Techniki - prop.
+8
Hazard
Raziel
KOŚCI
Hikaru
Rikimaru
Kuro
Al
Xanas
12 posters
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Techniki - prop.
Wto Sie 05, 2014 2:07 pm
First topic message reminder :
Tak sobie przeglądałem techniki różnych ras i pomyślałem sobie że spróbuję poddać kolejny pomysł do dyskusji. A więc moja propozycja jest następująca i dałaby pewien powiew świeżości :
Czy nie lepiej by było zrobienie czegoś takiego żeby:
1. Był limit na techniki: np możliwość nauczenia się 8 technik do 100k PL, 12 powyżej. Jeśli chcesz nauczyć się np 9 to musisz zapomnieć jednej z wcześniejszych.
2. Każdy gracz może nauczyć innego gracza techniki jego rasy, ale z pewnymi zastrzeżeniami.
- Nie można uczyć 3, ostatnich najsilniejszych technik
- Postać uczącego musi być na poziomie zbliżonym do nauczyciela. Więc nie dość że taka osoba musi spełniać warunki techniki to jeszcze musi być na podobnym poziomie. Np max 10 000 PL różnicy między postaciami.
- Postać uczącego nie może sama się nauczyć techniki. Nauczyciel musi wyrazić chęć nauki.
- Jeśli wprowadzilibyśmy limity technik to technika obcej rasy zajmowałaby dwa punkty więc taka osoba musiałaby pomyśleć dokładnie czy na pewno chce tej techniki.
Pewnie się nie przyjmie ale co tam XD
Tak sobie przeglądałem techniki różnych ras i pomyślałem sobie że spróbuję poddać kolejny pomysł do dyskusji. A więc moja propozycja jest następująca i dałaby pewien powiew świeżości :
Czy nie lepiej by było zrobienie czegoś takiego żeby:
1. Był limit na techniki: np możliwość nauczenia się 8 technik do 100k PL, 12 powyżej. Jeśli chcesz nauczyć się np 9 to musisz zapomnieć jednej z wcześniejszych.
2. Każdy gracz może nauczyć innego gracza techniki jego rasy, ale z pewnymi zastrzeżeniami.
- Nie można uczyć 3, ostatnich najsilniejszych technik
- Postać uczącego musi być na poziomie zbliżonym do nauczyciela. Więc nie dość że taka osoba musi spełniać warunki techniki to jeszcze musi być na podobnym poziomie. Np max 10 000 PL różnicy między postaciami.
- Postać uczącego nie może sama się nauczyć techniki. Nauczyciel musi wyrazić chęć nauki.
- Jeśli wprowadzilibyśmy limity technik to technika obcej rasy zajmowałaby dwa punkty więc taka osoba musiałaby pomyśleć dokładnie czy na pewno chce tej techniki.
Pewnie się nie przyjmie ale co tam XD
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Czw Lut 05, 2015 7:33 pm
Trochę skomplikowana. Nie lepiej walnąć po prostu oślepienie?
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Pią Lut 06, 2015 8:40 am
Fakt, może i skomplikowane. Poniżej uproszczone:
Efekt: oślepienie każdego w temacie na turę w której wchodzi na poziom; koszt: - 350KI + 10% (średniej) szybkości osób w temacie.
Średnia szybkość. Dodajesz szybkość osób w temacie (poza własną) i dzielisz przez ilość tych osób.
Użycie: max 2 razy w walce; CD: 3 tury.
Efekt: oślepienie każdego w temacie na turę w której wchodzi na poziom; koszt: - 350KI + 10% (średniej) szybkości osób w temacie.
Średnia szybkość. Dodajesz szybkość osób w temacie (poza własną) i dzielisz przez ilość tych osób.
Użycie: max 2 razy w walce; CD: 3 tury.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Pią Lut 06, 2015 2:27 pm
Tak wiem, co to średnia, ale mogłeś napisać tak in a first place xD
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Sob Lut 14, 2015 10:01 pm
Mi to pasuje, bo Saiyanie jako jedyna rasa chyba nie mają żadnych technik. Mogą się opierać co najwyżej na Pączku i Telepatii. Więc ja jestem za
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Sob Lut 14, 2015 10:11 pm
W zasadzie pączek, telepatia i taiyoken. To są 3.
A powiem Ci Raz, że tak naprawdę w przypadku gdy teraz są te cooldowny na paraliże, to się chyba nie opłaca mieć więcej niż 3...
Halfy mają o tyle lepiej, że mają 2 ludzkie techniki, a tym samym może w razie czego Bankoku Bikkuri, co jeszcze dmg daje zrobić. Mieli by za dużo z taką techniką.
Nie mniej jednak myślę, że to co zaproponowałem dla saiyan (chyba tylko dla nich) by się mogło przydać.
A powiem Ci Raz, że tak naprawdę w przypadku gdy teraz są te cooldowny na paraliże, to się chyba nie opłaca mieć więcej niż 3...
Halfy mają o tyle lepiej, że mają 2 ludzkie techniki, a tym samym może w razie czego Bankoku Bikkuri, co jeszcze dmg daje zrobić. Mieli by za dużo z taką techniką.
Nie mniej jednak myślę, że to co zaproponowałem dla saiyan (chyba tylko dla nich) by się mogło przydać.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Sob Lut 14, 2015 10:57 pm
Czemu nie, przyda się 4 paraliż
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Pon Kwi 13, 2015 8:40 pm
To co robicie z tą techniką dodatkową dla małp czyli paraliża transformacyjnego??
Bo już mam propozycję małego update dla KIAIHO
KIAIHO
Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Zdecydowanie OP. Bo ktoś mnie atakuje np. za 1000 dmg używając ki sworda i pobierze 1100KI tej osobie, a ja blokuję za 100KI? W ogóle w przypadku zwykłych fizycznych 10% to za mało. Proponuję zmienić na 20%, a w przypadku technik fizycznych na 50%. Przynajmniej wyrównane zostanie do poziomu kiai lub bariery i nie będzie OP.
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
Zdecydowanie OP. Bo ktoś mnie atakuje np. za 1000 dmg używając ki sworda i pobierze 1100KI tej osobie, a ja blokuję za 150KI i do tego w tym koszcie mam atak o mocy mojej energii a jak mam np. 5000 energii? Jebne 5000dmg za 150 KI. Przez lata ta technika była najpotężniejszą na forum xD (z czego również starałem się często korzystać)? W ogóle w przypadku zwykłych fizycznych 15% to za mało Podobnie ustalić 20% + koszt od dmg np. 80%. a w przypadku technik fizycznych na 50% i koszt dmg na 75%. Przynajmniej wyrównane zostanie do poziomu kiai lub bariery i technik ofensywnych i nie będzie OP.
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.
Moje wnioski powyżej.
Bo już mam propozycję małego update dla KIAIHO
KIAIHO
Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Zdecydowanie OP. Bo ktoś mnie atakuje np. za 1000 dmg używając ki sworda i pobierze 1100KI tej osobie, a ja blokuję za 100KI? W ogóle w przypadku zwykłych fizycznych 10% to za mało. Proponuję zmienić na 20%, a w przypadku technik fizycznych na 50%. Przynajmniej wyrównane zostanie do poziomu kiai lub bariery i nie będzie OP.
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
Zdecydowanie OP. Bo ktoś mnie atakuje np. za 1000 dmg używając ki sworda i pobierze 1100KI tej osobie, a ja blokuję za 150KI i do tego w tym koszcie mam atak o mocy mojej energii a jak mam np. 5000 energii? Jebne 5000dmg za 150 KI. Przez lata ta technika była najpotężniejszą na forum xD (z czego również starałem się często korzystać)? W ogóle w przypadku zwykłych fizycznych 15% to za mało Podobnie ustalić 20% + koszt od dmg np. 80%. a w przypadku technik fizycznych na 50% i koszt dmg na 75%. Przynajmniej wyrównane zostanie do poziomu kiai lub bariery i technik ofensywnych i nie będzie OP.
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.
Moje wnioski powyżej.
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Pon Kwi 13, 2015 9:07 pm
Zmiana Kiaiho mi się podoba.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Pon Kwi 13, 2015 10:12 pm
Jak będzie więcej za, mam nadzieję, że jeszcze dziś, to od razu wrzucę poprawki i dodam ogłoszenie parafialne.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Pon Kwi 13, 2015 11:57 pm
Popieram
Re: Techniki - prop.
Wto Kwi 14, 2015 7:54 am
Mocne to kiaihio jest. Jak zmienialiście koszty na procentowe to chyba komuś się jedno zero zapomniało? Ta wersja ofensywna to chyba powinna mieć w obu przypadkach 80% albo nawet 100%, bo nie powinna być zastępstwem dla innych technik. Wersja defensywna daje obronę, a ofensywna dodatkowo atak, ale czy powinna zabierać tak mało ki co zaawansowane techniki jak kamehame, final flash? Atak jest chyba tutaj dodatkiem.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Wto Kwi 14, 2015 9:06 am
Ja jestem za Rikową opcją.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Wto Kwi 14, 2015 7:55 pm
Ja bym jeszcze przerobił technikę na 100% defensywną, a ulepszenie po prostu dodaje dmg do efektu. Koniec, bo zaraz ktoś wpadnie na pomysł by użyć jej w fazie atakującej.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Wto Kwi 14, 2015 8:32 pm
Tylko sto procent to chyba trochę za dużo. W ten sposób użyje się dwóch technik i ki się kończy na wyższych poziomach walk. Wtedy... nie miałoby sensu uczenie się ich większej ilości....
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Wto Kwi 14, 2015 11:46 pm
Już przekombinowujecie. Jedyne co trzba zrobić to tylko koszt techniki zwiększyć...
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Sro Kwi 15, 2015 12:34 am
Lol mówiąc 100% chodzi mi żeby zmienić napis z ofensyfno-defensywna na defensywna i po prostu podzielić na podstawową wersje i ulepszoną XDDDD
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Sro Kwi 15, 2015 9:24 am
A słabsi gracze nie będą w stanie używać Kiaiho czy źle myślę?
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Sro Kwi 15, 2015 2:20 pm
Procenty dostosowują się zawsze adekwatnie do twojego poziomu w liczbach. Mówiąc najprościej nie, nawet mając minimalny pl wymagany do techniki wykonasz ją, tylko jej koszt będzie rósł proporcjonalnie do twojej siły,by nie stałą się zbyt przesadzona.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Sro Kwi 15, 2015 5:43 pm
Będą w stanie, ale nie wobec znacznie mocniejszego przeciwnika xP
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Sro Kwi 15, 2015 5:54 pm
No właśnie... a jednak to całkiem przydatna technika, nawet dla początkujących powinna być użyteczna. Może lepiej uzależnić pobór Ki nie od dmg przeciwnika, a od własnych statystyk? Wiem, że dla jednego gracza Kiaiho będzie kosztowne w energię, a dla innego nie, ale... no wiecie o co mi chodzi.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Czw Kwi 16, 2015 10:13 am
Tyle że atak zatrzymuje dmg, więc uzależnienie od własnych statystyk trochę nie pasuje.
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Czw Kwi 16, 2015 11:40 am
To już jak chcecie, nie mniej jednak słabsi gracze będą bez szans na obronę.
- Fanalis
- Liczba postów : 132
Data rejestracji : 18/03/2015
Skąd : Wrocław
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Czw Kwi 16, 2015 12:03 pm
Dmg pasuje tu najbardziej. Jesli komus nie starczy Ki na zneutralizowanie ataku to reszta przejdzie i go trafi. Z drugiej strony to nieco mija sie z celem techniki. Moze pomyslec nad. statystykami ale nadal trzeba by bylo wziac podstawe kosztow ze strony przeciwnika. Czyli zeby wytrzymalosc decydowala o tym zamiast dmg. Taka luzna propozycja
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Czw Kwi 16, 2015 6:04 pm
Nie, żebym marudził czy coś, ale słabszy gracz nawet z tą techniką dostałby porządny oklep maski. Tylko trwałoby to dłużej xD
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Czw Kwi 16, 2015 9:00 pm
Al napisał:Nie, żebym marudził czy coś, ale słabszy gracz nawet z tą techniką dostałby porządny oklep maski. Tylko trwałoby to dłużej xD
Dobrze prawi. Chodzi tylko o to, że przy równych przeciwnikach ta technika jest niewspółmierna i OP.
Można ewentualnie zrobić wersję numer 3 kiaiho, ale nie wiem czy jest sens. Mianowicie wersja numer 3 by wyglądała jak obecna wersja numer 1, ale jej użycie by się zmieniło na raz w walce. Wtedy słaby gracz choć raz wykona taką obronę.
Co myślicie o takim rozwiązaniu? Czyli zmiana obecnych kosztów na takie jak zaproponowałem plus wersja numer 3 - zatrzymanie ataku, koszt: 15% dmg, ale raz w walce i przerwa 5 tur dla pozostałych wersji?
Czy jednak pozostajemy tylko przy zmianie obecnych dwóch z kosztami jak podałem?
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Czw Kwi 16, 2015 9:22 pm
Ja już nie wiem ._.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki - prop.
Pią Kwi 17, 2015 4:34 pm
Może, ktoś podsumuje zebrane pomysły w warianty, ponieważ również się pogubiłem
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach