Techniki Dragota
+7
NPC.
Xanas
Hazard
Al
Colinuś
Reito
Burzum
11 posters
Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Techniki Dragota
Czw Lip 11, 2013 3:23 pm
First topic message reminder :
Opis: Dzięki tej technice Dragot potrafi tworzyć portale w które wlatują ataki energetyczne. Technikę tą stworzył on jeszcze przed straceniem mocy. Teraz technika ta przyda mu się o wiele bardziej i wymyślił wzmocnienie tejże techniki.
Poziom 1
Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych.
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego przeciwnika
Koszt: 60% Ki użytego przez przeciwnika na technikę
Użycie: Co 3 tury, Max 2 razy w walce
Technika defensywna
Poziom 2
Wymagania:400 energii,Super form, -30 pkt treningowych
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego, pojawienie się drugiego portalu za przeciwnikiem przez który wylatuje wessany atak który zadaje 40% domyślnych obrażeń.
Koszt: 70% Ki użytego przez przeciwnika na technikę.
Możliwości użycia: 400 energii - 1 użycie. 800 energii - 2 użycia. Co 4 tury, max 2 razy w walce.
Jeśli dmg ataku przekracza 8 krotność naszej energii nie pojawia się drugi portal i przeciwnik nie otrzymuje obrażeń.
Proszę o krytykę mechaniczną gdyż nie jestem pewien co do balansu techniki. Będę wdzięczny za każdą sugestię.
Dimension Hole
Opis: Dzięki tej technice Dragot potrafi tworzyć portale w które wlatują ataki energetyczne. Technikę tą stworzył on jeszcze przed straceniem mocy. Teraz technika ta przyda mu się o wiele bardziej i wymyślił wzmocnienie tejże techniki.
Poziom 1
Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych.
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego przeciwnika
Koszt: 60% Ki użytego przez przeciwnika na technikę
Użycie: Co 3 tury, Max 2 razy w walce
Technika defensywna
Poziom 2
Wymagania:400 energii,Super form, -30 pkt treningowych
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego, pojawienie się drugiego portalu za przeciwnikiem przez który wylatuje wessany atak który zadaje 40% domyślnych obrażeń.
Koszt: 70% Ki użytego przez przeciwnika na technikę.
Możliwości użycia: 400 energii - 1 użycie. 800 energii - 2 użycia. Co 4 tury, max 2 razy w walce.
Jeśli dmg ataku przekracza 8 krotność naszej energii nie pojawia się drugi portal i przeciwnik nie otrzymuje obrażeń.
Proszę o krytykę mechaniczną gdyż nie jestem pewien co do balansu techniki. Będę wdzięczny za każdą sugestię.
Re: Techniki Dragota
Nie Kwi 19, 2015 10:39 pm
Wydaje się być ok. Porównałem z Final Flashem saiyan oraz Kamehamehą. Ogólnie wymagania do mocy techniki są w porządku. Mocą nie przewyższa tych dwóch mocnych technik, które w jakiś sposób są wyjątkowe (chociaż nie wiem tylko czy aby bonus wobec saiyan nie za duży)...
Jednak demony mają w zanadrzu teoretycznie jeszcze mocniejszy planet burst, więc taka technika jest pikusiem wobec tego.
Stąd też po krótkim namyśle ode mnie akcept, jeżeli zachowa to taką formę.
Pytanie jedno. Tyczy się (half)saiyan czy tylko jednych? Bo dla mnie to jeden pies half i pełnokrwisty.
Riki
Jednak demony mają w zanadrzu teoretycznie jeszcze mocniejszy planet burst, więc taka technika jest pikusiem wobec tego.
Stąd też po krótkim namyśle ode mnie akcept, jeżeli zachowa to taką formę.
Pytanie jedno. Tyczy się (half)saiyan czy tylko jednych? Bo dla mnie to jeden pies half i pełnokrwisty.
Riki
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pon Kwi 20, 2015 10:03 am
Wówczas max Ki wynosiłaby 60% A koszt wynosiłby 85%.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Kwi 21, 2015 12:54 am
Ocb z tą "fabularną absorbcją?" Technika jest albo użytkowa albo fabularna. Co do mocy też nie mam nic przeciw. Jak zakładam to technika Anti-Sayian? xD
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Kwi 21, 2015 1:10 pm
Al jedynie to iż jest trzeba to uwzględnić w treningu. Zastosowanie techniki jest bojowe, ale w czasie treningu nie trzeba absorbować gracza. Tak na uboczu to napisałem . Tak, technika projektowana jest na saiyanów chociaż dużo czasu minie nim jeden z nich tym dostanie. Ale nie zmarnuje się.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Kwi 21, 2015 9:08 pm
MrDragot napisał:BLOODY SUNDAY
Opis: Technika ta jest demoniczną adaptacją Saiyańskiej techniki Final Flash. Dragot po ujrzeniu jej w walce z Razielem postanowił stworzyć jej odpowiednik by móc go wykorzystać w walce z wojownikami z Vegety. Jej wykonanie jest podobne, lecz atak przyjmuje kolor krwisto czerwony oraz bardziej chaotyczną strukturę. Została stworzona specjalnie z myślą o walce z małpami.
Wymagania: Super Form; 2000 energii; -40 pkt; fabularna absorbcja Saiyanina
Efekt: KI= DMG(max. 50%KI) W przypadku Saiyan: (max.60/65%KI)
Koszt: - 80% dmg W przypadku Saiyan: 85/90%
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce.
Technika energetyczna - bojowa - ofensywna
Jako że Drag nie ma żadnych większych technik bojowych, postanowiłem dać coś co pasuje do niego. to dopiero prototyp, ale chciałbym wysłuchać waszego zdania i propozycji, jak efekt zmieniłby się w przypadku walki z Saiyanem na którego ta technika ma być zaprojektowana. Pozdrawiam.
Ok. Akcept na taką formę ode mnie dla formalności, a quotuje żeby już zmiany rzadne nie zachdziły tylko w takiej to formie było.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Kwi 21, 2015 9:23 pm
Dobra jak chcesz to dam Ci akcepta, ale dla mnie to strata miejsca na technikę.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sro Kwi 22, 2015 5:06 pm
Jak mu się podoba niech ma. Akcept
Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach