Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Anonymous
Gość
Gość

Technika Unis Empty Technika Unis

Wto Sty 12, 2016 7:43 pm
Time stop




Mam taki pomysł, że Tworzę taki obszar w którym czas spowalnia albo się zatrzymuje na ułamki sekund. Dzięki temu mam dodatkowy atak albo unik.
Fabularnie mogę zatrzymać na chwilę czas i znaleźć się w zupełnie innym miejscu w ciągu sekundy dla kogoś obcego, a sama tak naprawdę idę albo biegnę przez parę sekund, ale wstrzymuję czas na małym obszarze.
Tutaj opisałam w poście takie sobie małe marzenie, czyli trochę takie zobrazowanie jak w praktyce mogłaby wyglądać moja technika fabularnie Very Happy
Wizualnie dodałabym jeszcze jakieś wyładowania albo błyskawice w wyglądzie. Tak mi się nasuwa moc błyskawicy albo światła.


Efekt:
Dodatkowy atak lub unik w walce (na fizyczne i techniki)
(koszt: 50% od szybkości przeciwnika) może dla uniku, a dla ataku 50% z zadanego ataku?
Użycie: Możliwość użycia 3x w walce, co 4 tury

Efekt i użycie to kalka modyfikacji u androidów. Nie ogarniam jeszcze mechaniki technik. Bardziej mi zależy żeby z wami ustalić efekt, koszty i użycie. Chciałabym, żeby efekt wizualny techniki był taki. Na myśl mi przyszło właśnie że dodatkowy atak albo unik. Albo dwa w jednym ale mniej użyć i rzadziej? O ile w ogóle takie coś mogę mieć w tym świecie? Nie mam pomysłu na wymagania, ile to czasu trzeba.

Mogę w użyciu mieć nawet cooldown na inny typ uniku, kiaiho albo zanzoken na kolejną turę albo dwie. Bardziej mi zależy żeby mieć tak fabularnie i wizualnie taką technikę i ten efekt było widać w walce Very Happy
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Technika Unis 9tkhzk1/1Technika Unis R0te38  (1/1)
KI:
Technika Unis Left_bar_bleue0/0Technika Unis Empty_bar_bleue  (0/0)

Technika Unis Empty Re: Technika Unis

Sro Sty 13, 2016 8:26 am
Ok. Myślę, że prawie idealnie. Drażnią mnie techniki dwa w jednym, bo koniec końców wychodzi jakby ktoś miał 3 albo 4 własne. Androidy mają już modyfikacje bardzo zbliżone do tego, więc na pewno mniejsze albo rzadsze użycia i bardziej obciążające, żeby z modyfikacjami nie być OP. Więc mam dwie propozycje:

Wymagania:
25pkt treningu
Efekt:
Dodatkowy atak (fizyczny) lub unik w walce (na fizyczne i techniki), ale obrywasz z techniki 20% dmg jako efekt poparzenia albo przejścia impulsu elektrycznego w powietrzu.
Koszt: 60% od szybkości przeciwnika za unik i 2%Twojej całkowitej KI lub 50% z uderzenia i 1% z Twojej całkowitej KI.
Użycie: Możliwość użycia 3x w walce, co 4 tury, CD: 1 tura na jakąkolwiek formę uniku po uniknięciu

Albo łączone

Wymagania:
30pkt treningu
Efekt:
Dodatkowy atak (fizyczny) i unik w walce (na fizyczne i techniki), ale obrywasz z techniki 20% dmg jako efekt poparzenia albo przejścia impulsu elektrycznego w powietrzu.
Koszt: 60% od szybkości przeciwnika za unik + 50% z uderzenia i 5% Twojej całkowitej KI
Użycie: Możliwość użycia 2x w walce, co 6 tury, CD: 2 tury na jakąkolwiek formę uniku

Oczywiście opcje do wyboru masz tylko jedną. Uwzględniłem Twój pomysł, żeby połączyć efekty w jednej turze, ale większy koszt od całkowitej ki i większy CD na unik.
Więc się decyduj.
Anonymous
Gość
Gość

Technika Unis Empty Re: Technika Unis

Czw Sty 14, 2016 8:14 pm
Takie łączone jest fajne, ale taki time stop długo nie trwa, a ten cooldown tak bardzo nie podoba mi się. Wolę już mieć wybór, więc pierwsza wersja.
Tylko nie rozumiem dlaczego za unik mam mieć więcej utraty ki? 50% z uderzenia, a jak on szybkim uderzy to jest mniejszy koszt. Wolałabym mieć równo. Może po 50%? Łatwiej się liczy i 1%? Very Happy
Dlaczego tylko fizyczne? A gdybym mogła jeszcze energetyczne używać? Koszt techniki może większy o 10%, ale mogę je używać?
W takim Time Stop chyba nie ma przeszkody, która hamuje używanie technik. Tylko wyobrażam sobie to tak, że na przykład ktoś jednak dużo szybszy mógłby uniknąć czy coś Ruuuun!
Anonymous
Gość
Gość

Technika Unis Empty Re: Technika Unis

Czw Sty 14, 2016 8:24 pm
Jeszcze zapomniałam, że chciałam to tez mieć jako technikę taką fabularną, jeżeli mogę mieć dwa w jednym.
Fabularnie to wyglada tak jak w poście. Że wszystko w określonym obszarze się zatrzymuje albo maksymalnie zwalnia. Krople deszczu zawisają. Błyskawica spowalnia tak bardzo, że mogłabym ją dotknąć. Ludzie wokół mnie się zatrzymują. Fabularnie mogłabym to wykorzystać do zniknięcia z żenującej sytuacji, przemknięcia się niezauważenie obok strażników albo do ucieczki Very Happy
Może też coś takiego, że mogę kogoś uratować, że ciągnę za rękę i zwiewamy razem.
Sponsored content

Technika Unis Empty Re: Technika Unis

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito