Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki AAA

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Atarashii Ame

avatar

Liczba postów : 188
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : wiesz, że Cię lubię?

SCOUTER
HP:
2300/4500  (2300/4500)
Ki:
900/4500  (900/4500)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki AAA   Pią Gru 04, 2015 7:13 pm

Konvertering

Opis: Technika, a w przypadku androidki jest to modyfikacja. Polega na przemianie energii na postać fizyczną. Minusem tej techniki jest to, że albo znacznie zmniejsza siłę albo znacznie zmniejsza szybkość. Przy dużej liczbie przeciwników może okazać się zgubna.

Wymagania: 100 energii, 50 szybkości, 50 siły, -10 pkt treningowych na modyfikację, czyli razem -20pkt
Efekt: 2 modyfikacje:
1. siła*2, szybkość/2, energia/2; koszt: -200 KI/turę; -25% KI z dmg;
2. szybkość*2, siła/2 energia/2; koszt: -200 KI/turę; -25% KI z dmg;
Na przemianach dodaje mnożniki, czyli dla Evil Aury mam siłę *4, a szybkości i energii evil aura mi nie mnoży. Na stałych przemianach analogicznie dodaję +2 i odejmuję -2.
Użycie: maksymalnie 4 tury całkowicie dla techniki.
Technika(atak) neutralna
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t751-kp-atarashii-ame
Atarashii Ame

avatar

Liczba postów : 188
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : wiesz, że Cię lubię?

SCOUTER
HP:
2300/4500  (2300/4500)
Ki:
900/4500  (900/4500)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki AAA   Wto Gru 29, 2015 6:01 pm

OVER POWERING ]Technika fabularna]

Opis: Androidka potrafi przekonwertować swoją energię w taki sposób, że emituje ją na odpowiednim poziomie, zachowuje stan jak zwykły android (czyli nie jest emitowana na zewnątrz) oraz potrafi w jednej chwili wywołać tak wysoki impuls, że jej moc wydaje się być nawet 10-krotnie wyższa niż normalnie.

Wymagania: 200 energii, 5000PL, -2pkt treningowe
Efekt: Za pomocą własnej energii potrafi wyemitować moc, aby zachowywać pozory bycia saiyanką i to mocniejszą niż na to wygląda
-0,1% ki na emitowanie mocy na faktycznym poziomie lub mniejszym (czyli tak jak teraz to -3ki na turę).
Emisja większej mocy: [przykład obecnego stanu]
0,5%ki moc 2x większa [30ki = 7800pl]
1%ki moc 4x większa [60ki = 15600pl]
1,5%ki moc 6x większa [90ki = 23400pl]
2%ki moc 8x większa [120ki = 31200]
2,5%ki moc 10x większa [30ki = 39000pl]

Użycie: poza walką dowolnie, w walce maksymalnie 5 tur
Dodatkowo:
@Rikimaru napisał:
Jeżeli masz 3000/3000 KI to odejmujesz 30KI i masz 2970, a regeneracja nie działa!. Jeżeli to używasz przez 10 tur fabularnych czyli kosztowałoby Cię to 300KI to po tych 10 turach masz 2700/3000 KI. Regenerujesz dopiero jak przestajesz wydzielać moc.
Na takich warunkach akceptuję to. [Lubię czasami utrudniać]

Technika(atak) neutralna

Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t751-kp-atarashii-ame
 
Techniki AAA
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Własne Zaakceptowane-
Skocz do: