Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Kuro
Kuro
Drobik
Drobik
Liczba postów : 1091
Data rejestracji : 29/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Kurki 9tkhzk0/0Techniki Kurki R0te38  (0/0)
KI:
Techniki Kurki Left_bar_bleue0/0Techniki Kurki Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.db4evwer.com

Techniki Kurki Empty Techniki Kurki

Sro Sie 01, 2012 10:09 pm
Techniki Wspólne:

BUKUJUTSU
Techniki Kurki 34rdf88

Opis:Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna


KIAIHO
Techniki Kurki 18hl41

Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 20% atak fizyczny, 50% technika fizyczna (np. ki-sword).
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 20% + koszt od dmg 80% dla ataku fizycznego przeciwnika; 50% i koszt od dmg 75% przy technikach fizycznych przeciwnika.
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.



ZANZOKEN
Techniki Kurki Kcmio3

Wersja Neutralna
Opis: Technika oparta na iluzji, tworząca wiele identycznych kopii w ruchu. Jeśli rywal nie zna tej techniki, to podczas trwania Zanzokena nie jest w stanie dostrzec pierwowzoru. Podczas trwania Zanzokena można normalnie przeprowadzać jedną akcję ofensywną.
Wymagania: 40 Energii, -7 pkt treningowych
Efekt: zmylenie przeciwnika (przeciwnik nie jest w stanie się obronić przed atakiem) koszt: -60 KI na turę utrzymania
Użycie: max przez 3 tury.
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mogą się bronić.
Technika(atak) neutralna.

Wersja Defensywna
Opis: Technika dzięki, której można skutecznie uniknąć zarówno ataku energetycznego jak i fizycznego.
Wymagania: 60 Energii, -8 pkt treningowych; techniki można się nauczyć od osób, które ją potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin,
Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: unik koszt: 70% dmg ataku
Użycie: raz na 4 tury, 3 razy w walce.
UWAGA!!! Technik o mocy przekraczającej 4-krotność naszej szybkości nie da się uniknąć.
Technika(atak) defensywna.

KI FEELING
Techniki Kurki 103d0jm

I Stopień
Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.

II Stopień
Technika(atak) neutralna
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
Technika(atak) neutralna


REZOKU ENERGY DAN
Techniki Kurki Ogtxj

Opis: Technika typowo siejąca zniszczenie.
Wymagania: 90 Energii, -14 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 108% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce
Technika(atak) ofensywna


BIG BANG ATTACK
Techniki Kurki 11kxj09

Opis: Żółto-biała kula energii o ogromnej mocy rażenia, za pomocą, której można zniszczyć wszystko. Użytkownik podnosi rękę i celuje nią w przeciwnika wewnętrzną stroną dłoni, po czym wystrzeliwuje z niej niszczycielski pocisk.
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna


FINAL FLASH
Techniki Kurki 1syryh

Opis:  Jest to pocisk Ki o bardzo wielkiej sile rażenia. Użytkownik odchyla ręce do tyłu, a następnie gwałtownie składa je, po czym wystrzeliwuje pocisk energii.
Wymagania: SSJ, 150 energii, max -34 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 17pkt
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce


TELEPHATY
Techniki Kurki Telepatia

Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
Wymagania: 40 energii, max -4 pkt treningowe, Ki-Feeling
Efekt: komunikacja koszt: -10 KI
Technika(atak) neutralna

TELEKINESIS
Techniki Kurki 168idki
Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna

Wersja Paraliżująca:
Wymagania: Wersja neutralna, 60 energii, -6 pkt treningowych samemu (z trenerem max -3)
Efekt: Paraliż przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: ilość energii przeciwnika *1,5;
Długość paraliżu:
> Jeśli przeciwnik ma do 1,5 raza więcej energii to na paraliż na 2 tury
> Jeśli od 1,5 do 3 to na 1.
> Jeśli powyżej 3 to nie da się go sparaliżować
Użycie: 2 razy w walce;
Uwaga!!! W trakcie trwania paraliżu możliwe jest tylko i wyłącznie używanie ataków fizycznych.
Technika(atak) paraliżująca

KIENZAN
Techniki Kurki 2z4z1oi

Opis: Inaczej tnąca tarcza. Potrafi przeciąć dosłownie wszystko co stanie na jej drodze.
Wymagania: 50 Energii, -14 pkt treningowych (z trenerem max -7);
Efekt: KI = DMG (max 13%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce
Technika(atak) ofensywna

BARIERRE
Techniki Kurki 2menzhe

Opis: Wojownik tworzy bardzo silną barierę energetyczną wokół własnego ciała, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać atak energetyczny.
Wymagania: 130 energii, max -18 pkt treningowych (z trenerem max -9), Bukujutsu.
Rasa: Sayan, Android, Kaishin mogą nauczyć się jej sami pod warunkiem widzenia techniki w użyciu, można nauczyć się techniki od osoby, która ją umie.
Efekt: Zatrzymuje atak energetyczny; koszt: 60% dmg ataku.
Możliwości użycia 130 energii - 1 użycie. 400 energii - 2 razy. 1000 - trzy użycia.
maksymalna liczba użyć w czasie walki to 3, użycie co 3 tury.

Technika(atak) defensywna


DRAGON FIST/RYŪ KEN
Techniki Kurki Oh8v88

Opis: Ostateczny atak saiyan. Zarówno fizyczny jak i energetyczny. Użytkownik dosłownie przebija się przez ciało oponenta. Przeciwnik zostaje sparaliżowany jakby uściskiem smoka, którego formę przybiera atak.
Wymagania: SSJ3; 450 energii, max -76 pkt z trenerem; gdy znamy Oozaru Fist: max - 38pkt
Efekt: DMG= siła +  (2*szybkość) +   KI (max 90%KI); koszt: 65% dmg ataku.
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Jeśli atak nie będzie wystarczająco silny by zabić przeciwnika nie będziemy w stanie go przebić na wylot a jedynie zadać głębokie, płytkie lub powierzchowne rany. Zależnie od siły ataku.


SILVER WOLF

Techniki Kurki 2e4escw

Użytkownik przemienia się w wilka o niewiarygodnej sile i zwinności. Zadaje bardzo dużo obrażeń gryząc i szarpiąc pazurami przeciwnika. Z aury wytwarza się iluzja o wyglądzie srebrzystego wilka.

Wymagania: 500 energii; 500 szybkości; -50 pkt*
Efekt: siła + szybkość + energia koszt: 110%dmg
Użycie: raz na 3 tury, 3 i 2 razy w walce.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito