Techniki własne Shadowa
+3
Vvien
Al
Rikimaru
7 posters
- Joker
- Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015
Identification Number
HP:
(2100/2100)
KI:
(0/0)
Techniki własne Shadowa
Sro Gru 09, 2015 5:07 pm
Dzień dobry. Tutaj będę zamieszczał swoje pomysły na nowe techniki.
A oto pierwszy projekt:
ファイナルスピリッツキャノン- Fainaru Supirittsu Kyanon
1.Nazwa Techniki - [jak powyżej] ang: Final spirit Cannon
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Polega na wystrzeleniu z prawej ręki niebieskiego kulistego ładunku. Pocisk przybiera formę włóczni.
4.Wymagania - 50 energi, 5 punktów treningowych
5.Efekt - koszt: 20 ki= 40 dmg [te 20 to najsłabsza możliwość, można wiecej]
6.Użycie - 2 razy w walce, raz na dwie tury
7.Technika(atak): Ofensywna
A oto pierwszy projekt:
ファイナルスピリッツキャノン- Fainaru Supirittsu Kyanon
1.Nazwa Techniki - [jak powyżej] ang: Final spirit Cannon
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Polega na wystrzeleniu z prawej ręki niebieskiego kulistego ładunku. Pocisk przybiera formę włóczni.
4.Wymagania - 50 energi, 5 punktów treningowych
5.Efekt - koszt: 20 ki= 40 dmg [te 20 to najsłabsza możliwość, można wiecej]
6.Użycie - 2 razy w walce, raz na dwie tury
7.Technika(atak): Ofensywna
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Sro Gru 09, 2015 5:18 pm
Ok. Po pierwsze zajrzyj proszę do technik i popatrz na mechanikę. Znasz się trochę na matmie?
Powiem tak.
U nas techniki wyglądają w ten sposób. Maksymalny DMG twojego ataku to jest X % z maksymalnego KI. Jeżeli masz 1000 KI, a maksymalna siła techniki to 20% KI, to znaczy że atak może mieć maksymalnie 200dmg.
TERAZ KOSZTY. WG TWOJEGO WYNOSIŁOBY TO TAK:
135KI i 270 DMG, czyli KOSZT TWOJEJ TECHNIKI to 50% DMG, czyli
DMG twojego ataku to 200% KI. NIGDY W ŻYCIU.
Co najwyżej może być odwrotnie.
20dmg = 40 KI, co oznacza, że Twój atak to maksymalnie 50% KI. Na to się też nie zgodzę.
Wpierw trochę pograj na forum, popisz, powalcz i dobrze zastanów się jak działa mechanika i jak reagują techniki.
Jeszcze nigdy tego nie robiłem, ale powiem tak. Do czasu aż nie przeprowadzisz pierwszej walki na tym forum to wstrzymuję możliwość tworzenia technik dla Ciebie i myślę, że chyba nawet trzeba będzie zrobić taką zasadę, zasadą ogólną dla nowych osób.
JAK PRZEJDZIESZ SWOJĄ PIERWSZĄ FABULARNĄ WALKĘ I JĄ ZAKOŃCZYSZ TO POPROŚ O ODBLOKOWANIE TEMATU.
Powiem tak.
U nas techniki wyglądają w ten sposób. Maksymalny DMG twojego ataku to jest X % z maksymalnego KI. Jeżeli masz 1000 KI, a maksymalna siła techniki to 20% KI, to znaczy że atak może mieć maksymalnie 200dmg.
TERAZ KOSZTY. WG TWOJEGO WYNOSIŁOBY TO TAK:
135KI i 270 DMG, czyli KOSZT TWOJEJ TECHNIKI to 50% DMG, czyli
DMG twojego ataku to 200% KI. NIGDY W ŻYCIU.
Co najwyżej może być odwrotnie.
20dmg = 40 KI, co oznacza, że Twój atak to maksymalnie 50% KI. Na to się też nie zgodzę.
Wpierw trochę pograj na forum, popisz, powalcz i dobrze zastanów się jak działa mechanika i jak reagują techniki.
Jeszcze nigdy tego nie robiłem, ale powiem tak. Do czasu aż nie przeprowadzisz pierwszej walki na tym forum to wstrzymuję możliwość tworzenia technik dla Ciebie i myślę, że chyba nawet trzeba będzie zrobić taką zasadę, zasadą ogólną dla nowych osób.
JAK PRZEJDZIESZ SWOJĄ PIERWSZĄ FABULARNĄ WALKĘ I JĄ ZAKOŃCZYSZ TO POPROŚ O ODBLOKOWANIE TEMATU.
- Joker
- Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015
Identification Number
HP:
(2100/2100)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Czw Paź 13, 2016 4:01 pm
1.Nazwa Techniki - Me no shadoukopī [ Kopiujące Oczy Cienia]
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Technika która polega na zmieszaniu krwi płynącej do nerwów oczu użytkownika z dużą dawką Ki. W ten sposób oczy zyskują specjalne właściwości. Oprócz innego wyglądu tęczówek dzięki tej technice Shadow może dostrzec ruchy o wiele szybszego przeciwnika. Przez połączenie Ki z nerwami reakcję Halfa także zostają znaczącą ulepszona, wręcz można powiedzieć że ciało samo reaguje na ataki.
4.Wymagania - 125 Energii, 250 szybkości, 25 punktów treningowych
5.Efekt - Technika gwarantuje udaną akcje defensywną co 3 turę [bez kontrataku i bloku]. Koszt: 250 Ki/post
6.Użycie - maks. 3 tury [ tzn. po 3 użyciu wyłącza się], 2 razy na walkę
7.Technika[atak]: Defensywna
Poziom Drugi
1.Nazwa Techniki - Mangekyō no kopīaizushadou [Kalejdoskopowe Kopiujące Oczy Cienia]
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Jest to Ulepszona wersja Oka Cienia. Nerwy oczne przyjmują jeszcze większą dawkę Ki zmieszaną z krwią przez co po pewnym czasie nerwy zaczynają się lekko dziurawić przez co krew wypływa. Niesie ona też możliwość śmierci poprzez jej zbyt długie używanie. Jednak daję ona o wiele większe możliwości.
4.Wymagania - 500 Energii, 500 szybkości, 45 punktów treningowych
5.Efekt - Technika gwarantuje udaną akcje defensywną co 3 tury. I możliwość skontrowania ataku o wiele silniejszego przeciwnika raz na całą walkę. Umożliwia też unikanie innych technik [ oprócz telekinezy i technik paraliżujących, proponuję może rzucenie kością jako wyznacznik czy unik się udał]
Koszt: 400 Ki i po 5 turach używania 400 Hp co turę
6.Użycie - Działa aż do śmierci użytkownika lub jej dezaktywacji z własnej woli
7.Technika[atak]: Defensywna
Jest to 1 technika więc liczę na pomoc i poprawki
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Pon Paź 24, 2016 1:48 am
- Wait wut?:
- A na poważnie:
Chyba nie muszę pisać dlaczego jest to nieakceptowalne? Cóż więc, rozumiem że chcesz technikę defensywną. Pomijając fakt, że jest to zwyczajne zerżnięcie zdolności z naruto i praktycznie zero własnej inwencji zadam ci pytanie.
Jak sobie wyobrażasz działanie tej zdolności? Bo wiesz naładowanie tak po prostu oczu ki zapewni ci może laser w oczach ewentualnie wzmocnienie wzroku, nie wiem lepsze widzenie w ciemności. Przy naprawdę dobrym wyszkoleniu i znajomości magii (tak w db magia istnieje), jest to wykonalne.
Nie mniej jednak, dostrzeżenie ruchu szybszego przeciwnika, a czas reakcji to dwie różne rzeczy. Bo widzisz choć widzisz ruch przeciwnika musisz wpierw za nim nadążyć, co ci po tym skoro nie zdążysz zareagować w rezultacie i tak zarabiając bułę prosto w buźkę.
I piszę tu o samym opisie.
Teraz kwestie mechaniczne:
Technika jest jak mawiamy my gracze "Ridiculously Overpowered", czyli w wolnym tłumaczeniu niepoważnie przegięta.
Przede wszystkim co najwyżej, wykonałbyś jedną akcję defensywną z zakresu blok, unik na jedno użycie. Teraz użycia dwa to stanowczo za dużo, szczególnie że mamy do czynienia z dwoma poziomami. Jedno użycie na całą walkę jest wystarczające, szczególnie jak dodamy jeszcze sensowny koszt.
Nad drugim, cóż. Muszę pomyśleć, bo równie dobrze można go skasować.
Podsumowując:
Cała technika jest do poprawy, jak chcesz oprzeć pomysł o jakiś podobny spoko nie ma problemu, mimo to spróbuj coś dodać od siebie, żeby wyglądało bardziej autorsko i serio popraw działanie, jest poważnie op.
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Sro Paź 26, 2016 8:33 pm
Większość jest raczej jasna, co przedstawił Al. Gościnnie tu występując zajmę się kwestią, co można zrobić? Nie mam pojęcia co ja tutaj robię...doszło do mnie po napisaniu tego wszystkiego.
1. Nazwa Techniki - Tutaj nie potrzeba pomocy...trzeba odrobiny wyobraźni. Wymyśl nazwę i już pod nią masz zarys techniki albo stwórz technikę, a nazwę zostań na koniec. Już nazwa: Lustrzany wzrok byłaby ciekawsza, niżeli zerżnięcie z anime, którego nikt już nie ogląda. Bierzesz słownik, bez ładu i składu łączysz dwa słowa i masz japoński odpowiednik o ciekawej nazwie.
3.Opis - Opis wnosi jak to działa, ale nie wnosi "co sprawia, że się dzieje tak, a nie inaczej". Sam efekt już wyjaśniła reszta, że lepsze widzenie nie uchroni ciebie przed przeciwnikiem. Tak samo kwestia zwiększenia szybkości nie jest wyjaśniona. Zapewne chodzi o reakcje, ale reakcja jest poprzedzana tym, czy twoje ciało posiada dostatecznie wysoki limit szybkości, by dokonać właściwego ruchu. Reakcja to tylko wyuczone ruchy, nie uchroni ciebie taki ruch, jeśli zrobisz go zbyt wolno. Musi to mieć początek i koniec, rozpisz to i zastanów się jak chcesz tą technikę przedstawić.
4.Wymagania - Warto porównać wymagania do innych technik o podobnej mechanice i na ich podstawie się kierować. Jeśli to technika do aktywacji w walce o charakterze innym, niż cios energetyczny to może zerknij na taką technikę jak battle telepathy? Może da ci pewną inspiracje co do kosztów. Patrząc, że twoja technika będzie skuteczniejsza nawet po nerfie, koszt i wymagania tego powinny być znacznie wyższe.
5.Efekt - Zastanów się co faktycznie twoja technika ma robić. Zaprezentowałeś, że gwarantuje udaną akcje defensywną co 2 tury(realnie co 2 tury jesteś nietykalny od jednego ciosu to już samo w sobie jest za wiele. Prosta matma i już wiesz, jak wiele punktów życia zaoszczędzasz i jak wiele punktów statystyk taki jeden unik zastępuje.) koszt jest na to wyjątkowo mizerny. Wyjaśnij działanie techniki, a następnie zdecyduj się co faktycznie ma robić. Skoro to ma być technika defensywna oparta na szybkości i przewidywaniu ruchów przeciwnika niech ma ręce i nogi:
Przykład:
-Jeśli twoja szybkość jest równa lub większa od przeciwnika można aktywować tą technikę w ramach akcji neutralnej(w dowolnym momencie), to niezależnie od zasad uniku raz na pięć tur postać może wykonać dodatkowy unik. Jest to akt desperacji i pobudza do działania całe ciało. Ten unik pozwala również na uniknięcie ataków energetycznych. Unik akcji ofensywnej, neutralnej lub zwykłej to koszt równy obecnej szybkości postaci *2 w ki [Czyli mając 2k szybkości zużywasz 4k ki na ten specjalny unik itd. Jeśli ma nastąpić unik ataku energetycznego, koszt wynosi *4 ki [czyli 8k ki przy 2k szybkości] oraz *2 punktów życia ponieważ bez przekroczenia limitów własnego ciała, taki unik jest zbyt trudny do zrealizowania.
Zalety techniki:
- Niski koszt i dodatkowy unik o specjalnych zasadach raz na 5 tur.
- Wystarczy mieć równą lub wyższą szybkość od przeciwnika. W przypadku zwykłego uniku trzeba mieć pewną przewagę w tych cechach by pozwolić sobie na zwykły unik.
- Można unikać każdej techniki w ramach rozsądku (czyt. wady).
Wady techniki:
- Trudna do nauczenia się.
- Bezużyteczna wobec każdego kto ma choć trochę więcej szybkości od ciebie [o 1 pkt]
- techniki oparte na obrażeniach z szybkości [np. 2x] nie są możliwe do uniknięcia, jeśli ich suma obrażeń przekracza szybkość postaci. Czyli jeśli masz 1k szybkości i wrogi android ma 1k szybkości...używa rocket punch który liczy 1.2x z szybkości jako obrażenia. To wtedy tracisz przewagę dla tej techniki i warunek na użycie nie jest spełniony].
- Unik techniki energetycznej możliwy jest kosztem własnego życia pod warunkiem, że to jest technika którą da się uniknąć [w formie energii, kul, promieni i jakiejkolwiek podobnej manifestacji i nie jest określone, że dana technika się naprowadza na cel]
6.Użycie - raz na pięć tur, tylko dwa razy na całą walkę.
7.Technika[atak]: Defensywna
Poziom Drugi: Do wywalenia...nie ma sensu tworzyć poziomu drugiego.
To tylko przykłady, same w sobie są niezbalansowane. Ja to tylko tak widzę i to tylko opinia. Mam nadzieje, że to pozwoli się każdemu lepiej przyjrzeć no i ewentualnie Shadow zaproponuje nam coś bardziej grywalnego.
1. Nazwa Techniki - Tutaj nie potrzeba pomocy...trzeba odrobiny wyobraźni. Wymyśl nazwę i już pod nią masz zarys techniki albo stwórz technikę, a nazwę zostań na koniec. Już nazwa: Lustrzany wzrok byłaby ciekawsza, niżeli zerżnięcie z anime, którego nikt już nie ogląda. Bierzesz słownik, bez ładu i składu łączysz dwa słowa i masz japoński odpowiednik o ciekawej nazwie.
3.Opis - Opis wnosi jak to działa, ale nie wnosi "co sprawia, że się dzieje tak, a nie inaczej". Sam efekt już wyjaśniła reszta, że lepsze widzenie nie uchroni ciebie przed przeciwnikiem. Tak samo kwestia zwiększenia szybkości nie jest wyjaśniona. Zapewne chodzi o reakcje, ale reakcja jest poprzedzana tym, czy twoje ciało posiada dostatecznie wysoki limit szybkości, by dokonać właściwego ruchu. Reakcja to tylko wyuczone ruchy, nie uchroni ciebie taki ruch, jeśli zrobisz go zbyt wolno. Musi to mieć początek i koniec, rozpisz to i zastanów się jak chcesz tą technikę przedstawić.
4.Wymagania - Warto porównać wymagania do innych technik o podobnej mechanice i na ich podstawie się kierować. Jeśli to technika do aktywacji w walce o charakterze innym, niż cios energetyczny to może zerknij na taką technikę jak battle telepathy? Może da ci pewną inspiracje co do kosztów. Patrząc, że twoja technika będzie skuteczniejsza nawet po nerfie, koszt i wymagania tego powinny być znacznie wyższe.
5.Efekt - Zastanów się co faktycznie twoja technika ma robić. Zaprezentowałeś, że gwarantuje udaną akcje defensywną co 2 tury(realnie co 2 tury jesteś nietykalny od jednego ciosu to już samo w sobie jest za wiele. Prosta matma i już wiesz, jak wiele punktów życia zaoszczędzasz i jak wiele punktów statystyk taki jeden unik zastępuje.) koszt jest na to wyjątkowo mizerny. Wyjaśnij działanie techniki, a następnie zdecyduj się co faktycznie ma robić. Skoro to ma być technika defensywna oparta na szybkości i przewidywaniu ruchów przeciwnika niech ma ręce i nogi:
Przykład:
-Jeśli twoja szybkość jest równa lub większa od przeciwnika można aktywować tą technikę w ramach akcji neutralnej(w dowolnym momencie), to niezależnie od zasad uniku raz na pięć tur postać może wykonać dodatkowy unik. Jest to akt desperacji i pobudza do działania całe ciało. Ten unik pozwala również na uniknięcie ataków energetycznych. Unik akcji ofensywnej, neutralnej lub zwykłej to koszt równy obecnej szybkości postaci *2 w ki [Czyli mając 2k szybkości zużywasz 4k ki na ten specjalny unik itd. Jeśli ma nastąpić unik ataku energetycznego, koszt wynosi *4 ki [czyli 8k ki przy 2k szybkości] oraz *2 punktów życia ponieważ bez przekroczenia limitów własnego ciała, taki unik jest zbyt trudny do zrealizowania.
Zalety techniki:
- Niski koszt i dodatkowy unik o specjalnych zasadach raz na 5 tur.
- Wystarczy mieć równą lub wyższą szybkość od przeciwnika. W przypadku zwykłego uniku trzeba mieć pewną przewagę w tych cechach by pozwolić sobie na zwykły unik.
- Można unikać każdej techniki w ramach rozsądku (czyt. wady).
Wady techniki:
- Trudna do nauczenia się.
- Bezużyteczna wobec każdego kto ma choć trochę więcej szybkości od ciebie [o 1 pkt]
- techniki oparte na obrażeniach z szybkości [np. 2x] nie są możliwe do uniknięcia, jeśli ich suma obrażeń przekracza szybkość postaci. Czyli jeśli masz 1k szybkości i wrogi android ma 1k szybkości...używa rocket punch który liczy 1.2x z szybkości jako obrażenia. To wtedy tracisz przewagę dla tej techniki i warunek na użycie nie jest spełniony].
- Unik techniki energetycznej możliwy jest kosztem własnego życia pod warunkiem, że to jest technika którą da się uniknąć [w formie energii, kul, promieni i jakiejkolwiek podobnej manifestacji i nie jest określone, że dana technika się naprowadza na cel]
6.Użycie - raz na pięć tur, tylko dwa razy na całą walkę.
7.Technika[atak]: Defensywna
Poziom Drugi: Do wywalenia...nie ma sensu tworzyć poziomu drugiego.
To tylko przykłady, same w sobie są niezbalansowane. Ja to tylko tak widzę i to tylko opinia. Mam nadzieje, że to pozwoli się każdemu lepiej przyjrzeć no i ewentualnie Shadow zaproponuje nam coś bardziej grywalnego.
- Joker
- Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015
Identification Number
HP:
(2100/2100)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Wto Gru 20, 2016 7:52 pm
No dobra, jak teraz?
1.Nazwa Techniki - Tamashī no gaikan [Spojrzenie Duszy]
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Ta technika pozwala ,,zajrzeć'' do duszy przeciwnika i skopiować idealnie jego ruchy.
4.Wymagania - 300 Energii, 700 szybkości, 35 punktów treningowych
5.Efekt - Kopiuje idealnie atak przeciwnika [ Neutralizuję Ataki Fizyczne] Koszt: 75% DMG z ataku przeciwnika, 5 % Hp użytkownika?
6.Użycie - Skopiowanie ataku co 3 tury [ jeśli przeciwnik używa ataku potężnego a jest silniejszy to w następnej turze nie mogę atakować/bronić] Może się ona także zdezaktywować kiedy Hp użytkownika spadnie do z 100 do 20% ?
7.Technika[atak]: Defensywna
1.Nazwa Techniki - Tamashī no gaikan [Spojrzenie Duszy]
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Ta technika pozwala ,,zajrzeć'' do duszy przeciwnika i skopiować idealnie jego ruchy.
4.Wymagania - 300 Energii, 700 szybkości, 35 punktów treningowych
5.Efekt - Kopiuje idealnie atak przeciwnika [ Neutralizuję Ataki Fizyczne] Koszt: 75% DMG z ataku przeciwnika, 5 % Hp użytkownika?
6.Użycie - Skopiowanie ataku co 3 tury [ jeśli przeciwnik używa ataku potężnego a jest silniejszy to w następnej turze nie mogę atakować/bronić] Może się ona także zdezaktywować kiedy Hp użytkownika spadnie do z 100 do 20% ?
7.Technika[atak]: Defensywna
- Soma
- Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Wto Gru 20, 2016 11:25 pm
??????
...
Ale co w końcu ta technika robi, kopiuje atak przeciwnika czy broni przed nim? Jeżeli kopiuje to na jakich zasadach? W sensie, ze jak ktoś atakuje cię szybkim to ty odpowiadasz też szybkim? Na czyich statach, przeciwnika (czyli, ze jeżeli on atakuje za 300dmg to ty za tyle samo) czy twoich (jaki wtedy sens)? Kiedy? W trakcie twojej obrony, czy ataku? Czy to jest po prostu taka swoista kontra? Co ile tur, ile razy w walce?
...
Ale co w końcu ta technika robi, kopiuje atak przeciwnika czy broni przed nim? Jeżeli kopiuje to na jakich zasadach? W sensie, ze jak ktoś atakuje cię szybkim to ty odpowiadasz też szybkim? Na czyich statach, przeciwnika (czyli, ze jeżeli on atakuje za 300dmg to ty za tyle samo) czy twoich (jaki wtedy sens)? Kiedy? W trakcie twojej obrony, czy ataku? Czy to jest po prostu taka swoista kontra? Co ile tur, ile razy w walce?
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Sro Gru 21, 2016 1:40 am
j.w jest zbyt wiele niejasności związanych z techniką. Shadow, musisz zastanowić się nad swoją postacią i określić, czego od niej oczekujesz. Techniki mimikowania czegoś z natury są skreślane w wielu grach, gdyż niosą ze sobą zbyt wiele pracy za zbyt mały efekt. Dodatkowo, czasem nie miałeś zamiaru skupić się na technice opartej o uniknięcie obrażeń? Poza nazwą, że jest defensywna, tak naprawdę widzę tu materiał na formę kontrataku. Czyli przyjmujesz cios, kopiujesz go i oddajesz tą samą liczbę obrażeń kosztem dodatkowej ki, a nawet punktów życia(skreśliłabym punkty życia, to się zdarza w bardzo niewielu przypadkach).
Brakuje w twoich przykładach na technikę własną bardzo kluczowego punktu.
Jak to działa? Musisz odpowiedzieć sobie na to pytanie, zaglądanie w czyjąś duszę to nie jest odpowiedź na to pytanie. Nie wiemy, jak zaglądanie w duszę ma pozwolić ci skopiować ruchy przeciwnika.
Np. Postać zagląda wgłąb duszy przeciwnika, mając dostęp do sieci ki ciała oponenta. Tym samym rejestruje przepływ ki, a następnie odgrywa nagraną formę we własnym ciele, dzięki czemu może wykonać kontratak. [Dosłownie, przeciwnik uderza prawą pięścią w kierunku prawego barka przeciwnika, postać kopiuje ruch i błyskawicznie sam inicjuje uderzenie prawą pięścią w kierunku prawego barka przeciwnika. Efekt, obydwie postacie wzajemnie uderzyły siebie w barek w tym samym czasie.] Do takiego zaglądania w ki, oczywiście wymagane pewnie by było feeling. Nie ukrywam również, że mój przykład sam w sobie może być pozbawiony sensu i tym samym pokazuje, jak wiele luk kryje się za nawet próbą wyjaśnienia podstawy mechanicznej takiej techniki.
Kwestia zbalansowania techniki będzie przy ocenie, najpierw musi mieć ona ręce i nogi tak, by każda osoba była świadoma, jakie jest działanie i cel techniki.
Brakuje w twoich przykładach na technikę własną bardzo kluczowego punktu.
Jak to działa? Musisz odpowiedzieć sobie na to pytanie, zaglądanie w czyjąś duszę to nie jest odpowiedź na to pytanie. Nie wiemy, jak zaglądanie w duszę ma pozwolić ci skopiować ruchy przeciwnika.
Np. Postać zagląda wgłąb duszy przeciwnika, mając dostęp do sieci ki ciała oponenta. Tym samym rejestruje przepływ ki, a następnie odgrywa nagraną formę we własnym ciele, dzięki czemu może wykonać kontratak. [Dosłownie, przeciwnik uderza prawą pięścią w kierunku prawego barka przeciwnika, postać kopiuje ruch i błyskawicznie sam inicjuje uderzenie prawą pięścią w kierunku prawego barka przeciwnika. Efekt, obydwie postacie wzajemnie uderzyły siebie w barek w tym samym czasie.] Do takiego zaglądania w ki, oczywiście wymagane pewnie by było feeling. Nie ukrywam również, że mój przykład sam w sobie może być pozbawiony sensu i tym samym pokazuje, jak wiele luk kryje się za nawet próbą wyjaśnienia podstawy mechanicznej takiej techniki.
Kwestia zbalansowania techniki będzie przy ocenie, najpierw musi mieć ona ręce i nogi tak, by każda osoba była świadoma, jakie jest działanie i cel techniki.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Sro Gru 21, 2016 1:50 am
Co prawda moi bardziej doświadczeni przedmówcy mnie wyprzedzili aaaale.
Jezus ma ryja kierjelejson skasuj tego sharingana.
Poza tym sam opis brzmi dziwnie jak na saiyana. Brakuje dość informacji by jakkolwiek sklasyfikować czy określić działanie techniki. Sprecyzuj bardziej ją
Ogólnie jak poprzednicy napisali brakuje:
1.Klarownego, klimatycznego i sprecyzowanego opisu
2.Efekt choć rozumiem ma na celu bronić się przed atakami fizycznymi jest chaotycznie rozpisany, powinieneś się dokładnie zastanowić jak to działa wg. ciebie i opisać mechanicznie w taki sposób by każdy odbiorca, nie tylko my wiedzieli jasno z czym się mierzy. Naturalnie powinno się to pokrywać z opisem techniki
3.Użycia hm tutaj możesz zaproponować sugestię, choć jak Vvi napisała ostatecznie i tak jak klarowniej opiszesz punkty 1 i 2 to tutaj sami możemy też zaproponować ilość użyć, dodatkowo zapomniałeś o czasie oczekiwania na ponowne użycie.
Na pewno zrobiłeś jakiś krok do przodu w porównaniu do poprzedniej zdolności, niemniej jednak musisz jeszcze popracować nad tym co przedstawiłeś
W sumie dyle ode mnie, co prawda napisałem to samo, ale dla pewności wolałem to wymienić w punktach.
Jezus ma ryja kierjelejson skasuj tego sharingana.
Poza tym sam opis brzmi dziwnie jak na saiyana. Brakuje dość informacji by jakkolwiek sklasyfikować czy określić działanie techniki. Sprecyzuj bardziej ją
Ogólnie jak poprzednicy napisali brakuje:
1.Klarownego, klimatycznego i sprecyzowanego opisu
2.Efekt choć rozumiem ma na celu bronić się przed atakami fizycznymi jest chaotycznie rozpisany, powinieneś się dokładnie zastanowić jak to działa wg. ciebie i opisać mechanicznie w taki sposób by każdy odbiorca, nie tylko my wiedzieli jasno z czym się mierzy. Naturalnie powinno się to pokrywać z opisem techniki
3.Użycia hm tutaj możesz zaproponować sugestię, choć jak Vvi napisała ostatecznie i tak jak klarowniej opiszesz punkty 1 i 2 to tutaj sami możemy też zaproponować ilość użyć, dodatkowo zapomniałeś o czasie oczekiwania na ponowne użycie.
Na pewno zrobiłeś jakiś krok do przodu w porównaniu do poprzedniej zdolności, niemniej jednak musisz jeszcze popracować nad tym co przedstawiłeś
W sumie dyle ode mnie, co prawda napisałem to samo, ale dla pewności wolałem to wymienić w punktach.
- Joker
- Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015
Identification Number
HP:
(2100/2100)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Czw Sty 05, 2017 9:42 pm
To może z racji tego że tamto jest zbyt nieprawdopodobne to coś w tym stylu?
Ten obrazek Sharingana jest tylko dlatego że jakoś nie ma gifów pasujących do tej techniki.
1.Nazwa Techniki - Denryoku no sakkaku [Iluzja Mocy]
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
z
3.Opis - Ta technika pozwala uszkodzić wspomnienia i ,,wymazać'' się z pamięci przeciwnika. Ma on wtedy wrażenie że Shadow zniknął, ale tak naprawdę po prostu go nie widzi. Działa ona do czasu kiedy Half nie przejdzie do ofensywy. Jest ona o tyle trudna do skutecznego wykonania ponieważ musi dojść chociaż na sekundę do kontaktu wzrokowego. Jest to o wiele cięższe w przypadku kiedy oponent widział tą technikę bowiem może po prostu zamknąć oczy.
4.Wymagania - 300 Energii, 700 szybkości, 35 punktów treningowych
5.Efekt - Zniknięcie z pola widzenia przeciwnika [z Kee Feeling 50% na odkrycie] Technika automatycznie przestaje działać Koszt: 75% DMG z ataku przeciwnika, 5 % Hp użytkownika
6.Użycie - 1 na 4 tury, 3 razy w walce, maks czas pozostania w ukryciu to 2 tury
7.Technika[atak]: Defensywna
Ten obrazek Sharingana jest tylko dlatego że jakoś nie ma gifów pasujących do tej techniki.
1.Nazwa Techniki - Denryoku no sakkaku [Iluzja Mocy]
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
z
3.Opis - Ta technika pozwala uszkodzić wspomnienia i ,,wymazać'' się z pamięci przeciwnika. Ma on wtedy wrażenie że Shadow zniknął, ale tak naprawdę po prostu go nie widzi. Działa ona do czasu kiedy Half nie przejdzie do ofensywy. Jest ona o tyle trudna do skutecznego wykonania ponieważ musi dojść chociaż na sekundę do kontaktu wzrokowego. Jest to o wiele cięższe w przypadku kiedy oponent widział tą technikę bowiem może po prostu zamknąć oczy.
4.Wymagania - 300 Energii, 700 szybkości, 35 punktów treningowych
5.Efekt - Zniknięcie z pola widzenia przeciwnika [z Kee Feeling 50% na odkrycie] Technika automatycznie przestaje działać Koszt: 75% DMG z ataku przeciwnika, 5 % Hp użytkownika
6.Użycie - 1 na 4 tury, 3 razy w walce, maks czas pozostania w ukryciu to 2 tury
7.Technika[atak]: Defensywna
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Czw Sty 05, 2017 10:06 pm
1. Nazwa ok
2. Yhm
3. Dafq? Ten opis nie ma sensu
4.Co ma zr do ataku telepatycznego?
5. Zniknięcie z pola widzenia i co po prostu go bijesz? OP. Z kee Feeing wait wut?? jak sobie wyobrażasz te 50% poza tym tym bardziej OP, koszt 75% dmg z ataku dafaq????
6. Użyć..... a wiesz co nie nie niema sensu.
Całość jest do poprawki. Opis nie ma sensu, nie trzyma się kupy. działanie techniki znowu źle opisane nic z niego nie wynika, czy ma być to ochrona przed atakiem czy działa jak zanzoken???
Kolejna chaotycznie opisana technika, o tyle na plus że zrobiłeś coś własnego, ale i tak do poprawy.
2. Yhm
3. Dafq? Ten opis nie ma sensu
4.Co ma zr do ataku telepatycznego?
5. Zniknięcie z pola widzenia i co po prostu go bijesz? OP. Z kee Feeing wait wut?? jak sobie wyobrażasz te 50% poza tym tym bardziej OP, koszt 75% dmg z ataku dafaq????
6. Użyć..... a wiesz co nie nie niema sensu.
Całość jest do poprawki. Opis nie ma sensu, nie trzyma się kupy. działanie techniki znowu źle opisane nic z niego nie wynika, czy ma być to ochrona przed atakiem czy działa jak zanzoken???
Kolejna chaotycznie opisana technika, o tyle na plus że zrobiłeś coś własnego, ale i tak do poprawy.
- Soma
- Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Sro Sty 11, 2017 11:48 am
Dobra, zrobimy to inaczej. Po prostu w następnym poście opisz efekt techniki, najprościej jak umiesz, tzn nie wymyślaj jakiegoś tekstu o hipnozach, tylko napisz co ci daje ta technika, czy to darmowy unik, jakas kontra, darmowy atak itd, nic więcej. Czyli nie pisz całej propozycji techniki tylko wytłumacz mi co robi ta technika, jak totalnemu głupkowi. ^^
- Joker
- Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015
Identification Number
HP:
(2100/2100)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Sro Lut 01, 2017 8:05 pm
1.Nazwa Techniki - Denryoku no sakkaku [Iluzja Mocy]
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
z
3.Opis - Technika daję wiele możliwości obrony.
4.Wymagania - 300 Energii, 700 szybkości, 35 punktów treningowych
5.Efekt - Darmowy unik aby móc dłużej miażdżyć ! unika zarówno ataków fizycznych jak i technik [ oprócz Telekinezy] Koszt: 75% DMG z ataku przeciwnika, 5 % Hp użytkownika
6.Użycie - 1 na 4 tury, 3 razy w walce,
7.Technika[atak]: Defensywna
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
z
3.Opis - Technika daję wiele możliwości obrony.
4.Wymagania - 300 Energii, 700 szybkości, 35 punktów treningowych
5.Efekt - Darmowy unik aby móc dłużej miażdżyć ! unika zarówno ataków fizycznych jak i technik [ oprócz Telekinezy] Koszt: 75% DMG z ataku przeciwnika, 5 % Hp użytkownika
6.Użycie - 1 na 4 tury, 3 razy w walce,
7.Technika[atak]: Defensywna
- Soma
- Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Czw Lut 23, 2017 10:17 pm
Ok, a teraz dopisz do tego jakiś opis, jak ta technika ma wygladać fabularnie.
- Joker
- Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015
Identification Number
HP:
(2100/2100)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Sro Mar 01, 2017 8:58 pm
W międzyczasie jak kombinuję nad tą defensywną to:
Tak by wyglądała Fabularna:
1.Nazwa Techniki - Natura Wilka
2.Rodzaj Techniki - Fabularna
3.Opis - Poprzez zmutowanie Dna za pomocą wielokrotnie przeniknięcie radioaktywnych pierwiastków do organizmu, młody Half w chwilach gniewu, szału albo kiedy po prostu chce zaczyna coraz bardziej przemieniać się w wilkołaka/wilka. Są trzy Stadia przemiany :
1. Oczy stają się żółte [lub czerwone] w zależności od wściekłości. Zęby coraz bardziej przypominają kły, paznokcie zamieniają się w małe, silne pazury
2. Ubrania pękają oprócz spodni, ciało bardziej zarasta futrem a zęby przypominają już te u prawdziwych wilków, lekkie zgarbienie
3. Ostateczna forma, delikwent wygląda jak ogromny kilkumetrowy wilk, żółte oczy bez tęczówek, ostre zęby i kły.
4.Wymagania - Pewna fabularna przygoda [stworzona przeze mnie]
5.Efekt - Postać zaczyna transformować się w wilka, potrafi porozumiewać się ze zwierzętami [co daje nowe możliwości] Ponadto otrzymuję ostro wyostrzony węch dzięki czemu może odszukać ludzi znajdujących się bardzo daleko, a także może odczytać z ich zapachu co osoby robią lub jak się czują [ Big Bad Wolf tak potrafił]. Ponadto Technika daje fabularnego boosta do regeneracji HP i Ki do 20% na post do czasu otrzymania obrażeń [ bonus nie sumuję się, więc przy użyciu np: kapsuły leczniczej dalej tylko o 20% a nie 40%]
Koszt: Brak
6.Użycie - Kiedy chce
7.Technika[atak]: Fabularna
Co myślicie?
Pewnie nie przejdzie bo jestem Sayianem ale co tam.
Tak by wyglądała Fabularna:
1.Nazwa Techniki - Natura Wilka
2.Rodzaj Techniki - Fabularna
3.Opis - Poprzez zmutowanie Dna za pomocą wielokrotnie przeniknięcie radioaktywnych pierwiastków do organizmu, młody Half w chwilach gniewu, szału albo kiedy po prostu chce zaczyna coraz bardziej przemieniać się w wilkołaka/wilka. Są trzy Stadia przemiany :
1. Oczy stają się żółte [lub czerwone] w zależności od wściekłości. Zęby coraz bardziej przypominają kły, paznokcie zamieniają się w małe, silne pazury
2. Ubrania pękają oprócz spodni, ciało bardziej zarasta futrem a zęby przypominają już te u prawdziwych wilków, lekkie zgarbienie
- Spoiler:
3. Ostateczna forma, delikwent wygląda jak ogromny kilkumetrowy wilk, żółte oczy bez tęczówek, ostre zęby i kły.
- Spoiler:
4.Wymagania - Pewna fabularna przygoda [stworzona przeze mnie]
5.Efekt - Postać zaczyna transformować się w wilka, potrafi porozumiewać się ze zwierzętami [co daje nowe możliwości] Ponadto otrzymuję ostro wyostrzony węch dzięki czemu może odszukać ludzi znajdujących się bardzo daleko, a także może odczytać z ich zapachu co osoby robią lub jak się czują [ Big Bad Wolf tak potrafił]. Ponadto Technika daje fabularnego boosta do regeneracji HP i Ki do 20% na post do czasu otrzymania obrażeń [ bonus nie sumuję się, więc przy użyciu np: kapsuły leczniczej dalej tylko o 20% a nie 40%]
Koszt: Brak
6.Użycie - Kiedy chce
7.Technika[atak]: Fabularna
Co myślicie?
Pewnie nie przejdzie bo jestem Sayianem ale co tam.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Pon Mar 06, 2017 4:54 pm
Podzielę post na trzy kwestie, Personalną, Logiczną i Grową.
Kwestia personalna:
-To jedna z kilku najbardziej nieklimatycznych i wręcz debilnych technik jakie widziałem. Sam Saiyanin ma zdolność zmiany w oozaru, a to, to po prostu ughh, jak zrobić scyzoryk ze wszystkimi możliwymi funkcjami. Do tego wyjaśnienie eh jezusie, to nie jakiś komiks rodem z marvela, brzmi kompletnie jak sytuacja z innego kosmosu. Osobiście bym to nieco zmienił, zmienił ten absurd z pierwiastkami na zwykłą głupawą "kosmetyczną" poprawkę genetyczną (w końcu jest pierdyliard planet i technologii). Po drugie wykreśliłbym w ogóle wygląd wilkołaka, pazury, kły, kolor oczu + poprawione zmysły i ta regeneracja miałaby więcej sensu w takiej postaci. Oczywiście to że jest fabularna nie znaczy ze ma być darmowa to nie przejdzie, natomiast co innego użycia.
BTW: Nie nagabuj adminów o sprawdzanie w tak napastliwy sposób, bo mogą ci po złości wcale tego nie ocenić. Dziękuję
Kwestia Logiczna:
-Pomijając, że to totalnie kłóci się z lore w związku z czym nie ma totalnego sensu i mówię tu o opisie i wyglądzie. Natomiast same "korzyści" jak najbardziej są akceptowalne, więcej sensu ma wykorzystanie realiów db by uzyskać bliższy rezultat, gdyby to był demon, bóg lub od biedy człowiek czy bio pewnie by to jakoś miało ręce i nogi, w tym wypadku ma się to tak jak przemiana nameka w parę gumofilców. Powinno być to zrobione w zgodzie w klimatem lub przynajmniej by było akceptowalne i miało sens. Koszt jest zawsze, więc brak raczej nie, do tego trzeba określić zasięg zmysłów i konkretnie ustalić płynące z nich korzyści.
Kwestia Growa:
Sama mechanika jest poprawna, choć brakuje tylko paru uściśleń, jak zmysły mają wpływać na grę, poza wymienionym węchem gdzie trzeba określić jego zasięg i kogo można wyczuć. Fabularnie opisy nie trzymają się sensu, ale tutaj skupiam się na mechanice. Poza drobnymi brakami jest akceptowalna i oczywiście musi być koszt bez tego ani rusz. W tym wypadku chyba najlepszym rozwiązaniem będzie XYZ ki na turę, bo to zdecydowanie będzie wymagać podtrzymywania..
Podsumowując:
Opis i wygląd nie ma sensu. Lepiej poprawić na "zmiany genetyczne celowe" coś jak w batmanie Beyond, moda na usprawnienia genetyczne (ludzie z cechami zwierząt) przy takich rasach jak changelingowie i technologii którą widzieliśmy, zdecydowanie można dopuścić myśl o istnieniu takich klinik.
Mechanicznie brakuje tylko opisu zasięgu węchu, oraz konkretnych korzyści z pozostałych zmysłów, czyli wzroku, słuchu, dotyku i smaku. Z czego np. wzrok mógłby pozwalać widzieć w ciemności, w słabym świetle etc, etc. A słuch to chyba wiadomo. Naturalnie sugerowałbym koszt procentowy podtrzymywania zdolności tak by rósł proporcjonalnie do siły postacie, natomiast ponieważ jest to technika fabularna, która i tak nie da mu jakiejś widocznej przewagi, z użyciami można chyba przystać.
to tyle.
Kwestia personalna:
-To jedna z kilku najbardziej nieklimatycznych i wręcz debilnych technik jakie widziałem. Sam Saiyanin ma zdolność zmiany w oozaru, a to, to po prostu ughh, jak zrobić scyzoryk ze wszystkimi możliwymi funkcjami. Do tego wyjaśnienie eh jezusie, to nie jakiś komiks rodem z marvela, brzmi kompletnie jak sytuacja z innego kosmosu. Osobiście bym to nieco zmienił, zmienił ten absurd z pierwiastkami na zwykłą głupawą "kosmetyczną" poprawkę genetyczną (w końcu jest pierdyliard planet i technologii). Po drugie wykreśliłbym w ogóle wygląd wilkołaka, pazury, kły, kolor oczu + poprawione zmysły i ta regeneracja miałaby więcej sensu w takiej postaci. Oczywiście to że jest fabularna nie znaczy ze ma być darmowa to nie przejdzie, natomiast co innego użycia.
BTW: Nie nagabuj adminów o sprawdzanie w tak napastliwy sposób, bo mogą ci po złości wcale tego nie ocenić. Dziękuję
Kwestia Logiczna:
-Pomijając, że to totalnie kłóci się z lore w związku z czym nie ma totalnego sensu i mówię tu o opisie i wyglądzie. Natomiast same "korzyści" jak najbardziej są akceptowalne, więcej sensu ma wykorzystanie realiów db by uzyskać bliższy rezultat, gdyby to był demon, bóg lub od biedy człowiek czy bio pewnie by to jakoś miało ręce i nogi, w tym wypadku ma się to tak jak przemiana nameka w parę gumofilców. Powinno być to zrobione w zgodzie w klimatem lub przynajmniej by było akceptowalne i miało sens. Koszt jest zawsze, więc brak raczej nie, do tego trzeba określić zasięg zmysłów i konkretnie ustalić płynące z nich korzyści.
Kwestia Growa:
Sama mechanika jest poprawna, choć brakuje tylko paru uściśleń, jak zmysły mają wpływać na grę, poza wymienionym węchem gdzie trzeba określić jego zasięg i kogo można wyczuć. Fabularnie opisy nie trzymają się sensu, ale tutaj skupiam się na mechanice. Poza drobnymi brakami jest akceptowalna i oczywiście musi być koszt bez tego ani rusz. W tym wypadku chyba najlepszym rozwiązaniem będzie XYZ ki na turę, bo to zdecydowanie będzie wymagać podtrzymywania..
Podsumowując:
Opis i wygląd nie ma sensu. Lepiej poprawić na "zmiany genetyczne celowe" coś jak w batmanie Beyond, moda na usprawnienia genetyczne (ludzie z cechami zwierząt) przy takich rasach jak changelingowie i technologii którą widzieliśmy, zdecydowanie można dopuścić myśl o istnieniu takich klinik.
Mechanicznie brakuje tylko opisu zasięgu węchu, oraz konkretnych korzyści z pozostałych zmysłów, czyli wzroku, słuchu, dotyku i smaku. Z czego np. wzrok mógłby pozwalać widzieć w ciemności, w słabym świetle etc, etc. A słuch to chyba wiadomo. Naturalnie sugerowałbym koszt procentowy podtrzymywania zdolności tak by rósł proporcjonalnie do siły postacie, natomiast ponieważ jest to technika fabularna, która i tak nie da mu jakiejś widocznej przewagi, z użyciami można chyba przystać.
to tyle.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Pon Mar 06, 2017 7:24 pm
Tak jak Al. Nie lubię być ponaglany, bo wtedy mam ochotę zrobić na odwrót.
Technika jak mówiłem dla mnie ok, ale dla Demona, Boga czy człowieka nawet. Dla kogoś kto ogarnia magię lub może być narażony na to. Saiyanie nie mają takich zdolności, oprócz Oozaru. Co mam ci powiedzieć. Al opisał wszystko doskonale, a ja mogę tylko powiedzieć, że dla mnie to tylko marnotrawstwo miejsca i technika robiona pod wpływem chwili.
Jeśli jednak już, to bym się skłaniał ku modyfikacjom ciała, które mogłyby ci to umożliwić takie umiejętności. Brak przemiany. Po prostu lepszy słuch czy węch. Coś jak modyfikacje u androidów. Ale w tym wypadku sesja z MG w celu przejścia operacji. Poza tym opis zakresu bonusów.
Na razie technika dla mnie zupełnie do wywalenia i nie do wspominania. Pomyśl nad sposobem jej zmienienia.
Technika jak mówiłem dla mnie ok, ale dla Demona, Boga czy człowieka nawet. Dla kogoś kto ogarnia magię lub może być narażony na to. Saiyanie nie mają takich zdolności, oprócz Oozaru. Co mam ci powiedzieć. Al opisał wszystko doskonale, a ja mogę tylko powiedzieć, że dla mnie to tylko marnotrawstwo miejsca i technika robiona pod wpływem chwili.
Jeśli jednak już, to bym się skłaniał ku modyfikacjom ciała, które mogłyby ci to umożliwić takie umiejętności. Brak przemiany. Po prostu lepszy słuch czy węch. Coś jak modyfikacje u androidów. Ale w tym wypadku sesja z MG w celu przejścia operacji. Poza tym opis zakresu bonusów.
Na razie technika dla mnie zupełnie do wywalenia i nie do wspominania. Pomyśl nad sposobem jej zmienienia.
- Soma
- Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Wto Mar 14, 2017 10:12 pm
Ja tam ponaglany się nie poczułem
Co do techniki...
Chcesz być "wilkołakiem" niech będzie, ale nie w taki sposób.
Primo:
Tak jak Al napisał trzeba to jakoś inaczej wyjaśnić. Po pierwsze nie bardzo rozumiem dlaczego akurat w wilka... Mi się zdaje, że już bardziej logicznym wytłumaczeniem byłaby magia, która przecież nie jest znowu czymś niespotykanym w uniwersum (jakiś mag czy czarownica itd).
Secundo:
Nie jestem pewien czy to się liczy jako wymagania.
Tertio:
To już jest mechanika, czyli technika nie mogłaby być fabularna tylko mechaniczna. Zastanów sięnad jakimś efektem fabularnym.
Quatro:
Tylko taka moja dygresja na koniec... Zastanów się czy rzeczywiście chcesz taką technikę bo tak jak Raz wspomniał, zdaje się być ona wymyślona pod wpływem chwili.
edit:
Quinto:
A co z tą twoją poprzednia techniką?
Co do techniki...
Chcesz być "wilkołakiem" niech będzie, ale nie w taki sposób.
Primo:
Tak jak Al napisał trzeba to jakoś inaczej wyjaśnić. Po pierwsze nie bardzo rozumiem dlaczego akurat w wilka... Mi się zdaje, że już bardziej logicznym wytłumaczeniem byłaby magia, która przecież nie jest znowu czymś niespotykanym w uniwersum (jakiś mag czy czarownica itd).
Secundo:
Shadow napisał:4.Wymagania - Pewna fabularna przygoda [stworzona przeze mnie]
Nie jestem pewien czy to się liczy jako wymagania.
Tertio:
Shadow napisał: Ponadto Technika daje fabularnego boosta do regeneracji HP i Ki do 20% na post do czasu otrzymania obrażeń [ bonus nie sumuję się, więc przy użyciu np: kapsuły leczniczej dalej tylko o 20% a nie 40%]
To już jest mechanika, czyli technika nie mogłaby być fabularna tylko mechaniczna. Zastanów sięnad jakimś efektem fabularnym.
Quatro:
Tylko taka moja dygresja na koniec... Zastanów się czy rzeczywiście chcesz taką technikę bo tak jak Raz wspomniał, zdaje się być ona wymyślona pod wpływem chwili.
edit:
Quinto:
A co z tą twoją poprzednia techniką?
- Joker
- Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015
Identification Number
HP:
(2100/2100)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Sob Wrz 09, 2017 3:55 pm
1.Nazwa Techniki - Emperor Eye
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Oko cesarza pozwala użytkownikowi zobaczyć ciało innych osób z bardzo szczegółowymi detalami , takimi jak oddychanie, ruchy lub skurcze mięśni, napięcie ciała, rytm, pocenie, bicie serca itp. Co pozwala przewidzieć przyszłe ruchy. Można zobaczyć potencjały innych graczy, a także ich mocne i słabe strony, umiejętność potrafi dostrzec przyzwyczajenia i wzorce zachowań innych ludzi, Technika jest w stanie lekko zajrzeć w przyszłość aby odczytać ruch przeciwnika
4.Wymagania - Rytuał Przebudzenia u demona lub np: Kamiego [ czyli sesja z MG] 14 tys PL, 40 punktów treningowych
5.Efekt - Niweluję akcję defensywną/ofensywną przeciwnika [ deklaruję jaką akcje niweluję post wcześniej]
6.Użycie - 15 % Ki z 100% każdorazowo, 6 tur do nauki [ jednorazowo] i 3 tury na przygotowanie w czasie każdej walki [ 3 tury to czas aktywacji techniki, potem można jej używać co 2 tury, maksymalnie 7?]
7.Technika(atak): Defensywna?
Dodatkowe informacje:
Tur do nauki- Chodzi o ilość czasu jaką muszę obserwować przeciwnika, w trakcie walki lub poza aby móc bezproblemowo korzystać z umiejki
Rytuał przebudzenia- Czyli coś w stylu wydobycia Mistica.
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Oko cesarza pozwala użytkownikowi zobaczyć ciało innych osób z bardzo szczegółowymi detalami , takimi jak oddychanie, ruchy lub skurcze mięśni, napięcie ciała, rytm, pocenie, bicie serca itp. Co pozwala przewidzieć przyszłe ruchy. Można zobaczyć potencjały innych graczy, a także ich mocne i słabe strony, umiejętność potrafi dostrzec przyzwyczajenia i wzorce zachowań innych ludzi, Technika jest w stanie lekko zajrzeć w przyszłość aby odczytać ruch przeciwnika
4.Wymagania - Rytuał Przebudzenia u demona lub np: Kamiego [ czyli sesja z MG] 14 tys PL, 40 punktów treningowych
5.Efekt - Niweluję akcję defensywną/ofensywną przeciwnika [ deklaruję jaką akcje niweluję post wcześniej]
6.Użycie - 15 % Ki z 100% każdorazowo, 6 tur do nauki [ jednorazowo] i 3 tury na przygotowanie w czasie każdej walki [ 3 tury to czas aktywacji techniki, potem można jej używać co 2 tury, maksymalnie 7?]
7.Technika(atak): Defensywna?
Dodatkowe informacje:
Tur do nauki- Chodzi o ilość czasu jaką muszę obserwować przeciwnika, w trakcie walki lub poza aby móc bezproblemowo korzystać z umiejki
Rytuał przebudzenia- Czyli coś w stylu wydobycia Mistica.
- Joker
- Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015
Identification Number
HP:
(2100/2100)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Nie Paź 29, 2017 5:09 pm
Halo Halo? czy mógłby ktoś ocenić?
- Soma
- Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Pon Paź 30, 2017 12:14 pm
4.Wymagania - Rytuał Przebudzenia u demona lub np: Kamiego na ziemi [ czyli sesja z MG]
A jaki koszt nauki, ile PL? Co to jest "Kamiego na ziemi"? W sensie, ze chodzi o jakieś jego przebudzenie? Co to jest "Rytuał Przebudzenia(...)Kamiego na ziemi"????
5.Efekt - Niweluję akcję defensywną/ofensywną przeciwnika [ Kopiowanie dotyczy innej umiejętności]
To kiedy defensywną, a kiedy ofensywną? Deklarujesz to wcześniej, czy sobie sam wybierasz jak ci akurat pasuje? Nie mam pojęcia zbytnio co oznacza to zdanie "Kopiowanie dotyczy innej umiejętności"...
6.Użycie - 15 % Ki z 100% każdorazowo, 6 tur do nauki [ jednorazowo] i 3 tury na przygotowanie w czasie każdej walki
Ok, w końcu jakiś konkret w postaci kosztu użycia techniki... No dobra, co to znaczy te "6 tur do nauki"? To czasem nie jest wymaganie do nauczenia się techniki? Jeżeli tak, to nie tutaj tylko w wymaganiach i technik uczy się w trakcie treningów, a nie tur walki. "3 tury na przygotowanie" ok, ale to znaczy, że możesz jej używać co 3 tury? A ile razy w całej walce możesz wykonać ta technikę?
***
Nie ma się co dziwić Shad, ze nikt się tyle czasu za to nie zabrał, bo technika nie istnieje praktycznie w sposób mechaniczny...
- Joker
- Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015
Identification Number
HP:
(2100/2100)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Pon Paź 30, 2017 8:12 pm
Soma napisał:4.Wymagania - Rytuał Przebudzenia u demona lub np: Kamiego na ziemi [ czyli sesja z MG]
A jaki koszt nauki, ile PL? Co to jest "Kamiego na ziemi"? W sensie, ze chodzi o jakieś jego przebudzenie? Co to jest "Rytuał Przebudzenia(...)Kamiego na ziemi"????
5.Efekt - Niweluję akcję defensywną/ofensywną przeciwnika [ Kopiowanie dotyczy innej umiejętności]
To kiedy defensywną, a kiedy ofensywną? Deklarujesz to wcześniej, czy sobie sam wybierasz jak ci akurat pasuje? Nie mam pojęcia zbytnio co oznacza to zdanie "Kopiowanie dotyczy innej umiejętności"...
6.Użycie - 15 % Ki z 100% każdorazowo, 6 tur do nauki [ jednorazowo] i 3 tury na przygotowanie w czasie każdej walki
Ok, w końcu jakiś konkret w postaci kosztu użycia techniki... No dobra, co to znaczy te "6 tur do nauki"? To czasem nie jest wymaganie do nauczenia się techniki? Jeżeli tak, to nie tutaj tylko w wymaganiach i technik uczy się w trakcie treningów, a nie tur walki. "3 tury na przygotowanie" ok, ale to znaczy, że możesz jej używać co 3 tury? A ile razy w całej walce możesz wykonać ta technikę?
***
Nie ma się co dziwić Shad, ze nikt się tyle czasu za to nie zabrał, bo technika nie istnieje praktycznie w sposób mechaniczny...
Wszystko dodane
- Vita OraAdmin
- Liczba postów : 806
Data rejestracji : 23/07/2013
Skąd : Kraków
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Pią Sty 05, 2018 1:10 pm
Dla mnie brzmi ok ta technika. Prosiłabym tylko jeszcze kogoś o opinię w sprawie tych wymagań mechanicznych. Może Al?
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki własne Shadowa
Wto Lut 20, 2018 5:58 pm
Zalowana wersja techniki
1.Nazwa Techniki - Emperor Eye
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Oko cesarza pozwala użytkownikowi zobaczyć aurę innych osób oraz wyostrza wzrok do poziomu pozwalającego dostrzec takie detale jak oddychanie, ruchy lub skurcze mięśni, rytm etc. Dzięki odczytaniu ruchu mięśni oraz przepływu ki w aurze, pozwala to na odczytanie nadchodzącego ruchu ze strony adwersarza.
4.Wymagania - Specjalistyczny trening u odpowiedniego npc'a (np. potężnego demona lub Kamiego) [ czyli sesja z MG] 14 tys PL, 40 punktów treningowych. ..... <- Tu bym wstawił energię jeszcze (na razie nie wiem ile)
5.Efekt : Zależnie od fazy:
Faza obrony:
Wariant obronny: automatyczny unik dowolnego ataku/techniki wroga
Wariant ofensywny: poświęcasz fazę obrony w zamian twój kolejny nie może zostać uniknięty/zablokowany
Faza Ataku:
Tylko Wariant Ofensywny: Poświęcasz fazę ataku, w następnej turze twój kolejny atak nie może zostać uniknięty/zablokowany
Koszt - 15 % Ki z 100%
6.Użycie - hmm.... 2 - 3 ?
7.Technika(atak): Defensywna/Ofensywna Neutralna?
Nieco uproszczona wersja by me. I tak wymaga dopracowania, ale już znacznie mniej.
1.Nazwa Techniki - Emperor Eye
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Oko cesarza pozwala użytkownikowi zobaczyć aurę innych osób oraz wyostrza wzrok do poziomu pozwalającego dostrzec takie detale jak oddychanie, ruchy lub skurcze mięśni, rytm etc. Dzięki odczytaniu ruchu mięśni oraz przepływu ki w aurze, pozwala to na odczytanie nadchodzącego ruchu ze strony adwersarza.
4.Wymagania - Specjalistyczny trening u odpowiedniego npc'a (np. potężnego demona lub Kamiego) [ czyli sesja z MG] 14 tys PL, 40 punktów treningowych. ..... <- Tu bym wstawił energię jeszcze (na razie nie wiem ile)
5.Efekt : Zależnie od fazy:
Faza obrony:
Wariant obronny: automatyczny unik dowolnego ataku/techniki wroga
Wariant ofensywny: poświęcasz fazę obrony w zamian twój kolejny nie może zostać uniknięty/zablokowany
Faza Ataku:
Tylko Wariant Ofensywny: Poświęcasz fazę ataku, w następnej turze twój kolejny atak nie może zostać uniknięty/zablokowany
Koszt - 15 % Ki z 100%
6.Użycie - hmm.... 2 - 3 ?
7.Technika(atak): Defensywna/Ofensywna Neutralna?
Nieco uproszczona wersja by me. I tak wymaga dopracowania, ale już znacznie mniej.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach