1.Transformacje Wspólne
Sro Maj 30, 2012 3:02 pm
BIAŁA AURA
Opis: Jest to podstawowa umiejętność każdej osoby wykorzystującej ki. Po przez odpowiednią koncentrację energii w swoim organizmie wojownik jest w stanie wydobyć z siebie aurę o białym kolorze zwiększającą jego możliwości fizyczne. Aura ta jest słaba jednakże może przechylić szale na korzyść początkującego wojownika zapewniając mu zwycięstwo.
Wymagania: 500 pl, Bukujutsu, 30 energii
Działanie:
Po otrzymaniu Białej Aury gracz dostaje 50 pkt statystyk.Owe 50 punktów rozdaje białej aurze w postaci wzmocnienia.Raz rozdane punkty są stałe i nieodwracalne gdyż gracz sam określa które statystyki będzie wzmacniać biała aura.Zmienianie wzmocnienia za każdym razem będzie karane warnem.
Koszt: -80KI na ture.
UWAGA: Nie można mieszac tej przemiany z innymi przemianami
Furia
Opis: Zjawisko występujące w chwili wyjątkowej frustracji, zdenerwowania. Osoba która jest bardzo zdenerwowana używa całej swojej siły a nawet więcej. Jednak po dłuższym czasie korzystania z niesamowicie użytecznej umiejętności furii ciało użytkownika przestaje odpowiadać a sam wojownik pada bez sił. Jedynym co może go uleczyć to długa regeneracja bądź fasolka senzu.
Efekt:
60 do statystyk (prócz wytrzymałości) za całe HP
80 do statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 50% HP
100 do statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 35% HP
120 do statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 25% HP
150 do statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 10% HP
Ostrzeżenie: Po 5 turach jeśli użytkownik nie zadeklaruje że jego postać się nie uspokaja to traci przytomność i jest niezdolna do walki. Dodatkowo każdy atak energetyczny kosztuje 2x więcej ki, a każde nasze uderzenie fizyczne pobiera ki(ki pobrane=DMG, czyli np. zadamy 1000 DMG to tracimy 1000KI).
Ma-Jin
Opis: Bardzo ciekawa przemiana która nią właściwie nie jest, to w zasadzie opanowanie przez magię Ma-Jin którego dokonać mogą tylko czarnoksiężnicy tej rasy. Opętana osoba staje się dużo potężniejsza jednak traci na samo kontroli i musi wypełniać rozkazy osoby która rzuciła na niego opętanie. Charakteryzuje się ono wielką czarną literą M na czole, wzrostem agresywności oraz wielką ilością żył na ciele. Z czasem mroczna Magia Ma-Jin znika, a osoba nie może się jej poddać przez następny miesiąc.
Efekt:
+40% do każdej bazowej statystyki
After Effect(zanik Majin):
Kara w wysokości -40% do każdej bazowej statystyki
UWAGA!!! Podany efekt jest określony dla podstawowej formy. W przypadku gdy mamy już jakąś przemianę to do jej mnożnika dodajemy ten z Majina. Przykład:
5*(Siła + 40%) czyli (załóżmy że siła wynosi 100 a mnożnik przemiany 5) 5*(100+40%) = 5*(100+40) = 5*140 = 700
Na tej podstawie zwiększamy bazową statystykę o 40% a potem ją zwiększamy o mnożnik. Jedyne sensowne rozwiązanie jakie wymyśliłem.
Jeśli posiadamy już przemianę stałą i nie wiemy jak to obliczyć to najprostszym sposobem jest podzielenie statystyk przez aktualny mnożnik i ponowne pomnożenie ich przez nowy.
Przykład:
Skoro przemiana jest stała to statystyki są cały czas bazowe ponieważ uległy jednorazowemu modyfikatorowi na tej podstawie załóżmy że mamy 500 siły:
500+40% = 500+200 = 700
Jednym słowem po prostu wyliczamy 40% z X statystyki i następnie o wynik zwiększamy w współczynnik.
Następnie Mg decyduje jaki mnożnik dać graczowi po Majinie. Są trzy wersje:
Czas trwania: Ma-Jin trwa tylko do czasu napisania 14 postów, dodatkowo pierwsze 3 walki nie są wliczane w ten limit. Przed ponownym zastosowaniem wzmocnienia musi upłynąć miesiąc od zakończenia poprzedniego Majina.
Wymagania:
2 000 PL
Zabójstwo (opisanie zabójstwa i o tym jak ogarnia/opanowuje nas czarna magia Majin i link w przemianach) lub przynajmniej sama próba zabicia, czyli zjechanie kogoś do 0/1 HP.
Bonus treningowy:
Saiyanie, Half, Ludzie = 3 pkt treningu na godzinę
Człowiek z fuzją demona = 11pkt
Nameczanie, Demony, (Bio)Androidy (bez przemian) = 3 pkt do treningu na godzinę.
Androidy bez przemian = 4pkt treningu na godzinę.
Nameczanie(I fuzja) = 5 pkt treningu za godzinę.
Nameczanie(II fuzja) = 10 pkt treningu za godzinę.
Demony (I przemiana) = 7pkt za godzinę treningu, na drugiej nic się nie zmienia.
Bio Androidy (I przemiana) = 6pkt za godzinę treningu, na drugiej i super perfect nic się nie zmienia.
Changeling (I Forma) = 3 pkt za godzinę treningu,
Changeling (II Forma) = 4.5 pkt za godzinę treningu,
Changeling (III Forma) = 5 pkt za godzinę treningu,
Changeling (IV Forma) = 7 pkt za godzinę treningu,
Changeling (V Forma) = 10 pkt za godzinę treningu,
Androidy (Super Form) = 6pkt za godzinę treningu.
UWAGA! Żaden Majin po śmierci nie może trafić do NIEBA.
ODBLOKOWANIE MOCYby Legumir
Opis: Nameczański Guru (także Kaioshin i mistrz Makyo Star) może odblokować nieużywane pokłady mocy znajdujące się w wojowniku. Nie jest to jednak takie proste, gdyż by to zrobił trzeba sobie na to zasłużyć, głównie w obronie Namek bądź Nameczan, albo w pomocy im. Dlatego często osoby odgrywające złe postacie nie mają na co liczyć, chyba, że akurat dla nich będą dobrzy.
Wymagania: 1000 PL, Ki-Feeling, Rekomendacja Guru
Działanie: Podobne do Białej Aury, ale o większej mocy. 100 punktów rozdaje wojownik w postaci wzmocnienia. Raz rozdane punkty są stałe i nieodwracalne, gdyż gracz sam określa, które statystyki odblokuje mu Guru. Zmienianie wzmocnienia za każdym razem będzie karane warnem.
Koszt: Brak, wysiłek włożony w pomoc Nameczanom
Opis: Jest to podstawowa umiejętność każdej osoby wykorzystującej ki. Po przez odpowiednią koncentrację energii w swoim organizmie wojownik jest w stanie wydobyć z siebie aurę o białym kolorze zwiększającą jego możliwości fizyczne. Aura ta jest słaba jednakże może przechylić szale na korzyść początkującego wojownika zapewniając mu zwycięstwo.
Wymagania: 500 pl, Bukujutsu, 30 energii
Działanie:
Po otrzymaniu Białej Aury gracz dostaje 50 pkt statystyk.Owe 50 punktów rozdaje białej aurze w postaci wzmocnienia.Raz rozdane punkty są stałe i nieodwracalne gdyż gracz sam określa które statystyki będzie wzmacniać biała aura.Zmienianie wzmocnienia za każdym razem będzie karane warnem.
Koszt: -80KI na ture.
- Przykład. Zajrzyj aby nie mieć problemów:
50 punktów rozdaje w
30 siła
15 wytrzymałość
5 energia
I w tym momencie ten boost jest stały i nie wolno go zmieniać.
UWAGA: Nie można mieszac tej przemiany z innymi przemianami
Furia
Opis: Zjawisko występujące w chwili wyjątkowej frustracji, zdenerwowania. Osoba która jest bardzo zdenerwowana używa całej swojej siły a nawet więcej. Jednak po dłuższym czasie korzystania z niesamowicie użytecznej umiejętności furii ciało użytkownika przestaje odpowiadać a sam wojownik pada bez sił. Jedynym co może go uleczyć to długa regeneracja bądź fasolka senzu.
Efekt:
60 do statystyk (prócz wytrzymałości) za całe HP
80 do statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 50% HP
100 do statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 35% HP
120 do statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 25% HP
150 do statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 10% HP
Ostrzeżenie: Po 5 turach jeśli użytkownik nie zadeklaruje że jego postać się nie uspokaja to traci przytomność i jest niezdolna do walki. Dodatkowo każdy atak energetyczny kosztuje 2x więcej ki, a każde nasze uderzenie fizyczne pobiera ki(ki pobrane=DMG, czyli np. zadamy 1000 DMG to tracimy 1000KI).
Ma-Jin
Opis: Bardzo ciekawa przemiana która nią właściwie nie jest, to w zasadzie opanowanie przez magię Ma-Jin którego dokonać mogą tylko czarnoksiężnicy tej rasy. Opętana osoba staje się dużo potężniejsza jednak traci na samo kontroli i musi wypełniać rozkazy osoby która rzuciła na niego opętanie. Charakteryzuje się ono wielką czarną literą M na czole, wzrostem agresywności oraz wielką ilością żył na ciele. Z czasem mroczna Magia Ma-Jin znika, a osoba nie może się jej poddać przez następny miesiąc.
Efekt:
+40% do każdej bazowej statystyki
After Effect(zanik Majin):
Kara w wysokości -40% do każdej bazowej statystyki
UWAGA!!! Podany efekt jest określony dla podstawowej formy. W przypadku gdy mamy już jakąś przemianę to do jej mnożnika dodajemy ten z Majina. Przykład:
5*(Siła + 40%) czyli (załóżmy że siła wynosi 100 a mnożnik przemiany 5) 5*(100+40%) = 5*(100+40) = 5*140 = 700
Na tej podstawie zwiększamy bazową statystykę o 40% a potem ją zwiększamy o mnożnik. Jedyne sensowne rozwiązanie jakie wymyśliłem.
Jeśli posiadamy już przemianę stałą i nie wiemy jak to obliczyć to najprostszym sposobem jest podzielenie statystyk przez aktualny mnożnik i ponowne pomnożenie ich przez nowy.
Przykład:
Skoro przemiana jest stała to statystyki są cały czas bazowe ponieważ uległy jednorazowemu modyfikatorowi na tej podstawie załóżmy że mamy 500 siły:
500+40% = 500+200 = 700
Jednym słowem po prostu wyliczamy 40% z X statystyki i następnie o wynik zwiększamy w współczynnik.
Następnie Mg decyduje jaki mnożnik dać graczowi po Majinie. Są trzy wersje:
- Wszystkie staty *1.1
- 3 staty *1.15
- 2 staty na *1.2
Czas trwania: Ma-Jin trwa tylko do czasu napisania 14 postów, dodatkowo pierwsze 3 walki nie są wliczane w ten limit. Przed ponownym zastosowaniem wzmocnienia musi upłynąć miesiąc od zakończenia poprzedniego Majina.
Wymagania:
2 000 PL
Zabójstwo (opisanie zabójstwa i o tym jak ogarnia/opanowuje nas czarna magia Majin i link w przemianach) lub przynajmniej sama próba zabicia, czyli zjechanie kogoś do 0/1 HP.
Bonus treningowy:
Saiyanie, Half, Ludzie = 3 pkt treningu na godzinę
Człowiek z fuzją demona = 11pkt
Nameczanie, Demony, (Bio)Androidy (bez przemian) = 3 pkt do treningu na godzinę.
Androidy bez przemian = 4pkt treningu na godzinę.
Nameczanie(I fuzja) = 5 pkt treningu za godzinę.
Nameczanie(II fuzja) = 10 pkt treningu za godzinę.
Demony (I przemiana) = 7pkt za godzinę treningu, na drugiej nic się nie zmienia.
Bio Androidy (I przemiana) = 6pkt za godzinę treningu, na drugiej i super perfect nic się nie zmienia.
Changeling (I Forma) = 3 pkt za godzinę treningu,
Changeling (II Forma) = 4.5 pkt za godzinę treningu,
Changeling (III Forma) = 5 pkt za godzinę treningu,
Changeling (IV Forma) = 7 pkt za godzinę treningu,
Changeling (V Forma) = 10 pkt za godzinę treningu,
Androidy (Super Form) = 6pkt za godzinę treningu.
UWAGA! Żaden Majin po śmierci nie może trafić do NIEBA.
ODBLOKOWANIE MOCYby Legumir
Opis: Nameczański Guru (także Kaioshin i mistrz Makyo Star) może odblokować nieużywane pokłady mocy znajdujące się w wojowniku. Nie jest to jednak takie proste, gdyż by to zrobił trzeba sobie na to zasłużyć, głównie w obronie Namek bądź Nameczan, albo w pomocy im. Dlatego często osoby odgrywające złe postacie nie mają na co liczyć, chyba, że akurat dla nich będą dobrzy.
Wymagania: 1000 PL, Ki-Feeling, Rekomendacja Guru
Działanie: Podobne do Białej Aury, ale o większej mocy. 100 punktów rozdaje wojownik w postaci wzmocnienia. Raz rozdane punkty są stałe i nieodwracalne, gdyż gracz sam określa, które statystyki odblokuje mu Guru. Zmienianie wzmocnienia za każdym razem będzie karane warnem.
Koszt: Brak, wysiłek włożony w pomoc Nameczanom
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach