Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Kanade
Kanade
Ciasteczkowa Bogini
Liczba postów : 715
Data rejestracji : 29/10/2012


Identification Number
HP:
Techniki Kaede 9tkhzk1000/1000Techniki Kaede R0te38  (1000/1000)
KI:
Techniki Kaede Left_bar_bleue0/0Techniki Kaede Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kaede Empty Techniki Kaede

Sro Lip 31, 2013 1:49 pm
BOKUJUTSU

Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;


KI FEELING

I Stopień
Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.

II Stopień
Technika(atak) neutralna
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
Technika(atak) neutralna

RENZOKU ENERGY DAN

Opis: Technika typowo siejąca zniszczenie.
Wymagania: 90 Energii, -14 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 108% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce
Technika(atak) ofensywna

KAI KAI

Poziom I*- Wymagania:Przyboczny Kaioshina, -140 pkt. treningowych,2 rozbudowane treningi (1 z nauczycielem [Dowolny Kaioshin z odpowiednim poziomem Kai Kai])
Efekt: przemieszczanie się w obrębie 1 obszaru (czyt. w obszarze podforum np. tylko w obrębie pozostałych miejsc na Ziemi) oraz na dowolną planetę (tylko za pozwoleniem Kaioshina/Emmy Daio/Admina/Opiekuna rasy lub na planetę którą się opiekuje przełożony Kaioshin) - brak ograniczenia tygodniowego;
Koszt: 400 ki + dodatkowe 150 od pasażera (limit do 2 osób [4 osób dla Kaio i 8 dla Kaioshinów] skoku z miejsca na miejsce)

TELEPHATY

Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
Wymagania: 40 energii, max -4 pkt treningowe, Ki-Feeling
Efekt: komunikacja koszt: -10 KI
U kogo się uczyć?: Guru(Saichoro), Kami-Sama, Kaio-Sama, Dai Kaio-sama, Elder Kaio-shin, Kaio-shin, Kame-senin i u osób, które to potrafią.
Technika(atak) neutralna

SENTO TELEPASHi

I Poziom**
Opis: Pierwszy poziom umiejętności pozwalający na szybkie przeczesanie umysłu przeciwnika, niestety po jednym użyciu umysł wroga naturalnie stawia opór technice dalatego też można użyć ją tylko raz.
Efekt: 1 darmowa akcja obronna jednorazowego użytku (1 raz na walkę), posiadacz techniki zawsze zaczyna pierwszy niezależnie od różnicy zręczności między nim a jego adwersarzem
Wymagania: Telepathy, 320 energii, -10 pkt treningowych, Przyboczny Kaioshina
II Poziom**
Opis: Drugi poziom umiejętności pozwalający nie tylko na szybkie przeczesanie umysłu przeciwnika, ale też przeforsowanie naturalnego oporu jego organizmu w celu ponownego użycia techniki. Dzieki leprzemu wykożystaniu Ki Feeling i Telepati wojownik jest w stanie po pierwszym użyciu techniki przełamac się przez naturalny opór jaki stawia umysł wroga i ponowne przeczytanie jego zmaiarów, niestaty wymaga to trochę czasu, przez co można tylko przewidzieć niektóre ruchy oponenta.
Efekt: 1 darmowa akcja obronna co 4 tury (do wykorzystania w dowolnym momencie [od jego zużycia trzeba odczekać kolejne 4 tury]), posiadacz techniki zawsze zaczyna pierwszy niezależnie od różnicy zręczności między nim a jego adwersarzem
Wymagania: 750 energii, -20 pkt treningowych,  Kaio

1. Nazwa techniki- anima iter
2. Rodzaj techniki- fabularna- boski trening
3. Opis- Wyjątkowo rozmodlona dusza zabiera ze sobą w podróż duszę innego gracza, który zgadza się na wycieczkę poza własne ciało. Wymaga to zażycia specjalnych ciastek, pomagających wejść w trans. Gracz, który daje się poprowadzić bogini do innego wymiaru, musi tam stoczyć walkę ze swoimi obawami, aby dotrzeć do prawdy o swoich motywacjach. Istnieje jednak ryzyko, że gdy nie odpowie na pytania, które istnieją w jego podświadomości, zostanie uwięziony w zaświatach.
4. Wymagania- ki feeling i trening u Bogini dla tych, którzy nie są z rasy bogów.
5. Efekt- W wyniku transu gracz wpada do wymiaru, gdzie cały opis świata tworzę ja. Każdy może spodziewać się psychodelicznego doświadczenia. Ochotnik ma za zadanie odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące ukrytych motywacji i celu jego życia. Wymaga to otworzenia swojego serca, więc w nagrodę za ładny opis otrzymuje uwolnienie potencjału i punkty uznaniowe od kogoś z MG. Może się zdarzyć, że ktoś w głębi serca jest zły, wtedy szczera odpowiedź na pytanie pobudza go do czynienia kolejnego zła, bez konsekwencji utknięcia zaświatach. Bogini może zadawać pytania pomocnicze. Podróż trwa od dwóch do trzech postów, przeplatanych postami trenera.  
6. Użycie- udział w obrzędzie prowadzonym przez Kaede, lub kogoś z przyszłych jej uczniów.
7. Koszt nauki- 10 pkt.

Busshitsu Shutsugen Majutsu (物質出現魔術 / Magic Materialization / Magiczna Materializacja)

I poziom:*
Opis:
Zregenerowanie  stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 110 energii, max -5 pkt; Kaishin
Efekt: Cel dostaje dowolny strój własnego pomysłu o niskich bonusach koszt: -500 KI

II poziom:*
Opis:
Zregenerowanie dowolnego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 220 energii, max -8 pkt; Kaishin
Efekt: Cel dostaje dowolny strój o znacznie wyższych bonusach; koszt: -600 KI

III poziom (Inaczej Magic Materialization):*
Opis:
Jedynie dla najbardziej silnych duchem istot . Regeneruje i tworzy dowolny przedmiot. Jedynie poza walką.
Wymagania: 300 energii, max -15 pkt Przyboczny Kaioshina;
Efekt: Cel dostaje dowolny przedmiot Przedmiot jest ograniczony do wiedzy wykożystującego technikę(np. Katchinu nie stworzysz [należy zapytać opiekuna, lub admina o możliwości tworzonego przedmiotu])
; koszt: -1200 KI
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.

Suishō-kyū (水晶球/Crystal Ball/Kryształowa Kula)

I Poziom
Opis: Pierwszy poziom umożliwiający stworzenie stacjonarnej dużej kryształowej kuli, pozwalającej obserwowanie wszelkich bieżących wydarzeń oraz ewentualną komunikacje z innymi osobami.
Wymagania: Magic Materializaton II, Telepathy, i 280 energii
Efekt: Stworzenie dużej kryształowej kuli za pomocą której można się komunikować z innymi oraz obserwować wydarzenia w każdym temacie. Kulę można stworzyć tylko znajdując się w bezpiecznym miejscu, oraz osoba musi usiąść i w pełni skupić się na jej przywołaniu. Gdy użytkowanie kuli dobiegnie końca i nie będzie ona potrzebna, ulegnie ona wyparowaniu (zmieni się w dym). Z kuli nie można korzystać podczas walki, oraz mogą je używać tylko bogowie.

KIAIHO

Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

BUKUJUTSU

Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna

TELEKINESIS

Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna

KI SWORD

Opis: Wokół dłoni tworzy się wrzecionowata poświata KI, która przybiera postać bardzo dobrze tnącego ostrza. Ponieważ przylega bezpośrednio do ręki jest łatwa w manewrowaniu.
Wymagania: 50 energii, 50 szybkości, 8 pkt treningowych;
Efekt: dmg= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna

Healing (回復 / Kaifuku/ Leczenie) Made by MrDragot

Opis:Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiej osoby, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych. Silniejsze fazy techniki pozwalają również na leczenie samego siebie.

Poziom 1*
Wymagania: 60 energii - 12 pkt treningowych
Efekt:Leczenie innego gracza, 3 KI = 1 HP

Kami no Renzoku Kikōdan (神のエネルギー気孔弾/ God's Energy Bullets/ Boskie Pociski Energii)
Wygląd Techniki:

Opis: Dwu wariantowa boska technika, pozwalająca na dwa różne sposoby wypuszczać boską energię w postaci skondensowanych pocisków, naprowadzanych za pomocą dłoni, lub rozpryskowych we wszystkich kierunkach całą powierzchnią ciała.

Wymagania: 70 energii, -16 pkt treningowych*; max -8 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); Koszt: 140% dmg
Użycie: co 3 tury, max 8x w walce
Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.

Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito