
Aspekt wiedzy:
Uciekinier– Jeśli zwykle wychodzisz z imprez po angielsku, umiesz szybko wmieszać się w tłum i nie lubisz otwartej konfrontacji, to jest umiejętność dla ciebie. Dzięki tej zdolności sprytnie uciekniesz, gdy tylko grunt zaczynie palić Ci się pod nogami. Ba! Jeśli sytuacja stanie się podbramkowa, będziesz umiał ewakuować także swoich przyjaciół, pokazując im możliwe drogi ucieczki.
1. - 4 TN - Już od maleńkości miałeś duże poczucie czasu i przestrzeni. Wyjście z labiryntu to dla Ciebie świetna zabawa, ponieważ doskonale wiesz, gdzie się znajdujesz. Wystarczy spojrzeć w gwiazdy, obserwować charakterystyczne cechy przyrody czy przyjrzeć się znakom na ulicy by szybko odnaleźć się w otoczeniu. Robisz to mimowolnie, nie kosztuje cię to wiele uwagi. Zupełnie nie rozumiesz, czemu inni stresują się lub wpadają w panikę gubiąc drogę.
2. - 2 TN - Skuteczne obserwacje otoczenia i dobre poczucie przestrzeni pozwalają Ci szkicować w umyśle mapy odwiedzanych miejsc. Wystarczy, że dostaniesz do ręki ołówek i kawałek kartki, żebyś mógł przelać je na papier, a dzięki temu zaplanować w krytycznych sytuacjach zaawansowane sposoby ewakuacji dla siebie i swoich przyjaciół.
3. - 4 TN - Uciec jak pies z podkulonym ogonem potrafi każdy, z lepszym lub gorszym skutkiem. Czasem czołgając się, czasem dygocząc ze strachu. Ciebie to nie dotyczy, robisz to z klasą. Najpierw efektowny odwrót, zagranie na nosie rozzłoszczonemu osiłkowi i nim się obejrzy, puf! Już cię nie ma.
4. - 8 TN - Samodzielne ucieczki to dla Ciebie jeszcze za mało. Nikt z twoich przyjaciół nie musi obawiać się, że zginie. Gdy w zagrożeniu jest ktoś bliski, możesz pomóc tej osobie, podając pomocną dłoń. Sam zawsze potrafisz znaleźć ciemny zaułek i skryć się w jego cieniu. Niepostrzeżenie możesz wciągnąć w niego każdego, kto tego potrzebuje, a potem użyć kamuflażu, byście nigdy nie zostali odnalezieni.
5. - 12 TN - Grasz swoim przeciwnikom na nosie. Jesteś tajemniczy i niedościgniony. Niestraszne Ci listy gończe ani ataki z zaskoczenia, ponieważ ty zawsze znajdziesz drogę, żeby umknąć wymiarowi sprawiedliwości albo łowcom głów. I robisz to w sposób spektakularny.
Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Odwrót”(Koszt 1TZ + 1TW) - niwelacja fizyczny cios/technika, zregeneruj PŻ = Wytrzymałość, możesz zadeklarować ucieczkę z tą akcją. Andrody mają 100 % szans na ucieczkę.
Poziom 4 – Ulepszenie akcji zaawansowanej „Odwrót”: Cała drużyna ma gwarantowaną ucieczkę, jeśli wyrzucisz reszkę w rzucie monetą na ucieczkę.
Poziom 5 – Ulepszenie akcji zaawansowanej „Odwrót”: Możesz użyć jednego przedmiotu/gadżetu w czasie wykonywania akcji
Programowanie – Bycie nerdem jeszcze nigdy nie było tak modne jak dzisiaj. Kto nie chciałby zostać super duper ekspertem od komputerów, mającym po swojej stronie roboty? Ta umiejętność pozwoli Ci stać się postacią jak z filmu akcji, przemózgiem od wszystkiego, co łączy się z programowaniem, a także tworzyć chipy dla androidów i cyborgów oraz konstruować sztuczną inteligencję.
1. - 4 TN - Dopiero zaczynasz swoją przygodę z programowaniem. Już od samego początku sprawia Ci to wiele radości, ponieważ nawet podstawowa wiedza pozwala na proste wykorzystanie spotykanych systemów i może dać wiele korzyści. Potrafisz napisać prosty program od podstaw albo zmodyfikować kod niektórych nieskomplikowanych urządzeń, maszyn czy baz danych.
2. - 2 TN - Zgłębiasz wiedzę na temat bardzo przydatnego i drogocennego programowania chipów umiejętności dla androidów i cyborgów. Potrzebujesz tylko kogoś, kto pokaże ci daną umiejętność, żeby zapisać ją w postaci kodu i wgrać na odpowiedni dysk. Bądź jednak ostrożny, puste chipy też kosztują, szkoda materiału na nieudane próby.
3. - 4 TN - Z czasem pisanie kodu w różnych językach programowania zaczyna być dla ciebie chlebem powszednim. Potrafisz z łatwością zaprogramować zaawansowane aplikacje. Odkrywasz jednak całkiem nowe pola zainteresowania dla ambitniejszych programistów, takie jak tworzenie sztucznej inteligencji.
4. - 8 TN - Budowane przez Ciebie androidy potrafią wprawdzie sprzątać, gotować czy nawet tańczyć taniec hula, ponieważ programujesz im dowolne umiejętności, jednak wciąż brakuje im zdolności bojowych, dlatego uczysz się programowania niszczycielskich technik. W ten sposób możesz stworzyć sobie ochroniarza. Albo… armię ochroniarzy!
5. - 12 TN - Tak oto stajesz się legendarnym ekspertem w programowaniu. Komputery rozumiesz lepiej niż istoty ludzkie, komunikujesz się z nimi w ich tajemniczych językach programowania. Potrafisz stworzyć… życie. Twoje androidy myślą, czują, uczą się, walczą. I są na twoje rozkazy. O ile nie uciekną lub Cię nie zabiją!
Poziom 2 – Programowanie chipów umiejętności dla androidów, cyborgów i maszyn
Poziom 4 – Programowanie chipów technik dla androidów, cyborgów i maszyn
Poziom 5 – Programowanie androidów i wprowadzanie programu samodoskonalącego
Medycyna – Jeśli czujesz powołanie do tego, by ratować istnienia, cenisz sobie życie ponad wszystko i chciałbyś w ten sposób ulepszyć świat, ta umiejętność jest idealna dla Ciebie. Poznasz fizjologię każdego żywego stworzenia, bez względu na rasę. Słowa wdzięczności po udanym zabiegu będą miodem na twoje serce. A jeśli chcesz mieć przy okazji gruby portfel, zarobisz niezłe kokosy na wszczepach czy protezach.
1. - 4 TN - Jesteś tą osobą, na której polegają wszyscy przyjaciele w drużynie. Znasz podstawy medycyny, które możesz wykorzystać praktycznie w różnych sytuacjach. Potrafisz poskładać złamaną nogę, załatać rany czy udzielić pierwszej pomocy w czasie walki.
2. - 2 TN - Doświadczenie i wiedza pozwoliły Ci rozwinąć swoje umiejętności. Posiadając niezbędne narzędzia potrafisz dokonać prostych operacji, które nie wymagają sali operacyjnej, takich jak wyciągnięcie odłamków z ciała czy przyszycie utraconej części ciała.
3. - 4 TN - Posiadając sterylne warunki oraz profesjonalną aparaturę, potrafisz przeprowadzać precyzyjne zabiegi chirurgiczne. Znasz sposoby leczenia różnych schorzeń. Urastasz do rangi lekarza i stajesz się dla otoczenia autorytetem. Coraz więcej osób zwraca się do Ciebie ze swoimi problemami w nadziei, że im pomożesz.
4. - 8 TN - Zacząłeś interesować się najnowocześniejszą medycyną, która skupia się wokół łączenia technologii z żywą tkanką. Stajesz się jednym z nielicznych propagatorów integracji wszczepów w organizmy żywe. Z fascynacją obserwujesz, ile benefitów daje zastosowanie ich różnych typów.
5. - 12 TN - Od dłuższego czasu męczył Cię fakt, że pomimo całej swojej wiedzy i umiejętności nie każdemu mogłeś pomóc. Dotychczas byłeś bezradny w stosunku do istot, które trwale utraciły kończyny lub części ciała. Do momentu, gdy poznałeś alkanna wiedzy o tym, jak wykorzystać technologię w połączeniu z naturą. Zacząłeś bawić się w montowanie mechanicznych protez. W końcu zdałeś sobie sprawę z tego, że bardzo niewiele naturalnego ciała potrzebne jest do życia, wszystko inne może zastąpić maszyna. I tak nauczyłeś się tworzyć cyborgi.
Poziom 1 – Używanie poza walką podstawowych zestawów pierwszej pomocy za koszt smoczego oddechu
Poziom 3 – Używanie poza walką torby lekarskiej bądź regeneratorów za koszt smoczego oddechu. Po walce możesz spróbować ocalić dowolny cel przed utratą jednej kończyny na rzut monetą.
Poziom 4 – Po walce zawsze uratujesz jedną z kończyn dowolnego celu, ignoruj rzut monetą.
Poziom 5 – Mając odpowiednie warunki fabularne i materiały, możesz przekonwertować cel w cyborga.
Hakowanie – umiejętności, które dotyczą bardzo szerokiego spectrum. To nie tylko siedzenie na komputerze i wlepianie oczu w monitor celem złamania hasła tej fajnej dziewczyny na spacebooku. To cała masa kodu i działań polegających na łamaniu zabezpieczeń i kradzieży elektronicznych danych. Zainteresowany? Usiądź więc wygodniej i rozłóż swoją klawiaturę.
1. - 4 TN - Podstawy i pierwsze kroki tego jakże interesującego zawodu. Uczysz się rozpoznawać proste kody i dzięki tym umiejętnościom wiesz jak je nadpisać, dzięki czemu elektroniczne zapory padają przed tobą. Jednakże to dopiero początek, a te zabezpieczenia należą do najsłabszych.
2. - 2 TN - Im więcej siedzisz przy komputerze tym szybciej potrafisz łamać podstawowe kody, a także powoli zaczynasz tworzyć własne oprogramowanie, którego celem jest pomoc w twoich działaniach. Najczęściej są one w formie prostych chipów, które łatwo gdzieś wgrać i zepsuć proste urządzenia.
3. - 4 TN - Twoje zdolności zaczynają przynosić ci korzyści nie tylko w zwykłych sytuacjach, ale także podczas walk. Z pomocą ki twoje pieści wpływają na elektronikę, a więc także systemy obronne, maszyny i androidy.
4. - 8 TN - Jesteś jednym z najlepszych hakerów, a to wszystko przez setki godzin nauki i poświęceń. Potrafisz złamać zaawansowane urządzenia, przebić się przez dowolne zabezpieczenia i praktycznie wejść, gdzie chcesz w odmętach wirtualnego świata. Mało, które kody stanowią dla ciebie wyzwanie.
5. - 12 TN - Powinni ciebie tytułować Imperatorem wirtualnego świata. Nie ma przed tobą zabezpieczeń, a wszystkie bazy danych, konta bankowe i skomplikowane oprogramowania androidów stoją przed tobą otworem. Możesz ingerować w program samodoskonalący androidów tymczasowo wyłączając ich pełen potencjał.
Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Cios hakerski”(Koszt 1TZ + 1TE) - fizyczny, zdezaktywuj robota, maszynę, urządzenie lub androida. Obrażenia: pomiń następną turę. Działa jednorazowo do końca walki, jeśli doszło do trafienia.
Poziom 5 – Ulepszenie akcji zaawansowanej „Cios hakerski” - Zmniejsz dowolną statystykę robota, maszyny, urządzenia lub androida o równowartość 0.5 Energia atakującego. Działa jednorazowo do końca walki, jeśli doszło do trafienia.
Naprawa – od dziecka interesowałeś się tym jak urządzenia działają i co je napędza. Pomagałeś podczas napraw kranu czy wymian żarówki, a także przy tym jak rodzic grzebał przy waszym samochodzie. Tak powstało w tobie zainteresowanie do naprawiania wszelkich rozmaitych rzeczy. Zarówno tych małych jak i wielkich.
1. - 4 TN - Trzeba od czegoś zacząć, a tym czymś zazwyczaj są małe naprawy na prostych urządzeniach, które nie wymagają zbyt dużej wiedzy. Połączyć kabelki, tu zlutować, tutaj walnąć młotkiem i gotowe. Twoje umiejętności pozwalają nawet na naprawdę pojazdów naziemnych. Jednakże to dopiero początek przygody z młotkiem i śrubokrętem.
2. - 2 TN - Twoje umiejętności wzrastają i z każdą kolejną naprawą potrafisz dokonywać oceny zniszczeń i tego co trzeba wymienić w urządzeniu w znacznie krótszym czasie. Zdobywasz wiedzę na temat o wiele bardziej zaawansowanych sprzętów, dzięki czemu wiesz jak je naprawić. Nie straszne są ci nawet urządzenia latające, czy też bojowe.
3. - 4 TN - Nie tylko naprawiasz z użyciem różnorodnych narzędzi, ale także generujesz ze własnej ki nanity zdolne do naprawy i demontowania różnorodnego sprzętu. Nano blasty potrafią czynić cuda, gdy jesteś otoczony przez mechaniczną brać.
4. - 8 TN - Żadne urządzenie nie ma przed tobą tajemnic. Wiesz dokładnie gdzie podłączać kabelki i co zrobić, by urządzenie ponownie działało. Twoja wiedza stoi na tak wysokim poziomie, że bez problemu potrafisz wziąć na warsztat urządzenia obcego pochodzenia, oraz androidy i bez trudności je naprawić.
5. - 12 TN - Nie istnieje urządzenie we wszechświecie, które to nie byłbyś w stanie naprawić. Nie musisz wiedzieć jakie było przeznaczenie sprzętu poddawanego ingerencji przez ciebie. Ty to naprawisz, jak na najprawdziwszą, międzygalaktyczną złotą rączkę przystało. Twoje nanity są w stanie nie tylko naprawić androidy pozbawione kończyn, ale także tych kończyn ich pozbawić.
Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Nano Blast”(Koszt 1TS + 1TE)(Każda faza) - energetyczny, regeneracja: 2*Energia na dowolny mechaniczny cel.
Poziom 5 – Ulepszenie akcję zaawansowaną „Nano Blast” - Zamiast regeneracje celu, możesz wybrać rzut monetą, jeśli sukces: pozbaw lub zregeneruj kończynę maszyny lub androida, wybraną przez ciebie.
Chemiokreacja – dawniej tą umiejętność nazwano by alchemią, ale nauka poszła do przodu i doskonale wszyscy wiedzą, że to jest o wiele bardziej skomplikowana dziedzina wiedzy. Pozwala ona na tworzenie nowych związków chemicznych i wspomagaczy.
1. - 4 TN - Posiadasz podstawową wiedzę, dzięki której rozróżniasz poszczególne zioła, a także związki chemiczne. Potrafisz je nazwać i wiesz do czego konkretnego służą, a także co się stanie jak się je połączy w określonym zakresie. Na razie jeszcze nie umiesz wprowadzić słowa w czyn, ale wszystko po kolei.
2. - 2 TN - Twoja wiedza rośnie z każdą kolejną przeczytaną książką, dzięki czemu postanowiłeś wreszcie zabrać się za praktykę. Początki może nie były zbyt proste i olśniewające, jednakże od czegoś należało zacząć. Pierwsze koty za płoty i aktualnie potrafisz połączyć dane związki w celu stworzenia medykamentów, które posiadają właściwości regeneracyjne.
3. - 4 TN - Opanowałeś tajniki chemii do tego stopnia, że liczne eksperymenty na własnym ciele pozwoliły ci wyzwalać toksyczne substancje podczas uderzeń. Twoje pięści nie tylko są bolesne, ale także skażone szkodliwymi substancjami chemicznymi.
4. - 8 TN - Flamel byłby z ciebie dumny. Może nie odkryłeś dwunastu sposobów na zastosowanie smoczej krwi, ale i tak dzięki tobie ta dziedzina nauki robi olbrzymie kroki do przodu. W twoim małym laboratorium potrafisz stworzyć rzeczy, o których inni mogą tylko marzyć. Wszelkiego rodzaju wspomagacze, pastylki, leki. To wszystko wynika z twojej wiedzy i twoich umiejętności. Mistrz Alchemii Przyszłości.
5. - 12 TN - Faust mógłby we własnym szaleństwie stać się twoim uczniem, byle tylko poznawać najgłębsze tajniki chemiokreacji. Dawno przekroczyłeś chemiczną twórczością wszelkie rozumowanie i jesteś tak samo wielkim szaleńcem, jak i geniuszem. Stworzysz wszystko od niespotykanych medykamentów po nielegalne wspomagacze, kończąc na własnej hodowli magicznych fasolek senzu wyhodowanych w warunkach laboratoryjnych.
Poziom 2 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć serum uzdrowicielskie i inne medykamenty o właściwościach leczących i uśmierzających.
Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Cios chemiczny”(Koszt 1TS + 1TW)(Faza ataku) - fizyczny, nadaj ciosowi właściwości jednego użytego medykamentu, wspomagacza lub trucizny do końca walki. Jeśli jest to wspomagacz, tylko efekty uboczne są przenoszone z ciosem. Musisz stracić przedmiot by zaaplikować efekt.
Poziom 4 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć wspomagacze do własnego użytku
Poziom 5 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć nielegalne substancje do własnego użytku, włącznie z formułą na czarny lotos, mięsnego golema, czy inne niesamowitości.
Robotyka – wszystko zaczęło się od tego zestawu klocków, które tata ci przyniósł. Od tych pierwszych wież i samochodzików do składania coraz bardziej zaawansowanych rzeczy. Tak narodziła się w tobie pasja tworzenia urządzeń.
1. - 4 TN - Potrafisz stworzyć proste urządzenia, które pomagają w codziennym użytku. Może nie są to zaawansowane roboty sprzątające, ale jest to jakiś początek. Uczysz się na własnych błędach, a wiedzę czerpiesz z rozmaitych źródeł. Wszystko zależy od wizji i umiejętności.
2. - 2 TN - Twoje umiejętności wskoczyły na wyższy poziom, dzięki czemu zacząłeś tworzyć o wiele bardziej zaawansowane sprzęty, które mają ci pomóc. Robisz to o wiele szybciej i sprawniej, czasami tworząc naprawdę skomplikowane instalacje. Jednakże jeszcze sporo przed tobą.
3. - 4 TN - Wiesz całkiem sporo o maszynach. O tym jak działają i co w nich jest. Nie sprawia ci problemu zdemontowanie poszczególnych urządzeń, w celu uzyskania z nich części zamiennych.
4. - 8 TN - Wiedza rośnie tak samo jak i umiejętności. Dzięki temu zaczynasz tworzyć proste urządzenia o charakterze militarnym. W końcu nie trudno zrobić kolejną broń. Jeśli chodzi o ten aspekt to wyobraźnia jest idealną kopalnią pomysłów.
5. - 12 TN - Mistrz robotyki oraz król śrubek. Jesteś jednym z nielicznych, którzy potrafią stworzyć własnego robota od A do Z. Nieważne czy to robot protokolarny, sprzątający czy bojowy. Jest twój, gdyż zrobiłeś go swoimi własnym rękoma.
Poziom 4 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć maszynę bojową (nadal wymaga odpowiedniego oprogramowania i chipów)
Poziom 5 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć ciało androida (nadal wymaga odpowiedniego oprogramowania i chipów)
Uciekinier– Jeśli zwykle wychodzisz z imprez po angielsku, umiesz szybko wmieszać się w tłum i nie lubisz otwartej konfrontacji, to jest umiejętność dla ciebie. Dzięki tej zdolności sprytnie uciekniesz, gdy tylko grunt zaczynie palić Ci się pod nogami. Ba! Jeśli sytuacja stanie się podbramkowa, będziesz umiał ewakuować także swoich przyjaciół, pokazując im możliwe drogi ucieczki.
1. - 4 TN - Już od maleńkości miałeś duże poczucie czasu i przestrzeni. Wyjście z labiryntu to dla Ciebie świetna zabawa, ponieważ doskonale wiesz, gdzie się znajdujesz. Wystarczy spojrzeć w gwiazdy, obserwować charakterystyczne cechy przyrody czy przyjrzeć się znakom na ulicy by szybko odnaleźć się w otoczeniu. Robisz to mimowolnie, nie kosztuje cię to wiele uwagi. Zupełnie nie rozumiesz, czemu inni stresują się lub wpadają w panikę gubiąc drogę.
2. - 2 TN - Skuteczne obserwacje otoczenia i dobre poczucie przestrzeni pozwalają Ci szkicować w umyśle mapy odwiedzanych miejsc. Wystarczy, że dostaniesz do ręki ołówek i kawałek kartki, żebyś mógł przelać je na papier, a dzięki temu zaplanować w krytycznych sytuacjach zaawansowane sposoby ewakuacji dla siebie i swoich przyjaciół.
3. - 4 TN - Uciec jak pies z podkulonym ogonem potrafi każdy, z lepszym lub gorszym skutkiem. Czasem czołgając się, czasem dygocząc ze strachu. Ciebie to nie dotyczy, robisz to z klasą. Najpierw efektowny odwrót, zagranie na nosie rozzłoszczonemu osiłkowi i nim się obejrzy, puf! Już cię nie ma.
4. - 8 TN - Samodzielne ucieczki to dla Ciebie jeszcze za mało. Nikt z twoich przyjaciół nie musi obawiać się, że zginie. Gdy w zagrożeniu jest ktoś bliski, możesz pomóc tej osobie, podając pomocną dłoń. Sam zawsze potrafisz znaleźć ciemny zaułek i skryć się w jego cieniu. Niepostrzeżenie możesz wciągnąć w niego każdego, kto tego potrzebuje, a potem użyć kamuflażu, byście nigdy nie zostali odnalezieni.
5. - 12 TN - Grasz swoim przeciwnikom na nosie. Jesteś tajemniczy i niedościgniony. Niestraszne Ci listy gończe ani ataki z zaskoczenia, ponieważ ty zawsze znajdziesz drogę, żeby umknąć wymiarowi sprawiedliwości albo łowcom głów. I robisz to w sposób spektakularny.
Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Odwrót”(Koszt 1TZ + 1TW) - niwelacja fizyczny cios/technika, zregeneruj PŻ = Wytrzymałość, możesz zadeklarować ucieczkę z tą akcją. Andrody mają 100 % szans na ucieczkę.
Poziom 4 – Ulepszenie akcji zaawansowanej „Odwrót”: Cała drużyna ma gwarantowaną ucieczkę, jeśli wyrzucisz reszkę w rzucie monetą na ucieczkę.
Poziom 5 – Ulepszenie akcji zaawansowanej „Odwrót”: Możesz użyć jednego przedmiotu/gadżetu w czasie wykonywania akcji
Programowanie – Bycie nerdem jeszcze nigdy nie było tak modne jak dzisiaj. Kto nie chciałby zostać super duper ekspertem od komputerów, mającym po swojej stronie roboty? Ta umiejętność pozwoli Ci stać się postacią jak z filmu akcji, przemózgiem od wszystkiego, co łączy się z programowaniem, a także tworzyć chipy dla androidów i cyborgów oraz konstruować sztuczną inteligencję.
1. - 4 TN - Dopiero zaczynasz swoją przygodę z programowaniem. Już od samego początku sprawia Ci to wiele radości, ponieważ nawet podstawowa wiedza pozwala na proste wykorzystanie spotykanych systemów i może dać wiele korzyści. Potrafisz napisać prosty program od podstaw albo zmodyfikować kod niektórych nieskomplikowanych urządzeń, maszyn czy baz danych.
2. - 2 TN - Zgłębiasz wiedzę na temat bardzo przydatnego i drogocennego programowania chipów umiejętności dla androidów i cyborgów. Potrzebujesz tylko kogoś, kto pokaże ci daną umiejętność, żeby zapisać ją w postaci kodu i wgrać na odpowiedni dysk. Bądź jednak ostrożny, puste chipy też kosztują, szkoda materiału na nieudane próby.
3. - 4 TN - Z czasem pisanie kodu w różnych językach programowania zaczyna być dla ciebie chlebem powszednim. Potrafisz z łatwością zaprogramować zaawansowane aplikacje. Odkrywasz jednak całkiem nowe pola zainteresowania dla ambitniejszych programistów, takie jak tworzenie sztucznej inteligencji.
4. - 8 TN - Budowane przez Ciebie androidy potrafią wprawdzie sprzątać, gotować czy nawet tańczyć taniec hula, ponieważ programujesz im dowolne umiejętności, jednak wciąż brakuje im zdolności bojowych, dlatego uczysz się programowania niszczycielskich technik. W ten sposób możesz stworzyć sobie ochroniarza. Albo… armię ochroniarzy!
5. - 12 TN - Tak oto stajesz się legendarnym ekspertem w programowaniu. Komputery rozumiesz lepiej niż istoty ludzkie, komunikujesz się z nimi w ich tajemniczych językach programowania. Potrafisz stworzyć… życie. Twoje androidy myślą, czują, uczą się, walczą. I są na twoje rozkazy. O ile nie uciekną lub Cię nie zabiją!
Poziom 2 – Programowanie chipów umiejętności dla androidów, cyborgów i maszyn
Poziom 4 – Programowanie chipów technik dla androidów, cyborgów i maszyn
Poziom 5 – Programowanie androidów i wprowadzanie programu samodoskonalącego
Medycyna – Jeśli czujesz powołanie do tego, by ratować istnienia, cenisz sobie życie ponad wszystko i chciałbyś w ten sposób ulepszyć świat, ta umiejętność jest idealna dla Ciebie. Poznasz fizjologię każdego żywego stworzenia, bez względu na rasę. Słowa wdzięczności po udanym zabiegu będą miodem na twoje serce. A jeśli chcesz mieć przy okazji gruby portfel, zarobisz niezłe kokosy na wszczepach czy protezach.
1. - 4 TN - Jesteś tą osobą, na której polegają wszyscy przyjaciele w drużynie. Znasz podstawy medycyny, które możesz wykorzystać praktycznie w różnych sytuacjach. Potrafisz poskładać złamaną nogę, załatać rany czy udzielić pierwszej pomocy w czasie walki.
2. - 2 TN - Doświadczenie i wiedza pozwoliły Ci rozwinąć swoje umiejętności. Posiadając niezbędne narzędzia potrafisz dokonać prostych operacji, które nie wymagają sali operacyjnej, takich jak wyciągnięcie odłamków z ciała czy przyszycie utraconej części ciała.
3. - 4 TN - Posiadając sterylne warunki oraz profesjonalną aparaturę, potrafisz przeprowadzać precyzyjne zabiegi chirurgiczne. Znasz sposoby leczenia różnych schorzeń. Urastasz do rangi lekarza i stajesz się dla otoczenia autorytetem. Coraz więcej osób zwraca się do Ciebie ze swoimi problemami w nadziei, że im pomożesz.
4. - 8 TN - Zacząłeś interesować się najnowocześniejszą medycyną, która skupia się wokół łączenia technologii z żywą tkanką. Stajesz się jednym z nielicznych propagatorów integracji wszczepów w organizmy żywe. Z fascynacją obserwujesz, ile benefitów daje zastosowanie ich różnych typów.
5. - 12 TN - Od dłuższego czasu męczył Cię fakt, że pomimo całej swojej wiedzy i umiejętności nie każdemu mogłeś pomóc. Dotychczas byłeś bezradny w stosunku do istot, które trwale utraciły kończyny lub części ciała. Do momentu, gdy poznałeś alkanna wiedzy o tym, jak wykorzystać technologię w połączeniu z naturą. Zacząłeś bawić się w montowanie mechanicznych protez. W końcu zdałeś sobie sprawę z tego, że bardzo niewiele naturalnego ciała potrzebne jest do życia, wszystko inne może zastąpić maszyna. I tak nauczyłeś się tworzyć cyborgi.
Poziom 1 – Używanie poza walką podstawowych zestawów pierwszej pomocy za koszt smoczego oddechu
Poziom 3 – Używanie poza walką torby lekarskiej bądź regeneratorów za koszt smoczego oddechu. Po walce możesz spróbować ocalić dowolny cel przed utratą jednej kończyny na rzut monetą.
Poziom 4 – Po walce zawsze uratujesz jedną z kończyn dowolnego celu, ignoruj rzut monetą.
Poziom 5 – Mając odpowiednie warunki fabularne i materiały, możesz przekonwertować cel w cyborga.
Hakowanie – umiejętności, które dotyczą bardzo szerokiego spectrum. To nie tylko siedzenie na komputerze i wlepianie oczu w monitor celem złamania hasła tej fajnej dziewczyny na spacebooku. To cała masa kodu i działań polegających na łamaniu zabezpieczeń i kradzieży elektronicznych danych. Zainteresowany? Usiądź więc wygodniej i rozłóż swoją klawiaturę.
1. - 4 TN - Podstawy i pierwsze kroki tego jakże interesującego zawodu. Uczysz się rozpoznawać proste kody i dzięki tym umiejętnościom wiesz jak je nadpisać, dzięki czemu elektroniczne zapory padają przed tobą. Jednakże to dopiero początek, a te zabezpieczenia należą do najsłabszych.
2. - 2 TN - Im więcej siedzisz przy komputerze tym szybciej potrafisz łamać podstawowe kody, a także powoli zaczynasz tworzyć własne oprogramowanie, którego celem jest pomoc w twoich działaniach. Najczęściej są one w formie prostych chipów, które łatwo gdzieś wgrać i zepsuć proste urządzenia.
3. - 4 TN - Twoje zdolności zaczynają przynosić ci korzyści nie tylko w zwykłych sytuacjach, ale także podczas walk. Z pomocą ki twoje pieści wpływają na elektronikę, a więc także systemy obronne, maszyny i androidy.
4. - 8 TN - Jesteś jednym z najlepszych hakerów, a to wszystko przez setki godzin nauki i poświęceń. Potrafisz złamać zaawansowane urządzenia, przebić się przez dowolne zabezpieczenia i praktycznie wejść, gdzie chcesz w odmętach wirtualnego świata. Mało, które kody stanowią dla ciebie wyzwanie.
5. - 12 TN - Powinni ciebie tytułować Imperatorem wirtualnego świata. Nie ma przed tobą zabezpieczeń, a wszystkie bazy danych, konta bankowe i skomplikowane oprogramowania androidów stoją przed tobą otworem. Możesz ingerować w program samodoskonalący androidów tymczasowo wyłączając ich pełen potencjał.
Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Cios hakerski”(Koszt 1TZ + 1TE) - fizyczny, zdezaktywuj robota, maszynę, urządzenie lub androida. Obrażenia: pomiń następną turę. Działa jednorazowo do końca walki, jeśli doszło do trafienia.
Poziom 5 – Ulepszenie akcji zaawansowanej „Cios hakerski” - Zmniejsz dowolną statystykę robota, maszyny, urządzenia lub androida o równowartość 0.5 Energia atakującego. Działa jednorazowo do końca walki, jeśli doszło do trafienia.
Naprawa – od dziecka interesowałeś się tym jak urządzenia działają i co je napędza. Pomagałeś podczas napraw kranu czy wymian żarówki, a także przy tym jak rodzic grzebał przy waszym samochodzie. Tak powstało w tobie zainteresowanie do naprawiania wszelkich rozmaitych rzeczy. Zarówno tych małych jak i wielkich.
1. - 4 TN - Trzeba od czegoś zacząć, a tym czymś zazwyczaj są małe naprawy na prostych urządzeniach, które nie wymagają zbyt dużej wiedzy. Połączyć kabelki, tu zlutować, tutaj walnąć młotkiem i gotowe. Twoje umiejętności pozwalają nawet na naprawdę pojazdów naziemnych. Jednakże to dopiero początek przygody z młotkiem i śrubokrętem.
2. - 2 TN - Twoje umiejętności wzrastają i z każdą kolejną naprawą potrafisz dokonywać oceny zniszczeń i tego co trzeba wymienić w urządzeniu w znacznie krótszym czasie. Zdobywasz wiedzę na temat o wiele bardziej zaawansowanych sprzętów, dzięki czemu wiesz jak je naprawić. Nie straszne są ci nawet urządzenia latające, czy też bojowe.
3. - 4 TN - Nie tylko naprawiasz z użyciem różnorodnych narzędzi, ale także generujesz ze własnej ki nanity zdolne do naprawy i demontowania różnorodnego sprzętu. Nano blasty potrafią czynić cuda, gdy jesteś otoczony przez mechaniczną brać.
4. - 8 TN - Żadne urządzenie nie ma przed tobą tajemnic. Wiesz dokładnie gdzie podłączać kabelki i co zrobić, by urządzenie ponownie działało. Twoja wiedza stoi na tak wysokim poziomie, że bez problemu potrafisz wziąć na warsztat urządzenia obcego pochodzenia, oraz androidy i bez trudności je naprawić.
5. - 12 TN - Nie istnieje urządzenie we wszechświecie, które to nie byłbyś w stanie naprawić. Nie musisz wiedzieć jakie było przeznaczenie sprzętu poddawanego ingerencji przez ciebie. Ty to naprawisz, jak na najprawdziwszą, międzygalaktyczną złotą rączkę przystało. Twoje nanity są w stanie nie tylko naprawić androidy pozbawione kończyn, ale także tych kończyn ich pozbawić.
Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Nano Blast”(Koszt 1TS + 1TE)(Każda faza) - energetyczny, regeneracja: 2*Energia na dowolny mechaniczny cel.
Poziom 5 – Ulepszenie akcję zaawansowaną „Nano Blast” - Zamiast regeneracje celu, możesz wybrać rzut monetą, jeśli sukces: pozbaw lub zregeneruj kończynę maszyny lub androida, wybraną przez ciebie.
Chemiokreacja – dawniej tą umiejętność nazwano by alchemią, ale nauka poszła do przodu i doskonale wszyscy wiedzą, że to jest o wiele bardziej skomplikowana dziedzina wiedzy. Pozwala ona na tworzenie nowych związków chemicznych i wspomagaczy.
1. - 4 TN - Posiadasz podstawową wiedzę, dzięki której rozróżniasz poszczególne zioła, a także związki chemiczne. Potrafisz je nazwać i wiesz do czego konkretnego służą, a także co się stanie jak się je połączy w określonym zakresie. Na razie jeszcze nie umiesz wprowadzić słowa w czyn, ale wszystko po kolei.
2. - 2 TN - Twoja wiedza rośnie z każdą kolejną przeczytaną książką, dzięki czemu postanowiłeś wreszcie zabrać się za praktykę. Początki może nie były zbyt proste i olśniewające, jednakże od czegoś należało zacząć. Pierwsze koty za płoty i aktualnie potrafisz połączyć dane związki w celu stworzenia medykamentów, które posiadają właściwości regeneracyjne.
3. - 4 TN - Opanowałeś tajniki chemii do tego stopnia, że liczne eksperymenty na własnym ciele pozwoliły ci wyzwalać toksyczne substancje podczas uderzeń. Twoje pięści nie tylko są bolesne, ale także skażone szkodliwymi substancjami chemicznymi.
4. - 8 TN - Flamel byłby z ciebie dumny. Może nie odkryłeś dwunastu sposobów na zastosowanie smoczej krwi, ale i tak dzięki tobie ta dziedzina nauki robi olbrzymie kroki do przodu. W twoim małym laboratorium potrafisz stworzyć rzeczy, o których inni mogą tylko marzyć. Wszelkiego rodzaju wspomagacze, pastylki, leki. To wszystko wynika z twojej wiedzy i twoich umiejętności. Mistrz Alchemii Przyszłości.
5. - 12 TN - Faust mógłby we własnym szaleństwie stać się twoim uczniem, byle tylko poznawać najgłębsze tajniki chemiokreacji. Dawno przekroczyłeś chemiczną twórczością wszelkie rozumowanie i jesteś tak samo wielkim szaleńcem, jak i geniuszem. Stworzysz wszystko od niespotykanych medykamentów po nielegalne wspomagacze, kończąc na własnej hodowli magicznych fasolek senzu wyhodowanych w warunkach laboratoryjnych.
Poziom 2 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć serum uzdrowicielskie i inne medykamenty o właściwościach leczących i uśmierzających.
Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Cios chemiczny”(Koszt 1TS + 1TW)(Faza ataku) - fizyczny, nadaj ciosowi właściwości jednego użytego medykamentu, wspomagacza lub trucizny do końca walki. Jeśli jest to wspomagacz, tylko efekty uboczne są przenoszone z ciosem. Musisz stracić przedmiot by zaaplikować efekt.
Poziom 4 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć wspomagacze do własnego użytku
Poziom 5 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć nielegalne substancje do własnego użytku, włącznie z formułą na czarny lotos, mięsnego golema, czy inne niesamowitości.
Robotyka – wszystko zaczęło się od tego zestawu klocków, które tata ci przyniósł. Od tych pierwszych wież i samochodzików do składania coraz bardziej zaawansowanych rzeczy. Tak narodziła się w tobie pasja tworzenia urządzeń.
1. - 4 TN - Potrafisz stworzyć proste urządzenia, które pomagają w codziennym użytku. Może nie są to zaawansowane roboty sprzątające, ale jest to jakiś początek. Uczysz się na własnych błędach, a wiedzę czerpiesz z rozmaitych źródeł. Wszystko zależy od wizji i umiejętności.
2. - 2 TN - Twoje umiejętności wskoczyły na wyższy poziom, dzięki czemu zacząłeś tworzyć o wiele bardziej zaawansowane sprzęty, które mają ci pomóc. Robisz to o wiele szybciej i sprawniej, czasami tworząc naprawdę skomplikowane instalacje. Jednakże jeszcze sporo przed tobą.
3. - 4 TN - Wiesz całkiem sporo o maszynach. O tym jak działają i co w nich jest. Nie sprawia ci problemu zdemontowanie poszczególnych urządzeń, w celu uzyskania z nich części zamiennych.
4. - 8 TN - Wiedza rośnie tak samo jak i umiejętności. Dzięki temu zaczynasz tworzyć proste urządzenia o charakterze militarnym. W końcu nie trudno zrobić kolejną broń. Jeśli chodzi o ten aspekt to wyobraźnia jest idealną kopalnią pomysłów.
5. - 12 TN - Mistrz robotyki oraz król śrubek. Jesteś jednym z nielicznych, którzy potrafią stworzyć własnego robota od A do Z. Nieważne czy to robot protokolarny, sprzątający czy bojowy. Jest twój, gdyż zrobiłeś go swoimi własnym rękoma.
Poziom 4 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć maszynę bojową (nadal wymaga odpowiedniego oprogramowania i chipów)
Poziom 5 – Posiadając odpowiednie surowce, możesz stworzyć ciało androida (nadal wymaga odpowiedniego oprogramowania i chipów)
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach