Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Keruru
Keruru
Liczba postów : 22
Data rejestracji : 04/04/2013

Skąd : Kraków

Identification Number
HP:
Technika Keruru 9tkhzk0/0Technika Keruru R0te38  (0/0)
KI:
Technika Keruru Left_bar_bleue0/0Technika Keruru Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Keruru Empty Technika Keruru

Pią Maj 10, 2013 11:13 pm

Baboon Cannon

(Hihio Tenshou) (狒狒王天衝)– energetycznym atakiem w najczystszej postaci, indywidualną odpowiedzią na takie techniki jak Kamhameha czy Garlic Gun. Jest uderzeniową falą ki wstrzeliwaną z obydwu rąk < zawsze – nie może być wystrzeliwana z jednej ręki>, z prawej bądź lewej strony, przy blisko boku ciała z ugiętymi palcami. Kolor jaki przybiera jest uzależniony od wewnętrznej aury i ki wykonującego atak. W technika jest w posiadaniu Hihio demonów < pawianich> i tylko od nich można się nauczyć na ich skutej lodzie planecie. Blaze był pierwszym który nauczył się tej techniki, Mam w planach by Keruru się tego nauczył od niego. Na końcu energetycznej fali pojawia się czaszka pawiana na końcu z otwartymi kłami.

Dodatkowe:

Jest to „demonia technika” zatem najlepiej działa na demony
Przeliczniki:
Demon 2x dmg
Ludzie, safianie halfy, androidy 1x dmg
Changelingi, Nameczanie, Kaioshin – 0,5xdmg

Wiem, że z lekka może to zajeżdżać Blechem – ale było nie było pawian jest małpą, a to jest czysty atak energetyczny bez udziwnień tylko że z dodatkiem w kształcie czaszki na czubie fali uderzeniowej Very Happy Małpia technika Razz

Poziom 1 - Siłowanie niczym sparing ( jak pierwsza walka Vegety i Goku na ziemi)

Opis i Efekt:

Wymagania 3 pełne odbyte sesje treningowe , 3 razy pod rząd możliwość oberwania własną techniką 60% przy czym dmg nie jest większy niż 50%, każdy następny trening zmniejsza o 10% możliwość oberwania własną techniką czyli użycie techniki:

4 raz -> trening, lub użycie w walce -50%
5 raz -> trening lub użycie w walce - 40%
6 raz - 30%
7 raz – 20%

Wymagania 20 pkt treningowych, 120 energii

Koszt 12% wkład i 110% dmg, koszty czyli: mając 1000Ki. Można uderzyć max za 120 dmg. a koszt 120 * 1,1 czyli 132 Ki

Dodatkowe : Przy nieudanym ataku 20% możliwości oberwania własną techniką (decydują kości) + 10% przejścia na 2 pozioma automatycznie (decydują kości). Jeśli atak będzie nieudany nie ma możliwości przejścia na 2 poziom techniki.

Poziom 2 Rozdarcie – polega na rozerwaniu energetyczny przeciwnika na pół i przebicie się przez środek, po czym następuje błyskawiczne uderzenie.

Wymagania 35 punktów treningowych, 250 energii

Koszt: 40% wkład, koszty - 95% dmg. Czyli (opierając się na 1000 Ki): można uderzyć max za 400dmg, a koszt wyniesie 380 Ki

Dodatkowe : Przy nieudanym ataku 10% możliwości oberwania własną techniką ( decydują kości) + 10% przejścia na 3 poziom automatycznie.(decydują kości) Jeśli atak będzie nieudany nie ma możliwości przejścia na 3 poziom techniki.

Poziom 3 Eksplozja - połączenie drugiego poziomu z eksplozją, czaszka automatycznie łapie przeciwnika, nie dając mu czasu na reakcję i następuje eksplozja ki.

Wymagania 60 punktów treningowych , 400 energii

Koszt: 85% wkładu i koszty 60%, Czyli (opierając się na 1000 Ki): można uderzyć 850 dmg, a kosztuje to 510 Ki

Dodatkowe : Przy nieudanym ataku 5% możliwości oberwania własną techniką. (kości)
Anonymous
Gość
Gość

Technika Keruru Empty Re: Technika Keruru

Pon Maj 13, 2013 9:48 am
Rany, zabij mnie, ale taka ilość liczb powoduje, że kręci mi się w łebku. Razz

Nie pasuje mi tylko, to, że to moi bracia najbardziej obrywają. Wiesz Ty co...

Technika dobra, podoba mi się możliwość oberwania nią co nie sprawia, że jest OP. Jak nikt się nie przyczepi do mechaniki to akcept. Razz
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Technika Keruru 9tkhzk800/800Technika Keruru R0te38  (800/800)
KI:
Technika Keruru Left_bar_bleue0/0Technika Keruru Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Keruru Empty Re: Technika Keruru

Sro Maj 22, 2013 8:15 pm
Nie mam zastrzeżeń, Akcept Smile
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Keruru 9tkhzk0/0Technika Keruru R0te38  (0/0)
KI:
Technika Keruru Left_bar_bleue0/0Technika Keruru Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Keruru Empty Re: Technika Keruru

Sro Maj 22, 2013 8:56 pm
Trzeba przyznać, że skomplikowane, i fakt czuć odplamiaczem, ale nie aż tak bardzo. Akcepten
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Technika Keruru 9tkhzk2250/2250Technika Keruru R0te38  (2250/2250)
KI:
Technika Keruru Left_bar_bleue0/0Technika Keruru Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Keruru Empty Re: Technika Keruru

Sro Maj 22, 2013 9:14 pm
Skoro są III akcepty to możesz sobie ją dopisać śmiało. Zostało ci 1 miejsce na własną.
Sponsored content

Technika Keruru Empty Re: Technika Keruru

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito