Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki AA

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Atarashii Ame

avatar

Liczba postów : 188
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : wiesz, że Cię lubię?

SCOUTER
HP:
2300/4500  (2300/4500)
Ki:
900/4500  (900/4500)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki AA   Wto Gru 10, 2013 11:57 am

Techniki Andridów

HELL'S BEAM
Opis: Podobny do zwykłego Beam, lecz ten promień charakterystyczny jest dla androidów. Różnica tkwi nie tylko w kolorze...
Efekt: KI = DMG (max 12%KI) koszt: 107% dmg
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna




HELL'S IMPACT
Opis: Androidy posiadający tą technikę mogą wystrzelić dłonie niczym małe odrzutowce i z dość dużą siłą, a co najważniejsze - z dystansu - powalić wroga.
Wymagania: 40 energii, -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,2*energia + szybkość; koszt: -115% dmg (było -330KI)
Użycie: co 2 tury, 2 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna


Ostatnio zmieniony przez Atarashii Ame dnia Sro Lut 17, 2016 9:02 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t751-kp-atarashii-ame
Atarashii Ame

avatar

Liczba postów : 188
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : wiesz, że Cię lubię?

SCOUTER
HP:
2300/4500  (2300/4500)
Ki:
900/4500  (900/4500)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki AA   Czw Cze 18, 2015 11:06 pm

Kiaiho
Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 20% atak fizyczny, 50% technika fizyczna (np. ki-sword).
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Wersja Ulepszona
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja podstawowa, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 20% + koszt od dmg 80% dla ataku fizycznego przeciwnika; 50% i koszt od dmg 75% przy technikach fizycznych przeciwnika.
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.

Wersja desperacka
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku. Jest to technika ostatniego ratunku dla znacznie słabszego gracza.
Wobec znacznej przewagi przeciwnika wojownik pod wpływem ogromnej adrenaliny jest w stanie wykrzesać z siebie ukryte pokłady mocy, a dzięki nim powstrzymać jeden atak niskim nakładem mocy.
Wymagania: 5 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% atak i technika fizyczna wroga.
Użycie: raz w walce dla słabszego co najmniej 2x od przeciwnika
Technika(atak) defensywna




Bukujutsu
Opis: Latanie, bo co innego.
Wymagania: -2pkt treningowe;




Ki-Sword
Opis: Wokół dłoni tworzy się wrzecionowata poświata KI, która przybiera postać bardzo dobrze tnącego ostrza. Ponieważ przylega bezpośrednio do ręki jest łatwa w manewrowaniu.
Wymagania: 50 energii, 50 szybkości, 8 pkt treningowych;
Efekt:dmg= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna




GALACTIC DONUT/ KINOTSURUGI
Opis:
1. Kinotsurugi polega na wystrzeleniu z dłoni wiązki KI w stronę wroga. Przyjmuje ona formę włóczni. Przebija przeciwnika, a on nie może się poruszyć.
2. Galactic Donut jest to pierścień który zaciska się wokół przeciwnika i także unieruchamia go. Można technikę użyć na różne sposoby. Jako pierścienie, którymi przybija się przeciwnika do ściany albo owija jeden wielki wokół rąk.
3. Sam(a) wybierasz jaką nazwę ma ta technika w twoim wykonaniu i jak dokładnie wygląda.
Wymagania: 50 energii, -10 pkt treningowych (trenerem max -5 pkt); Rasa: Half-Sayanin, Sayanin i od przedstawicieli tych ras później można się nauczyć tej techniki.
Efekt: unieruchomienie przeciwnika na 2 tury; koszt: 1% maksymalnej ki + 30% siły przeciwnika
Użycie: 2 razy na przeciwnika co 5 tur, CD: 5 tur
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) paraliżująca


Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t751-kp-atarashii-ame
Atarashii Ame

avatar

Liczba postów : 188
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : wiesz, że Cię lubię?

SCOUTER
HP:
2300/4500  (2300/4500)
Ki:
900/4500  (900/4500)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki AA   Pon Sty 25, 2016 6:16 pm

OVER POWERING ]Technika fabularna]

Opis: Androidka potrafi przekonwertować swoją energię w taki sposób, że emituje ją na odpowiednim poziomie, zachowuje stan jak zwykły android (czyli nie jest emitowana na zewnątrz) oraz potrafi w jednej chwili wywołać tak wysoki impuls, że jej moc wydaje się być nawet 10-krotnie wyższa niż normalnie.

Wymagania: 200 energii, 5000PL, -2pkt treningowe
Efekt: Za pomocą własnej energii potrafi wyemitować moc, aby zachowywać pozory bycia saiyanką i to mocniejszą niż na to wygląda
-0,1% ki na emitowanie mocy na faktycznym poziomie lub mniejszym (czyli tak jak teraz to -3ki na turę).
Emisja większej mocy: [przykład obecnego stanu]
0,5%ki moc 2x większa [30ki = 7800pl]
1%ki moc 4x większa [60ki = 15600pl]
1,5%ki moc 6x większa [90ki = 23400pl]
2%ki moc 8x większa [120ki = 31200]
2,5%ki moc 10x większa [30ki = 39000pl]

Użycie: poza walką dowolnie, w walce maksymalnie 5 tur
Dodatkowo:
Rikimaru napisał:Jeżeli masz 3000/3000 KI to odejmujesz 30KI i masz 2970, a regeneracja nie działa!. Jeżeli to używasz przez 10 tur fabularnych czyli kosztowałoby Cię to 300KI to po tych 10 turach masz 2700/3000 KI. Regenerujesz dopiero jak przestajesz wydzielać moc.
Na takich warunkach akceptuję to. [Lubię czasami utrudniać]
Technika(atak) neutralna






Konvertering

Opis: Technika, a w przypadku androidki jest to modyfikacja. Polega na przemianie energii na postać fizyczną. Minusem tej techniki jest to, że albo znacznie zmniejsza siłę albo znacznie zmniejsza szybkość. Przy dużej liczbie przeciwników może okazać się zgubna.

Wymagania: 100 energii, 50 szybkości, 50 siły, -10 pkt treningowych na modyfikację, czyli razem -20pkt
Efekt: 2 modyfikacje:
1. siła*2, szybkość/2, energia/2; koszt: -200 KI/turę; -25% KI z dmg;
2. szybkość*2, siła/2 energia/2; koszt: -200 KI/turę; -25% KI z dmg;
Na przemianach dodaje mnożniki, czyli dla Evil Aury mam siłę *4, a szybkości i energii evil aura mi nie mnoży. Na stałych przemianach analogicznie dodaję +2 i odejmuję -2.
Użycie: maksymalnie 4 tury całkowicie dla techniki.
Technika(atak) neutralna
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t751-kp-atarashii-ame
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Techniki AA   

Powrót do góry Go down
 
Techniki AA
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Techniki-
Skocz do: