Technika Hazard'a.
+6
Xanas
Al
Kuro
Hikaru
Reito
Hazard
10 posters
Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Technika Hazard'a.
Sro Sty 02, 2013 11:01 pm
First topic message reminder :
Technika Czterech Żywiołów.
Opis: Za pomocą telekinezy użytkownik jest zdolny wspomóc się w walce jednym z czterech żywiołów: wodą, ogniem, ziemią, powietrzem. Może to zrobić na dwa sposoby:
- Do obrony: żywioł przyjmuje formę tornada, która otacza wojownika z każdej strony (znajduje się on w jego centrum) i w mniej lub bardziej skuteczny sposób redukuje obrażenia (zależne od żywiołu).
- Do ataku: tornado zostaje wysłane w stronę przeciwnika zadając mu obrażenia (ich ilość jest również zależna od żywiołu).
Wymagania: znajomość techniki Telekinesis. 150 Energii. 60 pkt. Treningowych.
Uwaga – można przejść z formy obronnej do atakującej, lecz nie odwrotnie.
Wodne Tornado:
- Obrona – jest w stanie zredukować 70% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – Dmg = Ki (max.40%). Koszt Ki = obrażenia + energia.
Ogniste Tornado:
- Obrona – redukcja 30% obrażeń. W przypadku dmg. równego lub większego od 50% max. Ki użytkownika następuje eksplozja. Rezultat – planowany dmg. z ataku przeciwnika *2. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – ze względu na słabą obronę to tornado sieje największe spustoszenie w przypadku użycia ofensywnego. Dmg = Ki (max.70%). Koszt Ki = obrażenia + energia.
Powietrzne Tornado:
- Obrona – redukuje 50% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – Dmg = Ki (max.25%). Koszt Ki = obrażenia + energia.
Ziemne/Piaskowe Tornado (zostało już ono użyte przez moją postać).
- Obrona – redukcja 100% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – ze względu na najmocniejszą defensywę, zadaje najmniej obrażeń. Dmg = Ki (max.10%). Koszt Ki = obrażenia + energia
Uwaga – Danego żywiołu można użyć tylko wtedy, gdy mamy skąd go „zaczerpnąć”. Nie da się użyć Wodnego Tornada gdy w okolicy nie ma żadnego większego zbiornika z wodą. Powietrznego można użyć praktycznie zawsze, toteż jest stosunkowo najsłabsze. Do Ognistego potrzebny jest pożar, można jednak samemu wywołać eksplozję i wtedy użyć ognia. Ziemnego można użyć jedynie na suchym lądzie.
Techniki można użyć RAZ w walce (formy defensywnej oraz ofensywnej jednego żywiołu).
Wszystkie przeliczniki liczbowe i tego typu rzeczy są jak najbardziej do „ruszenia”. Nie znam się za bardzo na ustalaniu mechaniki, ilości obrażeń i redukcji czy kosztów Ki, tak więc jestem jak najbardziej otwarty na wszelkie sugestie i zmiany (byleby nie została zachwiana zależność żywiołów – najlepsza obrona: ziemia, najlepszy atak: ogień itd.).
Przepraszam za ogólny chaos, mam nadzieję że każdy ogarnie o co chodzi. No a jak nie, to postaram się to opisać jakoś czytelniej.
Ponadto jest to moja pierwsza technika własna, więc proszę o wyrozumiałość. Jeśli z czymś przesadziłem to nie wyzywać, tylko cierpliwie wytłumaczyć .
Technika Czterech Żywiołów.
Opis: Za pomocą telekinezy użytkownik jest zdolny wspomóc się w walce jednym z czterech żywiołów: wodą, ogniem, ziemią, powietrzem. Może to zrobić na dwa sposoby:
- Do obrony: żywioł przyjmuje formę tornada, która otacza wojownika z każdej strony (znajduje się on w jego centrum) i w mniej lub bardziej skuteczny sposób redukuje obrażenia (zależne od żywiołu).
- Do ataku: tornado zostaje wysłane w stronę przeciwnika zadając mu obrażenia (ich ilość jest również zależna od żywiołu).
Wymagania: znajomość techniki Telekinesis. 150 Energii. 60 pkt. Treningowych.
Uwaga – można przejść z formy obronnej do atakującej, lecz nie odwrotnie.
Wodne Tornado:
- Obrona – jest w stanie zredukować 70% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – Dmg = Ki (max.40%). Koszt Ki = obrażenia + energia.
Ogniste Tornado:
- Obrona – redukcja 30% obrażeń. W przypadku dmg. równego lub większego od 50% max. Ki użytkownika następuje eksplozja. Rezultat – planowany dmg. z ataku przeciwnika *2. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – ze względu na słabą obronę to tornado sieje największe spustoszenie w przypadku użycia ofensywnego. Dmg = Ki (max.70%). Koszt Ki = obrażenia + energia.
Powietrzne Tornado:
- Obrona – redukuje 50% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – Dmg = Ki (max.25%). Koszt Ki = obrażenia + energia.
Ziemne/Piaskowe Tornado (zostało już ono użyte przez moją postać).
- Obrona – redukcja 100% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – ze względu na najmocniejszą defensywę, zadaje najmniej obrażeń. Dmg = Ki (max.10%). Koszt Ki = obrażenia + energia
Uwaga – Danego żywiołu można użyć tylko wtedy, gdy mamy skąd go „zaczerpnąć”. Nie da się użyć Wodnego Tornada gdy w okolicy nie ma żadnego większego zbiornika z wodą. Powietrznego można użyć praktycznie zawsze, toteż jest stosunkowo najsłabsze. Do Ognistego potrzebny jest pożar, można jednak samemu wywołać eksplozję i wtedy użyć ognia. Ziemnego można użyć jedynie na suchym lądzie.
Techniki można użyć RAZ w walce (formy defensywnej oraz ofensywnej jednego żywiołu).
Wszystkie przeliczniki liczbowe i tego typu rzeczy są jak najbardziej do „ruszenia”. Nie znam się za bardzo na ustalaniu mechaniki, ilości obrażeń i redukcji czy kosztów Ki, tak więc jestem jak najbardziej otwarty na wszelkie sugestie i zmiany (byleby nie została zachwiana zależność żywiołów – najlepsza obrona: ziemia, najlepszy atak: ogień itd.).
Przepraszam za ogólny chaos, mam nadzieję że każdy ogarnie o co chodzi. No a jak nie, to postaram się to opisać jakoś czytelniej.
Ponadto jest to moja pierwsza technika własna, więc proszę o wyrozumiałość. Jeśli z czymś przesadziłem to nie wyzywać, tylko cierpliwie wytłumaczyć .
Re: Technika Hazard'a.
Sro Kwi 29, 2015 6:47 pm
Podobna do Shiyokena w technicznym efekcie. Teraz pytanie...
Skoro np. shiyoken ma działanie takie: x2, ale dla np. aury mistrzowskiej, która mnoży staty *6 i użycie shiyokena powoduje wzrost do *8, a nie *6*2 (co by dawało *12).
Jeżeli ma działać tak, że na SSJ np. masz *3 i z użyciem techniki masz odpowiednio *4,5 i *5 to ok. Może być, bo jak ma być już *3*2 (co daje *6 w sumie) to już nie bardzo.
Riki
Skoro np. shiyoken ma działanie takie: x2, ale dla np. aury mistrzowskiej, która mnoży staty *6 i użycie shiyokena powoduje wzrost do *8, a nie *6*2 (co by dawało *12).
Jeżeli ma działać tak, że na SSJ np. masz *3 i z użyciem techniki masz odpowiednio *4,5 i *5 to ok. Może być, bo jak ma być już *3*2 (co daje *6 w sumie) to już nie bardzo.
Riki
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Sro Kwi 29, 2015 7:00 pm
Ta druga opcja. Jeśli jest zbyt OP to zawsze można obniżyć mnożnik do np. 1,8, bo ucinanie tur wydaje mi się zbyt dużym osłabieniem, w szczególności jeśli miałaby to być technika fizyczna. Przeciwnika na po jednym bloku i uniku, przyczai się i wykorzysta je akurat na te 2 tury, gdzie miałbym ten najwyższy mnożnik.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Czw Kwi 30, 2015 1:49 pm
Nie ma przechodzenia między poziomami.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Czw Kwi 30, 2015 6:30 pm
Wykreślone. A jak się zapatrujecie na dylemat: atak fizyczny czy energetyczny?
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Czw Kwi 30, 2015 9:51 pm
Chyba możemy ją traktować podobnie do KI Sworda jeśli chodzi o drugi przypadek, gdyż tworzysz go z własnej KI. Dlatego on może być energetyczny. Co do pierwszej wersji to jest ciężej to określić, bo powlekasz broń fizyczną swą KI. Jednak bardziej bym się kierował na fizykala.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Czw Kwi 30, 2015 10:45 pm
Mnie się wydaje, że oba to przypadki to ataki fizyczne. Czemu? Otóż dlatego, iż nawet jeżeli broń jest wykonana z energii, jeżeli można ją fizycznie zablokować. Reasumując wszystko zniża się do pytania, czy ta broń jest jak ki sword czyli niebokowalna (samo ostrze ki sworda jest jak miecz świetlny, więc jeżeli broń z ki można zablokować materią to liczy się jako fizyczna)
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Pią Maj 01, 2015 2:24 pm
Czyli rozumiem Haz, że to ma działać tak:
SSJ mnoży Ci *3, technika mnoży Ci jeszcze *2, więc w sumie wychodzi *6?
Sam nie wiem jak się na koszt techniki zapatrywać. Mógłbym zaakceptować taki koszt, ale technika wtedy zdecydowanie fizyczna.
W końcu dzierżysz tą energetyczną broń w rękach, ale takie kiaiho odpycha przeciwnika, a więc nie dosięgniesz nią wroga. Podobnie sprawa ma się z unikiem. Jedynym wyłączeniem w tym przypadku jest BLOK.
Przy takich założeniach technika nie będzie OP mnożąc Ci tak staty, bo będzie możliwość jej uniknięcia.
Gdyby była energetyczną, a więc możliwości uniku jej to bariera albo kiai i mnożąc tak bardzo staty staje się zdecydowanie OP i wtedy albo mnożniki zmniejszamy do 1,25 i 1,5 odpowiednio albo akcepta nie dam xP
SSJ mnoży Ci *3, technika mnoży Ci jeszcze *2, więc w sumie wychodzi *6?
Sam nie wiem jak się na koszt techniki zapatrywać. Mógłbym zaakceptować taki koszt, ale technika wtedy zdecydowanie fizyczna.
W końcu dzierżysz tą energetyczną broń w rękach, ale takie kiaiho odpycha przeciwnika, a więc nie dosięgniesz nią wroga. Podobnie sprawa ma się z unikiem. Jedynym wyłączeniem w tym przypadku jest BLOK.
Przy takich założeniach technika nie będzie OP mnożąc Ci tak staty, bo będzie możliwość jej uniknięcia.
Gdyby była energetyczną, a więc możliwości uniku jej to bariera albo kiai i mnożąc tak bardzo staty staje się zdecydowanie OP i wtedy albo mnożniki zmniejszamy do 1,25 i 1,5 odpowiednio albo akcepta nie dam xP
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Pią Maj 01, 2015 2:29 pm
Tworząc tą technikę nastawiałem się raczej na ataki fizycznie. Gdyby potraktować to jako energetyczne, technika ta służyła by głównie po to, żeby wyssać z przeciwnika Ki xD Bo jednak wolałby przyjąć na siebie zwykłe, niezboostowane ataki, niż takie z mnożnikiem, przed którymi by się bronił na wszelkie możliwe sposoby. Także fizyki, ustalone
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Pią Maj 01, 2015 5:26 pm
To w takim razie RiKCEPT
ode mnie. Rozumiem też z ustaleń Ala, że nie możesz mieszać technik w walce, tylko używasz albo tej, albo tej?Poziom I 武器の増悪 (Buki no zoaku) Naostrzenie Broni Rodzaj techniki - bojowa. Opis - naostrzenie za pomocą własnej Ki dowolnej broni np. miecza. Staje się ona dzięki temu bardziej niebezpieczna i, co za tym idzie, zadaje więcej obrażeń. Wymagania - Ki Feeling, telekineza, 20 pkt. treningowych. Efekt - zwiększenie obrażeń, mnożnik do podstawowego dmg ataku fizycznego = *1,5/przy przemianach powyżej SSJ2 +1,5 do mnożnika transformacji. Czyli jak normalnie zadaje 100dmg, to teraz będzie 150. Koszt - 70% zadanego dmg, oczywiście za każdy atak. Użycie - max. 5 tur, raz w walce.Technika - ofensywna, fizyczna |
Poziom II 武器の作成 (Buki no sakusei) - Utworzenie Broni Rodzaj techniki - bojowa. Opis - utworzenie z własnej Ki broni - energetyczne miecze, kastety, kije - cokolwiek. Wymagania - Ki Feeling, telekineza, 40 pkt. treningowych.Efekt - zwiększenie obrażeń, mnożnik do podstawowego dmg ataku fizycznego = *2/przy przemianach powyżej SSJ2 +2 do mnożnika transformacji.. Koszt - 50% dmg, za każdy atak.Użycie - max. 3 tury, raz w walce. Technika - ofensywna, fizyczna. |
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Pią Maj 01, 2015 7:44 pm
Nie to znaczy że II poziom zastępuje pierwszy. Bo to Poziom, nie wariant. Jak zakładam jest to technika fizyczna. Jak chcesz koniecznie przez blok przechodzić, możesz dać że zadaje przy bloku X% mniej dmg. Ale mnożnik uważam za zbyt wysoki. Sorry ale z ssj4 - ssj3 to będzie mega overpowered. I co ma ki feeling do jego kształtowania? xD
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Pią Maj 01, 2015 8:12 pm
Nie będę kombinować, skoro fizyk to i blokiem można się obronić. A co ma KF? Hmm wymagana jest manipulacja Ki, więc i jej wyczuwanie pewnie w jakimś sposób może się przydać xD
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Pią Maj 01, 2015 8:16 pm
No dobra spoko, to tylko była propozycja, ale technika dalej jest OP (mówię o 2 poziomie).
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Pią Maj 01, 2015 9:16 pm
Zmniejszyć mnożnik? 1,8 może być?
Re: Technika Hazard'a.
Pią Maj 01, 2015 10:36 pm
W sumie racja, że poziomy SSJ3, SSJ4 technika zbyt dużo będzie dawać.
Ewentualnie ograniczenie, że na poziomie SSJ3 i SSJ4 dodajesz do mnożnika, a nie mnożysz.
1,8 to będzie i tak za dużo.
Czyli jak masz odpowiednio 9,5 i 11,5 to będziesz mieć z techniką odpowiednio 11/11,5 i 13/13,5.
Tylko wtedy nie będzie OP.
Bo gdyby nawet na SSJ3 pomnożyć o 1,5 to Ci wychodzi mnożnik 14,25. Zdecydowanie za dużo.
Riki
Ewentualnie ograniczenie, że na poziomie SSJ3 i SSJ4 dodajesz do mnożnika, a nie mnożysz.
1,8 to będzie i tak za dużo.
Czyli jak masz odpowiednio 9,5 i 11,5 to będziesz mieć z techniką odpowiednio 11/11,5 i 13/13,5.
Tylko wtedy nie będzie OP.
Bo gdyby nawet na SSJ3 pomnożyć o 1,5 to Ci wychodzi mnożnik 14,25. Zdecydowanie za dużo.
Riki
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Pią Maj 01, 2015 11:20 pm
No dobra, niech będzie dodawany mnożnik na 3 i 4, ale 2, nie 1,8
Re: Technika Hazard'a.
Sob Maj 02, 2015 10:05 am
1,75, żeby źle Ci się liczyło xD
Dodawanie 2 to już będzie ok. Biorąc pod uwagę, że u ludzi shiyoken też daje +2, a jest na 5 tur, a u Ciebie na 3 to myślę, że teraz wszystko jest w porządku.
Dodawanie 2 to już będzie ok. Biorąc pod uwagę, że u ludzi shiyoken też daje +2, a jest na 5 tur, a u Ciebie na 3 to myślę, że teraz wszystko jest w porządku.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Sob Maj 02, 2015 10:26 am
To już wolę 1,69 xD
No oki, taki układ mi pasi, do SSJ2 *2 do mnożnika, na późniejszych transach +2 do mnożnika. Mam nadzieję, że to już zadowoli Al'a
No oki, taki układ mi pasi, do SSJ2 *2 do mnożnika, na późniejszych transach +2 do mnożnika. Mam nadzieję, że to już zadowoli Al'a
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Sob Maj 02, 2015 1:39 pm
Proponuję by drugi poziom powyżej ssj 2 dawał taki boost jak kaioken... czyli zamiast mnożnika dawał +ileś tam do ataku... Dodatkowe boosty na wyższych formach byłyby i tak za duże... w ogóle dodatkowe mnożniki na ssjtach czy innych formach niestałych mogą być zbyt duże.
Kolejna sprawa to to: ki sword to technika energo-fizyczna. Ki służy do wspomagania ataku tak samo jak tu... właściwie to to samo pod względem mechanicznym.... Nakładanie ki na przedmiot... robiłem już takie rzeczy np kiedy zaczynałem trenować Kurę czy Ap... by wzmocnić kij którym ich obkładałem... Tak samo nakładałem ki sworda na swojego szamszira. Nie wiem czy pierwszy stopień można zaklasyfikować do energo-fizycznych bo w gruncie rzeczy to jedynie drobny dodatek, ale na drugim poziomie to tak samo można zaliczyć jak ki sword...
Swoją drogą to podobna technika do tego nad czym ja pracuję z Alem.. powiedzmy... tylko jest dużo dalej posunięte... zdaje się, że będzie bardziej skomplikowana...
Kolejna sprawa to to: ki sword to technika energo-fizyczna. Ki służy do wspomagania ataku tak samo jak tu... właściwie to to samo pod względem mechanicznym.... Nakładanie ki na przedmiot... robiłem już takie rzeczy np kiedy zaczynałem trenować Kurę czy Ap... by wzmocnić kij którym ich obkładałem... Tak samo nakładałem ki sworda na swojego szamszira. Nie wiem czy pierwszy stopień można zaklasyfikować do energo-fizycznych bo w gruncie rzeczy to jedynie drobny dodatek, ale na drugim poziomie to tak samo można zaliczyć jak ki sword...
Swoją drogą to podobna technika do tego nad czym ja pracuję z Alem.. powiedzmy... tylko jest dużo dalej posunięte... zdaje się, że będzie bardziej skomplikowana...
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Hazard'a.
Sob Maj 02, 2015 6:20 pm
No, teraz jak sobie policzyłem na spokojnie, wszystko wydaje się cacy i sądzę, że można dopuścić do druku.
Akcept
Akcept
Re: Technika Hazard'a.
Sob Maj 02, 2015 8:59 pm
No ok. do ssj2 masz *1,5/*2, a potem dodajesz 1,5/2.
Jak Al dał akcepta to ja też daje. Riki
Jak Al dał akcepta to ja też daje. Riki
Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach