- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Bojowe aktualizacje Vvien [Oneone1 techniki własne]
Sob Kwi 15, 2017 7:06 am
Technika z pewnością wymagającego jakiegoś balansu, nastawiona głównie na rygorystyczne wymaganie, które jeśli nie będzie spełniane na bieżąco, straci efekt działania do ponownego spełnienia warunku.
1.Nazwa Techniki - Khalar's meditational legacy
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Khalarskie Imperium było dumą naukowego światka rozwijając potencjał ciała, ducha i umysłu bardziej, niżeli inne rasy. Mimo wątpliwości co do ich istnienia, są śmiałkowie którzy w swojej galaretowatości dokonali pełnej fuzji z maszyną i osiągnęli status perfekcyjnego energetycznego balansu. Koncentracja nigdy ich nie zawodzi dzięki energetycznym wszczepom, a wykształcony umysł i dusza pozwalają konwertować energie reaktora likwidując nadwyżki utraconej na co dzień energii. To jest dziedzictwo Khalarskiego Imperium, nie liczni posiedli je na własność.
Postać jest w stanie osiągnąć stan medytacyjny bez potrzeby utraty koncentracji z powodu czynników oddziałujących z otoczenia. Dzieje się tak za wytrenowaniem ciała, ducha oraz umysłu w połączeniu z cybernetycznymi wszczepami. Nie jest określone, czy androidy khalarskie miały duszę, ale wszystkie powstały z materiałów organicznych swoich twórców i również posiadły dostęp do tego dziedzictwa. Cybernetyka pozwala skutecznie zagłuszać negatywny wpływ z otoczenia pozwalając medytacji trwać nieustannie nawet w najbardziej stresujących i niesprzyjających warunkach. W efekcie pobór ki z reaktora jest zrównoważony i nie następuje zjawisko utraty energii przy jej pobieraniu, a to pozwala na skuteczniejsze używanie technik w walce zmniejszając pule ki wymaganą do ich użycia.
4.Wymagania -
-Wszystkie statystyki nie mogą się różnić więcej, niżeli o 1 punkt. (Zawsze, także po zakończeniu szkolenia)
-40 punktów treningowych
-1000 Siły, Szybkości, wytrzymałości, energii dla udowodnienia wprawy ciała, ducha i umysłu.
5.Efekt - Koszt zużycia technik zmniejszony o 10 % puli ki wliczając ki blasty, ale nie wliczając przemian i zużycia ki z innych źródeł, niż własne.
Przykład:
*Rocket Punch, koszt -115% dmg.
*Kml efekt: Rocket Punch, koszt -105 % dmg.
6.Użycie - Pasywne, działa zawsze tak długo, jak różnica statystyk między sobą nie jest większa niż 1 punkt.
7.Technika: neutralna/wspomagająca
1.Nazwa Techniki - Khalar's meditational legacy
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Khalarskie Imperium było dumą naukowego światka rozwijając potencjał ciała, ducha i umysłu bardziej, niżeli inne rasy. Mimo wątpliwości co do ich istnienia, są śmiałkowie którzy w swojej galaretowatości dokonali pełnej fuzji z maszyną i osiągnęli status perfekcyjnego energetycznego balansu. Koncentracja nigdy ich nie zawodzi dzięki energetycznym wszczepom, a wykształcony umysł i dusza pozwalają konwertować energie reaktora likwidując nadwyżki utraconej na co dzień energii. To jest dziedzictwo Khalarskiego Imperium, nie liczni posiedli je na własność.
Postać jest w stanie osiągnąć stan medytacyjny bez potrzeby utraty koncentracji z powodu czynników oddziałujących z otoczenia. Dzieje się tak za wytrenowaniem ciała, ducha oraz umysłu w połączeniu z cybernetycznymi wszczepami. Nie jest określone, czy androidy khalarskie miały duszę, ale wszystkie powstały z materiałów organicznych swoich twórców i również posiadły dostęp do tego dziedzictwa. Cybernetyka pozwala skutecznie zagłuszać negatywny wpływ z otoczenia pozwalając medytacji trwać nieustannie nawet w najbardziej stresujących i niesprzyjających warunkach. W efekcie pobór ki z reaktora jest zrównoważony i nie następuje zjawisko utraty energii przy jej pobieraniu, a to pozwala na skuteczniejsze używanie technik w walce zmniejszając pule ki wymaganą do ich użycia.
4.Wymagania -
-Wszystkie statystyki nie mogą się różnić więcej, niżeli o 1 punkt. (Zawsze, także po zakończeniu szkolenia)
-40 punktów treningowych
-1000 Siły, Szybkości, wytrzymałości, energii dla udowodnienia wprawy ciała, ducha i umysłu.
5.Efekt - Koszt zużycia technik zmniejszony o 10 % puli ki wliczając ki blasty, ale nie wliczając przemian i zużycia ki z innych źródeł, niż własne.
Przykład:
*Rocket Punch, koszt -115% dmg.
*Kml efekt: Rocket Punch, koszt -105 % dmg.
6.Użycie - Pasywne, działa zawsze tak długo, jak różnica statystyk między sobą nie jest większa niż 1 punkt.
7.Technika: neutralna/wspomagająca
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach