Strona 1 z 2 • 1, 2
Techniki Kurki
Pią Maj 03, 2013 10:22 pm
Yumiya
Technika utworzenia łuku oraz strzał z własnej Ki. Stosowana do zadawania ran, unieruchomienia, a nawet zabicia przeciwnika.
Poziom I
Utworzenie łuku i kilku strzał.
Jedna strzała: Energia przez 10 maks 10 strzał
Utrzymanie łuku: 50KI na ture
Efekt: ilość użytej Ki = DMG
Koszt:90%dmg
Utrzymywanie maks 3 tury, używane 2 razy w walce - przez całe 3 tury do wykorzystanie 10 strzał.
Trening: 25 ptk
Poziom II – technika paraliżująca plus rozwiniecie poprzedniej
Jedna strzała: Energia przez 5 maks 20 strzał
Utrzymanie łuku:50KI na ture
Utrzymywanie maks 2 tury, używane 1 raz w walce
Efekt: KI = DMG
Koszt 80% dmg
Używane raz w walce - paraliż na 1 - 2 tury
Trening: 17 ptk
Nie bardzo mi idzie przedstawienie techniki w mechanice nie chciałbym, żeby była zbyt słaba albo przekokszona. Będę wdzięczny za każdą sugestię.
Technika utworzenia łuku oraz strzał z własnej Ki. Stosowana do zadawania ran, unieruchomienia, a nawet zabicia przeciwnika.
Poziom I
Utworzenie łuku i kilku strzał.
Jedna strzała: Energia przez 10 maks 10 strzał
Utrzymanie łuku: 50KI na ture
Efekt: ilość użytej Ki = DMG
Koszt:90%dmg
Utrzymywanie maks 3 tury, używane 2 razy w walce - przez całe 3 tury do wykorzystanie 10 strzał.
Trening: 25 ptk
Poziom II – technika paraliżująca plus rozwiniecie poprzedniej
Jedna strzała: Energia przez 5 maks 20 strzał
Utrzymanie łuku:50KI na ture
Utrzymywanie maks 2 tury, używane 1 raz w walce
Efekt: KI = DMG
Koszt 80% dmg
Używane raz w walce - paraliż na 1 - 2 tury
Trening: 17 ptk
Nie bardzo mi idzie przedstawienie techniki w mechanice nie chciałbym, żeby była zbyt słaba albo przekokszona. Będę wdzięczny za każdą sugestię.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Kurki
Sob Maj 04, 2013 5:36 am
Osobiście pytam z ciekawości, czy łuk jest konieczny? Nie lepiej wypuszczać strzały ki z dłoni jak to robili magowie w grach rpg? Wiesz taki fire arrow strzelający serią strzałek ognia z dłoni.
Tak poza tym Ki= dmg chodzi ci o to że obrażenia strzały są zależne od tego ile przekażesz własnych zasobów energii? Czy ze DMG jest równy maksymalnej wartości twojego paska ki?
Apropo techniki paraliżującej nie opisałeś czasu paraliżu tylko dmg więc bym to dopisał
Tak poza tym Ki= dmg chodzi ci o to że obrażenia strzały są zależne od tego ile przekażesz własnych zasobów energii? Czy ze DMG jest równy maksymalnej wartości twojego paska ki?
Apropo techniki paraliżującej nie opisałeś czasu paraliżu tylko dmg więc bym to dopisał
- GośćGość
Re: Techniki Kurki
Sob Maj 04, 2013 5:57 pm
Al, jeśli Kuro chce łuk to niech i będzie łuk. W DB były miecze to i również mogą być łuki.
Ja jestem za, ale na mechanikę nie patrzę.
Ja jestem za, ale na mechanikę nie patrzę.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Kurki
Sob Maj 04, 2013 6:25 pm
Ja już kiedyś mówiłem, że łuki mi po prostu nie pasują do napakowanych gości walących się po mordach. Dość komicznie by to wyglądało szczerze mówiąc-wystrzeliwanie ich z z otwartej dłoni dużo lepiej wygląda. Jak sądzę, ten dmg to masz na myśli tyle ile ki włożysz, ale z tego co ogarniam powinieneś mieć jakieś maximum, które jesteś w stanie włożyć procentowo pełnej ilości Twojej Ki.
Marudzisz. To Kuro sam pracuje na wizerunek swojej postaci. Jak chce to niech ma ~ June
Nie marudzę, tylko łuk do DB nie pasuje zwyczajnie w świecie, to zupełnie inny styl pracy nad ciałem Kisielku. Poza tym za bardzo Blechowo to wygląda.
Marudzisz. To Kuro sam pracuje na wizerunek swojej postaci. Jak chce to niech ma ~ June
Nie marudzę, tylko łuk do DB nie pasuje zwyczajnie w świecie, to zupełnie inny styl pracy nad ciałem Kisielku. Poza tym za bardzo Blechowo to wygląda.
Re: Techniki Kurki
Sob Maj 04, 2013 7:02 pm
Napisał Hiku procentowo jednak moim zdaniem coś przeoczyłeś Kuro.
Jedna strzała ma siłę 10% KI. Maksymalnie walisz 10. Utrzymanie łuku na turę kosztuje Cię 50Ki. Możesz 2 razy w walce tego użyć.
Nie widzę ograniczenia ilości strzał na turę. z tego wychodzi że możesz w jednej turze nawet walnąć za 100%Ki dmg a to już jest trochę za dużo. Nawet biorąc pod uwagę że są takie techniki to wypadałoby zwiększyć nieco ilość pkt nauki ale moim zdaniem to i tak nie przejdzie. Ja bym dał na pierwszym poziomie max 3 strzały na turę i dać max 3 razy w walce co 4 tury albo że na jedną turę wypada jedna strzała. Utrzymujesz łuk max 3 tury ale wtedy wychodzi Ci że możesz tylko 3 strzały wystrzelić w walce co na początek nie było by nawet takie złe.
Drugi poziom. Technika paraliżująca? rozwiń co miałeś na myśli. Czy że po otrzymaniu takiej strzały nie możemy się ruszać przez jakiś czas? To samo z tymi turami...
Jedna strzała ma siłę 10% KI. Maksymalnie walisz 10. Utrzymanie łuku na turę kosztuje Cię 50Ki. Możesz 2 razy w walce tego użyć.
Nie widzę ograniczenia ilości strzał na turę. z tego wychodzi że możesz w jednej turze nawet walnąć za 100%Ki dmg a to już jest trochę za dużo. Nawet biorąc pod uwagę że są takie techniki to wypadałoby zwiększyć nieco ilość pkt nauki ale moim zdaniem to i tak nie przejdzie. Ja bym dał na pierwszym poziomie max 3 strzały na turę i dać max 3 razy w walce co 4 tury albo że na jedną turę wypada jedna strzała. Utrzymujesz łuk max 3 tury ale wtedy wychodzi Ci że możesz tylko 3 strzały wystrzelić w walce co na początek nie było by nawet takie złe.
Drugi poziom. Technika paraliżująca? rozwiń co miałeś na myśli. Czy że po otrzymaniu takiej strzały nie możemy się ruszać przez jakiś czas? To samo z tymi turami...
Re: Techniki Kurki
Czw Maj 23, 2013 3:31 pm
Al - po prostu mam taki kaprys akurat na łuk. Chcę zwyczajnie coś innego. To nie problem wziąć staty np z FS i nazwać to "Bardzo Wielkie Bum" i nawalać graczy.
Niestety nie wiem, jak używają tego magowie w grach RPG, bo nigdy nie grałem.
KI = DMG - chodzi mi o to, że ile energii włożę w strzały tyle jest obrażeń.
Podstawę do obliczeń w technice wziąłem z Ki-blasta i tak samo do jednej strzały dzielę energię przez 10 a nie Ki - lekka różnica jest. Mimo wszystko chciałbym, aby technika jednak była silniejsza niż zwykły Ki blast.
Co do paraliżu to nie umiem poradzić sobie z rozpisaniem tego w formie mechaniki ale wystarczy mi na maks jedną do dwóch tur.
Ograniczenie strzał było i jest - chyba tyle wystarczy.
Rei rozumiem twój punkt widzenia ale chyba w tym momencie technika będzie bez sensu, bo bardziej opłaca się użycie ki-blasta.
Czekam na dalsze sugestie
Niestety nie wiem, jak używają tego magowie w grach RPG, bo nigdy nie grałem.
KI = DMG - chodzi mi o to, że ile energii włożę w strzały tyle jest obrażeń.
Podstawę do obliczeń w technice wziąłem z Ki-blasta i tak samo do jednej strzały dzielę energię przez 10 a nie Ki - lekka różnica jest. Mimo wszystko chciałbym, aby technika jednak była silniejsza niż zwykły Ki blast.
Co do paraliżu to nie umiem poradzić sobie z rozpisaniem tego w formie mechaniki ale wystarczy mi na maks jedną do dwóch tur.
Ograniczenie strzał było i jest - chyba tyle wystarczy.
Rei rozumiem twój punkt widzenia ale chyba w tym momencie technika będzie bez sensu, bo bardziej opłaca się użycie ki-blasta.
Czekam na dalsze sugestie
- GośćGość
Re: Techniki Kurki
Sro Lip 10, 2013 8:21 pm
Przepraszam, że się wtrącę, ale jakoś nie mogę powstrzymać się od komentarza - jakim sposobem technika ma zadawać ilość użytej KI, skoro najmocniejsze techniki androidów, changów czy saiyanów maksymalnie zadają do 90%?
Re: Techniki Kurki
Sro Lip 10, 2013 9:18 pm
Już tłumaczę.
Jedna strzała: Energia przez 10 maks 10 strzał
Czyli 267 (najmniejsza wartość mojej ENERGII dla przykładu) przez 10 = 26
i jedna strzała zadaje 26 dmg i tracę na nią 26 Ki
Jedna strzała: Energia przez 10 maks 10 strzał
Czyli 267 (najmniejsza wartość mojej ENERGII dla przykładu) przez 10 = 26
i jedna strzała zadaje 26 dmg i tracę na nią 26 Ki
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Kurki
Sro Lip 10, 2013 11:52 pm
Czyli tłumacząc 1599 : 10 = w przycięciu 159 dmg - 1 strzał, czyli w skrócie cała seria strzał zada dokładnie 1590 dmg (-9 jakby liczyć przyciętą liczbę) dodatkowo 2 razy w walce czyli maksymalnie cel może oberwać z tego 3180 dmg co praktycznie osobie o twoich możliwościach skosi ponad 70% hp.
Jeżeli dobrze rozumuję to technika (bez liczenia paraliżu) jest overpowered.
Jeżeli dobrze rozumuję to technika (bez liczenia paraliżu) jest overpowered.
Re: Techniki Kurki
Czw Lip 11, 2013 1:42 pm
Dokładnie taki sam efekt przypada na Ki- blasta (stąd brałem mnożnik), a w jednej turze mogę ich wystrzelić 50 i w sumie zabić przeciwnika od razu.
To trzeba by chyba pomyśleć o poprawieniu tej części mechaniki, na nieco słabszą.
To trzeba by chyba pomyśleć o poprawieniu tej części mechaniki, na nieco słabszą.
Re: Techniki Kurki
Czw Lip 11, 2013 6:14 pm
To też muszę rozsądnie gospodarować energią.
Można przyjąć tak, że na
Poziom I
Jedna strzała: Energia przez 20 maks 10 strzał
Poziom II
Jedna strzała: Energia przez 10 maks 10 strzał
Technika jest bardziej do zabawy fabularnej.
Al nie umiem sobie poradzić z częścią paraliżującą biorę staty z innych technik paraliżujących na forum....
Można przyjąć tak, że na
Poziom I
Jedna strzała: Energia przez 20 maks 10 strzał
Poziom II
Jedna strzała: Energia przez 10 maks 10 strzał
Technika jest bardziej do zabawy fabularnej.
Al nie umiem sobie poradzić z częścią paraliżującą biorę staty z innych technik paraliżujących na forum....
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Kurki
Pią Lip 12, 2013 5:13 pm
Dobra słuchaj na razie ci dam moją sugestię odnośnie paraliżu. Może zrobisz tak że mając łuk możesz nie wiem co 3 tury na przykład wystrzelić zamiast regularnej strzały, strzałę paraliżującą za dodatkowy koszt?
W międzyczasie przyjże się twojej technice dokładniej.
W międzyczasie przyjże się twojej technice dokładniej.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Kurki
Pon Lip 15, 2013 1:02 am
Za pozwoleniem June
[01:01:02] @ June : Możesz
Przecież to jest to samo co Ki-blasty, tylko mniej energii pobiera. On się ogranicza nawet do 10 strzał, więc słabsze dmg niż ki-blasty zada.
Ki blasty też mają dmg energia/10, ale wyrzucić można energia/15 ki-blastów, a on się ogranicza do marnych 10. Tylko koszt jest mniejszy.
Jak wystrzeli 10 strzał to jego dmg total będzie wynosić wartość energii. A energia to 1/15 ki, czyli procentowo jego technika do maks niecałe 7% KI!!
Jedna strzała przez 5. Maks 20. Czyli energia/5. Maks 20.
100 energii /5 = 20 dmg *20 strzał = 400 dmg.
100 energii *15 = 1500 KI. (400dmg/1500KI = czyli dmg niecałe 27% KI) + paraliż
Po rozbiciu na części pierwsze w porównaniu do innych technik jego nie jest żadnym OP. Może łuk z KI nie jest fabularny, ale w Dragon Ballu było wiele dziwnych rzeczy. Miecz KI używała jedna osoba. Wojownik Coolera, a mamy to we wspólnych i każdy może mieć.
[01:01:02] @ June : Możesz
Kuro napisał:Poziom I
Jedna strzała: Energia przez 10 maks 10 strzał
Utrzymanie łuku: 50KI na ture
Efekt: ilość użytej Ki = DMG
Koszt:90%dmg
Utrzymywanie maks 3 tury, używane 2 razy w walce - przez całe 3 tury do wykorzystanie 10 strzał.
Trening: 25 ptk
Przecież to jest to samo co Ki-blasty, tylko mniej energii pobiera. On się ogranicza nawet do 10 strzał, więc słabsze dmg niż ki-blasty zada.
Ki blasty też mają dmg energia/10, ale wyrzucić można energia/15 ki-blastów, a on się ogranicza do marnych 10. Tylko koszt jest mniejszy.
Jak wystrzeli 10 strzał to jego dmg total będzie wynosić wartość energii. A energia to 1/15 ki, czyli procentowo jego technika do maks niecałe 7% KI!!
Kuro napisał:Poziom II – technika paraliżująca plus rozwiniecie poprzedniej
Jedna strzała: Energia przez 5 maks 20 strzał
Utrzymanie łuku:50KI na ture
Utrzymywanie maks 2 tury, używane 1 raz w walce
Efekt: KI = DMG
Koszt 80% dmg
Używane raz w walce - paraliż na 1 - 2 tury
Trening: 17 ptk
Jedna strzała przez 5. Maks 20. Czyli energia/5. Maks 20.
100 energii /5 = 20 dmg *20 strzał = 400 dmg.
100 energii *15 = 1500 KI. (400dmg/1500KI = czyli dmg niecałe 27% KI) + paraliż
Po rozbiciu na części pierwsze w porównaniu do innych technik jego nie jest żadnym OP. Może łuk z KI nie jest fabularny, ale w Dragon Ballu było wiele dziwnych rzeczy. Miecz KI używała jedna osoba. Wojownik Coolera, a mamy to we wspólnych i każdy może mieć.
Re: Techniki Kurki
Pon Lip 29, 2013 9:50 pm
Olewają mnie to spróbuje z innej strony.
Wymagania: 500 energii; 500 szybkości; -50 pkt*
Efekt: siła + szybkość + energia koszt: 110%dmg
Użycie: raz na 3 tury, 3 i 2 razy w walce.
Silver Wolf
Użytkownik przemienia się w wilka o niewiarygodnej sile i zwinności. Zadaje bardzo dużo obrażeń gryząc i szarpiąc pazurami przeciwnika. Z aury wytwarza się iluzja o wyglądzie srebrzystego wilka.Wymagania: 500 energii; 500 szybkości; -50 pkt*
Efekt: siła + szybkość + energia koszt: 110%dmg
Użycie: raz na 3 tury, 3 i 2 razy w walce.
Re: Techniki Kurki
Sro Sie 07, 2013 5:52 pm
Ja się tylko przypominam
Chciałbym aby technika z łukiem weszła do technik fabularnych i tym samym mogłyby zakończyć się spekulacje na jej temat.
Propozycja nowej techniki powyżej
Chciałbym aby technika z łukiem weszła do technik fabularnych i tym samym mogłyby zakończyć się spekulacje na jej temat.
Propozycja nowej techniki powyżej
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Kurki
Sro Sie 07, 2013 6:39 pm
Tylko że Techniki fabularne nie mają zastosowania w walce, więc musiałbyś zmienić mechanikę łuku na całość.
Co do Wilka przy twoich zdolnościach zadajesz z tego około 4467 dmg, patrząc na twój poziom hp, w torii przeciwnik z twojego pl powinien mieć 10k + hp więc dmg nie jest jakiś super wysoki, ale jeżeli ci odpowiada wydaje mi się że jest to do przyjęcia.
Co do Wilka przy twoich zdolnościach zadajesz z tego około 4467 dmg, patrząc na twój poziom hp, w torii przeciwnik z twojego pl powinien mieć 10k + hp więc dmg nie jest jakiś super wysoki, ale jeżeli ci odpowiada wydaje mi się że jest to do przyjęcia.
Re: Techniki Kurki
Sro Sie 07, 2013 6:47 pm
Tak tak wiem ale uznałem to za oczywiste. Liczyłyby się tylko ilości godzin treningowych w obu wersjach łuku.
Re: Techniki Kurki
Czw Sie 15, 2013 6:27 pm
Technika fabularna
Yumiya
Technika utworzenia łuku oraz strzał z własnej Ki. Stosowana do zadawania ran, unieruchomienia, a nawet zabicia przeciwnika.
Poziom I
Utworzenie łuku i kilku strzał w celu zabicia np przez przebicie się przez gałkę oczną do mózgu lub uniemożliwienie dalszej walki np przez przebicie kolana przeciwnika. Zabijanie z ukrycia strażników niewiele znaczących NPC dla ogólnej fabuły. Do tego wytrącanie przedmiotów z rąk. Upolowanie obiadu. Niszczenie drobnych konstrukcji, na takiej samej zasadzie, jak Ki-blast.
Uważam, że broń pasuje do charakteru mojej postaci. Można nią robić wiele sztuczek, a Kuro lubuje się w różnego rodzaju psotach i w ostateczności zabić.
Trening: 25 ptk
Poziom II – technika paraliżująca.
Po prostu unieruchomienie na jedną rundę poprzez przybicie do ściany ubrań delikwenta, aby zdążyć nawiać, nie zabijając nikogo.
Trening: 17 ptk
A co jeszcze można robić z łukiem?
Technika bojowa
Silver Wolf
Użytkownik przemienia się w wilka o niewiarygodnej sile i zwinności. Zadaje bardzo dużo obrażeń gryząc i szarpiąc pazurami przeciwnika. Z aury wytwarza się iluzja o wyglądzie srebrzystego wilka.
Wymagania: 500 energii; 500 szybkości; -50 pkt*
Efekt: siła + szybkość + energia koszt: 110%dmg
Użycie: raz na 3 tury, 3 i 2 razy w walce.
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Kurki
Czw Sie 15, 2013 8:17 pm
Na Silver Wolf ode mnie Akcept.
Na łuk to coś mnie swędzi ten 2 stage. Miało być że podczas walki nie można używać fabularki, a wycofanie sie z walki jest ciągle jej elementem
Na łuk to coś mnie swędzi ten 2 stage. Miało być że podczas walki nie można używać fabularki, a wycofanie sie z walki jest ciągle jej elementem
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Kurki
Czw Sie 15, 2013 8:31 pm
Nom niech będzie akcept na wilka, ale ten drugi poziom łuku rzeczywiście nie bardzo bo to jednak ingeruje w walkę.
Chociaż po głębszym zastanowieniu mocno zalatuje rogafufukenem i nie wiem co o tym myśleć.. nie mogłoby to być inne zwierze ? Może bardziej małpie ?
Chociaż po głębszym zastanowieniu mocno zalatuje rogafufukenem i nie wiem co o tym myśleć.. nie mogłoby to być inne zwierze ? Może bardziej małpie ?
Re: Techniki Kurki
Czw Sie 15, 2013 8:39 pm
Chodziło mi o fabularne unieruchamianie przeciwnika i tylko w ewentualnej fabularnej potyczce. Jeżeli w grę wchodzą np kości to już techniki nie użyłbym.
Np jeśli NPC pisałby, że mnie goni to wtedy mógłbym go opóźnić.
Wilk dlatego, że widnieje w symbolice i w wartościach mojego rodu a od mały jest Monkey Fist.
Np jeśli NPC pisałby, że mnie goni to wtedy mógłbym go opóźnić.
Wilk dlatego, że widnieje w symbolice i w wartościach mojego rodu a od mały jest Monkey Fist.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Kurki
Czw Sie 15, 2013 10:54 pm
Tłumacząc ideę fabularną, możesz do wypuszczania ki blastów twożyć łuk i tyle właściwie, więc przemyśl jeszcze łuk, bo to co przedstawiłeś to niestety jest walka, pierwszy ma użycie w walce tylko ją kończy, ale jest ofensywna, druga inicjuje walkę niestety. Więc odpada
Widać nie zmienaisz wilka czyli to twoja ostateczna decyzja. W takim razie leci trzeci Akcept
Dopisz sobie ją do własnych i pamiętaj zostaje ci 1 miejsce na własną (nie fabularną).
Widać nie zmienaisz wilka czyli to twoja ostateczna decyzja. W takim razie leci trzeci Akcept
Dopisz sobie ją do własnych i pamiętaj zostaje ci 1 miejsce na własną (nie fabularną).
- GośćGość
Re: Techniki Kurki
Pią Sie 16, 2013 12:22 am
Akcept, niech będzie dla formalności. Nie mam nic przeciwko, możesz dodać technikę.
Strona 1 z 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|