Technika Rikimaru
+4
Hikaru
Reito
Al
Rikimaru
8 posters
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Technika Rikimaru
Czw Sty 03, 2013 9:41 pm
First topic message reminder :
Rekonstrukcja DNA
Opis: Przez chemioterapię i długotrwałe szpitalne leczenie oraz długotrwałą medytację w krytycznym stanie ciało Raion Force uzyskało zdolność szybkiej regeneracji ran poprzez zmianę DNA. Dzięki skupieniu znacznej ilości KI może wyleczyć nawet głęboką ranę. W przeciwieństwie do nameczan nie potrafi odnowić całej ręki, ale jeżeli zostałaby z powrotem przyszyta, to regeneracja jest dużo szybsza.
Wymagania: 50 energii, -20 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
Koszt: Na każde 1 HP przypada 3 KI ( 1 Ki więcej niż nameki).
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
ok, trochę szybko, moja postać jej jeszcze nie ogarnie, ale tak mi wpadło nagle, a bym zapomniał pewnie w ciągu paru dni
- SAI SEI:
Wymagania: 40 energii, -15 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
koszt: To, jakie będzie wyleczenie, zależy od gracza. Na każde 1 HP przypada 2
KI, tak więc jeśli ktoś chce podleczyć się do 100 HP, to koszt wynosi
200 KI.
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
Rekonstrukcja DNA
Opis: Przez chemioterapię i długotrwałe szpitalne leczenie oraz długotrwałą medytację w krytycznym stanie ciało Raion Force uzyskało zdolność szybkiej regeneracji ran poprzez zmianę DNA. Dzięki skupieniu znacznej ilości KI może wyleczyć nawet głęboką ranę. W przeciwieństwie do nameczan nie potrafi odnowić całej ręki, ale jeżeli zostałaby z powrotem przyszyta, to regeneracja jest dużo szybsza.
Wymagania: 50 energii, -20 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
Koszt: Na każde 1 HP przypada 3 KI ( 1 Ki więcej niż nameki).
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
ok, trochę szybko, moja postać jej jeszcze nie ogarnie, ale tak mi wpadło nagle, a bym zapomniał pewnie w ciągu paru dni
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Pią Sie 23, 2013 5:59 pm
Dlatego to jest upgrade Kiaiho Al ;P większy koszt niż zwykłe kiaiho itd.
Można powiedzieć, że ten atak jest fuzją kiaiho i kiai, przy czym coś tam obrywam techniką energetyczną, to tyle że dochodzi sparaliżowanie przeciwnika jeżeli neutralizuje fizyczny, a jeżeli technikę to bez paraliżu, bo to jednak większy wysiłek.
Można powiedzieć, że ten atak jest fuzją kiaiho i kiai, przy czym coś tam obrywam techniką energetyczną, to tyle że dochodzi sparaliżowanie przeciwnika jeżeli neutralizuje fizyczny, a jeżeli technikę to bez paraliżu, bo to jednak większy wysiłek.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Pią Sie 23, 2013 7:59 pm
Dobra jeżeli ta wersja wyklucza podstawowe kaiho to się zastanowię. Bo jak będzie za dużo takich technik obronnych to nie będzie sensu strzelania technikami xD
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Pią Sie 23, 2013 11:35 pm
Tak jak napisałem. Wiadomo, że jakbym używał tura po turze to by sensu nie miało i w ogóle mechanika tu na forum sensu by nie miała większego gdyby tak można było przy jakichkolwiek technikach.Rikimaru napisał:Nie można używać tychdwóchtrzech wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury. Analogicznie tyczy się mojej wersji.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Nie Gru 15, 2013 5:54 pm
Stanęło w martwym punkcie ;P Ktoś jakieś za lub przeciw.
Re: Technika Rikimaru
Nie Gru 15, 2013 7:51 pm
Dla mnie całkiem spoko to wygląda. Nawet miałbym gifa który to obrazuje xD
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Pon Gru 16, 2013 10:42 am
Oooo racja obrazek nawet pasuje xD Najlepiej ukazane w tym filmiku: Od 1:29 do 1:51
Tak sobie wyobrażam funkcjonowanie tej techniki.
Tak sobie wyobrażam funkcjonowanie tej techniki.
Re: Technika Rikimaru
Pon Gru 16, 2013 12:54 pm
Tylko, że w tym twoim to wygląda jak zwykłe Kiaiho xD No chyba że ta druga scena jak niszczy kulę ale wtedy wychodziłoby na to, że nawet ataki skierowane nie w twoją stronę możesz niszczyć
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Pon Gru 16, 2013 1:31 pm
Bardzo fajna technika, wszystko przemyślane. Jestem na tak
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Pon Gru 16, 2013 2:35 pm
A no w sumie fakt, kwestia czy mogę też komuś ratować w ten sposób tyłek czy tylko w obronie własnej. Nad tym się nie zastanawiałem. Sądzę, że to już wykracza poza moce zwykłego człowieka, a co najwyżej mogę polecieć przed atak i go tak zniwelować, na to samo wychodzi Rei.
To jak? Mam akcepcik? Mam go?
To jak? Mam akcepcik? Mam go?
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Wto Sie 19, 2014 10:50 pm
Ice Blade (ups...) Sword
Wygląd:
Opis: Poprzez zmniejszenie temperatury otoczenia jest w stanie wytworzyć lodowe ostrze na swoich dłoniach. Nie wpływa ono jednak na moc Rikimaru. Dodaje jedynie efektywności jego atakom oraz nieznacznie zwiększa zasięg. Pasuje idealnie do ostatecznej formy człowieka, który połączył się z demonem.
Wymagania: Wszystkie spełnione.
Efekt: Stwarzam takie fajne lodowe lance, którymi mogę bić leszczy xD Nie dodają mi zupełnie nic poza +1000 do bycia Cool.
Koszt: 0,5%KI na turę!!! A tak. Będę się specjalnie osłabiać, żeby nie mieć nic w zamian!
Użycie: Dowolnie, bo dlaczego by się nie osłabiać podczas walki celowo?
Technika(atak) neutralna/fabularna.[/font]
Wygląd:
Opis: Poprzez zmniejszenie temperatury otoczenia jest w stanie wytworzyć lodowe ostrze na swoich dłoniach. Nie wpływa ono jednak na moc Rikimaru. Dodaje jedynie efektywności jego atakom oraz nieznacznie zwiększa zasięg. Pasuje idealnie do ostatecznej formy człowieka, który połączył się z demonem.
Wymagania: Wszystkie spełnione.
Efekt: Stwarzam takie fajne lodowe lance, którymi mogę bić leszczy xD Nie dodają mi zupełnie nic poza +1000 do bycia Cool.
Koszt: 0,5%KI na turę!!! A tak. Będę się specjalnie osłabiać, żeby nie mieć nic w zamian!
Użycie: Dowolnie, bo dlaczego by się nie osłabiać podczas walki celowo?
Technika(atak) neutralna/fabularna.[/font]
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Sro Sie 20, 2014 8:12 pm
Akcept. Ale i tak nie będziesz bardziej Cool od fuzji Saiyan na SSJ4
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Sro Sie 20, 2014 8:51 pm
Strata Ki, ale jeżeli chcesz to Akcept.
Btw: On ma chyba te ostrza na łokciach
P.S. Wolałem jak zrobił z lodu Rękawice z karwaszem xD
Btw: On ma chyba te ostrza na łokciach
P.S. Wolałem jak zrobił z lodu Rękawice z karwaszem xD
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Wto Sty 13, 2015 10:31 pm
Metronome!
Wygląd: Opracuję obrazek...
Opis: Boski wojownik poprzez obserwację wszechświata oraz niezwykłe umiejętności jest w stanie raz w walce poprzez niezwykłe skupienie i doskonały trening użyć losowej techniki wszechświata. Jest to bardzo nieprzewidywalny ruch, ponieważ używający techniki nigdy nie wie, czego do końca użyje! Może to być niebezpieczne również dla używającego. Za pomocą telepatii i telekinezy na krótką chwilę pochłania wiedzę jak wykorzystać losową technikę, ale jest to tak wyczerpujące, że nie jest w stanie zapamiętać danej techniki na dłużej niż chwilę jej wykorzystania.
Poziom I
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, -10h
Efekt: używa losowej techniki spośród technik wszystkich ras [poza bio-andro i andro] (jedynie z tych do nauki samodzielnie)
Poziom II
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, Przyboczny Kaioshina, -15h
Efekt: używa losowej techniki spośród technik wszystkich ras [poza bio-andro i andro] (te do nauki samodzielnie jak i tych do nauki samemu bądź z trenerem)
Poziom III
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, Kaio-shin, -15h
Efekt: używa losowej techniki spośród wszystkich technik wszystkich ras [poza bio-andro i andro]
Koszt: Taki sam jak danej techniki + -10% z zadanego dmg HP (chodzi o to, że jak zadaje np. 1000 dmg, to ja tracę 100HP dodatkowo)
Użycie: Raz w walce. Jeżeli wylosuje technikę, którą znam to do końca walki już jej nie będę mógł użyć! Kara boska xD
Losowanie: Techniki wypiszę i ponumeruję. Jeżeli na kości wypada większa liczba, np. technik będzie 45, a wypadnie 49 to zapętlam liczenie, a więc 49= numer 4 na liście spisu.
Technika(atak) ofensywna.
Wygląd: Opracuję obrazek...
Opis: Boski wojownik poprzez obserwację wszechświata oraz niezwykłe umiejętności jest w stanie raz w walce poprzez niezwykłe skupienie i doskonały trening użyć losowej techniki wszechświata. Jest to bardzo nieprzewidywalny ruch, ponieważ używający techniki nigdy nie wie, czego do końca użyje! Może to być niebezpieczne również dla używającego. Za pomocą telepatii i telekinezy na krótką chwilę pochłania wiedzę jak wykorzystać losową technikę, ale jest to tak wyczerpujące, że nie jest w stanie zapamiętać danej techniki na dłużej niż chwilę jej wykorzystania.
Poziom I
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, -10h
Efekt: używa losowej techniki spośród technik wszystkich ras [poza bio-andro i andro] (jedynie z tych do nauki samodzielnie)
Poziom II
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, Przyboczny Kaioshina, -15h
Efekt: używa losowej techniki spośród technik wszystkich ras [poza bio-andro i andro] (te do nauki samodzielnie jak i tych do nauki samemu bądź z trenerem)
Poziom III
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, Kaio-shin, -15h
Efekt: używa losowej techniki spośród wszystkich technik wszystkich ras [poza bio-andro i andro]
Koszt: Taki sam jak danej techniki + -10% z zadanego dmg HP (chodzi o to, że jak zadaje np. 1000 dmg, to ja tracę 100HP dodatkowo)
Użycie: Raz w walce. Jeżeli wylosuje technikę, którą znam to do końca walki już jej nie będę mógł użyć! Kara boska xD
Losowanie: Techniki wypiszę i ponumeruję. Jeżeli na kości wypada większa liczba, np. technik będzie 45, a wypadnie 49 to zapętlam liczenie, a więc 49= numer 4 na liście spisu.
Technika(atak) ofensywna.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Sro Sty 14, 2015 3:51 pm
Zasugerowałbym wykluczenie niektórych technik, które ograniczyliśmy tylko dla konkretnej rasy. Poza tym:
AL APPROVES!
AL APPROVES!
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Czw Sty 15, 2015 1:58 pm
POKEMON ????? Rikishin, IDŹ!!!!!! Chcesz tu robić za Togepi, or what ? Muszę Cię zmartwić, towarzyszu, nie jesteś i nigdy nie będziesz tak słodki jak chodzące jajko Mnie jakoś nie pasuje ta technika do tego świata... śmierdzi mi tu OP, poza tym nie uważam by przekonywało mnie wyjaśnienie dlaczego miałbyś korzystać z każdej dostępnej techniki.... GENKI DAMA ? Bez treningu ? Jaaasne... Def ball ? Pewnie, czemu nie. .... NIE... stanowczo jestem na nie. zbyt dużo może dać ta technika i całkowicie zownować oponenta. Nie ze mną te numery, Bruner. Krówkaru czuwa. Muuuuusisz się lepiej postarać
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Czw Sty 15, 2015 10:27 pm
Gijutsu funō-ka
Wygląd: Opracuję obrazek...
Opis: Poprzez zwykłe pstryknięcie palcami dobrze skoncentrowany Buk jest w stanie zablokować ostatni atak swojego oponenta. Zablokować w tym przypadku oznacza, że przeciwnik nie może użyć tej techniki przez 10 kolejnych tur.
Technika wymaga jednak bardzo dużego skupienia i rozwagi. Im dłużej "użytkownik" nie atakuje przeciwnika, tym mocniejsza jest blokada. Jest to połączenie telepatii oraz telekinezy na zaawansowanym poziomie. Zwykły śmiertelnik nie jest w stanie się tego nauczyć.
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, Przyboczny Kaio-shina, -10h
Efekt: blokuje ostatnio użytą technikę przeciwnika na 10 tur + rzut kością (powyżej 50, blokada jest udana)
Warunek specjalny: Technika ma w sobie trzy poziomy.
1. Zablokować można tylko techniki do nauki samodzielnie oraz samodzielnie bądź z trenerem (Nie można specjalnych).
2. Jeżeli w poprzedniej turze nie atakowałem to można zablokować każdą technikę poza specjalnymi.
Oczywiście w powyższych przypadkach musi wypaść też powyżej 50 na kostce.
3. Jeżeli nie atakowałem przez 2 tury to można zablokować każdą technikę poza specjalnymi bez rzucania kością.
Koszt: 20% z KI, którą przeciwnik stracił na swoją technikę+ 1% mojego HP + nie mogę używać żadnej techniki przez 2 tury / Czy się poszczęści czy nie i tak tracę /
Użycie: 3 razy w walce (niby dużo, bo 3 techniki zablokować na 10 tur?!, ale dużo zależy od szczęścia... BTW, KOSZT występuje nawet jak technika się nie powiedzie!
Technika(atak) ofensywna.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Nie Sty 18, 2015 6:01 pm
Przeciwnik używa Final Shine. Potem może go użyć za 4 tury, a moja technika (której dałem wartość losową zależną od kości), może [ale nie musi zadziałać jak kość z dupy wypadnie] zwiększyć CD dla techniki do 10 tur.
Koszt ponoszę czy się powiedzie czy nie i to nie mały, bo jak ktoś zużyje na technikę np.
10000 ki, to ja ponoszę koszt 2000KI + 1% z mojego życia + nie mogę sam użyć techniki przez 2 tury... zakładając, że przeciwnik ma w ciula technik ofensywnych to i tak mnie sklepie...
Raz stwierdziłeś, że moja technika jest OP. W sensie powyższa...
Więc moja technika jest tak naprawdę mega słaba. Prosty przykład. Przeciwnik: Final Shine/Kamehame. Musiał ją już użyć żebym mógł zablokować. Powiedzmy, że 5000 dmg; -3750KI
Ja bym stracił 700KI; 1%HP i nie mógł używać technik przez 2 tury. Sama technika ma 3 tury CD, a moja technika zwiększyłaby go o 7... biorąc pod uwagę mój brak udziału przez 2 tury bez technik, to tak naprawdę te 7 tur ma taki sens jak żaden, bo w ich trakcie można mnie zasypać wszystkim innym. W tym czasie przeciwnik może używać inne techniki i mnie, i tak sklepać. Gorzej, jeżeli z kości wyjdzie, że technika się nie powiodła... Wtedy ponoszę koszt, nie użyję żadnej techniki.
Wymyśliłem teraz żeby trochę zmienić jej działanie na:
Koszt: 10% z pozostałego HP przeciwnika = mój koszt w ki oraz (-1% HP/turę)
Efekt: Przez kolejne 3 tury żaden z nas nie może korzystać z technik.
Nie blokuję ostatniej techniki, tylko blokuję sobie i przeciwnikowi używanie na 3 kolejne tury jakichkolwiek technik.
Użycie: Już tylko raz w walce w takim przypadku.
Jeżeli przeciwnik ma np. HP: 45000/70000. To mój koszt byłby 4500 KI (10% z pozostałego HP rywala) + 1% z mojego hp/turę. Ponieważ wkłada dużo wysiłku mentalnego, który męczy ciało w kolejnych turach.
Bez wątpienia OP by było gdybym dał taki efekt:
Efekt: Blokuję możliwość używania technik w danej turze
Koszt: 10% z pozostałego HP przeciwnika = mój koszt w ki oraz (-1% HP/turę). Wtedy mógłbym teoretycznie zablokować na całą walkę rywala
Koszt ponoszę czy się powiedzie czy nie i to nie mały, bo jak ktoś zużyje na technikę np.
10000 ki, to ja ponoszę koszt 2000KI + 1% z mojego życia + nie mogę sam użyć techniki przez 2 tury... zakładając, że przeciwnik ma w ciula technik ofensywnych to i tak mnie sklepie...
Raz stwierdziłeś, że moja technika jest OP. W sensie powyższa...
Więc moja technika jest tak naprawdę mega słaba. Prosty przykład. Przeciwnik: Final Shine/Kamehame. Musiał ją już użyć żebym mógł zablokować. Powiedzmy, że 5000 dmg; -3750KI
Ja bym stracił 700KI; 1%HP i nie mógł używać technik przez 2 tury. Sama technika ma 3 tury CD, a moja technika zwiększyłaby go o 7... biorąc pod uwagę mój brak udziału przez 2 tury bez technik, to tak naprawdę te 7 tur ma taki sens jak żaden, bo w ich trakcie można mnie zasypać wszystkim innym. W tym czasie przeciwnik może używać inne techniki i mnie, i tak sklepać. Gorzej, jeżeli z kości wyjdzie, że technika się nie powiodła... Wtedy ponoszę koszt, nie użyję żadnej techniki.
Wymyśliłem teraz żeby trochę zmienić jej działanie na:
Koszt: 10% z pozostałego HP przeciwnika = mój koszt w ki oraz (-1% HP/turę)
Efekt: Przez kolejne 3 tury żaden z nas nie może korzystać z technik.
Nie blokuję ostatniej techniki, tylko blokuję sobie i przeciwnikowi używanie na 3 kolejne tury jakichkolwiek technik.
Użycie: Już tylko raz w walce w takim przypadku.
Jeżeli przeciwnik ma np. HP: 45000/70000. To mój koszt byłby 4500 KI (10% z pozostałego HP rywala) + 1% z mojego hp/turę. Ponieważ wkłada dużo wysiłku mentalnego, który męczy ciało w kolejnych turach.
Bez wątpienia OP by było gdybym dał taki efekt:
Efekt: Blokuję możliwość używania technik w danej turze
Koszt: 10% z pozostałego HP przeciwnika = mój koszt w ki oraz (-1% HP/turę). Wtedy mógłbym teoretycznie zablokować na całą walkę rywala
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Pon Sty 19, 2015 4:55 pm
No ta jest spoko, nie widać w niej nic OP. Wymusza na przeciwniku walkę w ręcz, coś jak Anti-Magic Zone Death Knight'a z World of Warcraft. Reasumując psioczyć mogą tylko, postacie oparte mocno na energii, które będą zmuszone pruć ki blastami przez 3 tury, bądź opierać się na sile/zr zależnie od buildu.
Pytanie jak się ma sprawa z technikami fizycznymi?
Pytanie jak się ma sprawa z technikami fizycznymi?
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Pon Sty 19, 2015 7:48 pm
W sumie trafne spostrzeżenie... myślę, że mogłoby się ograniczyć tylko do czystych technik, więc fizyczne jak rogafufuken mogłyby podziałać. W ten sposób trochę będzie słabsza, ale z drugiej strony paradoksalnie największe szanse przeciw mnie by mieli ludzie, potem na równie nameki/demony.
Wiadomo, że techniki też nie użyję przeciw komuś bardzo silnemu. Bo mi nie starczy ki żeby użyć techniki.
Ewentualnie dodać, że koszt tej techniki nie może przekroczyć np. 50% mojej całkowitej ki...
Wiadomo, że techniki też nie użyję przeciw komuś bardzo silnemu. Bo mi nie starczy ki żeby użyć techniki.
Ewentualnie dodać, że koszt tej techniki nie może przekroczyć np. 50% mojej całkowitej ki...
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Pon Sty 19, 2015 8:12 pm
Ale zauważ, że te techniki mając cooldowny więc tak czy inaczej zdoła cię pacnąć takim atakiem tylko raz o ile nie wykonasz uniku (o ile znasz techniki bogów to wiesz o czym mówię).
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Wto Sty 20, 2015 7:33 pm
Raz mnie pacnie, jeżeli będzie to słabiak, którego zKOuje w ciągu 5 tur. Jeżeli będzie to ktoś mocniejszy to jeszcze i tak mnie zdąży znokautować ale mu to dłużej zajmie (pod warunkiem, że ktoś taki poszedł mocno w techniki).
Prawdę mówiąc równy mi jeżeli będzie mieć sporo technik to faktycznie dostanę przewagę nad nim, a jeżeli polega bardziej na sile i szybkości to wiele moja technika nie da...
Przy okazji podbijam, ktoś się dorzuca ze swoimi 3-ma groszami i podbija stawkę xD ?
Prawdę mówiąc równy mi jeżeli będzie mieć sporo technik to faktycznie dostanę przewagę nad nim, a jeżeli polega bardziej na sile i szybkości to wiele moja technika nie da...
Przy okazji podbijam, ktoś się dorzuca ze swoimi 3-ma groszami i podbija stawkę xD ?
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Nie Lut 01, 2015 3:22 pm
Gijutsu funō-ka
Wygląd: Opracuję obrazek...
Opis: Poprzez zwykłe pstryknięcie palcami dobrze skoncentrowany Buk jest w stanie zablokować odpowiedni przepływ KI u przeciwnika. Zablokować w tym przypadku oznacza, że przeciwnik nie może użyć techniki energetycznej.
Technika wymaga jednak bardzo dużego skupienia i rozwagi. Jest to połączenie telepatii oraz telekinezy na zaawansowanym poziomie. Zwykły śmiertelnik nie jest w stanie się tego nauczyć. Tym samym technika ma też znaczącą wadę. Nie tylko przeciwnik, ale i sam shij-jinowaty nie jest w stanie użyć techniki.
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, Przyboczny Kaio-shina, -10h
Koszt: 10% z pozostałego HP przeciwnika = mój koszt w ki oraz (-1% HP/turę)
Efekt: Przez kolejne 3 tury żaden z nas nie może korzystać z technik energetycznych.
Nie blokuję ostatniej techniki, tylko blokuję sobie i przeciwnikowi używanie na 3 kolejne tury jakichkolwiek technik.
Użycie: Już tylko raz w walce w takim przypadku.
To takie podsumowanie wszystkiego co powyżej, ktoś więcej się wypowie poza Alem xP?
Wygląd: Opracuję obrazek...
Opis: Poprzez zwykłe pstryknięcie palcami dobrze skoncentrowany Buk jest w stanie zablokować odpowiedni przepływ KI u przeciwnika. Zablokować w tym przypadku oznacza, że przeciwnik nie może użyć techniki energetycznej.
Technika wymaga jednak bardzo dużego skupienia i rozwagi. Jest to połączenie telepatii oraz telekinezy na zaawansowanym poziomie. Zwykły śmiertelnik nie jest w stanie się tego nauczyć. Tym samym technika ma też znaczącą wadę. Nie tylko przeciwnik, ale i sam shij-jinowaty nie jest w stanie użyć techniki.
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, Przyboczny Kaio-shina, -10h
Koszt: 10% z pozostałego HP przeciwnika = mój koszt w ki oraz (-1% HP/turę)
Efekt: Przez kolejne 3 tury żaden z nas nie może korzystać z technik energetycznych.
Nie blokuję ostatniej techniki, tylko blokuję sobie i przeciwnikowi używanie na 3 kolejne tury jakichkolwiek technik.
Użycie: Już tylko raz w walce w takim przypadku.
To takie podsumowanie wszystkiego co powyżej, ktoś więcej się wypowie poza Alem xP?
- GośćGość
Re: Technika Rikimaru
Nie Lut 01, 2015 7:03 pm
Całkiem spoko technika. Ode mnie nie ma zastrzeżeń.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Technika Rikimaru
Nie Lut 01, 2015 8:22 pm
No dobrze. Ale mam jedno pytanie. Skąd ty weźmiesz ten BUK?
Akcept jest.
Akcept jest.
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach