Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Aspekt Siły Empty Aspekt Siły

Sro Kwi 04, 2018 8:51 pm
Aspekt siły:

Atletyka – umiejętność, dzięki której postać doskonale zna swoje ciało i wie na co może sobie pozwolić w związku z aktywnością fizyczną.
1. Postać szlifuje swoje ciało i jego wytrzymałość, dzięki czemu potrzebuje o wiele mniejszej ilości jedzenia, które wykorzystuje do uleczenia swoich ran podczas wypoczywania oraz podróży.
2. Postać staje się coraz bardziej silniejsza i jej odporność rośnie, a w związku z tym już nie potrzebuje tyle jedzenia co wcześniej. Mniej znaczy lepiej.
3. Lata treningów i wyrzeczeń nie poszły na marne. Postać jest już tak silna i wyszkolona, iż podczas walki potrafi zadać jeszcze jeden dodatkowy cios. Wróg myślał, że to koniec, a tu kolejne uderzenia nadciągają.
4. Twoje uderzenia stają się jeszcze lepsze i nie dość, że umiesz atakować nie raz, a dwa razy to twój drugi cios staje się jeszcze silniejszy.
5. Mistrz dodatkowych ciosów. Są one szybkie, silne i zawsze trafiają w cel. Nieważne czy ktoś stara się przed nimi obronić, druga seria uderzeń zawsze dosięgnie wroga.

- Poziom 1 i 2 – Postać na każdym poziomie ma o 10% mniej zapotrzebowania na żywność. Maksymalna kumulacja to 20%
- Poziom 3 – Postać otrzymuje akcję zaawansowaną cios dodatkowy - (Koszt 1TS i 1TZ)(Obrażenia Siła). Akcję można wykonać tylko w fazie ataku, a także posiada ona cechę Combo.
- Poziom 4 – Cios dodatkowy otrzymuje zadaje teraz dodatkowe obrażenia od zręczności (0,5*Z)
- Poziom 5 – Cios dodatkowy otrzymuje cechę gwarantowany.


Brudne zagrania – nie można cię nazwać szlachetnym rycerzem, czy honorowym wojownikiem, który podzieli się lekarstwem z przeciwnikiem. Wręcz przeciwnie, robisz wszystko byle tylko wygrać. Niehonorowe działania i ukryta broń to chleb powszedni dla użytkowników tej umiejętności.
1. Postać potrafi z bardzo dobrym efektem użyć ukrytej broni podczas walki. Jej ciosy stają się jeszcze bardziej zabójcze, niż gdyby używała tylko gołych pięści. Niestety może używać tylko jednego rodzaju broni.
2. Im więcej się walczy tym więcej się potrafi i tak samo jest w tym przypadku. Postać jest już tak dobrze obeznana ze swoją bronią, że może się nauczyć odpowiednich technik, które opierają się o rodzaj broni z której korzysta.
3. Czysta gra jest dla mięczaków, a prawdziwi wojownicy nie boją się posuwać do nieczystych zagrań, by uzyskać to czego chcą. Postać jest już tak sprytna, że umie zadać cios, dzięki któremu przeciwnik straci możliwość działania na pewien czas.
4. Jesteś mistrzem w posługiwaniu się swoją tajną bronią. Stanowi ona z tobą jedność i dzięki temu już nie tylko możesz się uczyć technik, które są dedykowane dla tej broni, ale także tworzyć je samemu.
5. Twoje brudne uderzenia stają się jeszcze lepsze. Uderzenia twoją ukrytą bronią trafią za każdym razem.

- Poziom 3 – Postać uczy się akcji zaawansowanej cios nieczysty(Koszt: 1TS i 1TZ)(Obrażenia: baza broni). Może być używany tylko w fazie ataku. Przeciwnik traci następną turę i otrzymuje status broni na rzut monetą.
- Poziom 5 - Akcja zaawansowana cios nieczysty zyskuje cechę - status od ukrytej broni dostaje cechę gwarantowany.


Walka za pomocą broni – jest to umiejętność dzięki, której postać potrafi korzystać z wielu rodzajów broni.
1. Postać potrafi efektownie korzystać z jednego rodzaju oręża lub działa podczas walki. Po co używać pięści skoro ciosy bronią bolą znacznie bardziej?
2. Im więcej się walczy tym więcej się potrafi i tak samo jest w tym przypadku. Postać jest już tak dobrze obeznana ze swoją bronią, że może się nauczyć odpowiednich technik, które opierają się o rodzaj broni z których korzysta.
3. Twoje uderzenia za pomocą twojego oręża stają się jeszcze bardziej destrukcyjne. Jeśli wcześniej twoje ciosy były ciężkie do zniesienia, to teraz będą szerzyć prawdziwy popłoch.
4. Twoja broń jest przedłużeniem ciebie samego. Walczysz nią już tak długo, że umiesz stworzyć techniki, w których wykorzystasz swoją broń. A podobno gorszy być nie mogłeś, jeśli chodzi o walkę.
5. Prawdziwy mistrz walki orężem. Postać znajduje się już na tak wysokim poziomie, że może nauczyć się walczyć za pomocą legendarnych artefaktów. Król oręża.

- Poziom 3 – Wzmacniasz swoją broń. Postać zadaje dodatkowe obrażenia +0.5S lub +0.5E zależnie od zastosowania broni


Wspinaczka – umiejętność za pomocą, której postać potrafi wspinać się tam gdzie nie powinna. Tylko trzeba uważać, by nie urwać kabla starszej pani.
1. Postać wytrzymuje przeciążenia, które łączą się z jej poziomem mocy. Wspina się szybciej od normalnego człowieka.
2. Wytrzymałość na przeciążenia zwiększa się coraz bardziej, dzięki czemu postać jest coraz lepsza we włażeniu tam gdzie inni wymiękają.
3. Nie dość, że postać umie się coraz lepiej wspinać to nauczyła się wykorzystywać to na swoją korzyść, dzięki czemu potrafi zadać cios z wykorzystaniem przeciążenia oddziałującego na obszar, na którym się znajduje obecnie.
4. Grawitacja? A co to jest? Dla postaci nie jest już ona żadną przeszkodą. Nieważne czy mała czy duża, dla postaci jest ona w sam raz.
5. Ciosy postaci z wykorzystaniem grawitacji stają się jeszcze potężniejsze. Od zawsze przecież wiadomo, że grawitacja to zła kobieta jest, a na dodatek pomaga postaci. Wrogowie nie są zachwyceni.

- Poziom 1 – Zmniejszenie oddziaływania grawitacji o 10G na danym obszarze (kumuluje się z PL)
- Poziom 2 - Zmniejszenie oddziaływania grawitacji o 20G na danym obszarze (kumuluje się z PL) Kumulacja z poprzednim poziomie i łączne zmniejszenie wynosi 30G
- Poziom 3 – Odblokowanie akcji : Cios grawitacyjny - (Koszt: 1TS, 1TW)(Faza Ataku), potężny: 1.5S+(0.5S jeśli grawitacja 20=< lub -20=>) obrażeń.
- Poziom 4 – Postać ignoruje fabularne kary za grawitację, a także kierunek oddziaływania grawitacyjnego.
- Poziom 5 – Ulepszenie ciosu grawitacyjnego - Zadaje dodatkowe pancerz/2 noszonego pancerza przez przeciwnika w liczbie obrażeń.
Postać otrzymuje permanentny status: Otwieracz konserw o następujących właściwościach.
Otwieracz konserw: Wszystkie fizyczne ataki postaci ignorują pancerz przeciwnika.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito