Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Wto Mar 15, 2016 8:52 pm

TEST FIGHT

Zakładam:

Siła: 1000
Szybkość: 1000
Wytrzymałość: 1000
Energia: 1000

First Form. Dla celów sparingu w trakcie będę wchodził na kolejne przemiany dostosowując moc do całkowitego wyrównania.

Zaczynaj.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
5366/35775  (5366/35775)
Ki:
33255/33255  (33255/33255)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Wto Mar 15, 2016 9:44 pm

Potężny - 2160 dmg


OOC:
Bez przemiany, staty podstawowe.
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Wto Mar 15, 2016 10:38 pm

Kiaiho defensywne dla Twojego ataku; - 20%*2160=-432ki

Analiza:
 

Robię potężny 2000 dmg

HP: 15000
KI: 15000-432=14568
LUB
KI: 15000-540=14460

Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
5366/35775  (5366/35775)
Ki:
33255/33255  (33255/33255)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Sro Mar 16, 2016 2:29 pm

Unik - 135 szybkości przewagi przy 50 wymaganych. Na obecnych statach zostaje mi jeszcze jeden unik (100 przewagi - 2 uniki)


Szybki - 1135 dmg

HP: 14055
KI: 13725
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Sro Mar 16, 2016 8:29 pm

Robię:
Crazy finger Beam:
 
Idziesz za tym pomysłem i brak techniki w następnej turze? Myślę, że dla changów taka drobna rzecz przy tej technice może fajnie wyjść, a nie zaburzy znacząco równowagi, a tak duży koszt może coś dodatkowo dawać.

DMG: 2250; koszt 2813ki
(+ nie możesz atakować, ani bronić się techniką w następnej turze(?))

HP: 15000-1135= 13865
KI: 14460-2813=11647
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
5366/35775  (5366/35775)
Ki:
33255/33255  (33255/33255)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Sro Mar 16, 2016 10:52 pm

W Kwestii Crazy Finger Beam'a - no nie wiem. Sam na gg napisałeś, że teoretycznie mogę się przed tym obronić jakąś techniką defensywną, a wtedy nie ma efektu to i skąd miałoby się takie ograniczenie pojawić? Może zamiast tego wprowadzić coś w stylu procentowej redukcji obrażeń przeciwnika w kolejnym ataku? Technika ta było dość nieprzyjemna dla "przyjmującego", więc chwilowo mogą wystąpić małe problemy z koordynacją itp.

Ale dobra, nie używam techniki w tej turze.
Obrywam, a sam atakuję podstawką za 1025 dmg

HP: 14055 - 2250 = 11805
KI: 13725
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Czw Mar 17, 2016 11:30 pm

Chodzi o taki efekt w crazy finger beam, że jak obronisz się barierre lub kiai albo zanzokenem to faktycznie efekt ataku nie wejdzie, a do tego unikasz standardowo dmg przy tych technikach.

Jednak! Jak nie unikasz to jedyne co jesteś w stanie zrobić to atak fizyczny! I generalnie chodzi o dodanie właśnie takiego bonusiku, a zostawienie takiego kosztu jak jest obecnie. wcześniej użyłbym eye beam, a później walnął crazy finger beam to już się nie obronić, a w następnej turze tracisz możliwość wykonania techniki. Badam tsss xD

OOC:
HP: 13865-1025=12840
KI: 11647
Druga forma
Siła: 1000 *1,5 = 1500
Szybkość: 1000 *1,5 = 1500
Wytrzymałość: 1000 *1,5 = 1500
Energia: 1000 *1,5 = 1500
HP: 12840 * 1,5=19260
KI: 11647 *1,5=17470

Procentowo mam więc około 50% więcej siły i około 32% szybkości, więc mam 1 dodatkowy atak.
Uwzględniając mnożniki to mam 5 dodatkowych ataków.

Robię więc tak:
Nova strike DMG = 2 x szybkość + 1/2energii; koszt: 120% dmg
3000+750=3750; koszt: 4500ki
DODATKOWY ATAK: KI-SWORD Efekt: dmg= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% dmg
1650+1500=3150; -3150KI

KI: 17470-4500-3150=9820



I tutaj analiza NOVA STRIKE. Technika wspólna jak Ki-Sword, lepiej dostępna i jest co prawda z dmg ciut słabsza, ale ma gigantycznie mniejszy koszt KI, więc wychodzi lepiej. Ale zobaczymy jej siłę na ostatniej formie... Być może ta szybkość *2 posieje spustoszenie.

Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
5366/35775  (5366/35775)
Ki:
33255/33255  (33255/33255)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Sro Mar 23, 2016 12:07 am

Nova Strike - jako że jest sklasyfikowana jako technika fizyczna - kiaiho defensywne. Koszt - 1875 ki.
Ki Sword dochodzi.

HP: 11805 - 3150 = 8655   
Ki: 13725 - 1875 = 11850  

Odpalam SSJ'ta.
Siła: 1025*3 = 3075
Szybkość: 1135*3 = 3405
Wytrzymałość: 937*3 = 2811
Energia: 915*3 = 2745
HP: 25931
Ki: 35534

Galick Gun za 4529 dmg. Koszt = 4529 Ki.
Ki: 35534 - 4529 = 31005.
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Pon Mar 28, 2016 10:02 pm

Obrywam.
HP: 19260-4529=14731
KI: 17470



Trzecia forma
Siła: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
Szybkość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
Wytrzymałość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
Energia: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 (razem *3)
HP: 14731 * 2 = 29 462
KI: 17470 * 2 = 34 940



Teraz kwestia liczenia uników, bloków itd.
Masz mnożnik *3, więc muszę mieć 3*50=150 więcej szybkości dla uniku. Nie mam. Masz przewagę.
Dla bloku muszę mieć 65*3=195 więcej wytrzymki. 3000-2811=189, niewiele brakuje xD W sumie nie wiem czy nie powinniśmy tutaj dać 60 zamiast 65, jeżeli damy mnożniki przemian.

Robię więc teraz fiu bziu i idę dalej niczym Freezer


Czwarta forma
Siła: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 3000 *2 = 6000 (razem *6)
Szybkość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 6000 (razem *6)
Wytrzymałość: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 6000 (razem *6)
Energia: 1000 *1,5 = 1500 * 2 = 6000 (razem *6)
HP: 14731 * 2 = 29 462 * 2 = 58 924
KI: 17470 * 2 = 34 940 * 2 = 69 880



I teraz liczenie.

Jeżeli ktoś będzie chciał liczyć ręcznie to jest to banalnie proste liczenie przez przemiany. Wyjaśnienie piszę dla obserwatorów.

Mnożnik przez przemiany, to mnożnik transformacji przeciwnika.
Haziu jest na SSJ, więc jego mnożnik to *3.
Przy UNIKACH potrzeba mieć na każdy unik 50 więcej szybkości, ale jeżeli ktoś ma transa to wtedy te 50 mnożymy.
W tym przypadku mnożę 50*3 i żeby móc wykonać chociaż 1 unik muszę mieć 150 szybkości wiecej.
Mam teraz 6000 szybkości i minus 3405 szybkości Hazarda mamy różnicę 2595 (czyli jeżeli 2595 podzielę przez 150 (50 bazowe * 3 od przemiany) to wyszłoby 17 uników, ale maks jak wiadomo to 6), czyli mam pełny pakiet uników na tę chwilę. Jeżeli Haz wejdzie na SSJ2, czyli jego mnożnik przemiany będzie wynosić 6,5*, to wtedy muszę mieć dla uniku 50*6,5 więcej, czyli 325 więcej na jeden unik. Im będziemy mocniejsi tym trudniej będzie unikać, ale o to nam chodzi w tej zmianie.
Gdybyśmy chcieli liczyć Procentową przewagę to wyglądałoby gorzej, ponieważ im mocniejszy przeciwnik tym coraz, coraz, coraz trudniej unikać. Np. Dla kogoś z szybkością 10000 trzeba by było mieć np. 2000 więcej speeda, czyli całkiem sporo. Przy mnożniku przemian powiedzmy, że wyjdzie koło 500 na jeden unik czyli w granicach rozsądku.

Analogicznie jest przy blokach, że muszę mieć 65*3 transformacji Hazarda więcej wytrzymalości.

Teraz planujemy dodać modyfikację na kontrach. Kontra z uniku i kontra z bloku, czyli większe możliwości na kontraatak.
Jeżeli chcę miec kontrę z uniku to muszę mieć 60 szybkości i siły więcej, natomiast kontra z bloku to 60 wytrzymalości i 60 sily więcej (dzięki temu nie trzeba iść koniecznie w szybkość) można w siłę i w wytrzymałość pójść.

TUTAJ MAM WNIOSEK NA DODATKOWY DODATEK W MECHANICE:
 



Teoretycznie mam więc na teraz dużo więcej akcji uników, bloków, kontr i dodatkowych ataków.

Atakuję więc tak;
Taiyoken - oślepiam na jedną turę: -400KI + 10% szybkości przeciwnika czyli -400-341=-741
plus pierwszy dodatkowy atak (1/6): podstawowy 10% mocy: 600dmg
I teraz ataki dla tej tury paraliżu:
Death Beam 2% mocy = 900dmg; -1170ki
i drugi dodatkowy atak (2/6): podstawowy 10% mocy: 600dmg
Razem: 2100dmg oraz -1911KI

HP: 58 924
KI: 69 880-1911=67969
CD: 3


Teraz wejdź Haz na SSJ2 i wytłumacz po swojemu liczenie xD zobaczymy kto jak tłumaczy, żeby sprawdzić obserwatorów, czy rozumieją zasadę działania mnożenia akcji defensywnych przez mnożniki przemian. Na SSJ2 będziesz mieć znów Ty przewagę xD trochę tak poskaczemy między transami, więc dobrze potestujemy akcje defensywne jak uniki, bloki itd.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
5366/35775  (5366/35775)
Ki:
33255/33255  (33255/33255)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   Czw Mar 31, 2016 11:47 pm

Nie będziesz mi mówił jak mam żyć xD Nie no dobra, odpalam SSJ2 --> https://49.media.tumblr.com/4c25b300f10670c63c85adfa66424f13/tumblr_nvgv9kyTSf1uuj1vto1_500.gif Very Happy
Staty:
Siła: 6662
Szybkość: 7377
Wytrzymałość: 6090
Energia: 5947
HP: zapomniałem napisać, że obrywam po całości xD Jeszcze na starych statach - 25931 - 2100 = 23831. Po obliczeniu nowego hp wyszło 51613
Ki: 67171


Okej, to teraz rozpiszę wymagania akcji defensywnych na obecnych mnożnikach. Bazowe:
Unik - 50 szybkości więcej
Blok - 65 wytrzymałości więcej
Kontra 60 szybkości i siły więcej
Analogicznie podwajamy/potrajamy/itd. za każdą kolejną akcje danego typu, np. unik - 50,100,150 i tak aż do limitu. Dobra, co dalej? Proste, mnożymy wyżej podane liczby przez mnożnik do transformacji jaki ma mój przeciwnik. Wynosi on 6. Tak więc:
Unik - 50*6 = 300 szybkości więcej
Blok - 65*6 = 390 wytrzymałości więcej
Kontra - 60*6 = 360 szybkości i siły więcej
Dobra, teraz porównujemy staty i dla ułatwienia wyliczamy różnicę. Od razu będzie widać ile w danej statystyce mamy przewagi/ile tracimy i praktycznie gołym okiem będzie widać na jakie i ile akcji defensywnych nas stać w obecnej sytuacji Smile

                             Ja:                  Chang:
Siła:                     6662                  6000         +662
Szybkość:             7377                  6000         +1377
Wytrzymałość:       6090                  6000         +90

Od razu widać, że mam sporą przewagę w szybkości, co daje mi aż 4 uniki (300*4 = 1200, do 5 uniku potrzebował bym 1500 szybkości więcej) plus 1 kontra, bo zarówno w sile jak i w szybkości przeważam o więcej niż 360 (by mieć drugą kontrę, musiałbym w obu statach przeważać o 720, niestety brakuje mi trochę siły). O blokach nie ma mowy, skoro moja przewaga w wytrzymałości jest minimalna. Tak to wygląda na obecną chwilę Smile Ach zapomniałbym - dodatkowy atak. Bazowo potrzeba 70 więcej siły i szybkości. Mnożymy raz 6 = 420. Czyli mam do dyspozycji 1 dodatkowy atak. 

Ki Sword - 13918 dmg, taki sam koszt Ki dla mnie
I wykorzystuję wspomniany dodatkowy atak i walę potężnym za 14039.
Razem - 27957 dmg
HP: 51613
Ki: 67171 - 13918 = 53253
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard   

Powrót do góry Go down
 
TEST FIGHT: Riki-chang vs Hazard
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
» Test na Mary Sue
» Twoje duchowe zwierzę (test)
» Seme czy uke?
» 41 pytań - następny test na osobowość

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Sparingi-
Skocz do: