Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Technika Hazard'a.

+6
Xanas
Al
Kuro
Hikaru
Reito
Hazard
10 posters
Go down
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Technika Hazard'a.

Sro Sty 02, 2013 11:01 pm
First topic message reminder :

Technika Czterech Żywiołów.

Opis: Za pomocą telekinezy użytkownik jest zdolny wspomóc się w walce jednym z czterech żywiołów: wodą, ogniem, ziemią, powietrzem. Może to zrobić na dwa sposoby:
- Do obrony: żywioł przyjmuje formę tornada, która otacza wojownika z każdej strony (znajduje się on w jego centrum) i w mniej lub bardziej skuteczny sposób redukuje obrażenia (zależne od żywiołu).
- Do ataku: tornado zostaje wysłane w stronę przeciwnika zadając mu obrażenia (ich ilość jest również zależna od żywiołu).

Wymagania: znajomość techniki Telekinesis. 150 Energii. 60 pkt. Treningowych.

Uwaga – można przejść z formy obronnej do atakującej, lecz nie odwrotnie.

Wodne Tornado:
- Obrona – jest w stanie zredukować 70% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – Dmg = Ki (max.40%). Koszt Ki = obrażenia + energia.

Ogniste Tornado:
- Obrona – redukcja 30% obrażeń. W przypadku dmg. równego lub większego od 50% max. Ki użytkownika następuje eksplozja. Rezultat – planowany dmg. z ataku przeciwnika *2. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – ze względu na słabą obronę to tornado sieje największe spustoszenie w przypadku użycia ofensywnego. Dmg = Ki (max.70%). Koszt Ki = obrażenia + energia.

Powietrzne Tornado:
- Obrona – redukuje 50% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – Dmg = Ki (max.25%). Koszt Ki = obrażenia + energia.

Ziemne/Piaskowe Tornado (zostało już ono użyte przez moją postać).
- Obrona – redukcja 100% obrażeń. Koszt Ki = Zredukowane obrażenia + energia.
- Atak – ze względu na najmocniejszą defensywę, zadaje najmniej obrażeń. Dmg = Ki (max.10%). Koszt Ki = obrażenia + energia

Uwaga – Danego żywiołu można użyć tylko wtedy, gdy mamy skąd go „zaczerpnąć”. Nie da się użyć Wodnego Tornada gdy w okolicy nie ma żadnego większego zbiornika z wodą. Powietrznego można użyć praktycznie zawsze, toteż jest stosunkowo najsłabsze. Do Ognistego potrzebny jest pożar, można jednak samemu wywołać eksplozję i wtedy użyć ognia. Ziemnego można użyć jedynie na suchym lądzie.
Techniki można użyć RAZ w walce (formy defensywnej oraz ofensywnej jednego żywiołu).

Wszystkie przeliczniki liczbowe i tego typu rzeczy są jak najbardziej do „ruszenia”. Nie znam się za bardzo na ustalaniu mechaniki, ilości obrażeń i redukcji czy kosztów Ki, tak więc jestem jak najbardziej otwarty na wszelkie sugestie i zmiany (byleby nie została zachwiana zależność żywiołów – najlepsza obrona: ziemia, najlepszy atak: ogień itd.).

Przepraszam za ogólny chaos, mam nadzieję że każdy ogarnie o co chodzi. No a jak nie, to postaram się to opisać jakoś czytelniej.

Ponadto jest to moja pierwsza technika własna, więc proszę o wyrozumiałość. Jeśli z czymś przesadziłem to nie wyzywać, tylko cierpliwie wytłumaczyć Smile.

Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Lut 03, 2014 11:18 pm
Nie to nie będzie fabularna, są fabularne i bojowe, nie ma hybryd.
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Pią Lut 21, 2014 10:19 am
Nie widziałem nigdzie, że techniki fabularnie zostały zablokowane czy coś, więc zgłaszam chęć stworzenia czegoś takiego:

1. Nazwa - Zetsutaiteki shōheki (絶対的障壁) - Bariera Absolutna/Bezwzględna.
2. Rodzaj techniki - Fabularna.
3. Opis - Wojownik wykorzystuje znajomość 2 technik: Bakuhatsuha i Barierre; za pomocą pierwszej "rozdziela/rozciąga" Ki na danym terenie, by przy pomocy drugiej utworzyć na nim Barierę ochronną.
Tak to mniej więcej wygląda:

Bariera przyjmuje najbardziej pożądany w danym momencie kształt, z reguły figur przestrzennych. Doskonała do ochrony miast czy innych zasiedlonych terenów, gdy w pobliżu trwa walka dwóch potężnych wojowników, a nie chce się by ucierpieli mieszkańcy. To jak silna będzie zapora zależy od użytkownika, lecz nie jest ona niezniszczalna. Przez tego typu mur nie można przejść; nikt z zewnątrz nie dostanie się do środka (póki nie zniszczy przeszkody), ale też nikt wewnątrz bariery nie może opuścić terenu który ochrania. Wyjątek - Znajomość technik teleportacji - Kai Kai lub Shunkaido. Będzie stać i spełniać swój obowiązek, póki nie zostanie zniszczona, lub użytkownik jej nie odwoła.

4. Wymagania - Znajomość technik Bakuhatsuha oraz Barierre, 450 energii, 40 pkt. treningowych.

5. Efekt - Wytworzenie na danym terenie Bariery. Jej wytrzymałość zależy od tego, ile Ki włoży się w jej utworzenie (Wytrzymałość = dmg które trzeba zadać by ją zniszczyć, dotyczy zarówno ataków fizycznych jak i energetycznych). Na każdy pkt. Ki przypada 10 pkt. wytrzymałości, czyli przykładowo jeśli w postawienie bariery włoży się 1000 Ki, trzeba uderzyć z mocą 10 000 dmg by ją zniszczyć. W jej utworzenie można włożyć nie więcej niż 50% max. Ki. Techniki nie można użyć w trakcie walki by ochronić się przed atakiem przeciwnika!. Ograniczenie - po 10 turach bariera rozpada się.

6. Użycie - Raz w danej "sytuacji"/raz w danym temacie.
7. Technika - Fabularna.

Poprawione, czy teraz się nadaje?


Ostatnio zmieniony przez Hazard dnia Wto Maj 27, 2014 9:45 pm, w całości zmieniany 2 razy
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sob Mar 01, 2014 1:16 am
Niestety mam parę uwag.

Napisałeś neutralno-defensywna, ale nie służy ona walce, to przecież podpada pod fabularną, i już nie wiem jaki to typ techniki.

Ja bym zaproponował do 60% ki policzyłem i nawet przy limicie do 50% osłona będzie niewiarygodnie silna a wiem że nie będziesz używał całego 70%.

Teraz dałeś trochę za mocne ograniczenia, nie wiem czy 7 tur to nie za mało, bo jednak to nie technika do walki.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Mar 06, 2014 8:03 pm
Dobra zmienione - nie więcej niż 50% max Ki, bariera stoi 10 tur. Czy teraz jest okej?
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sro Mar 26, 2014 5:54 pm
Mógłbym prosić o ocenę techniki? Very Happy
Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk750/750Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (750/750)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Mar 31, 2014 10:06 pm
Hmm sprawy mechaniczne zostawię innym. Moim zdaniem technika całkiem ciekawa i może wnieść coś naprawdę nowego do walk. Ustawiana jest wcześniej więc nie może zastosować jej w walce. Może ona służyć jako arena, lub osłona dla publiczności (jak w DBM). Ogólnie mi się podoba, więc masz. Przy okazji. Ataki mogą być od rożnych osób czy cios niszczący ma być jeden?

Akcept.

Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Mar 31, 2014 10:10 pm
Ataki mogą być od różnych, czy (w przypadku bariery o żywotności równej 10k HP) będzie to 10*1k dmg czy jednorazowo 10k to nie ma znaczenia.
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Kwi 03, 2014 4:10 pm
No dobra wydaje się być ciekawe, ale zastanawiam się nad opcją doładowania stojącej już bariery. To znaczy te 10 tur zostaje, ale żeby ktoś mógł swoją ki oddać by wzmocnić HP tarczy na tych samych zasadach-max połowa ki jaką się ma.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Kwi 03, 2014 10:11 pm
Hmm na to nie wpadłem. Ale o tym pomyśli się później, na razie chcę zdobyć te 3 akcepty Very Happy
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sro Kwi 09, 2014 10:17 pm
To byłoby dobre ale tylko jakby uniknąć sytuacji że ktoś się ledwie przebija i nagle wszyscy ładują w osłonę tak by ten się wyprał z ki. Ale już zmierza w dobrym kierunku.
NPC.
NPC.
Liczba postów : 2525
Data rejestracji : 29/05/2012

http://poke-life.net/pokemon.php?p=58946863&nakarm

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sro Kwi 09, 2014 10:24 pm
Co jeszcze poprawić w tej wersji podanej u góry żeby był akcept? ~ Haaz
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sro Maj 21, 2014 12:18 pm
No to jak będzie?
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Pią Maj 23, 2014 1:51 am
Po namyśle można byłoby dać jakieś ograniczenie odnośnie doładowywania osłony przez osoby postronne. Dokładniej mówiąc, ograniczenie ki na osobę, czyli jeżeli ktoś poboczny chce ją doładować to może ale tylko ileś tam ki i nie więcej oraz nie co chwilę ,żeby nie było potem że ekipa będzie w przygodzie czy walce jechała non stop na twojej technice.
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Pią Maj 23, 2014 8:18 am
Mogłoby być takie ograniczenie powiedzmy jakiś tam procent całej ki włożonej czy coś, ale Haz na razie o tym nie myśli, tak więc może być akcept, a tym dokładaniem ki moglibyśmy się zając powiedzmy później...
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Pią Maj 23, 2014 12:29 pm
Al - doładowywanie przez osoby postronne chyba można wykluczyć. To technika własna, którą zna tylko moja postać, toteż inni nie mogą za bardzo w nią ingerować (nie wiedzą jak - specyficzna struktura itp.). Uznajmy też, że raz postawionej bariery nie można wzmacniać, trzeba czekać aż się rozwali i wtedy ewentualnie stawiać kolejną.

Hik - takie ograniczenie jest, nawet to podkreśliłem xD
"W jej utworzenie można włożyć nie więcej niż 50% max. Ki."


EDIT: Miałem na myśli nie utworzenie, a utrzymanie. Szczegół, ale istotny ... w miarę. HIK.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sob Maj 24, 2014 11:54 am
Cóż chyba jest akceptowalna, tak mi się wydaje. Zobaczy się w praniu.
Reito
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk0/0Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
http://dragon2326.deviantart.com/

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Nie Maj 25, 2014 7:28 pm
Daję okejkę. Technika ciekawa i oryginalna. Jeśli jest tylko fabularna to tym bardziej nie widzę w niej jakiegoś op.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Pon Maj 26, 2014 2:29 pm
3 akcepty, znaczy że mogę dodać do zaakceptowanych?
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Wto Maj 27, 2014 9:23 pm
Nie lubię spammować, ale na pytanie przydała by się odpowiedź zatem jak widać możesz.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Lut 19, 2015 12:04 pm
Styl Zboczonego Włóczykija (we współpracy z Chepri'm)
Poziom I - Pieszcząca Dłoń
Technika Hazard'a. - Page 2 Lq0Dacm
Rodzaj techniki - Bojowa, chociaż nie do końca Razz
Opis - Skupienie, koncentracja, analiza ruchów przeciwnika - czyli jak spowodować, aby to wszystko szlag trafił. Wojownik w celu zdekoncentrowania przeciwniczki decyduje się na dość niecodzienny ruch i wykorzystując element zaskoczenia, chwyta ją za piersi/pośladki.
Wymagania - Eee bycie zboczonym? Shunkaido (to jest ten element zaskoczenia) - dzięki temu technika będzie nie do uniknięcia nie? Co do wymaganych statystyk i pkt. treningowych, no to tu w zasadzie nie ma czego trenować - jest to zdolność wrodzona Very Happy
Efekt - Rozproszenie uwagi przeciwniczki gdy ta jest zawstydzona/zażenowana. Szansa na to, że jej kolejny atak (zarówno fizyczny jak i energetyczny) się nie powiedzie = 50% (rzuca kośćmi), oraz przy kolejnym moim ataku - szansa że akcja defensywna fizyczna (unik/blok/kontra) przeciwniczki się nie powiedzie = 50%, a w przypadku technik obronnych energetycznych (Bariera, Zanzoken) hmm, 30%? No chyba ze te 50% jak w fizyku może też być.
Użycie - 2 razy na walkę w odstępie 4 tur? Sam nie wiem, liczę na podpowiedzi
Technika - Raczej defensywna, chociaż jakiś element ofensywny też jest
Uwagi - Działa tylko na postacie żeńskie. I nie, to nie jest żart.

Poziom II - Rozbierający Podmuch (nie mam takiego talentu do wymyślania nazw technik jak Minato xD)
Technika Hazard'a. - Page 2 8lsOiwi
Rodzaj techniki - Bojowa
Opis - Wojownik posuwa się o krok dalej w celu rozproszenia uwagi przeciwniczki. Przy pomocy telekinezy paraliżuje oponentkę, następnie wytwarza podmuch Ki i kieruje go na nią. Sparaliżowana dziewczyna nie może się ruszać, lecz fala powietrza jest na tyle mocna, że zdziera z niej ubranie, włączając w to bieliznę (zakładając, że ją nosi xD)
Wymagania - Telekineza paraliżująca, 600 energii. No i taki podmuch Ki to każdy umie wytworzyć, więc chyba nie ma czego trenować.
Efekt - Totalna dekoncentracja/rozproszenie uwagi panienki. Paraliż na jedną turę. Po jego ustaniu, w kolejnych 2/3 turach obrażenia przeciwniczki zostają zredukowane o połowę. Zakładając oczywiście że nie podda walki.
Koszt - Energia oponentki * 1,5 (tak sam jak za telekineze paraliżującą) + 669 Ki na podmuch (nieprzypadkowa liczba xD)
Użycie - Raz na walkę. Po użyciu 1 poziomu trzeba odczekać 4 tury by użyć 2 i odwrotnie - jeśli zacznę o 2 to czekam 4 tury by użyć 1.
Technika - Ofensywna
Uwagi - Tylko na przedstawicielki płci pięknej.

Poziom 3 w budowie...


Ostatnio zmieniony przez Hazard dnia Sro Kwi 29, 2015 4:19 pm, w całości zmieniany 1 raz
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk1/1Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (1/1)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Lut 19, 2015 1:19 pm
Wymagania - Eee bycie zboczonym? Shunkaido (to jest ten element zaskoczenia) - dzięki temu technika będzie nie do uniknięcia nie? Co do wymaganych statystyk i pkt. treningowych, no to tu w zasadzie nie ma czego trenować - jest to zdolność wrodzona. || No ja bym powiedział, że potrzeba trochę praktyki, czyli trochę wlatywania pod prysznice, przebieralnie itp. Czyli jakieś 10h nauki conajmniej.
Efekt - Rozproszenie uwagi przeciwniczki gdy ta jest zawstydzona/zażenowana. Szansa na to, że jej kolejny atak (zarówno fizyczny jak i energetyczny) się nie powiedzie = 50% (rzuca kośćmi), oraz przy kolejnym moim ataku - szansa że akcja defensywna fizyczna (unik/blok/kontra) przeciwniczki się nie powiedzie = 50%, a w przypadku technik obronnych energetycznych (Bariera, Zanzoken) hmm, 30%? No chyba ze te 50% jak w fizyku może też być.
||Rozumiem, że rzucasz od razu 3 kości? Czy w rzucie jedną jak np. wypadnie 60, to od razu daje Ci to, że atak przeciwniczki się nie powiedzie, do tego się nie obroni?
Użycie - 2 razy na walkę w odstępie 4 tur? Sam nie wiem, liczę na podpowiedzi ||Wg mnie tak jest ok.
Technika - Raczej defensywna, chociaż jakiś element ofensywny też jest || Taaa, zgodzę się. Defensywna.
Uwagi - Działa tylko na postacie żeńskie. I nie, to nie jest żart. || Cóż... jeżeli faceci uczestniczką w walce to ich chyba taka akcja też może nieco rozproszyć... chociaż że to defensywna to raczej nie tak duży.




Wymagania - Telekineza paraliżująca, 600 energii. No i taki podmuch Ki to każdy umie wytworzyć, więc chyba nie ma czego trenować. Tutaj też dodałbym jeszcze z 10h nauki. Paraliże to nie takie hop siup. Trochę zabawy w szatni przed akcją w trakcie walki... nie zaszkodzi ;P
Efekt - Totalna dekoncentracja/rozproszenie uwagi panienki. Paraliż na jedną turę. Po jego ustaniu, w kolejnych 2/3 turach obrażenia przeciwniczki zostają zredukowane o połowę. Zakładając oczywiście że nie podda walki.   W sensie że Twój przeciwnik uderza o połowę mniej? Wg mnie 2 tury to wystarczająco xP
Koszt - Energia oponentki * 1,5 (tak sam jak za telekineze paraliżującą) + 669 Ki na podmuch (nieprzypadkowa liczba xD) \\ Tu jest OK.
Użycie - Raz na walkę. Po użyciu 1 poziomu trzeba odczekać 4 tury by użyć 2 i odwrotnie - jeśli zacznę o 2 to czekam 4 tury by użyć 1. || Tu jest również ok.
Technika - Ofensywna
Uwagi - Tylko na przedstawicielki płci pięknej.



Zastanawiam się co wymyślisz na 3 poziomie, ale już mi średnio pasuje jak przy wszystkich technikach własnych żeby miały aż 3 poziomy.
Anonymous
Gość
Gość

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Lut 19, 2015 9:13 pm
No weź... xD
Co do mechaniki to, nie tykam się by nie prowadzać zamętu, a co do samej techniki - TWOJA WOLA! Very Happy
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Czw Lut 19, 2015 11:13 pm
Dobra Riki, po kolei:
I poziom:
- Wymagania i te 10h praktyki - też myślałem o czymś takim, ale jakoś nie byłem przekonany. Niemniej jednak jakieś wymagania poza znajomością jedne techniki być powinny, także przychylam się do Twojej sugestii Smile
- Co do tych % i kości - Myślałem nad tym, aby w trakcie trwania efektu zawstydzenia/zażenowania, oponentka rzucała kością przed każdym swoim ruchem. Czyli: łapię ją za tego cycka, ona chce mi przyłożyć. Wybiera rodzaj ataku (fizyczny lub energetyczny), opisuje próbę i rzuca kośćmi. Szansa na sukces wynosi 50%, czyli powiedzmy - wypada liczna parzysta - atak wchodzi, wypada nieparzysta - lipa. No i potem dopisuje rezultat w dalszej części posta. Dalej, atakuję ja. Wybieram rodzaj ataku (fizyk or energol) opisuje próbę i rzucam kośćmi żeby zobaczyć czy panienka da radę się obronić. W przypadku fizyka ten sam myk co wcześniej (parzysta, nieparzysta) w przypadku energola... dobra podniosę szansę na obronę do 33% i powiedzmy jeśli wypadnie mi liczba podzielna przez 3 to przeciwniczka może się obronić barierą czy czym tam chce. Oczywiście nie ma przymusu, może dać się trafić, nawet gdy rzut kośćmi będzie dla niej pomyślny Smile
- A co do tego rozproszenia ewentualnych świadków... nie mieszajmy za dużo xD

II poziom:
- Wymagania - to samo co wyżej.
- Efekt redukcji obrażeń - dokładnie, o połowę mniej, czyli standardowy dmg * 0,5

Dobra chyba wszystko wyjaśniłem, ale na razie jeszcze nic nie zmieniam, czekam na opinię reszty Smile

June, wiedziałem że Tobie się najbardziej spodoba Very Happy
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk2250/2250Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sro Mar 04, 2015 7:02 pm
Dobra kontynuując, to co wcześniej napisałem, ale skasowałem. Przede wszystkim, chcesz używać kości forumowych czy internetowych (kostnica)? Pytam bo uważam kości forumowe, za nietrafione i pogmatwane rozwiązanie i raczej nie chciałbym być ofiarą takiej techniki bo miałbym kompletny nieogar widząc ją. Fakt element losowości istnieje wszędzie, ale osobiście na niego patrzę niechętnie.

Teraz zacznijmy od poziomu pierwszego, według mnie jest OP. Dlaczegóż? A dlatego, że techniki nie da się uniknąć. Przegięcie techniki jednak nie tkwi w tym elemencie, a w jego następstwach. Rozumiem, że przeciwniczka będzie miała problemy z wyprowadzeniem kolejnego ataku i ok, ale osłabienie wykonywania ruchów obronnych to jakaś bzdura, do bloku nie trzeba koncentracji, zwyczajnie się zasłaniasz i przyjmujesz cios na to czym się blokujesz (albo na twarz xD). Więc na tej podstawie ten efekt to bzdura i czyni technikę OP już w podstawowym stadium. Dodatkowo jeżeli służy do ataku i obrony to napisz neutralna (co czyni ją jeszcze bardziej OP).

Teraz poziom drugi. Jak widać jest to DRUGA TECHNIKA co jest już MEGA OP. Sam paraliż problem nie jest, jak to technika paraliżująca, niestety, jak zakładam jest nie do uniknięcia i obniża dmg przeciwnika na jakiś czas. Przed techniką nie ma innej obrony niż inna technika obronna i w przypadku obrony nią przeciwnik nie będzie mógł się przed nią uchronić i nie do tego ze będzie na jedną turę podatny na dowolny bolesny atak, to na dodatek jest jeszcze osłabiony.

W obecnej formie technika jest MEGA OVERPOWERED w stosunku do postaci damskich i może dać decydujące zwycięstwo i choć zobaczyłbym z chęcią jak June tym obrywa nie dopuszczę jej do użytku.

Moja sugestia to w pierwszym poziomie na pewno wywalić tą karę do obrony bo to jest durne. Po drugie poziom II zastępuje I po ulepszeniu, albo łączą się efekty. Po trzecie (w przypadku gdyby II zastępował I) zmniejszyłbym karę do dmg do 15 - 30% nie połowy i czas działania 2 - 3 tury ujdzie zważywszy że to raz na walkę. CD 4 - 5 tur. Jeżeli techniki są połączone na pewno trzeba osłabić poziom I żeby to współgrało z tym paraliżem jakoś.

W innym wypadku nie ma wała żebym na coś tak OP wyraził zgodę.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sro Kwi 29, 2015 4:52 pm
Dobra, wstrzymuje pracę nad tamtymi zboczonymi technikami i prezentuje coś innego.


Poziom I 
 武器の増悪 (Buki no zoaku) Naostrzenie Broni
Technika Hazard'a. - Page 2 Blog_kz_4638355_7006138_tr_322897-asuma_sarutobi_large


Rodzaj techniki - bojowa.


Opis - naostrzenie za pomocą własnej Ki dowolnej broni np. miecza. Staje się ona dzięki temu bardziej niebezpieczna i, co za tym idzie, zadaje więcej obrażeń.


Wymagania - Ki Feeling, telekineza, 20 pkt. treningowych.


Efekt - zwiększenie obrażeń, mnożnik do podstawowego dmg ataku fizycznego = *1,5. Na poziomach SSJ3 i SSJ4 1,5 dodaje się do mnożnika za transformacje. Czyli jak normalnie zadaje 100dmg, to teraz będzie 150. Koszt - 70% zadanego dmg, oczywiście za każdy atak. 


Użycie - max. 5 tur, raz w walce.


Technika - ofensywna, fizyczna


Poziom II
武器の作成 (Buki no sakusei) - Utworzenie Broni
Technika Hazard'a. - Page 2 Kuwaba_Double_Spirit_Sword


Rodzaj techniki - bojowa.


Opis - utworzenie z własnej Ki broni - energetyczne miecze, kastety, kije - cokolwiek. 


Wymagania - Ki Feeling, telekineza, 40 pkt. treningowych.


Efekt - zwiększenie obrażeń, mnożnik do podstawowego dmg ataku fizycznego = *2Na poziomach SSJ3 i SSJ4 2 dodaje się do mnożnika za transformacje.  Koszt - 50% dmg, za każdy atak.

Użycie - max. 3 tury, raz w walce.

Technika - ofensywna, fizyczna.


Ostatnio zmieniony przez Hazard dnia Sob Maj 02, 2015 11:02 pm, w całości zmieniany 4 razy
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sro Kwi 29, 2015 6:47 pm
Podobna do Shiyokena w technicznym efekcie. Teraz pytanie...

Skoro np. shiyoken ma działanie takie: x2, ale dla np. aury mistrzowskiej, która mnoży staty *6 i użycie shiyokena powoduje wzrost do *8, a nie *6*2 (co by dawało *12).

Jeżeli ma działać tak, że na SSJ np. masz *3 i z użyciem techniki masz odpowiednio *4,5 i *5 to ok. Może być, bo jak ma być już *3*2 (co daje *6 w sumie) to już nie bardzo.

Riki
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Hazard'a. - Page 2 9tkhzk800/800Technika Hazard'a. - Page 2 R0te38  (800/800)
KI:
Technika Hazard'a. - Page 2 Left_bar_bleue0/0Technika Hazard'a. - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Sro Kwi 29, 2015 7:00 pm
Ta druga opcja. Jeśli jest zbyt OP to zawsze można obniżyć mnożnik do np. 1,8, bo ucinanie tur wydaje mi się zbyt dużym osłabieniem, w szczególności jeśli miałaby to być technika fizyczna. Przeciwnika na po jednym bloku i uniku, przyczai się i wykorzysta je akurat na te 2 tury, gdzie miałbym ten najwyższy mnożnik.
Sponsored content

Technika Hazard'a. - Page 2 Empty Re: Technika Hazard'a.

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito