- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Techniki - Nameczanin
Nie Kwi 08, 2018 6:32 pm
Obecnie: 11
Planowane: 28
Nameczanin
*Fizyczne:
*Energetyczne:
*Wspomagacze:
*Regeneracyjne:
*Klan Wojownika: WIP
*Klan Smoka:
Planowane: 28
Nameczanin
*Fizyczne:
- 2 TKI - Mystic Attack N. - Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S+E - Badacze Namek zawsze popadali w wątpliwości skąd Nameczanie opracowali zdolność do elastycznego wydłużania własnych kończyn. Możliwe, że to efekt ich naturalnej zdolności do regeneracji, a może fizjonomia związana z naturą bliższą roślinom, tudzież ślimakom? Każdy postawi coraz to głupsze pytanie i tezy, ale pewne jest jedno. Kończyna się rozciąga do kilku metrów z pomocą odpowiedniej dawki KI i uderza wyjątkowo boleśnie.
- 2 TKI - Growth Attack N. - Fizyczna(Zwykła), Obrażenia 2.5S - Nameczanin wspomaga komórki jednej ręki by przybrała krótkotrwale na znacznej masie mięśniowej, a następnie nią uderza przeciwnika. Technika brutalna i lekceważona przez słabszych przeciwników. Ich latające głowy przypominają, że ty też dzisiaj możesz zapisać się do klubu galaktycznych Nameczan.
*Energetyczne:
- 3 TKI - Chou Makouhou - Energetyczna(Promień), Obrażenia: 2E - Nameczanin kumuluje energie w gardle, a następnie rozdziawia szeroko usta by wystrzelić promień ki. To daje zaskakujące pytanie z jakiej powinności mogą tak szeroko rozdziawić własne usta?
- 4 TKI - Bakurikimaha - Energetyczna(Promień), Obrażenia: 3.5E, powolna - Powszechna technika nameczańskich pokoleń. Wystawia się rękę przed siebie by skumulować ogromną ilość mocy, a następnie podpiera się drugą by nie rozerwało rękę przy wystrzale.
- 4+X TKI - Makankosappo - Energetyczna(Promień), Obrażenia: 2E+2XE, powolna, potężna, - Potężna technika, którą stosują wysoko wykwalifikowani Nameczanie. Jej pole rażenia oraz trajektoria lotu jest na tyle mocne, że z łatwością przewierca barierę, pancerz, a następnie ciało nieszczęśnika. Im więcej KI zostanie włożone w promień, tym zabicie ma większą gwarancje.
- 2+X TKI - Chirushotto - Energetyczna(pocisk), Obrażenia: 0.5E+0.5XE, kontrolowany - Przepływ ki drastycznie zmienia położenie do dłoni by wystrzelić serie zabójczych sfer. Im więcej ki nameczanin włoży w atak, tym więcej sfer wyruszy w jednokierunkową podróż do przeciwnika.
- 5 TKI - Gekiretsukodan - Energetyczna(pocisk), Obrażenia: 4E - W zaciśniętych dłoniach Nameczanin kumuluje ogromną ilość ki by następnie posłać skompresowaną energię na przeciwnika, a to wszystko...w jednej efektownej kuli rozmiarów ciała Nameczanina. Z łatwością zdewastuje cel, ale potrzebuje odpowiedniej okazji do użycia.
*Wspomagacze:
- 6 TKI - Kyodaika N. - Fizyczna(Wspomagacz), dodaj bonus +1 Token Siły, Wytrzymałości i Energii oraz obrażenia +0.5E i +0.5S wszelkich ataków do końca walki. Zlikwiduj wszystkie posiadane Tokeny zręczności i nie możesz ich zwiększać do końca walki. Nie możesz używać także wszelkich form niwelacji. - Znana potocznie syndromem giganta, technika pozwala osiągnąć niebotyczne rozmiary w celu wzmocnienia ciała kosztem mobilności.
*Regeneracyjne:
- 2+X TKI - Sai Sei - Energetyczna(regeneracja): powolna, Regeneruj: 0.5XE+0.5XW na siebie - Zdolność regeneracji obrażeń w czasie walki, nie jest tak skuteczna, jak odnawianie kończyn, ale pozwala na dłuższe egzystowanie w walce, gdy rany z pomocą ki się zaklepują.
- 2+X TKI - Shochi - Energetyczna(regeneracja): powolna, Regeneruj: 0.5XE+0.5XW, na kogoś - Zdolność regeneracji obrażeń innych istot organicznych lub nieorganicznych. Nameczanin wzbudza głęboko w sobie energie ki, a następnie analizując stan ofiary, zaklepuje większość ran powierzchownych. Niestety do uratowania kończyn i obrażeń wewnętrznych potrzeba już specjalisty.
*Klan Wojownika: WIP
*Klan Smoka:
- 3 TKI - Tsukurikaesu Hitokasane - Energetyczna(wspomagacz) - powolna, dodaj pancerz 2E w formie dowolnego stroju - Magiczna materializacja, jak nameczanie byli dziwni, tak możliwość stworzenia dowolnego ciuchu o właściwościach ochronnych szczególnie przykuwa uwagę niejednego galaktycznego najemnika. Często zdarza się, że jeden z zdziczałych nameczanów wioskowych przybędzie do wielkiego miasta by za dodatkową żywność i proste dobra, będzie sprzedawać świetnie wykonane stroje z magicznej materializacji. Średni koszt to niecałe 50 jednostek żywności.
- Legenda - cechy:
- Potężny - Cios lub technika ignorują redukcje.
- Kontrolowany - Cios lub technika ignorują niwelacje.
- Natychmiastowa - Może zostać użyta jako pierwsza, tym samym nie kończąc fazy.
- Combo - Może zostać użyta po dowolnej akcji poprzedzającej, ale nigdy wcześniej, czy później. Użyte combo zawsze kończy fazę.
- Masowa - Celem są wszyscy uczestnicy walki w tym również sojusznicy.
- Rozproszony - Celem są wszyscy uczestnicy walki, ale wybrani przez użytkownika. Obrażenia nie są dzielone!
- Druzgoczący - Szansa rzut monetą na status okaleczenie(szkielet).
- Powolna - Wymaga dodatkowej fazy w celu użycia, pierwsza faza ładowania zostaje automatycznie zakończona.
- SUPER Powolna - Wymaga dodatkowej tury na przygotowanie, obecna faza i następna tura ładowania zostaje automatycznie pominięta. Efekt jest rozpatrywany w fazie obrony. TYLKO: Genki Dama!
- Palący - Szansa rzut monetą na status oparzenie.
- Osłabiający - Szansa rzut monetą na status osłabienie.
- Paraliżujący - Szansa rzut monetą na status paraliż.
- Skan - Szansa rzut monetą na status widzę cię.
- Potężny - Cios lub technika ignorują redukcje.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|