Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Techniki - Wspólne [WIP] 9tkhzk1510/1510Techniki - Wspólne [WIP] R0te38  (1510/1510)
KI:
Techniki - Wspólne [WIP] Left_bar_bleue0/0Techniki - Wspólne [WIP] Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki - Wspólne [WIP] Empty Techniki - Wspólne [WIP]

Nie Kwi 08, 2018 6:38 pm
Obecnie: 19
Planowanych: 100

Wspólne: Wybór na start!

  • 1 TKI - Kąsacz: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, precyzyjny - Wojownik łączy palce i unosi ku górze by zacząć żądlić wykonując proste pchnięcia. Niepozorna, acz bezpieczna w przypadku ryzyka odbicia.
  • 1 TKI - Wir: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, masowa - Wojownik obraca się wokół własnej osi z wyprostowanymi rękoma na boki i tworząc małe tornado ki. Wywołuje niewielkie spustoszenia, ale wyrządzone szkody obejmują wszystkich, przyjaciół i wrogów.
  • 1 TKI - Młot: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, potężny - Wojownik łączy ręce w formę młota i zamachem wykonuje potężne uderzenie na przeciwnika. Ta niepozorna technika kumuluje ki z uderzenia w jednym punkcie przez co z łatwością ignoruje bloki, a nawet bariery.
  • 1 TKI - Kiai Go!: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, kontrolowany - Wojownik uderzeniem prostym tworzy turbulencje w powietrzu za pomocą ki, która podąża za celem aż do trafienia. Tą prostą technikę czyni świetną alternatywą na zręczne cele, które nie dają się trafić.
  • 1 TKI - Wilczy Pikon: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 2S - Wojownik łączy ręce i rozwiera dłonie niczym paszcza wilka. Choć prześmiewczo zwą ją Pikon od nazwy swojego szczeniaka na której to się twórca inspirował, jak został pogryziony podczas zabawy. Żarty na bok, technika jest bolesna.

*Fizyczne:
*Energetyczne:

  • 2 TKI - Helixameha - Energetyczna(Promień) Obrażenia: E - Cienki promień w formie niestabilnej ki, która przemierza dystans zataczając spirale, aż nie zetknie się z celem. Powszechna technika używana wśród galaktycznych bandziorów.
  • 2 TKI - Renzoku Energy Dan - Energetyczna(Pocisk), Obrażenia: 1,5E - Seria szaleńczo wystrzelonych kul energii, które rozpraszają się po sporym obszarze z nadzieją, że zetkną się z celem. Niestabilność ki i szybkość podejmowania decyzji przy kolejnym generowaniu pocisków sprawiają, że pole zniszczeń jest bardzo ograniczone.
  • 3 TKI - Eye beam - Energetyczna(paraliżująca), obrażenia: pominięcie fazy obrony - Ki wypełnia gałki oczne by następnie wystrzelić w obserwowanego przeciwnika parą cienkich i silnie naelektryzowanych promieni. Trafienie powoduje krótkotrwały paraliż mięśni oraz systemu nerwowego, a to otwiera okienko dla zadania ciosu.
  • 4 TKI - Taiyoken - Energetyczna(paraliżująca), obrażenia: pominięcie fazy ataku, masowy - Użytkownik ustawia dłonie prostopadle względem własnej twarzy by z oddalonymi od siebie palcami wywołać oślepiającą eksplozje. Mocno zamknij oczy podczas wykonywania tej techniki, bo oślepiający blask wypali gałki wszystkich wokół mocniej, niż bomby świetlne.
  • 4 TKI - Kinotsurugi - Energetyczna(Osłabiająca), Obrażenia: 1 Token Siły, 1 Token Zręczności - Wiązka ki w formie włóczni, którą użytkownik ciska w przeciwnika przebijając go na wylot. Włócznia rozpada się przy kontakcie i rozprowadza falę ki po wszystkich komórkach oponenta tym samym uszkadzając jego przepływ ki, mięśnie i czas reakcji.
  • 4 TKI - Bankoku Bikkuri - Energetyczna(Osłabiająca), Obrażenia: 1 Token Zręczności, 1 Token Energii - Ki zostaje przekształcona w serie wyładowań energetycznych które otaczają cel rażąc mocą dwudziestu tysięcy woltów. Ładunek nie jest śmiertelny, a kalkulacje co do mocy tej techniki pozostawiają wiele do życzenia, ale skutecznie odcina przepływ ki oraz niszczy nerwy celu.
  • 4 TKI - Kienzan - Energetyczna(pocisk), Obrażenia: 1.5E, potężny, powolny, tnący - Niechlubna technika gangu brzytw z południowego kwadrantu, południowej galaktyki w barze kosmicznym "Południowa Ostoja". Zapewne niegdyś używana w słusznym celu, Użytkownik unosi rękę ku górze, a następnie generuje ki w formie tnącego dysku. Teraz jedyną rolą tej techniki to brutalne pozbawianie kończyn. potencjalnym nieszczęśnikom.

*Wspomagacze:

  • 3 TKI - Ki Sword - Energetyczna(wspomagacz), cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obrażenia: 0.5E do końca walki - Popularna technika dla wzmocnienia fizycznych ciosów o energie ki. Użytkownik generuje ostrze za każdym razem, gdy wykonuje uderzenia pięścią, a nawet nogą by jeszcze dotkliwiej zranić przeciwnika. Póki wola walki trwa, ostrze będzie się pojawiać i utrzymywać do końca, a to daje predyspozycje do zmienienia losów potyczki.

*Ochronne:

  • 1 TKI - Tarcza Ki - Energetyczna(ochronna), Redukcja: 0.5W+0.5E - Prosta tarcza ochronna generowana w ułamku sekundy z celem przyjęcia ataków fizycznych bądź energetycznych. Równie szybko się pojawia, co zanika, a więc trzeba mieć odpowiednie wyczucie czasu.
  • 2 TKI - Hexodrom Ki - Energetyczna(ochronna), Redukcja: 0.5W+E - Sieć ochronna w formie sklepionych ze sobą tarcz hexowych. Stabilność ki jest znacznie większa, a wraz z nią redukcja obrażeń jest niewiele skuteczniejsza. Wymaga odpowiedniego wyczucia czasu.
  • 3 TKI - Panza Ki - Energetyczna(ochronna), Redukcja: 0.5W+1.5E - Błona ochronna pokrywająca ciało użytkownika, niczym dodatkowa warstwa pancerza. Działą chwilowo, a więc wymaga odpowiedniego wyczucia czasu, ale może uchronić przed większością podstawowych ataków.
  • 1 TKI - Kiaiho - Fizyczna(ochronna), niwelacja ciosów zwykłych - Proste uderzenie ki w formie silnego wiatru mające na celu odepchnięcie lub powstrzymanie przeciwnika przed zwykłymi uderzeniami. Praktyczna, ale będąca jedynie chwilowym rozwiązaniem.
  • 2 TKI - Kiaiho ho - Fizyczna(ochronna), niwelacja ciosów zwykłych, obrażenia: 0.5E - Podobny wariant Kiaiho z tym samym celem działania. Jednakże wiatr wypełniony jest drobinami ki, a te tną niemiłosiernie pchniętego przeciwnika.
  • 2 TKI - Kiaiho Ha - Fizyczna(ochronna), niwelacja ciosów zwykłych i potężnych - Udoskonalona wersja Kiaiho, pozwalająca powstrzymać także potężne warianty ciosów. Nadal nie uchroni jednak przed bardziej zaawansowanymi i lepiej opracowanymi ciosami, ale właśnie uratowałeś siebie przed ciosem tak masywnym, który to spokojnie mógłby przebić się przez twoje bloki i bariery.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito