Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   Wto Mar 15, 2016 8:58 pm

Na potrzeby sparingu zakładam:

Siła: 8500
Szybkość: 8500
Wytrzymka: 8000
Energia: 8000

Namek z fuzją II.

Zaczynaj
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
5366/35775  (5366/35775)
Ki:
33255/33255  (33255/33255)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   Wto Mar 15, 2016 9:50 pm

Buster Cannon - 22301 dmg

OOC:
Staty od razu na SSJ2
Buster Cannon - 22301 dmg, koszt = 20070 Ki
Ki - 89205 - 20070 = 69135
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   Wto Mar 15, 2016 11:22 pm

Ok. Od dawna planowałem test najpotężniejszej techniki na naszym pbfie...

MULTIFORM -400*4=-1600KI,
KI: 120000-1600KI
Analiza:
 
Tak więc według analizy oceniam, że zmiana będzie konieczna na % w koszcie KI i musi to być minimum 1% na kopię.
KI: 120 000-4800 = 115 200

Siła: 8500/4 = 2125
Szybkość: 8500/4 = 2125
Wytrzymka: 8000/4 = 2000
Energia: 8000/4 = 2000
KI1: 115200/4=28800



def: Barierre -13 380ki
neutral: Zanzoken neutral 10% (1 tura), później (15%) i (20%) z ki? = -2880ki za 1 turę
ofe: Potężny 4 250dmg - kość #1
HP1: 30 000
KI1: 28 800-13 380-3000=12 120




neutral: Zanzoken 15% (z total KI = jako stała wartość?) -4500ki
ofe: Makankosappo 13500 dmg; -14850ki
HP2: 30 000
KI2: 28 800-4 500=24300-14850=9450



neutral: Zanzoken 15% (z pozostałego ki = jako stała wartość) -4320KI
ofensywny: potężny 4250dmg
HP3: 30 000
KI3: 28 800-4320ki=24480



neutral: Zanzoken KOSZT KI: 10% (z pozostałego ki) i 5% (z pozostałego HP)
Czyli: 28800*10%+30000*5%= -4380KI

ofensywny: Rezoku Energy Dan 3600dmg; -3888ki
HP4: 30 000
KI4: 28 800-4380-3888=20532

Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   Sro Mar 16, 2016 9:25 pm

Zapomniałem kości.

Czyli rzucam 4 kości do każdego klona używającego Zanzokena, gdzie Ty masz Ki-feela.
1 wynik, 1 kopia, 2 wynik, 2 kopia itd.

HARDCOREEEEEE BOOM BOOM
Troll haruka
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
KOŚCI

avatar

Liczba postów : 579
Data rejestracji : 02/06/2012


PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   Sro Mar 16, 2016 9:25 pm

The member 'Rikimaru' has done the following action : Rzut Kośćmi


'Procent' : 17, 85, 12, 13
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/f43-treningi
Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
5366/35775  (5366/35775)
Ki:
33255/33255  (33255/33255)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   Czw Mar 17, 2016 12:26 am

Kwestia kosztu: 1% max Ki, okej. Tylko teraz pozostaje kwestia, czy jest to jednorazowa "opłata" czy może ten symboliczny procent powinno zabierać za każdą turę "utrzymania"? Druga sprawa - nie widzę ograniczenia co do ilości tur określającej przez ile czasu możemy w takiej rozszczepionej formie walczyć. Moim skromnym zdaniem powinno się albo zmienić te koszta, żeby pobierało określoną wartość za każdą turę, albo dać ograniczenie co do długości trwania. Bo 4% max ki za technikę, która robi naprawdę duże zamieszanie w walce to chyba jednak zbyt mało. 

Dobra, z kości wynika, że atak 1,3 i 4 dochodzą, o tyle szczęśliwie że mogę uniknąć tego Makanko xD I robię to przy pomocy bariery, co kosztuje mnie utratę 8100 Ki. 

Wykorzystuję 3 dodatkowe ataki w tej turze, czyli atakuję całą 4. Teraz kwestia tego czy spełniam wymagania. Policzmy:

Sposób pierwszy - przemnożenie wymagań przez mnożnik przeciwnika
Mnożnik - *5 za 1 fuzję i *2 za 2 fuzję = *10.
Chcę wykonać 3 dodatkowe ataki, na co potrzebuję 210 więcej siły i szybkości. Nastepnie mnożę te wartości *10 i wychodzi = 2100 więcej siły i szybkości. Spełniam wymagania.

Sposób drugi - mieć o 50% więcej w danej statystyce/statystykach
Po Multi Form staty Nameka w dwóch, interesujących mnie statach - siła i szybkość = 2125.
2125 + 50% = 3188 (w przybliżeniu). Tyle powinienem mieć siły i szybkości, a mam o wiele więcej. Spełniam wymagania.
Oczywiście po podziale statystyk Nameka, moja przewaga nad pojedynczym osobnikiem jest tak duża, że gołym okiem widać, iż mogę wykonywać akcje defensywne do oporu. Skorzystałem tylko z okazji by pokazać jak to wszystko policzyć.

So....
1# - potężny za 14039 dmg
2# - szybki za 7377 dmg
3# - szybki za 7377 dmg
4# - potężny za 14039 dmg

HP: 91350 - (4250 + 4250 + 3600) = 79250
KI: 69135 - 8100 = 61035
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   Czw Mar 17, 2016 11:13 pm

I tu sam dostrzegasz teraz wadę techniki. O ile daje ona niby duży, bo możliwość 4 ataków to równocześnie podział statów daje Tobie przewagę nad każdym i większe szanse na uniki oraz dodatkowe ataki.

Sam nie do końca może wziąłem pod uwagę minus tej techniki. Koszt 1% jednorazowo wg mnie jest ok, bo 1% na turę utrzymania już będzie chyba zbyt duży acz... patrząc na ten shina albo piccolo używających tej techniki lub samego cella można śmiało zauważyć że te klony miały pewien limit i pokonanie klonów nie powodowało pokonania "pełnego" rywala.

Mam dwie propozycje na klony: spadek hp klona poniżej 50% i znika.
Lub z minimum 5 tur utrzymania. A jakoś te 50% wydaje mi się niestandardowe i dające ciekawszy efekt.

Co do liczenia uników/bloków/dodatkowych ataków itd. skłaniam się ku mnożnikowi przemian. Wydaje się korzystniejszy na aktualny moment dla mnie jako teoretycznie na dany moment osłabionego poprzez podział klonów, bo potrzebujesz dużo więcej niż w przypadku procentów. Poza tym przy wyrównanych przeciwnikach na dużym PLu trzema mieć naprawdę dużo więcej w pojedynczej statystyce żeby uzyskać wymagany %... Co zobaczymy jak odwołam kage bunshin no jutsu.

Dalej testuje multiforma, żeby sprawdzić od razu 4 opcje zanzokena i wydaje mi się, że pierwsze 2 opcje to będzie za duży koszt do możliwości uniknięcia jeżeli wypadnie źle na kości. Skłaniam się bardziej ku 15% z pozostałego KI lub opcji 10% z pozostałego KI i 5% z pozostałego HP lub dania tych dwóch opcji w technice, dzięki czemu dajemy większą promocję dla statystyki wytrzymałości, która nie daje profitów w większości ras poza HP.



def: kiaiho defensywne 20%*14039= -2808ki
neutral: Zanzoken (2 tura)(15%) i (20%) z ki? = -4500ki za 1 turę
ofe: Mystic Attack 5312dmg; -2656ki
HP1: 30 000
KI1: 12 120-4500-2808-2656=2156


neutral: Zanzoken 15% (z total KI = jako stała wartość?) -4500ki
ofe: Atak potężny 4250 dmg
HP2: 30 000 - 7377 = 22623
KI2: 9450-4500=4950


neutral: Zanzoken 15% (z pozostałego ki = jako stała wartość) -3672KI
ofe: Makankosappo 13500 dmg; -14850ki
HP3: 30 000 - 7377 = 22623
KI3: 24480-3672-14850=5958


def: kiaiho def-ofe 20%*14039= -2808 oraz 2000dmg z energii; koszt 80%*2000= -1600ki
neutral: Zanzoken KOSZT KI: 10% (z pozostałego ki) i 5% (z pozostałego HP)
Czyli: 20532*10%+30000*5%= -3553KI
ofensywny: potężny 4250dmg
HP4: 30 000
KI4: 20532-2808-1600-3553=12571
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   Pią Mar 25, 2016 9:25 pm

taa kości.... xD
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
KOŚCI

avatar

Liczba postów : 579
Data rejestracji : 02/06/2012


PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   Pią Mar 25, 2016 9:25 pm

The member 'Rikimaru' has done the following action : Rzut Kośćmi


'Procent' : 80, 79, 44, 79
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/f43-treningi
Sponsored content




PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard   

Powrót do góry Go down
 
TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
» Test na Mary Sue
» Twoje duchowe zwierzę (test)
» Seme czy uke?
» 41 pytań - następny test na osobowość

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Sparingi-
Skocz do: