Strona 1 z 2 • 1, 2
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Wto Mar 27, 2018 11:02 pm
Zasady:
3x Gracz - 600 pkt statystyk, 80TN, 2 techniki wspólne, 3 techniki rasowe, 1 technika *RARE* 2 przedmioty, poziom 4 transformacji.
VV - 1000 pkt, 120 TN, 3 techniki wspólne, 6 techniki rasowe, 1 technika własna, 1 technika *RARE*, poziom 6-7-8 transformacji, X przedmiotów, tylko te które są potencjalnie konieczne.
Gracze określają lidera, od lidera odliczane są tokeny od różnic statystyk. Pozostali gracze dostają karę -1(TS,TZ,TW,TE) do uzyskanych tokenów.
*Techniki fizyczne liczone według poprawki obrażeń XTKI = XS + 0.5X(E lub Z)
*Transformacja to akcja zwykła, można ją wykonać w fazie ataku jedynie
Zapraszam serdecznie trzy osoby, konkretnie Raa, Al i Raziel. Jest to SUPER ważny test, bo chce drugi raz zobaczyć, jak wygląda walka drużynowa.
Drużyna vs drużyna zasady:
*Inicjatywę określa cała drużyna(największa zręczność lidera), przy czym to gracze z drużyny sami sobie określają kolejność pisania postów za każdym razem po odpisie przeciwnika, mogą tą kolejność zmienić, jeśli uważają to za stosowne.
*System pisania postów jest następujący: jeśli VV inicjatywa to 1)VV, 2) Gracz X, 3) Gracz X, 4) Gracz X, 4) VV
Jeśli gracze inicjatywa to 1) Gracz X, 2) Gracz X, 3) Gracz X, 4) VV, 5) Znowu gracze
*Absolutnie nie może być sytuacji typu 1) Gracz X, 2)VV, 3) Gracz X, 4) Gracz X gdzie członek przeciwnej drużyny jest w środku kolejki innej drużyny.
*W razie nietypowych sytuacji konsultować z VV
Proszę o stworzenie postaci: Zasady ich tworzenia kojarzycie, nie zmieniły się.
Listę umiejętności znajdziecie tutaj > https://dbng.forumpl.net/t1481-lista-umiejetnosci-wip
Listę technik znajdziecie tutaj > https://dbng.forumpl.net/t1445-lista-technik-teterskich
A listę przedmiotów tutaj > https://dbng.forumpl.net/t1444-lista-przedmiotow-teterskich
Tutaj zaś znajdziecie transformacje i poziomy > https://dbng.forumpl.net/t1483-transformacje
Dodatkowa informacja:
Możecie wzajemnie blokować ciosy, dając ochronę innym graczom. Także blok działa na energetyki, ale redukuje tylko 50 % obrażeń i nie ma odbicia.
To jest bardzo ważne, byśmy jeszcze w tym tygodniu tą walkę skończyli! To jest super, duper ważne!
3x Gracz - 600 pkt statystyk, 80TN, 2 techniki wspólne, 3 techniki rasowe, 1 technika *RARE* 2 przedmioty, poziom 4 transformacji.
VV - 1000 pkt, 120 TN, 3 techniki wspólne, 6 techniki rasowe, 1 technika własna, 1 technika *RARE*, poziom 6-7-8 transformacji, X przedmiotów, tylko te które są potencjalnie konieczne.
Gracze określają lidera, od lidera odliczane są tokeny od różnic statystyk. Pozostali gracze dostają karę -1(TS,TZ,TW,TE) do uzyskanych tokenów.
*Techniki fizyczne liczone według poprawki obrażeń XTKI = XS + 0.5X(E lub Z)
*Transformacja to akcja zwykła, można ją wykonać w fazie ataku jedynie
Zapraszam serdecznie trzy osoby, konkretnie Raa, Al i Raziel. Jest to SUPER ważny test, bo chce drugi raz zobaczyć, jak wygląda walka drużynowa.
Drużyna vs drużyna zasady:
*Inicjatywę określa cała drużyna(największa zręczność lidera), przy czym to gracze z drużyny sami sobie określają kolejność pisania postów za każdym razem po odpisie przeciwnika, mogą tą kolejność zmienić, jeśli uważają to za stosowne.
*System pisania postów jest następujący: jeśli VV inicjatywa to 1)VV, 2) Gracz X, 3) Gracz X, 4) Gracz X, 4) VV
Jeśli gracze inicjatywa to 1) Gracz X, 2) Gracz X, 3) Gracz X, 4) VV, 5) Znowu gracze
*Absolutnie nie może być sytuacji typu 1) Gracz X, 2)VV, 3) Gracz X, 4) Gracz X gdzie członek przeciwnej drużyny jest w środku kolejki innej drużyny.
*W razie nietypowych sytuacji konsultować z VV
Proszę o stworzenie postaci: Zasady ich tworzenia kojarzycie, nie zmieniły się.
Listę umiejętności znajdziecie tutaj > https://dbng.forumpl.net/t1481-lista-umiejetnosci-wip
Listę technik znajdziecie tutaj > https://dbng.forumpl.net/t1445-lista-technik-teterskich
A listę przedmiotów tutaj > https://dbng.forumpl.net/t1444-lista-przedmiotow-teterskich
Tutaj zaś znajdziecie transformacje i poziomy > https://dbng.forumpl.net/t1483-transformacje
Dodatkowa informacja:
Możecie wzajemnie blokować ciosy, dając ochronę innym graczom. Także blok działa na energetyki, ale redukuje tylko 50 % obrażeń i nie ma odbicia.
To jest bardzo ważne, byśmy jeszcze w tym tygodniu tą walkę skończyli! To jest super, duper ważne!
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Sro Mar 28, 2018 9:26 pm
Saiyanin Znowu (skoro robię saiya na NE, to się wolę przyzwyczajać) 2/1/2/1/1 (przy Starcie na FP 3/1/2/1/1 po transformacji na FP 3/2/3/2/1)
staty:
Normal > FPSSJ > SSJ2 > SSJ3
si: 50 > 100 > 200 > 300
zr: 180 > 360 > 720 > 1080
wtrz: 220 > 440 > 880 > 1320
en: 150 > 300 > 600 > 900
HP: 13.200
Techniki:
Wspólne:
FINAL EXPLOSION - Koszt X TKI, masowa, obr: X(S+Z+W+E), -reg: X(S+Z+W+E) *RARE*
KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
Tarcza ki - koszt: 2 TKI, red: 0.5W + 1E
Rasowe:
MASENKO - Koszt 1TKI, Obr: E
BUSTER CANNON - Koszt 3TKI, Obr: 3E
BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
Przedmioty:
Saiyańska Adrenalina - neutralna, +2TZ, reg: -Zręczność, strzykawka dożylnie
Niebiański eliksir - neutralna, +2TW, reg: -Wytrzymałość, płyn do płukania ust
- Aspekty:
- Aspekt Zręczności:
Akrobatyka
- 100 metrów zwiększony pułap skoku (razem 100 + bonus PL)
- 200 metrów zwiększony pułap skoku (razem 300 + bonus PL), RED W od OBR od wysokości
- Ulepsz cios zwykły: zmień nazwę na cios akrobatyczny i dodaj 0,5Z OBR (Razem S+0,5Z OBR)
Aspekt Wytrzymałości:
Taniec
-Zregeneruj HP +(0,5W) w momencie, gdy twoje TW osiągnie 0, raz na walkę
-Zregeneruj HP +(W) w momencie, gdy twoje TW osiągnie 0, raz na walkę
-Jeśli twoje HP osiągnie 0, zregeneruj 1 HP i kontynuuj walkę
-Dodaj 1 Token wytrzymałości na start walki
-Twój taniec jest inspiracją dla wszystkich, Dodaj 1 Token wytrzymałości całej drużynie na
start
Wrestling
-Odblokuj akcje podstawową cios pozorny:
Cios pozorny (Faza ataku) - 0 OBR
-Ulepsz cios pozorny: można używać w fazie obrony
-Odblokuj akcje zaawansowaną chwyt:
Chwyt (Koszt: 1TS i 1TW)(Faza Obrony): RED 50 % fizyczny cios/technika
Wybierz jedno 1) Rzut: 0,5S OBR 2) Pochwycenie: Unieruchom przeciwnika i siebie na następną turę.
-Dodaj 1 token wytrzymałości na start walki
staty:
Normal > FPSSJ > SSJ2 > SSJ3
si: 50 > 100 > 200 > 300
zr: 180 > 360 > 720 > 1080
wtrz: 220 > 440 > 880 > 1320
en: 150 > 300 > 600 > 900
HP: 13.200
Techniki:
Wspólne:
FINAL EXPLOSION - Koszt X TKI, masowa, obr: X(S+Z+W+E), -reg: X(S+Z+W+E) *RARE*
KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
Tarcza ki - koszt: 2 TKI, red: 0.5W + 1E
Rasowe:
MASENKO - Koszt 1TKI, Obr: E
BUSTER CANNON - Koszt 3TKI, Obr: 3E
BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
Przedmioty:
Saiyańska Adrenalina - neutralna, +2TZ, reg: -Zręczność, strzykawka dożylnie
Niebiański eliksir - neutralna, +2TW, reg: -Wytrzymałość, płyn do płukania ust
- Rex
- Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015
Identification Number
HP:
(1170/1250)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Sro Mar 28, 2018 11:55 pm
Rasa: Bio - (demon - nameczanin) 2/2/2/9/3 (z 1/0/2/1/1)
Larwa > Podstawowa > Czarodziej > Czarnoksiężnik
S: 165 > 330 > 412 > 495
Z: 140 > 210 > 350 > 420
W: 150 > 225 > 375> 450
E: 145 > 190 > 580 > 1160
Hp: 4500
PL: 22030
Czary:
*Iluzja - koszt: 0TM, obr 0, Cios pozorny (atak/obrona)
*Teleportation - koszt: 2TM, transmisja
*Czarodziejska Bariera - koszt: 3TM, red: 3E
*Energy Absorber - koszt: 3TM, -2TKI celu, reg: E celu
*Sealing Spell - koszt: 3TM, przeciwnik pomija 1 turę
*Ressurection - koszt: 5TM, jeśli gracz został znokautowany i nie minęły najmniej dwie tury, może wskrzesić towarzysza za 3W celu
Przedmioty:
*Prochy Majin - neutralna, +2TE, reg: -Energia, proszek pod język
*Serum uzdrowicielskie - neutralna, Reg: +Wytrzymałość +Energia, strzykawka dożylna
- Aspekty:
- Zręczności:
Akrobatyka
- 100 metrów zwiększony pułap skoku (razem 100 + bonus PL)
- 200 metrów zwiększony pułap skoku (razem 300 + bonus PL), RED W od OBR od wysokości
- Ulepsz cios zwykły: zmień nazwę na cios akrobatyczny i dodaj 0,5Z OBR (Razem S+0,5Z OBR)
- Niweluj OBR od wysokości
- Ulepsz unik: zmień nazwę na unik akrobatyczny i dodaj cechę natychmiastowy
Natychmiastowy - akcja nie kończy obecnej fazy, musi być wykonana jako pierwsza
Energii:
Kontrola Ki
- Aurą można wyzwalać wyraźnie uczucia
- Aurą można przesyłać sygnały o prostym znaczeniu (Niebezpieczeństwo, Sytuacja opanowana, etc.)
- Odblokuj akcje zaawansowaną: Ki blast
Ki blast (Koszt: 1TS i 1TE)(Każda Faza): E DMG, Cecha: Combo
- Ulepsz Ki blast: zadaje dodatkowe +0,5S OBR (razem E+0,5S OBR)
Retoryka:
Zastraszenie
- Zmuszasz pojedyncze istoty do posłuszeństwa wzbudzając w nich strach i możesz z nich robić personalnych niewolników.
- Nadaj status przerażający postaci: Przeciwnicy odbierają 1 dowolnie wybrany token na start walki, wykluczając TKI i TM
Dowodzenia
- Możesz kierować małym oddziałem[do 4 członków]. Automatycznie jesteś traktowany jako lider grupy i nikt nie dostaje kar w walce grupowej w związku z brakiem lidera.
- Żołnierze otrzymują na start walki identyczne tokeny, jakie otrzymałeś z różnicy w statystykach liderów
Larwa > Podstawowa > Czarodziej > Czarnoksiężnik
S: 165 > 330 > 412 > 495
Z: 140 > 210 > 350 > 420
W: 150 > 225 > 375> 450
E: 145 > 190 > 580 > 1160
Hp: 4500
PL: 22030
Czary:
*Iluzja - koszt: 0TM, obr 0, Cios pozorny (atak/obrona)
*Teleportation - koszt: 2TM, transmisja
*Czarodziejska Bariera - koszt: 3TM, red: 3E
*Energy Absorber - koszt: 3TM, -2TKI celu, reg: E celu
*Sealing Spell - koszt: 3TM, przeciwnik pomija 1 turę
*Ressurection - koszt: 5TM, jeśli gracz został znokautowany i nie minęły najmniej dwie tury, może wskrzesić towarzysza za 3W celu
Przedmioty:
*Prochy Majin - neutralna, +2TE, reg: -Energia, proszek pod język
*Serum uzdrowicielskie - neutralna, Reg: +Wytrzymałość +Energia, strzykawka dożylna
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Nie Kwi 01, 2018 10:23 pm
Saiyanin - 2/1/0/1/1
BSSJ = 3/3/2/2/3 = *7(S,Z) *5(W,E) = +(2TS,1TZ) = Start? TAK = Cecha: Berserk
Berserk: Wszystkie ciosy zwykłe(w tym warianty zwykłych) i potężne dostają cechę natychmiastowy, a twoje techniki fizyczne zadają dodatkowe 0,5S OBR, gdy PŻ mniejsze lub równe 50 %
S: 165 > 1155
Z: 110 > 770
W: 225 > 1125
E: 100 > 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
BSSJ = 3/3/2/2/3 = *7(S,Z) *5(W,E) = +(2TS,1TZ) = Start? TAK = Cecha: Berserk
Berserk: Wszystkie ciosy zwykłe(w tym warianty zwykłych) i potężne dostają cechę natychmiastowy, a twoje techniki fizyczne zadają dodatkowe 0,5S OBR, gdy PŻ mniejsze lub równe 50 %
- Aspekty:
- Wrestling - Tajniki zapasów, kombinacji chwytów i rzutów do praktycznego użytku w walce
- Odblokuj akcje podstawową cios pozorny:
Cios pozorny (Faza ataku) - 0 OBR
- Ulepsz cios pozorny: można używać w fazie obrony
-Odblokuj akcje zaawansowaną chwyt:
Chwyt (Koszt: 1TS i 1TW)(Faza Obrony): RED 50 % fizyczny cios/technika
Wybierz jedno 1) Rzut: 0,5S OBR 2) Pochwycenie: Unieruchom przeciwnika i siebie na następną turę.
- Dodaj 1 token wytrzymałości na start walki
- Ulepsz chwyt: dodaj cechę druzgoczący
Druzgoczący - Nadaje status okaleczony, wszystkie ataki fizyczne mają karę -0,5S OBR
Taniec - akt ciała o celach rozrywkowych z ukrytym znaczenie, tylko najwięksi tancerze bowiem przezwyciężyli wszystkie bariery bólu i witalności.
- Zregeneruj HP +(0,5W) w momencie, gdy twoje TW osiągnie 0, raz na walkę
- Zregeneruj HP +(W) w momencie, gdy twoje TW osiągnie 0, raz na walkę
- Jeśli twoje HP osiągnie 0, zregeneruj 1 HP i kontynuuj walkę
Siły
Atletyka - Kontrola aktywności fizycznej własnego ciała i minimalizowania zmęczenia oraz spalanych kalorii.
- 10 % mniejsze zapotrzebowanie na żywność w przypadku odpoczynku i podróży
- 10 % mniejsze zapotrzebowanie na żywność w przypadku odpoczynku i podróży (razem 20%)
- Odblokuj akcje zaawansowaną cios dodatkowy:
Cios dodatkowy (Koszt: 1TS i 1TZ)(Faza Ataku): S DMG, Cecha: Combo
- Ulepsz cios dodatkowy: Zadaje dodatkowe 0.5Z OBR (razem S+0.5Z)
- Ulepsz cios dodatkowy: Dodaj nową cechę gwarantowany
Gwarantowany: Ignoruj redukcje i niwelacje
S: 165 > 1155
Z: 110 > 770
W: 225 > 1125
E: 100 > 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Pon Kwi 02, 2018 12:37 am
VV - 1000 pkt, 120 TN, 3 techniki wspólne, 6 techniki rasowe, 1 technika własna, 1 technika *RARE*, poziom 6-7-8 transformacji, X przedmiotów, tylko te które są potencjalnie konieczne.
Changeling
Strumień Ki: Możesz wykonać dowolną technikę energetyczną rasy changeling typu promień lub pocisk z cechą natychmiastowy lub cechą combo. Do siłowania się technik zawsze dodaj ekstra rzut monetą, niezależnie od okoliczności.
Cechy poprzednich transformacji:
Czwarta ewolucja (Ev4) = 2/3/2/3/3 = *5,5(S.Z.W.E) = +1TS. +1TE Start? TAK = Cecha: Kumulacja KI
Siła: 90 > 495 > 945
Zręczność: 310 > 1705 > 3255
Wytrzymałość: 350 > 1925 > 3675
Energia: 250 > 1375 > 2625
PŻ: 36750 + 3675 bio pancerz + 1000 kamizelka saiyańska
Maksymalne PL: 92400
2/3/2/3/3 na start
Techniki:
*RARE* TAIYOKEN - Koszt 3TKI, masowy, przeciwnicy pomijają swoją następną fazę walki. [Hej, jeśli ktokolwiek z was posiada Taiyoken, również zmieńcie jego efekt na zapisany tutaj. Miejcie na uwadze, że masowy oznacza, iż oślepiacie też własnych towarzyszy.]
Technika własna: Komputer! Analiza! - 1TKI, gwarantowany
Jeśli programista posiada maszynę, bądź okręt. Może zadeklarować wykonanie skanu. Rzuć monetą, jeśli sukces, wszyscy przeciwnicy dostają status: Widzę Cię!
Widzę Cię! - Wszystkie ciosy i techniki tracą właściwości gwarantowanych obrażeń.
Przedmioty:
Kamizelka Saiyańska - 2000 Punktów Pancerza
Bomba Ki Degradacyjna - Spala 1TE i zadaje obrażenia 0.5E celu
Paralizator Saiyański - 2TB - użycie to koszt 1TB, krótka wiązka energetyczna, nadaje status paraliż, przeciwnik pomija swoją następną turę.
Serum uzdrowicielskie - Regeneracja 0.5W + 0.5E
Okręt wojenny "Coldon": Kompan - statystyki X/520/3500/1200, działa na autopilocie.
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
Umiejętności:
Aspekt Zręczności
Pilotaż - Obsługa maszyn latających, naziemnych oraz bojowych wliczając mechy, mobilne pancerze i egzoszkielety. - 30TN
Aspekt Energii - 10 TN
Transmisja ki - Kontrola nagłych skoków przepływu mocy w celu wzmacniania ciała na ułamki sekund bez negatywnych konsekwencji. - 30TN
Kontrola ki - Tajniki panowania nad przepływem ki w ciele - 10TN
Aspekt wiedzy: -10 TN
Programowanie - Znajomość przeprogramowywania baz danych oraz tworzenia nowego kodu dla maszyn -30TN
Dowódcą drużyny jest osoba z największą ilością PL, dostajecie kare do tokenów -1 wszystkie statystyki poza liderem.
Changeling
- Nyoron:
- Brak
Strumień Ki: Możesz wykonać dowolną technikę energetyczną rasy changeling typu promień lub pocisk z cechą natychmiastowy lub cechą combo. Do siłowania się technik zawsze dodaj ekstra rzut monetą, niezależnie od okoliczności.
Cechy poprzednich transformacji:
Czwarta ewolucja (Ev4) = 2/3/2/3/3 = *5,5(S.Z.W.E) = +1TS. +1TE Start? TAK = Cecha: Kumulacja KI
- Kumulacja KI: Jeśli na koniec tury TKI równe lub mniejsze 2, to na start tury twoje TKI wynosi 2
- Bio pancerz: Organiczna zbroja nabiera nowej wytrzymałości, na start walki zacznij zawsze z W pancerza do twojej puli PŻ
- Bio reforma: Nowe narzędzie mordu wyrastają z ciała po ewolucji: rogi, pazury, kolce, bio ostrza i inne(wyklucz ogon). wybierz jedno. Dodaj nowy cios, np. cios rogami, cios bio ostrzami etc. traktuj jako 0.5S DMG z cechą: combo. Możesz opracowywać techniki oparte o ten cios.
WYBRANE: Bio ostrza wysuwane z rąk - Magazyn Ki: Za każdym razem, gdy dokonujesz transformacji w walce na wyższy poziom, dodaj +2TKI
Siła: 90 > 495 > 945
Zręczność: 310 > 1705 > 3255
Wytrzymałość: 350 > 1925 > 3675
Energia: 250 > 1375 > 2625
PŻ: 36750 + 3675 bio pancerz + 1000 kamizelka saiyańska
Maksymalne PL: 92400
2/3/2/3/3 na start
Techniki:
- KIENZAN - Koszt 4TKI, potężny, obr: 2.5
- KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
- Tarcza ki - koszt: 2 TKI, red: 0.5W + 1E
*RARE* TAIYOKEN - Koszt 3TKI, masowy, przeciwnicy pomijają swoją następną fazę walki. [Hej, jeśli ktokolwiek z was posiada Taiyoken, również zmieńcie jego efekt na zapisany tutaj. Miejcie na uwadze, że masowy oznacza, iż oślepiacie też własnych towarzyszy.]
- DEATH BEAM - Koszt 1TKI, Obr: E
- PUNISHING BLASTER - Koszt 2TKI, Obr: 2E
- CRAZY FINGER BEAM - Koszt 3TKI+X, kontrolowany, Obr: E+1.5XE
- TSUIBI KIENZAN - Koszt 5TKI, kontrolowany, Obr: 4.5E
- DEATH BALL - Koszt 7TKI, Obr: 7.5E
Technika własna: Komputer! Analiza! - 1TKI, gwarantowany
Jeśli programista posiada maszynę, bądź okręt. Może zadeklarować wykonanie skanu. Rzuć monetą, jeśli sukces, wszyscy przeciwnicy dostają status: Widzę Cię!
Widzę Cię! - Wszystkie ciosy i techniki tracą właściwości gwarantowanych obrażeń.
Przedmioty:
Kamizelka Saiyańska - 2000 Punktów Pancerza
Bomba Ki Degradacyjna - Spala 1TE i zadaje obrażenia 0.5E celu
Paralizator Saiyański - 2TB - użycie to koszt 1TB, krótka wiązka energetyczna, nadaje status paraliż, przeciwnik pomija swoją następną turę.
Serum uzdrowicielskie - Regeneracja 0.5W + 0.5E
Okręt wojenny "Coldon": Kompan - statystyki X/520/3500/1200, działa na autopilocie.
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
Umiejętności:
Aspekt Zręczności
Pilotaż - Obsługa maszyn latających, naziemnych oraz bojowych wliczając mechy, mobilne pancerze i egzoszkielety. - 30TN
- 10 % mniejsze zapotrzebowanie na smoczy oddech w przypadku podróży
- 10 % mniejsze zapotrzebowanie na smoczy oddech w przypadku podróży (razem 20%)
- Odblokuj trening: możesz tworzyć techniki własne oparte o działanie maszyn bojowych
- Ignoruj kary fabularne za temperaturę, grawitacje, pogodę i pilotaż będąc w maszynie
- Automatyczny pilot: możesz wydawać komendy maszynom nie przebywając w kajucie pilota.
Aspekt Energii - 10 TN
Transmisja ki - Kontrola nagłych skoków przepływu mocy w celu wzmacniania ciała na ułamki sekund bez negatywnych konsekwencji. - 30TN
- Wzmocnij dowolny fizyczny cios/technikę, dodaj +0,5E do OBR za koszt dodatkowy 1TE
- Wzmocnij dowolny fizyczny cios/technikę, dodaj +1Z do OBR za koszt dodatkowy 1TE
- Odblokuj akcje zaawansowaną: transmisja
- Transmisja (Koszt: 1TZ i 1TE)(Faza Obrony): NIW każdy cios/technika
- Ulepsz transmisja: działa na cechę masowy
- Ulepsz transmisja: Dodaj cechę specjalną natychmiastowy
Kontrola ki - Tajniki panowania nad przepływem ki w ciele - 10TN
- Aurą można wyzwalać wyraźnie uczucia
- Aurą można przesyłać sygnały o prostym znaczeniu (Niebezpieczeństwo, Sytuacja opanowana, etc.)
- Odblokuj akcje zaawansowaną: Ki blast
Ki blast (Koszt: 1TS i 1TE)(Każda Faza): E DMG, Cecha: Combo
Aspekt wiedzy: -10 TN
Programowanie - Znajomość przeprogramowywania baz danych oraz tworzenia nowego kodu dla maszyn -30TN
- Pisanie prostego kodu dla urządzeń, maszyn i baz danych
- Zapisujesz dowolną umiejętność w formie chipu, czy to dla urządzeń, czy też maszyn
- Pisanie zaawansowanego kodu dla urządzeń, maszyn i baz danych, wliczając tworzenie sztucznej inteligencji
- Zapisujesz dowolną technikę w formie chipu, czy to dla urządzeń, czy też maszyn
- Pisanie sztucznej inteligencji będącej w pełni samowystarczalnej i samoświadomej
Dowódcą drużyny jest osoba z największą ilością PL, dostajecie kare do tokenów -1 wszystkie statystyki poza liderem.
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Pon Kwi 02, 2018 8:42 am
Raa jest liderem drużyny ze względu na dowodzenie[2].
Zasada Przewagi:
S: 495 vs 495 - Brak bonusów
Z: 420 vs 1705 - +3 TZ dla Changelinga
W: 450 vs 1925 - +3 TW dla Changelinga
E: 1160 vs 1375 - +1TE dla Changelinga
Tokeny drużyny:
Al: 3/1/2/1/1 +1TW Taniec[4], +1TW Wrestling[4] [Zaczyna na FPSSJ]
Lider Raa: 2/2/3/9/3 +1TW Inspiracja Taniec[5-Al], [Zaczyna jako Czarnoksiężnik]
Raziel: 3/3/4/2/3 +1TW Inspiracja Taniec[5-Al], +1TW Wrestling[4]
Tokeny changelinga:
2/6/5/4/3 +3TZ,+3TW,+1TE [Przewaga],
W związku z przewagą zręczności, zaczyna pierwszy changeling.
Zasada Przewagi:
S: 495 vs 495 - Brak bonusów
Z: 420 vs 1705 - +3 TZ dla Changelinga
W: 450 vs 1925 - +3 TW dla Changelinga
E: 1160 vs 1375 - +1TE dla Changelinga
Tokeny drużyny:
Al: 3/1/2/1/1 +1TW Taniec[4], +1TW Wrestling[4] [Zaczyna na FPSSJ]
Lider Raa: 2/2/3/9/3 +1TW Inspiracja Taniec[5-Al], [Zaczyna jako Czarnoksiężnik]
Raziel: 3/3/4/2/3 +1TW Inspiracja Taniec[5-Al], +1TW Wrestling[4]
Tokeny changelinga:
2/6/5/4/3 +3TZ,+3TW,+1TE [Przewaga],
W związku z przewagą zręczności, zaczyna pierwszy changeling.
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Pon Kwi 02, 2018 9:46 am
Changeling
FO: Pomijam
Efekt zastraszania Raa: -1 TZ wybieram.
FA: Transformacja Ultimate Form -2TKI
Siła: 495 > 945
Zręczność: 1705 > 3255
Wytrzymałość: 1925 > 3675
Energia: 1375 > 2625
Combo: Ki blast -1TS -1TE +2TKI, 2625 OBR na Raa
1/6/5/3/3 - 945/3255/3675/2625
PŻ: 36750 + 3675 bio pancerz + 2000 kamizelka saiyańska
Maksymalne PL: 92400
FO: Pomijam
Efekt zastraszania Raa: -1 TZ wybieram.
FA: Transformacja Ultimate Form -2TKI
Siła: 495 > 945
Zręczność: 1705 > 3255
Wytrzymałość: 1925 > 3675
Energia: 1375 > 2625
Combo: Ki blast -1TS -1TE +2TKI, 2625 OBR na Raa
1/6/5/3/3 - 945/3255/3675/2625
PŻ: 36750 + 3675 bio pancerz + 2000 kamizelka saiyańska
Maksymalne PL: 92400
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Pon Kwi 02, 2018 9:49 am
Okręt wojenny "Coldon": Kompan - statystyki X/520/3500/1200, działa na autopilocie.
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
FO: Pomija
FA: Oczekuje
X/2/3/2/0
Punkty strukturalne: 35000
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
FO: Pomija
FA: Oczekuje
X/2/3/2/0
Punkty strukturalne: 35000
- Rex
- Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015
Identification Number
HP:
(1170/1250)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Pon Kwi 02, 2018 9:15 pm
Faza obrony
*Teleportation - transmisja (koszt: 2TM)
- Papparapā!
Faza ataku
*Cios zwykły: 495
*Ki blast: 1160 + 495/2 = 1160 + 247 = 1407 (koszt 1TS i 1TE)
Hp: 4500
DMG: 495 + 1407 = 1902
*Teleportation - transmisja (koszt: 2TM)
- Papparapā!
Faza ataku
*Cios zwykły: 495
*Ki blast: 1160 + 495/2 = 1160 + 247 = 1407 (koszt 1TS i 1TE)
Hp: 4500
DMG: 495 + 1407 = 1902
TS: 2 - 1 = 1
TZ: 2
TW: 3
TE: 9 - 1 = 8
TM: 3 - 2 + 1 = 2
TZ: 2
TW: 3
TE: 9 - 1 = 8
TM: 3 - 2 + 1 = 2
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Wto Kwi 03, 2018 9:00 pm
FO:
Przemiana w Berserkera
FA:
Atak zwykły za 1155 dmg
HP: 11250
5/4/5/2/3
S: 1155
Z: 770
W: 1125
E: 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
Przemiana w Berserkera
FA:
Atak zwykły za 1155 dmg
HP: 11250
5/4/5/2/3
S: 1155
Z: 770
W: 1125
E: 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Sro Kwi 04, 2018 8:50 pm
Witam serdecznie, kilka małych uwag.
To jest walka testowa, nieoficjalna do systemu walk drużynowych. Postanowiłam za zgodą walczących, że pokażemy publicznie, jak bardziej zaawansowane walki mogą wyglądać. Mimo wszystko miejcie na uwadze parę aspektów:
*Treść używana do tego testu nie jest zgodna z końcowym efektem, jaki jest widoczny już publicznie z otwarciem nowej edycji.
*Nie robimy opisów, skupiamy się głównie na mechanicznym aspekcie i walczymy dla samej przyjemności oraz testowania.
*Jeśli ktoś jest czegoś ciekaw, śmiało piszcie do mnie prywatnie, ale proszę o nie wypowiadanie się w tym temacie innych osób, niżeli tych walczących.
To chyba wszystko, kontynuujemy walkę normalnie w tym samym miejscu, co skończyliśmy.
To jest walka testowa, nieoficjalna do systemu walk drużynowych. Postanowiłam za zgodą walczących, że pokażemy publicznie, jak bardziej zaawansowane walki mogą wyglądać. Mimo wszystko miejcie na uwadze parę aspektów:
*Treść używana do tego testu nie jest zgodna z końcowym efektem, jaki jest widoczny już publicznie z otwarciem nowej edycji.
*Nie robimy opisów, skupiamy się głównie na mechanicznym aspekcie i walczymy dla samej przyjemności oraz testowania.
*Jeśli ktoś jest czegoś ciekaw, śmiało piszcie do mnie prywatnie, ale proszę o nie wypowiadanie się w tym temacie innych osób, niżeli tych walczących.
To chyba wszystko, kontynuujemy walkę normalnie w tym samym miejscu, co skończyliśmy.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Czw Kwi 05, 2018 3:20 am
FO:
Saiyańska Adrenalina - neutralna, +2TZ, reg: -360 dmg
FA:
Cios Akrobatyczny- 280 dmg
Aura -1 te +1tw +1tki
hp: 12.840
3/3/3/0/2
Saiyańska Adrenalina - neutralna, +2TZ, reg: -360 dmg
FA:
Cios Akrobatyczny- 280 dmg
Aura -1 te +1tw +1tki
hp: 12.840
3/3/3/0/2
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Czw Kwi 05, 2018 4:24 pm
Changeling
FO:
Kumulacja KI, brak efektu
-495 PŻ od ciosu Raa
-1407 PŻ od ki blasta Raa
blok (-1TW, +1TKI) na cios Raziela: 50 % redukcji, -578 PŻ, Odbicie: 289 Obrażeń [Pancerz I pękł]
-280 PŻ cios Al'a
FA:
Ki sword -3TKI - Do końca walki +0.5E Obrażeń do ciosu zwykłego, potężnego
Zwykły cios(Ki Sword) 945+1312= Obrażeń na Raziela
Cios bio ostrzami 472 Obrażeń na Raa
Siła: 945
Zręczność: 3255
Wytrzymałość: 3675
Energia: 2625
1/5/4/3/1 - 945/3255/3675/2625
PŻ: 36750 + 2915 bio pancerz + kamizelka saiyańska(Zniszczona)
Maksymalne PL: 92400
FO:
Kumulacja KI, brak efektu
-495 PŻ od ciosu Raa
-1407 PŻ od ki blasta Raa
blok (-1TW, +1TKI) na cios Raziela: 50 % redukcji, -578 PŻ, Odbicie: 289 Obrażeń [Pancerz I pękł]
-280 PŻ cios Al'a
FA:
Ki sword -3TKI - Do końca walki +0.5E Obrażeń do ciosu zwykłego, potężnego
Zwykły cios(Ki Sword) 945+1312= Obrażeń na Raziela
Cios bio ostrzami 472 Obrażeń na Raa
Siła: 945
Zręczność: 3255
Wytrzymałość: 3675
Energia: 2625
1/5/4/3/1 - 945/3255/3675/2625
PŻ: 36750 + 2915 bio pancerz + kamizelka saiyańska(Zniszczona)
Maksymalne PL: 92400
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Czw Kwi 05, 2018 4:26 pm
Okręt wojenny "Coldon": Kompan - statystyki X/520/3500/1200, działa na autopilocie.
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
FO:
+1 TKI, Reaktor KI
Wyczekuje
FA: Oczekuje
X/2/3/2/1
Punkty strukturalne: 35000
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
FO:
+1 TKI, Reaktor KI
Wyczekuje
FA: Oczekuje
X/2/3/2/1
Punkty strukturalne: 35000
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Czw Kwi 05, 2018 4:30 pm
FO:
Chwyt (pochwycenie) Zwykły cios na raziela - red 50% 1280 dmg dla mnie, blokada Vvi na ture (- 1 ts - 1 tw +2tki)
FA:
Lock
hp: 11.560
2/3/2/0/4
Chwyt (pochwycenie) Zwykły cios na raziela - red 50% 1280 dmg dla mnie, blokada Vvi na ture (- 1 ts - 1 tw +2tki)
FA:
Lock
hp: 11.560
2/3/2/0/4
- Rex
- Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015
Identification Number
HP:
(1170/1250)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Czw Kwi 05, 2018 7:29 pm
Faza obrony
*Iluzja - obr: 0 , cios pozorny (koszt 0TM)
- Papparapā!
Faza ataku
*Cios akrobatyczny: 495 + 420/2 = 495 + 210 = 705
*Aura: +1TS i 1TM (koszt 1TE)
Hp: 4500
DMG: 705
TS: 1 + 1 = 2
TZ: 2
TW: 3
TE: 8 - 1 = 7
TM: 2 + 1 = 3
*Iluzja - obr: 0 , cios pozorny (koszt 0TM)
- Papparapā!
Faza ataku
*Cios akrobatyczny: 495 + 420/2 = 495 + 210 = 705
*Aura: +1TS i 1TM (koszt 1TE)
Hp: 4500
DMG: 705
TS: 1 + 1 = 2
TZ: 2
TW: 3
TE: 8 - 1 = 7
TM: 2 + 1 = 3
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Czw Kwi 05, 2018 7:55 pm
FO:
Brak bo mnie Alina broni
FA:
Atak potężny za 1925 dmg
-1 TS
+1 TKi
HP: 11250
4/4/5/2/4
S: 1155
Z: 770
W: 1125
E: 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
Brak bo mnie Alina broni
FA:
Atak potężny za 1925 dmg
-1 TS
+1 TKi
HP: 11250
4/4/5/2/4
S: 1155
Z: 770
W: 1125
E: 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Czw Kwi 05, 2018 8:22 pm
Changeling
FO:
Kumulacja KI, reset
-705 PŻ cios Raa
-1925 PŻ cios Raziela
pomijam FO
FA: Pomijam FA
Wyzwolenie z uchwytu Al'a
1/5/4/3/2 - 945/3255/3675/2625
PŻ: 36750 + 285 bio pancerz + kamizelka saiyańska(Zniszczona)
Maksymalne PL: 92400
FO:
Kumulacja KI, reset
-705 PŻ cios Raa
-1925 PŻ cios Raziela
pomijam FO
FA: Pomijam FA
Wyzwolenie z uchwytu Al'a
1/5/4/3/2 - 945/3255/3675/2625
PŻ: 36750 + 285 bio pancerz + kamizelka saiyańska(Zniszczona)
Maksymalne PL: 92400
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Czw Kwi 05, 2018 8:24 pm
Okręt wojenny "Coldon": Kompan - statystyki X/520/3500/1200, działa na autopilocie.
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
FO:
+1 TKI, Reaktor KI
Wyczekuje
FA: Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E = 2400 Obrażeń, Rozproszony. Na Raziela, Raa i Al'a.
Przekierowanie mocy do podsystemów bojowych (Aura) -1TE, +2TKI
X/2/3/1/2
Punkty strukturalne: 35000
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
FO:
+1 TKI, Reaktor KI
Wyczekuje
FA: Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E = 2400 Obrażeń, Rozproszony. Na Raziela, Raa i Al'a.
Przekierowanie mocy do podsystemów bojowych (Aura) -1TE, +2TKI
X/2/3/1/2
Punkty strukturalne: 35000
- Rex
- Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015
Identification Number
HP:
(1170/1250)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Pią Kwi 06, 2018 9:40 pm
Faza obrony
*Teleportation - transmisja (koszt 2TM)
- Papparapā!
Faza ataku
*Cios akrobatyczny: 495 + 420/2 = 495 + 210 = 705
*Aura: +1TS i 1TM (koszt 1TE)
Hp: 4500
DMG: 705
*Teleportation - transmisja (koszt 2TM)
- Papparapā!
Faza ataku
*Cios akrobatyczny: 495 + 420/2 = 495 + 210 = 705
*Aura: +1TS i 1TM (koszt 1TE)
Hp: 4500
DMG: 705
TS: 2 + 1 = 3
TZ: 2
TW: 3
TE: 7 - 1 = 6
TM: 3 - 2 + 1 = 2
TZ: 2
TW: 3
TE: 7 - 1 = 6
TM: 3 - 2 + 1 = 2
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Wto Kwi 10, 2018 6:41 pm
FO:
Blok na atak od statku. Redukcja 50% dmg.
- 1200 dmg
- 1TW
+1TKi
FA:
Ki Sword +obr:0.5E do końca walki
- 3TKi
HP: 10050
4/4/4/2/2
S: 1155
Z: 770
W: 1125
E: 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
Blok na atak od statku. Redukcja 50% dmg.
- 1200 dmg
- 1TW
+1TKi
FA:
Ki Sword +obr:0.5E do końca walki
- 3TKi
HP: 10050
4/4/4/2/2
S: 1155
Z: 770
W: 1125
E: 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Wto Kwi 10, 2018 9:09 pm
Changeling
FO:
Kumulacja KI, bez zmian
-705 PŻ
Bio pancerz pękł
Paralizator na Raa: -1TB, [pozostało 1/2 TB] - obrażenia: status paraliż, pominięcie następnej tury.
Ki Blast na Raa: -1TS, -1TE, +2TKI Obrażenia: 2625
FA:
Natychmiastowy: Death Beam na Raa: -1TKI, Obrażenia: 2625
Zwykły: Bomba Ki Degradacyjna na Raa: Obrażenia: 1TE i 580 obrażeń
Natychmiastowy: Punishing Blaster na Raa: -2TKI Obrażenia: 2625x2 = 5250
0/5/4/2/1 - 945/3255/3675/2625
PŻ: 36330 + bio pancerz(zniszczony) + kamizelka saiyańska(Zniszczona)
Maksymalne PL: 92400
FO:
Kumulacja KI, bez zmian
-705 PŻ
Bio pancerz pękł
Paralizator na Raa: -1TB, [pozostało 1/2 TB] - obrażenia: status paraliż, pominięcie następnej tury.
Ki Blast na Raa: -1TS, -1TE, +2TKI Obrażenia: 2625
FA:
Natychmiastowy: Death Beam na Raa: -1TKI, Obrażenia: 2625
Zwykły: Bomba Ki Degradacyjna na Raa: Obrażenia: 1TE i 580 obrażeń
Natychmiastowy: Punishing Blaster na Raa: -2TKI Obrażenia: 2625x2 = 5250
0/5/4/2/1 - 945/3255/3675/2625
PŻ: 36330 + bio pancerz(zniszczony) + kamizelka saiyańska(Zniszczona)
Maksymalne PL: 92400
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Czw Kwi 12, 2018 6:30 pm
Wybaczcie musiałam odwlec post Raa, zapomniałam totalnie by odpisać także statkiem.
Okręt wojenny "Coldon": Kompan - statystyki X/520/3500/1200, działa na autopilocie.
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
FO:
+1 TKI, Reaktor KI
Wyczekuje
FA: Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E = 2400 Obrażeń, Rozproszony. Na Raziela, Raa i Al'a.
Przekierowanie mocy do podsystemów bojowych (Aura) -1TE, +2TKI
X/2/3/0/3
Punkty strukturalne: 35000
Mam kilka uwag:
Mianowicie w walce drużynowej nie bez powodu nie ma określania kolejności działań w drużynie. Jest to spowodowane tym, że sojusznicy mogą wzajemnie się osłaniać, używać na siebie umiejętności oraz technik, a także używać gadżety w kolejności dogodniejszej dla drużyny w czasie ataku, czy też obrony.
Tak ważne jest, że jeśli dana osoba jest atakowana przez przeciwnika, ale inny gracz niż "cel" chce uchronić towarzysza. To w tym przypadku powinien odpisać wpierw ten broniący i zadeklarować, który z ataków zamierza powstrzymać we własnej fazie obrony. Jest to kluczowe, gdyż działamy w formie pbf'owej i niestety nie możemy pozwolić na zwroty akcji, że ofiara zacznie pierwsza, otrzyma te obrażenia i będzie musiała je opisać, a nagle inny gracz napisze dopiero, że ją broni i te obrażenia magicznie znikają. Musi być zachowana kolejność przed wszystkim dla spójności fabularnej. Stąd jeśli ofiara poruszy się jako pierwsza, to przyjmuje pełnie obrażeń i już nikt nie może jej uchronić. Jeśli to były obrażenia zdolne ją znokautować, to zostaje znokautowana i reszta członków nie może na tym zaradzić.
Wraz ze wprowadzeniem walki drużynowej i dokładniejszych wskazówek, jak można przyjemnie i zabawnie poprowadzić taką walkę, dodam pewne informacje i wyjaśnię dlaczego to jest stosunkowo ważne by trzymać się pewnych schematów. Nie jest to z przyczyn mechanicznych, a z fabularnych i opisów oraz akcji, jakie to piszą gracze.
Dziękuje za uwagę, możemy kontynuować walkę.
Okręt wojenny "Coldon": Kompan - statystyki X/520/3500/1200, działa na autopilocie.
X/2/3/2/0 [Kary -1 do tokenów statystyk od braku dowództwa uwzględnione]
Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E, Rozproszony
Cecha:
*Silniki manewrowe: Ulepsz unik, możesz niwelować techniki energetyczne z pomocą akcji podstawowej unik.
*Reaktor Ki: Nie licząc pierwszej tury, dostajesz bonus +1TKI na początku każdej tury.
*AI Coldon: Może działać niezależnie od pilota, bez konieczności posiadania umiejętności [5]pilotowanie.
FO:
+1 TKI, Reaktor KI
Wyczekuje
FA: Punishing Cannon Barrage - Koszt 2TKI, Obr: 2E = 2400 Obrażeń, Rozproszony. Na Raziela, Raa i Al'a.
Przekierowanie mocy do podsystemów bojowych (Aura) -1TE, +2TKI
X/2/3/0/3
Punkty strukturalne: 35000
Mam kilka uwag:
Mianowicie w walce drużynowej nie bez powodu nie ma określania kolejności działań w drużynie. Jest to spowodowane tym, że sojusznicy mogą wzajemnie się osłaniać, używać na siebie umiejętności oraz technik, a także używać gadżety w kolejności dogodniejszej dla drużyny w czasie ataku, czy też obrony.
Tak ważne jest, że jeśli dana osoba jest atakowana przez przeciwnika, ale inny gracz niż "cel" chce uchronić towarzysza. To w tym przypadku powinien odpisać wpierw ten broniący i zadeklarować, który z ataków zamierza powstrzymać we własnej fazie obrony. Jest to kluczowe, gdyż działamy w formie pbf'owej i niestety nie możemy pozwolić na zwroty akcji, że ofiara zacznie pierwsza, otrzyma te obrażenia i będzie musiała je opisać, a nagle inny gracz napisze dopiero, że ją broni i te obrażenia magicznie znikają. Musi być zachowana kolejność przed wszystkim dla spójności fabularnej. Stąd jeśli ofiara poruszy się jako pierwsza, to przyjmuje pełnie obrażeń i już nikt nie może jej uchronić. Jeśli to były obrażenia zdolne ją znokautować, to zostaje znokautowana i reszta członków nie może na tym zaradzić.
Wraz ze wprowadzeniem walki drużynowej i dokładniejszych wskazówek, jak można przyjemnie i zabawnie poprowadzić taką walkę, dodam pewne informacje i wyjaśnię dlaczego to jest stosunkowo ważne by trzymać się pewnych schematów. Nie jest to z przyczyn mechanicznych, a z fabularnych i opisów oraz akcji, jakie to piszą gracze.
Dziękuje za uwagę, możemy kontynuować walkę.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Pią Kwi 13, 2018 9:11 pm
FO:
Blok na PB na Raa od Vvien. Redukcja 50% dmg.
- 2625 dmg
- 2400 od statku
- 1TW
+1TKi
FA:
Ki sword aktywny
Potężny atak w Vvien - 1155 + 770 + 250 = 2175
-1 TS
+1 TKi
HP: 5025
3/4/3/2/4
S: 1155
Z: 770
W: 1125
E: 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
Blok na PB na Raa od Vvien. Redukcja 50% dmg.
- 2625 dmg
- 2400 od statku
- 1TW
+1TKi
FA:
Ki sword aktywny
Potężny atak w Vvien - 1155 + 770 + 250 = 2175
-1 TS
+1 TKi
HP: 5025
3/4/3/2/4
S: 1155
Z: 770
W: 1125
E: 500
Techniki:
*KI SWORD - Koszt 3TKI, cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obr:0.5E do końca walki
*KIAIHO HA - Koszt: 3 TKI, niw: cios zwykły, cios potężny
*BURNING ATTACK- Koszt 1TKI, obr: 1.5E
*BIG BANG ATTACK- Koszt 3TKI, obr: 3.5E
*FINAL SHINE - Koszt 7TKI, natychmiastowa, Obr:5E
*OOZARU FIST/TSURANUKE - Koszt 3TKI, lock*1: faza obrona i atak, Obr: S+0.5E *RARE*
Przedmioty:
*Bomba szrapnelowa - neutralna, obr: Energia/2 + Wytrzymałość/2 celu, granat z odłamkami
*Bomba elektryczna - neutralna, lock: Faza obrony*1, ładunek elektryczny
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Sparing - drużynowa hardcore - Vvien vs teterzy - 0.92 (final sub content, master 0.92 rules)
Nie Kwi 15, 2018 8:55 pm
FO:
Blok Death Beam wycelowany w Raa - Redukcja 50% otrzymuję 1312 dmg (-1 tw +1tki)
2400 obrażeń
Razem: 3712 obrażeń
FA:
SSJ 2 - Boost do statów (-1 tki +1 do wszystkich tokenów)
hp: 7848
3/4/2/1/4
Blok Death Beam wycelowany w Raa - Redukcja 50% otrzymuję 1312 dmg (-1 tw +1tki)
2400 obrażeń
Razem: 3712 obrażeń
FA:
SSJ 2 - Boost do statów (-1 tki +1 do wszystkich tokenów)
hp: 7848
3/4/2/1/4
- Sponsored content
Strona 1 z 2 • 1, 2
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach