Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki Dragota

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Drag
Goat
avatar

Liczba postów : 466
Data rejestracji : 05/06/2013

Skąd : Warszawa

SCOUTER
HP:
179550/189000  (179550/189000)
Ki:
109280/149100  (109280/149100)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki Dragota   Sob Cze 22, 2013 11:39 am

TECHNIKI DRAGOTA

TECHNIKI DEMONÓW

MOUTH WAVE / GACK!

Opis: Najpospolitszy atak demona. Nagromadzoną energię "wypluwa" z ust siejąc spustoszenie w zasięgu eksplozji.
Wymagania: 45 energii, -7 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 7%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
Technika(atak) ofensywna
KAIFUKU/HEALING

Opis: Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiego gracza, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych
Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
Efekt: 3 KI = 1 HP
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.

HONOO

Opis: Ognisty płomień, który zwęgla wszystko, co znajdzie się w jego zasięgu.
Wymagania: 45 energii, -9 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
Technika(atak) ofensywna
CHOCOLATE BEAM

Opis: Za pomocą tego promienia demon przemienia przeciwnika w słodki smakołyk, co staje się dość poważną przeszkodą w... chociażby poruszaniu się.
Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: - 500KI
Użycie: co 5 tur, max 3x na walkę
Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 2x większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna

GENOCIDE ATTACK

Opis: Kaskada pocisków Ki wystrzeliwanych z otwartej dłoni, które sieją zniszczenie na dosyć rozległym terenie.
Wymagania: 70 energii, -16 pkt treningowych*; max -8 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 3 tury, max 8x w walce
Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.  
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna

TECHNIKI WSPÓLNE

TELEPHATY

Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
Wymagania: 40 energii, max -4 pkt treningowe, Ki-Feeling
Efekt: komunikacja koszt: -10 KI
U kogo się uczyć?: Guru(Saichoro), Kami-Sama, Kaio-Sama, Dai Kaio-sama, Elder Kaio-shin, Kaio-shin, Kame-senin i u osób, które to potrafią.
Technika(atak) neutralna

BUKUJUTSU

Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna

EYE BEAM

Opis:
Strzeż się laserowego spojrzenia! Wystarczy jedna chwila, a już możesz zostać porażony!
Wymagania: 20 Energii, -4 pkt treningowe samemu (z trenerem max -2 pkt)
Efekt: unieruchomienie przeciwnika na 1 turę; koszt: 1/2 energii przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 3x w czasie walki
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Saiyan, Halfów oraz Ludzi (poza ostatnią przemianą "fuzją z demonem")
Technika(atak) paraliżująca

RENZOKU ENERGY DAN

Opis: Technika typowo siejąca zniszczenie.
Wymagania: 90 Energii, -14 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 108% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce
Technika(atak) ofensywna
KIAIHO

Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.

ZANZOKEN

Wersja Neutralna
Opis: Technika oparta na iluzji, tworząca wiele identycznych kopii w ruchu. Jeśli rywal nie zna tej techniki, to podczas trwania Zanzokena nie jest w stanie dostrzec pierwowzoru. Podczas trwania Zanzokena można normalnie przeprowadzać jedną akcję ofensywną.
Wymagania: 40 Energii, 40 szybkości -7 pkt treningowych
Efekt: zmylenie przeciwnika (przeciwnik nie jest w stanie się obronić przed atakiem) koszt: -60 KI na turę utrzymania
Użycie: max przez 3 tury.
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mogą się bronić.
Technika(atak) neutralna.
KI SWORD

Opis: Wokół dłoni tworzy się wrzecionowata poświata KI, która przybiera postać bardzo dobrze tnącego ostrza. Ponieważ przylega bezpośrednio do ręki jest łatwa w manewrowaniu.
Wymagania: 50 energii, 50 szybkości, 8 pkt treningowych;
Efekt: dmg= energia*1,1 szybkość; koszt: 100% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna

TELEKINESIS

Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna

WRODZONE:
ABSORBTION

Opis: Dzięki tej technice można pochłonąć (w całości lub w kawałkach) rywala i wykorzystać jego moc do zrealizowania planów.
Wymagania: przeciwnik musi mieć mniej niż 30% HP
Efekt:pochłoniecie przeciwnika i dodanie połowy jego statystyk do siebie, koszt: -30% całego KI , przestaje działać gdy demon osiąga ostateczną formę.
Użycie: raz w walce
Uwaga! Nie możliwa jest obrona przed tym atakiem. Wyjątkiem jest Barierre, dzięki któremu można opuścić ciało demona samowolnie.
Technika(atak) ofensywna
TECHNIKA WŁASNA


Dimension Hole


Opis: Dzięki tej technice Dragot potrafi tworzyć portale w które wlatują ataki energetyczne. Technikę tą stworzył on jeszcze przed straceniem mocy. Teraz technika ta przyda mu się o wiele bardziej i wymyślił wzmocnienie tejże techniki.

Poziom 1
Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych.
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego przeciwnika
Koszt: 60% Ki użytego przez przeciwnika na technikę
Użycie: Co 3 tury, Max 2 razy w walce

Technika defensywna

Poziom 2
Wymagania:400 energii,Super form,  -30 pkt treningowych
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego, pojawienie się drugiego portalu za przeciwnikiem przez który wylatuje wessany atak który zadaje 40% domyślnych obrażeń.
Koszt: 70% Ki użytego przez przeciwnika na technikę.
Możliwości użycia: 400 energii - 1 użycie. 800 energii - 2 użycia. Co 4 tury, max 2 razy w walce.

Jeśli dmg ataku przekracza 8 krotność naszej energii nie pojawia się drugi portal i przeciwnik nie otrzymuje obrażeń.

Nether Invasion



Opis:
Po transformacji Dragot zdobył możliwość manipulacji swoim otoczeniem poprzez inwazje jego mrocznej, wynaturzonej wersji - Netheru. Niebo staje się czarne i pozbawione gwiazd, wszechobecna krew, rdza i druty kolczaste. Najgorsze koszmary osób przebywających w nim stają stają się rzeczywistością. Arcydemon będzie w stanie przejąć kontrolę nad tym koszmarem, mogąc wykorzystać go zarówno do zmiany dowolnej okolicy w jego pole walki, jak i do zadania przeciwnikowi niebezpośrednio obrażeń. Osoby w temacie na którym użyto Inwazji są niewyczuwalne dla osób z Ki Feeling.

Wymagania: Super Form; 1000 energii;-20pkt treningowych

Efekt: Zmiana wyglądu oraz budowy tematu; ukrycie Ki osób w nim przebywającym

Koszt: 150 KI za turę utrzymania;

Technika: pasywna, fabularna

UWAGA: Nie można podróżować podczas utrzymywania techniki
UWAGA 2: Ofiara może wyjść z Netheru gdy posiada PL większy niż Dragot

BLOODY SUNDAY


Opis: Technika ta jest demoniczną adaptacją Saiyańskiej techniki Final Flash. Dragot po ujrzeniu jej w walce z Razielem postanowił stworzyć jej odpowiednik by móc go wykorzystać w walce z wojownikami z Vegety. Jej wykonanie jest podobne, lecz atak przyjmuje kolor krwisto czerwony oraz bardziej chaotyczną strukturę. Została stworzona specjalnie z myślą o walce z małpami.

Wymagania: Super Form; 2000 energii; -40 pkt; fabularna absorbcja Saiyanina

Efekt: KI= DMG(max. 50%KI) W przypadku Saiyan: (max.60/65%KI)

Koszt: - 80% dmg W przypadku Saiyan: 85/90%

Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce.

Technika energetyczna - bojowa - ofensywna
Powrót do góry Go down
 
Techniki Dragota
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Techniki-
Skocz do: