Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Techniki - Nameczanin 9tkhzk1510/1510Techniki - Nameczanin R0te38  (1510/1510)
KI:
Techniki - Nameczanin Left_bar_bleue0/0Techniki - Nameczanin Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki - Nameczanin Empty Techniki - Nameczanin

Nie Kwi 08, 2018 6:32 pm
Obecnie: 11
Planowane: 28

Nameczanin
*Fizyczne:

  • 2 TKI - Mystic Attack N. - Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S+E - Badacze Namek zawsze popadali w wątpliwości skąd Nameczanie opracowali zdolność do elastycznego wydłużania własnych kończyn. Możliwe, że to efekt ich naturalnej zdolności do regeneracji, a może fizjonomia związana z naturą bliższą roślinom, tudzież ślimakom? Każdy postawi coraz to głupsze pytanie i tezy, ale pewne jest jedno. Kończyna się rozciąga do kilku metrów z pomocą odpowiedniej dawki KI i uderza wyjątkowo boleśnie.
  • 2 TKI - Growth Attack N. - Fizyczna(Zwykła), Obrażenia 2.5S - Nameczanin wspomaga komórki jednej ręki by przybrała krótkotrwale na znacznej masie mięśniowej, a następnie nią uderza przeciwnika. Technika brutalna i lekceważona przez słabszych przeciwników. Ich latające głowy przypominają, że ty też dzisiaj możesz zapisać się do klubu galaktycznych Nameczan.

*Energetyczne:

  • 3 TKI - Chou Makouhou - Energetyczna(Promień), Obrażenia: 2E - Nameczanin kumuluje energie w gardle, a następnie rozdziawia szeroko usta by wystrzelić promień ki. To daje zaskakujące pytanie z jakiej powinności mogą tak szeroko rozdziawić własne usta?
  • 4 TKI - Bakurikimaha  - Energetyczna(Promień), Obrażenia: 3.5E, powolna - Powszechna technika nameczańskich pokoleń. Wystawia się rękę przed siebie by skumulować ogromną ilość mocy, a następnie podpiera się drugą by nie rozerwało rękę przy wystrzale.
  • 4+X TKI - Makankosappo  - Energetyczna(Promień), Obrażenia: 2E+2XE, powolna, potężna, - Potężna technika, którą stosują wysoko wykwalifikowani Nameczanie. Jej pole rażenia oraz trajektoria lotu jest na tyle mocne, że z łatwością przewierca barierę, pancerz, a następnie ciało nieszczęśnika. Im więcej KI zostanie włożone w promień, tym zabicie ma większą gwarancje.
  • 2+X TKI - Chirushotto - Energetyczna(pocisk), Obrażenia: 0.5E+0.5XE, kontrolowany - Przepływ ki drastycznie zmienia położenie do dłoni by wystrzelić serie zabójczych sfer. Im więcej ki nameczanin włoży w atak, tym więcej sfer wyruszy w jednokierunkową podróż do przeciwnika.
  • 5 TKI - Gekiretsukodan - Energetyczna(pocisk), Obrażenia: 4E - W zaciśniętych dłoniach Nameczanin kumuluje ogromną ilość ki by następnie posłać skompresowaną energię na przeciwnika, a to wszystko...w jednej efektownej kuli rozmiarów ciała Nameczanina. Z łatwością zdewastuje cel, ale potrzebuje odpowiedniej okazji do użycia.

*Wspomagacze:

  • 6 TKI - Kyodaika N. - Fizyczna(Wspomagacz), dodaj bonus +1 Token Siły, Wytrzymałości i Energii oraz obrażenia +0.5E i +0.5S wszelkich ataków do końca walki. Zlikwiduj wszystkie posiadane Tokeny zręczności i nie możesz ich zwiększać do końca walki. Nie możesz używać także wszelkich form niwelacji. - Znana potocznie syndromem giganta, technika pozwala osiągnąć niebotyczne rozmiary w celu wzmocnienia ciała kosztem mobilności.

*Regeneracyjne:

  • 2+X TKI - Sai Sei - Energetyczna(regeneracja): powolna, Regeneruj: 0.5XE+0.5XW na siebie - Zdolność regeneracji obrażeń w czasie walki, nie jest tak skuteczna, jak odnawianie kończyn, ale pozwala na dłuższe egzystowanie w walce, gdy rany z pomocą ki się zaklepują.
  • 2+X TKI - Shochi - Energetyczna(regeneracja): powolna, Regeneruj: 0.5XE+0.5XW, na kogoś - Zdolność regeneracji obrażeń innych istot organicznych lub nieorganicznych. Nameczanin wzbudza głęboko w sobie energie ki, a następnie analizując stan ofiary, zaklepuje większość ran powierzchownych. Niestety do uratowania kończyn i obrażeń wewnętrznych potrzeba już specjalisty.

*Klan Wojownika: WIP


*Klan Smoka:

  • 3 TKI - Tsukurikaesu Hitokasane - Energetyczna(wspomagacz) - powolna, dodaj pancerz 2E w formie dowolnego stroju - Magiczna materializacja, jak nameczanie byli dziwni, tak możliwość stworzenia dowolnego ciuchu o właściwościach ochronnych szczególnie przykuwa uwagę niejednego galaktycznego najemnika. Często zdarza się, że jeden z zdziczałych nameczanów wioskowych przybędzie do wielkiego miasta by za dodatkową żywność i proste dobra, będzie sprzedawać świetnie wykonane stroje z magicznej materializacji. Średni koszt to niecałe 50 jednostek żywności.


Legenda - cechy:
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito