Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Kisy Empty Techniki Kisy

Nie Paź 04, 2015 8:03 pm
Avalon
Techniki Kisy Avalon_by_kisa122-d6wxjsv
Opis: Klasyczna technika Kisy, Avalon. Dziewczyna unosi rękę ku górze by stworzyć w niej kulę KI. Rzucony na początku KI blast wielkości piłki tenisowej zwiększa swoją masę nawet do piętnastu metrów wysokości nim dotrze do przeciwnika.
Wymagania:
Efekt:KI = DMG (max 13%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce.
Technika(atak) ofensywna


Ostatnio zmieniony przez Kisa dnia Czw Gru 03, 2015 2:59 pm, w całości zmieniany 2 razy
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk1/1Techniki Kisy R0te38  (1/1)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Pon Paź 05, 2015 5:22 pm
W takiej formie jak dla mnie ok. Ode mnie akcept (chyba ostatni w tym roku, bo pewnie do grudnia mnie tu nie będzie xD Masz szczęście Kisa).
Kuro
Kuro
Drobik
Drobik
Liczba postów : 1091
Data rejestracji : 29/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk0/0Techniki Kisy R0te38  (0/0)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.db4evwer.com

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Nie Paź 18, 2015 7:55 pm
Ko - Akcept
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk2250/2250Techniki Kisy R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Pon Lis 09, 2015 9:24 pm
Cóż, jeżeli chcesz taką technikę, to nie powiem nie chociaż oczekiwałbym coś bardziej wyjątkowego.

Al's Godly Accept
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Pon Lis 30, 2015 7:49 pm
Kaminari no-ha (雷の​​波)
Techniki Kisy Railgun-1-19-misaka-mikoto-coin

Opis: Inaczej Fala Gromu czy Fala Błyskawicy. Dziewczyna wystawia przed siebie palec wskazujący po czym wystrzela z niego pojedynczy promień otulony wyładowaniami elektrycznymi. Zadaje duże obrażenia, potrafi mocno poturbować układ nerwowy przeciwnika.

Poziom I
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych, KF II, znajomość jednej techniki paraliżującej.
Efekt: KI = DMG (max 20%KI); koszt: 135% dmg, szansa na paraliż (1 tura), rzut kośćmi (przedział od 20-50%)
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce, CD:5 tur w przypadku paraliżu.
Technika(atak) ofensywna/paraliżująca

Poziom II
Wymagania:  -20 pkt treningowych.
Efekt: KI = DMG (max 25%KI); koszt: 150% dmg, szansa na paraliż(2 tury), rzut kośćmi (przedział od 10-60%)
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce, CD:5 tur w przypadku paraliżu.
Technika(atak) ofensywna/paraliżująca


Ostatnio zmieniony przez Kisa dnia Sob Gru 05, 2015 8:55 pm, w całości zmieniany 4 razy
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk2250/2250Techniki Kisy R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Czw Gru 03, 2015 4:01 pm
W sumie jakby nie patrzeć, sama właśnie zrobiłaś technikę która jest jak dla mnie ok. Ba przy takim dmg spokojnie można ustalić jakiś solidny paraliż, albo alternatywnie podkręcić DMG. Nie wiem co na to reszta.

Daję od ręki Akcept chociaż rozważyłbym wzmocnienie techniki odrobinkę.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk800/800Techniki Kisy R0te38  (800/800)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Czw Gru 03, 2015 6:20 pm
W takiej formie - jak najbardziej Akcept, jak się zdecydujesz ją nieco wzmocnić, jak podpowiada Al, to się zobaczy Razz
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Pią Gru 04, 2015 7:46 pm
Dodany i poziom drugi.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk2250/2250Techniki Kisy R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Pią Gru 04, 2015 11:16 pm
Ty tak na serio z tym 20%? Przy takiej sile chyba można dać nawet 3 użycia jak sądzicie?
Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk750/750Techniki Kisy R0te38  (750/750)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Sob Gru 05, 2015 8:56 pm
Mi pasuje. Masz Gold Akcept i zezwolenie.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk800/800Techniki Kisy R0te38  (800/800)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Nie Gru 06, 2015 12:59 am
Co do kości przy II poziomie - rzucasz kością raz i albo masz 2-turowy paraliż albo wcale, czy 2 razy rzucasz kością osobno za każdą turę?

Pytam z ciekawości, Akcept ode mnie masz xD na obydwa poziomy rzecz jasna Smile
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk1/1Techniki Kisy R0te38  (1/1)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Nie Gru 06, 2015 7:32 pm
Muszę przyznać, że mi się podoba. Wydaje mi się, że ktoś już miał coś takiego, podobnego kiedyś. AKCEPT też ode mnie na oba poziomy. Też z Alem się zgadzam, że przy tak niskiej mocy ataku to można dać 3 użycia techniki, a w przypadku pierwszego poziomu dać CD nawet na 4 tury. (szczególnie, że paraliż jest zmienną losową).
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Wto Mar 14, 2017 8:24 pm
Poprawka;

Kaminari no-ha (雷の​​波)
Techniki Kisy Railgun-1-19-misaka-mikoto-coin
Opis: Inaczej Fala Gromu czy Fala Błyskawicy. Dziewczyna wystawia przed siebie palec wskazujący po czym wystrzela z niego pojedynczy promień otulony wyładowaniami elektrycznymi. Zadaje duże obrażenia, potrafi mocno poturbować układ nerwowy przeciwnika. W przypadku trwania CD paraliż jest niemożliwy.

Przy okazji, czy mogę zrobić kolejny poziom techniki avalon? Jednak 13% to mało.
Soma
Soma
Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014


Identification Number
HP:
Techniki Kisy 9tkhzk0/0Techniki Kisy R0te38  (0/0)
KI:
Techniki Kisy Left_bar_bleue0/0Techniki Kisy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Wto Mar 14, 2017 10:21 pm
Kisa napisał: W przypadku trwania CD paraliż jest niemożliwy.

Ja bym to napisał bardziej wyczerpująco, żeby nie było potem wątpliwości:\

W przypadku trwania CD na paraliż, technikę można użyć jako ofensywną ale wykonanie rzutu na efekt paralizu przeciwnika jest niemożliwe.

Albo coś w ten deseń...



Co do Avalon, no nie da się ukryć, że 13% to mało... Problem polega na tym, że jak ją tworzyłaś to już było o tym wiadomo... chyba. XD
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Sro Mar 15, 2017 3:21 pm
z tym Avalonem to strzał w kolano, na drugi poziom chce max 25% ki tak jak w mojej drugiej technice. Co do wstawki, poszerze opis i wstawię wieczorem gotowca.
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Sro Mar 15, 2017 7:43 pm
Kaminari no-ha (雷の​​波)

Opis: Inaczej Fala Gromu czy Fala Błyskawicy. Dziewczyna wystawia przed siebie palec wskazujący po czym wystrzela z niego pojedynczy promień otulony wyładowaniami elektrycznymi. Zadaje duże obrażenia, potrafi mocno poturbować układ nerwowy przeciwnika. W przypadku trwania CD na paraliż, technikę można użyć jako ofensywną, bez użycia rzutu kością.

Avalon
Opis: Klasyczna technika Kisy, Avalon. Dziewczyna unosi rękę ku górze by stworzyć w niej kulę KI. Rzucony na początku KI blast wielkości piłki tenisowej zwiększa swoją masę nawet do piętnastu metrów wysokości nim dotrze do przeciwnika.


Poziom I
Efekt:KI = DMG (max 13%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce.


Poziom II
Wymagania: -15 pkt treningowych
Efekt:KI = DMG (max 25%KI); koszt: 120% dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce.
Technika(atak) ofensywna[/center]
Sponsored content

Techniki Kisy Empty Re: Techniki Kisy

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito