Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Kisy Empty Techniki Kisy

Czw Lip 09, 2015 9:32 pm
Techniki z rasy: Saiyan

  • BIG BANG ATTACK
    Opis: Żółto-biała kula/fala energii o ogromnej mocy rażenia, za pomocą, której można zniszczyć wszystko. Użytkownik podnosi rękę i celuje nią w przeciwnika wewnętrzną stroną dłoni, po czym wystrzeliwuje z niej niszczycielski pocisk.
    Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
    Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
    Technika(atak) ofensywna


Techniki wspólne

  • TELEKINESIS
    Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
    Wersja Neutralna/Ofensywna:

    Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
    Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
    koszt:

    > -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
    > ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
    Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
    Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.


  • KIAHO
    Wersja defensywna
    Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
    Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 20% atak fizyczny, 50% technika fizyczna (np. ki-sword).
    Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
    Technika(atak) defensywna

    Wersja defensywno-ofensywna
    Opis:
    Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
    Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt:  dla ataku fizycznego przeciwnika 20% dmg blokowanego + 80% dmg zadawanego; dla techniki fizycznej przeciwnika 50% blokowanego + 75% dmg zadawanego.
    Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
    Technika(atak) defensywna
    UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.  


  • BUKUJUTSU
    Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
    Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
    Efekt: latanie;
    Technika(atak) neutralna


  • KI FEELING
    I Stopień
    Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
    Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin.
    Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
    UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.

    II Stopień
    Technika(atak) neutralna
    Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
    Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
    Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
    UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
    Technika(atak) neutralna



  • GALACTIC DONUT/ KINOTSURUGI
    Opis:
    1. Kinotsurugi polega na wystrzeleniu z dłoni wiązki KI w stronę wroga. Przyjmuje ona formę włóczni. Przebija przeciwnika, a on nie może się poruszyć.
    2. Galactic Donut jest to pierścień który zaciska się wokół przeciwnika i także unieruchamia go. Można technikę użyć na różne sposoby. Jako pierścienie, którymi przybija się przeciwnika do ściany albo owija jeden wielki wokół rąk.
    3. Sam(a) wybierasz jaką nazwę ma ta technika w twoim wykonaniu i jak dokładnie wygląda.
    Efekt:  unieruchomienie przeciwnika na 2 tury;koszt:  1% maksymalnej ki + 30% siły przeciwnika
    Użycie:  2 razy na przeciwnika co 5 tur, CD: 5 tur,
    Technika(atak) paraliżująca


Techniki własne

Avalon
Techniki Kisy _2_kisa_ssj_by_kisa122-d9ioajv
Opis: Klasyczna technika Kisy, Avalon. Dziewczyna unosi rękę ku górze by stworzyć w niej kulę KI. Rzucony na początku KI blast wielkości piłki tenisowej zwiększa swoją masę nawet do piętnastu metrów wysokości nim dotrze do przeciwnika.
Efekt:KI = DMG (max 13%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce.
Technika(atak) ofensywna



Kaminari no-ha (雷の​​波)
Techniki Kisy Railgun-1-19-misaka-mikoto-coin
Opis: Inaczej Fala Gromu czy Fala Błyskawicy. Dziewczyna wystawia przed siebie palec wskazujący po czym wystrzela z niego pojedynczy promień otulony wyładowaniami elektrycznymi. Zadaje duże obrażenia, potrafi mocno poturbować układ nerwowy przeciwnika. W przypadku trwania CD paraliż jest niemożliwy.
Poziom I
Efekt: KI = DMG (max 20%KI); koszt: 135% dmg, szansa na paraliż (1 tura), rzut kośćmi (przedział od 20-50%)
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce, CD:5 tur w przypadku paraliżu.
Technika(atak) ofensywna/paraliżująca

Poziom II
Wymagania:  -20 pkt treningowych.
Efekt: KI = DMG (max 25%KI); koszt: 150% dmg, szansa na paraliż(2 tury), rzut kośćmi (przedział od 10-60%)
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce, CD:5 tur w przypadku paraliżu.
Technika(atak) ofensywna/paraliżująca
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito