- GośćGość
Techniki Kisy
Czw Lip 09, 2015 9:32 pm
Techniki z rasy: Saiyan
- BIG BANG ATTACK
Opis: Żółto-biała kula/fala energii o ogromnej mocy rażenia, za pomocą, której można zniszczyć wszystko. Użytkownik podnosi rękę i celuje nią w przeciwnika wewnętrzną stroną dłoni, po czym wystrzeliwuje z niej niszczycielski pocisk.
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna
Techniki wspólne
- TELEKINESIS
Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia. - KIAHO
Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 20% atak fizyczny, 50% technika fizyczna (np. ki-sword).
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: dla ataku fizycznego przeciwnika 20% dmg blokowanego + 80% dmg zadawanego; dla techniki fizycznej przeciwnika 50% blokowanego + 75% dmg zadawanego.
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury. - BUKUJUTSU
Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna - KI FEELING
I Stopień
Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.
II Stopień
Technika(atak) neutralna
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
Technika(atak) neutralna - GALACTIC DONUT/ KINOTSURUGI
Opis:
1. Kinotsurugi polega na wystrzeleniu z dłoni wiązki KI w stronę wroga. Przyjmuje ona formę włóczni. Przebija przeciwnika, a on nie może się poruszyć.
2. Galactic Donut jest to pierścień który zaciska się wokół przeciwnika i także unieruchamia go. Można technikę użyć na różne sposoby. Jako pierścienie, którymi przybija się przeciwnika do ściany albo owija jeden wielki wokół rąk.
3. Sam(a) wybierasz jaką nazwę ma ta technika w twoim wykonaniu i jak dokładnie wygląda.
Efekt: unieruchomienie przeciwnika na 2 tury;koszt: 1% maksymalnej ki + 30% siły przeciwnika
Użycie: 2 razy na przeciwnika co 5 tur, CD: 5 tur,
Technika(atak) paraliżująca
Techniki własne
Avalon
Opis: Klasyczna technika Kisy, Avalon. Dziewczyna unosi rękę ku górze by stworzyć w niej kulę KI. Rzucony na początku KI blast wielkości piłki tenisowej zwiększa swoją masę nawet do piętnastu metrów wysokości nim dotrze do przeciwnika. Efekt:KI = DMG (max 13%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce.
Technika(atak) ofensywna
Kaminari no-ha (雷の波)
Opis: Inaczej Fala Gromu czy Fala Błyskawicy. Dziewczyna wystawia przed siebie palec wskazujący po czym wystrzela z niego pojedynczy promień otulony wyładowaniami elektrycznymi. Zadaje duże obrażenia, potrafi mocno poturbować układ nerwowy przeciwnika. W przypadku trwania CD paraliż jest niemożliwy.Poziom I
Efekt: KI = DMG (max 20%KI); koszt: 135% dmg, szansa na paraliż (1 tura), rzut kośćmi (przedział od 20-50%)
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce, CD:5 tur w przypadku paraliżu.
Technika(atak) ofensywna/paraliżująca
Poziom II
Wymagania: -20 pkt treningowych.
Efekt: KI = DMG (max 25%KI); koszt: 150% dmg, szansa na paraliż(2 tury), rzut kośćmi (przedział od 10-60%)
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce, CD:5 tur w przypadku paraliżu.
Technika(atak) ofensywna/paraliżująca
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach