Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Aspekt Uniwersum Empty Aspekt Uniwersum

Sro Kwi 04, 2018 9:04 pm
Aspekt uniwersum:

Pula umiejętności pasywnych, niezależnych od innych aspektów i nie wymagająca wydatku TN. Umiejętności aspektu uniwersum są uniwersalne i otrzymuje się tylko wyłącznie za przekraczanie kolejnych barier mocy (mierzonych przez PL)

    Opór grawitacyjny - Stan wytrenowania ciała pozwalający na swobodniejsze przemieszczanie się po obszarach o wysokiej wartości G.

    1. Odblokowane na start - Ignoruj 0G
    2. Odblokowane na 10k PL - Ignoruj 20G
    3. Odblokowane na 20k PL - Ignoruj 40G
    4. Odblokowane na 30k PL - Ignoruj 60G
    5. Odblokowane na 40k PL - Za każde 10k PL postaci ignoruj 20G

    Ki Feeling - Zdolność wyczuwania ki i określania poziomu mocy innych istot organicznych. Niezbędna przy wykrywaniu znajomych aur, jak również przy walce, gdy zwykły aparat wzroku już zawodzi. Przy braku skuteczności w walce z przewagą PL, odejmij o 1 wszystkie tokeny statystyk na start walki.

    1. Odblokowane na start - wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji
    2. Odblokowane na 20k PL - wykrywanie ki na długim dystansie (planeta), bez identyfikacji. Skuteczna walka z przeciwnikami do 40k PL
    3. Odblokowane na 40k PL - wykrywanie ki na długim dystansie (planeta), zdolność identyfikacji. Skuteczna walka z przeciwnikami do 80k PL
    4. Odblokowane na 60k PL - wykrywanie ki w zakresie uniwersum, zdolność identyfikacji, Skuteczna walka z przeciwnikami do 120k PL
    5. Odblokowane na 80k PL - wykrywanie ki w zakresie uniwersum, zdolność identyfikacji, Skuteczna walka z przeciwnikami o nieograniczonej ilości PL

    Tworzenie smoczych kul (tylko Nameczanin kapłan)

    1. Odblokowanie na start Kapłan II stopnia - Umiesz tworzyć własne smocze kule, są one wadliwe przy wypowiadaniu życzeń. Rzuć dwukrotnie monetą, jeśli choć raz wypadnie porażka, poproś MG o fabularny rzut kością na tabele efektów ubocznych zastosowania smoczych kul i pozwól mu wprowadzić efekt w fabułę. Efekt smoka obejmuje rodzimą planetę
    2. Odblokowanie po spełnieniu pierwszego życzenia - Ulepsz smocze kule: rzuć jednorazowo monetą w celu określenia porażki, zamiast poprzednio dwukrotnie.
    3. Odblokowanie po spełnieniu trzech życzeń - Ulepsz smocze kule: smok jest w stanie spełnić dwa życzenia zamiast jednego
    4. Odblokowanie po spełnieniu pięciu życzeń - Ulepsz smocze kule: efekt smoka obejmuje inne planety galaktyki
    5. Odblokowanie po spełnieniu dziesięciu życzeń - Zamiast dwa pomniejsze życzenia, możesz wykonać jedno życzenie o potężnej mocy, ale w następstwie unicestwiasz smoka. Obyś nie musiał tego czynić, ostateczne życzenie gwarantuje efekt uboczny zastosowania smoczych kul. Rzuć kością na tabelę "Koniec" i pozwól MG wprowadzić efekt w fabułę.

    Formowanie księżyca - Kula mocy

    1. Odblokowanie na start rasy saiyanin - Za koszt 3 TKI możesz uformować specjalną kule mocy. Kula emituje fale Blutza, wymagane do dokonania transformacji w Oozaru. Kula ma punkty strukturalne równe 4E użytkownika.
    2. Odblokowanie po czterech zwycięskich walkach tej formy i 20k PL - Ulepsz kule mocy, ulepsz mnożnik Oozaru na *4(S,W) i *2E, Ulepsz punkty życia Oozaru, dostaje 11 PŻ za 1 Wytrzymalości
    3. Odblokowanie po ośmiu zwycięskich walkach tej formy i 40k PL - Ulepsz kule mocy, ulepsz mnożnik Oozaru na *6(S,W) i *4E, Kula ma punkty strukturalne równe 6E użytkownika. Ulepsz punkty życia Oozaru, dostaje 12 PŻ za 1 wytrzymałości
    4. Odblokowanie po dwunastu zwycięskich walkach tej formy i 80k PL - Ulepsz kule mocy, ulepsz mnożnik Oozaru na *9(S,W) i 8E, Kula ma punkty strulturalne równe 8E użytkownika. Ulepsz punkty życia Oozaru, dostaje 13 PŻ za 1 wytrzymałości
    5. Odblokowanie po szesnastu zwycięskich walkach tej formy i 160k PL - Ulepsz kule mocy, zamiast formy Oozaru, możesz alternatywnie zamienić się w Golden Oozaru bez znajomości SSJ1,SSJ2 i SSJ3. Ulepsz punkty życia Golden Oozaru i SSJ4, dostaje 14PŻ za 1 wytrzymałości.

    Walka ogonem - Tajniki wzmacniania i posługiwania się ogonem w wirze walki, jakże niedoceniany ogon może stać się zabójczym narzędziem.

    1. Odblokowane przy rozdanych 300 TT - Ogon jest na tyle wzmocniony, że możesz wykonywać nim cios ogonem. Wspomniany cios zadaje S/2 + Z/2 obrażeń, także możesz się uczyć technik opartych o użycie ogona
    2. Odblokowane przy rozdanych 500 TT - Ogon staje się jeszcze bardziej wytrzymalszy, a przeciwnik musi wykonać dwie próby odcięcia ogona z sukcesem na rzut monetą, by pozbawić ciebie ogona. Przy pierwszym sukcesie przeciwnika traktuj tylko jako okaleczony [nie można używać do końca walki], dopiero przy drugiej próbie z sukcesem traktuj jako odcięty
    3. Odblokowane przy rozdanych 700 TT - Długi trening sprawia, że twój ogon jest zręczny i elastyczny, możesz wykonywać cios ogonem, jakby to była akcja natychmiastowa lub combo. Pamiętaj, nadal obowiązuje ciebie limit do jednego ciosu ogonem na fazę
    4. Odblokowane przy rozdanych 900 TT - Możesz opanowywać techniki własnego pomysłu przy użyciu własnego ogona
    5. Odblokowane przy rozdanych 1000 TT - Ogon to twoje narzędzie mordu, traktuj każdy cios ogonem jakby miał cechę potężny

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito