Techniki Dragota
+7
NPC.
Xanas
Hazard
Al
Colinuś
Reito
Burzum
11 posters
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Techniki Dragota
Czw Lip 11, 2013 3:23 pm
First topic message reminder :
Opis: Dzięki tej technice Dragot potrafi tworzyć portale w które wlatują ataki energetyczne. Technikę tą stworzył on jeszcze przed straceniem mocy. Teraz technika ta przyda mu się o wiele bardziej i wymyślił wzmocnienie tejże techniki.
Poziom 1
Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych.
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego przeciwnika
Koszt: 60% Ki użytego przez przeciwnika na technikę
Użycie: Co 3 tury, Max 2 razy w walce
Technika defensywna
Poziom 2
Wymagania:400 energii,Super form, -30 pkt treningowych
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego, pojawienie się drugiego portalu za przeciwnikiem przez który wylatuje wessany atak który zadaje 40% domyślnych obrażeń.
Koszt: 70% Ki użytego przez przeciwnika na technikę.
Możliwości użycia: 400 energii - 1 użycie. 800 energii - 2 użycia. Co 4 tury, max 2 razy w walce.
Jeśli dmg ataku przekracza 8 krotność naszej energii nie pojawia się drugi portal i przeciwnik nie otrzymuje obrażeń.
Proszę o krytykę mechaniczną gdyż nie jestem pewien co do balansu techniki. Będę wdzięczny za każdą sugestię.
Dimension Hole
Opis: Dzięki tej technice Dragot potrafi tworzyć portale w które wlatują ataki energetyczne. Technikę tą stworzył on jeszcze przed straceniem mocy. Teraz technika ta przyda mu się o wiele bardziej i wymyślił wzmocnienie tejże techniki.
Poziom 1
Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych.
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego przeciwnika
Koszt: 60% Ki użytego przez przeciwnika na technikę
Użycie: Co 3 tury, Max 2 razy w walce
Technika defensywna
Poziom 2
Wymagania:400 energii,Super form, -30 pkt treningowych
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego, pojawienie się drugiego portalu za przeciwnikiem przez który wylatuje wessany atak który zadaje 40% domyślnych obrażeń.
Koszt: 70% Ki użytego przez przeciwnika na technikę.
Możliwości użycia: 400 energii - 1 użycie. 800 energii - 2 użycia. Co 4 tury, max 2 razy w walce.
Jeśli dmg ataku przekracza 8 krotność naszej energii nie pojawia się drugi portal i przeciwnik nie otrzymuje obrażeń.
Proszę o krytykę mechaniczną gdyż nie jestem pewien co do balansu techniki. Będę wdzięczny za każdą sugestię.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pią Lip 25, 2014 2:02 am
No Reality Warping to znaczy zmiana, naginanie, modyfikacja rzeczywistości, zwykle każda forma RW jest overpowered, bo pozwala ci robić właściwie wszystko co ci do głowy przyjdzie (np. Hikaru wali Genkidamą, a reality warper zmienia ją w stos kwiatuszków, albo pluszaków). Jakby nie patrzeć magic materialization też jest formą reality warpu, gdyż pozwala na stworzenie wszystkiego, acz chyba wg. zasad db to jest zmiana cząsteczek ki na jakiś materiał więc coś ala Alchemy.
Tak czy siak przejdźmy do meritum. Zmiana otoczenia może być lekko op zważywszy iż możesz dostosować przed walką otoczenie tak aby odpowiadało twoim wygodom i działało na korzyść walki. Oczywiście jeżeli wykluczymy "czynnik MG"* to nie będzie to już takie OP.
Powiem tak trudno mi sobie wyobrazić jak działa ta umiejętność, gdyż jak mówiłem , opis jest dość mało konkretny i niejasny. Na domiar złego poza tym że tworzysz, że tak to ujmę pole bitwy nie mam zielonego pojęcia jak miałoby to wyglądać w praktyce.(poza tym że chyba kombinujesz jak sobie zrobić prep** przed walką na twoją korzyść).
*czynnik MG - Chodziło mi o to iż w walkę mógłby się wmieszać MG i "nadziewać" uczestników w walki na kolce, stalagmity, stalaktyty i cokolwiek ostrego tam jest by zadać dodatkowy dmg graczom xD (no przynajmniej ja bym tak robił)
** prep - skrót or preparation czyli przygotowanie.
Tak czy siak przejdźmy do meritum. Zmiana otoczenia może być lekko op zważywszy iż możesz dostosować przed walką otoczenie tak aby odpowiadało twoim wygodom i działało na korzyść walki. Oczywiście jeżeli wykluczymy "czynnik MG"* to nie będzie to już takie OP.
Powiem tak trudno mi sobie wyobrazić jak działa ta umiejętność, gdyż jak mówiłem , opis jest dość mało konkretny i niejasny. Na domiar złego poza tym że tworzysz, że tak to ujmę pole bitwy nie mam zielonego pojęcia jak miałoby to wyglądać w praktyce.(poza tym że chyba kombinujesz jak sobie zrobić prep** przed walką na twoją korzyść).
*czynnik MG - Chodziło mi o to iż w walkę mógłby się wmieszać MG i "nadziewać" uczestników w walki na kolce, stalagmity, stalaktyty i cokolwiek ostrego tam jest by zadać dodatkowy dmg graczom xD (no przynajmniej ja bym tak robił)
** prep - skrót or preparation czyli przygotowanie.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pią Lip 25, 2014 3:55 am
W takim razie postaram się rozwiać niejasności.
AL e tak przy okazji, czym różni się efekt Mg gdybym wszedł i rozdałbym ciosy zamiast nadziać na stalagmity przy tych samych obrażeniach ?
Możliwości techniki:
-zmiana wyglądu otoczenia teksturowo
(przykład: drzewa w lesie stają się w całości z drutu kolczastego. )
-Dodawanie/usuwanie konstrukcji
(przykład: jestem w mieście, po wezwaniu Netheru dzieją się opisane zmiany oraz powstaje budynek którego nie było, bądź dany budynek znika)
-Przywoływanie koszmarów i lęków[+zankoken]
(przykład: Fabularne halucynacje zależne od postaci.)
-Wytwarzanie sług
(walka różniłaby się tym że fabularnie to sługa zadaje i otrzymuje obrażenia w moim imieniu.)
-Zniekształcanie Netheru[+telekineza]
(czyli telekineza z wcześniej przygotowaną amunicją.)
I to w sumie tyle. Użycie techniki oznacza jednoczesne użycie danej mieszanki tych uprawnień podczas przywoływania inwazji. Podczas pisania tego wpadłem na coś co sprawiłoby że technika nie marnowałaby slotu: Inwazja innego wymiaru sprawia że nie można wyczuć osób w nich będących nawet jeśli emitują tam KI. Nie można ich również zobaczyć pomimo bycia w tych samych miejscach. Dragot może poruszać się po tematach będąc cały czas w Netherze i będąc tym samym całkowicie bezpieczny. Może również "wciągać" do niego innych, wówczas działa na nich ta sama zasada.
A teraz przykład praktyczny.
1.-Dragot wchodzi do tematu RZEKA i używa Inwazji Netheru opisuje zmianę otoczenia.
2.-Blejd wchodzi do tematu RZEKA, jednak nie może opisać mojej obecności pomimo że odpisuje w tym temacie.
1.gracz Dragot wchodzi do tematu RZEKA w którym jest gracz BLEJD.
2.gracz Dragot używa inwazji Netheru i opisuje zmiane otoczenia:
A)gracz Dragot przechodzi do Netheru a gracz BLEJD go nie widzi, nie wyczuwa i nie może zaatakować, więc gracz może bezpiecznie opuścić temat.
B)gracz Dragot i gracz Blejd przechodzą do Netheru i nikt nie może ich wyczuć ani zaatakować, więc mogą bezpiecznie.
Tutaj to wersja ALPHA. Co o tym powiesz?
AL e tak przy okazji, czym różni się efekt Mg gdybym wszedł i rozdałbym ciosy zamiast nadziać na stalagmity przy tych samych obrażeniach ?
Możliwości techniki:
-zmiana wyglądu otoczenia teksturowo
(przykład: drzewa w lesie stają się w całości z drutu kolczastego. )
-Dodawanie/usuwanie konstrukcji
(przykład: jestem w mieście, po wezwaniu Netheru dzieją się opisane zmiany oraz powstaje budynek którego nie było, bądź dany budynek znika)
-Przywoływanie koszmarów i lęków[+zankoken]
(przykład: Fabularne halucynacje zależne od postaci.)
-Wytwarzanie sług
(walka różniłaby się tym że fabularnie to sługa zadaje i otrzymuje obrażenia w moim imieniu.)
-Zniekształcanie Netheru[+telekineza]
(czyli telekineza z wcześniej przygotowaną amunicją.)
I to w sumie tyle. Użycie techniki oznacza jednoczesne użycie danej mieszanki tych uprawnień podczas przywoływania inwazji. Podczas pisania tego wpadłem na coś co sprawiłoby że technika nie marnowałaby slotu: Inwazja innego wymiaru sprawia że nie można wyczuć osób w nich będących nawet jeśli emitują tam KI. Nie można ich również zobaczyć pomimo bycia w tych samych miejscach. Dragot może poruszać się po tematach będąc cały czas w Netherze i będąc tym samym całkowicie bezpieczny. Może również "wciągać" do niego innych, wówczas działa na nich ta sama zasada.
A teraz przykład praktyczny.
1.-Dragot wchodzi do tematu RZEKA i używa Inwazji Netheru opisuje zmianę otoczenia.
2.-Blejd wchodzi do tematu RZEKA, jednak nie może opisać mojej obecności pomimo że odpisuje w tym temacie.
1.gracz Dragot wchodzi do tematu RZEKA w którym jest gracz BLEJD.
2.gracz Dragot używa inwazji Netheru i opisuje zmiane otoczenia:
A)gracz Dragot przechodzi do Netheru a gracz BLEJD go nie widzi, nie wyczuwa i nie może zaatakować, więc gracz może bezpiecznie opuścić temat.
B)gracz Dragot i gracz Blejd przechodzą do Netheru i nikt nie może ich wyczuć ani zaatakować, więc mogą bezpiecznie
Tutaj to wersja ALPHA. Co o tym powiesz?
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pią Lip 25, 2014 4:14 pm
Twoje wyjaśnienie wskazuje na technikę działającą analogicznie do chocolate beam, czyli manipulacja materią, co prawda według db,dbz można to zrobić permanentnie, ale wymaga to ogromnej potęgi i oczywiście ograniczyłbym to na określony czas, żebyś nam nie terra formował tematów xD. Tak czy siak jest to wykonalne, ale będzie to wymagało bardzo dużych nakładów ki (czyli będzie ki żerna).
Co do czynnika MG, polega to na tym iż jak ciśniesz przeciwnika w kierunku stalagmitów, a Mg nie będzie się wtrącał w walkę, to:
-przeciwnik może napisać, że rozpadły się pod naporem jego ciała
-przeciwnik może napisać, że za pomocą latania zmienił trajektorię upadku
-przeciwnik może napisać, że za pomocą latania zatrzymał się przed stalagmitami i ruszył w twoim kierunku
Reasumując w swoim poście nie możesz napisać że przebijasz kogoś nożem, czy łamiesz mu rękę w swoim atak, bo gracz przeciwny się na to może nie zgodzić, co więcej nie wiadomo czy statystyki ci na to pozwalają, oraz dodatkowo nie możesz decydować o jego postaci w swojej turze (od tego jest Mg).
Wiem bo grałem raz na tak nie dopracowanym pbf'ie i dlatego zaproponowałem tam system walki, gdzie zasugerowałem surową wersję, si,zr,wtrz,ki.
Przez brak systemu walki jak jeden gracz próbował złamać nogę drugiemu pisząc że tak robi, to drugi mógł odpisać jak wykonuje kontrchwyt i łamie nogę jemu, jeżeli obie osoby się nie zgodzą na to to będą się bawili w ciuciubabkę w nieskończoność.
Więc właściwie mogłaby tak wyglądać próba nadziania kogoś na kolce bez Mg.
-najważniejsze nie ma w grze zasady o dmg od terenu (gdyż robienie tego byłoby skomplikowane [przynajmniej na począdku]) więc nie zadałbyś mu obrażeń.
Jeżeli jednak w walkę wmiesza się Mg to zwyczajnie napisze, że przeciwnik nadział się na stalagmity i dostaje xxx dmg, bądź tego nie zrobi, albo doda opis w którym na nie wpada, ale unika obrażeń od nich.
Teraz twój przykład:
Twój przykład wskazuje że twoja technika jest ekstremalnie OP, gdyż po przykładzie widzę że tworzysz kieszonkowy wymiar do którego zaciągasz ofiarę, co prawda większość postaci będzie miała problem w takiej walce, z wyjątkami (np. Kaede czy Hik, którzy sobie uciekną za pomocą Dupki Instant xD [albo w przypadku Hika rozdupczy cie z twoim wymiarem xD]).
A gdyby to dopuścić do użytku to nie sądzę żeby ci starczyło Ki na walkę po użyciu tej techniki.
Nie mówię nie, ale trzeba nad tym popracować.
Co do czynnika MG, polega to na tym iż jak ciśniesz przeciwnika w kierunku stalagmitów, a Mg nie będzie się wtrącał w walkę, to:
-przeciwnik może napisać, że rozpadły się pod naporem jego ciała
-przeciwnik może napisać, że za pomocą latania zmienił trajektorię upadku
-przeciwnik może napisać, że za pomocą latania zatrzymał się przed stalagmitami i ruszył w twoim kierunku
Reasumując w swoim poście nie możesz napisać że przebijasz kogoś nożem, czy łamiesz mu rękę w swoim atak, bo gracz przeciwny się na to może nie zgodzić, co więcej nie wiadomo czy statystyki ci na to pozwalają, oraz dodatkowo nie możesz decydować o jego postaci w swojej turze (od tego jest Mg).
Wiem bo grałem raz na tak nie dopracowanym pbf'ie i dlatego zaproponowałem tam system walki, gdzie zasugerowałem surową wersję, si,zr,wtrz,ki.
Przez brak systemu walki jak jeden gracz próbował złamać nogę drugiemu pisząc że tak robi, to drugi mógł odpisać jak wykonuje kontrchwyt i łamie nogę jemu, jeżeli obie osoby się nie zgodzą na to to będą się bawili w ciuciubabkę w nieskończoność.
Więc właściwie mogłaby tak wyglądać próba nadziania kogoś na kolce bez Mg.
-najważniejsze nie ma w grze zasady o dmg od terenu (gdyż robienie tego byłoby skomplikowane [przynajmniej na począdku]) więc nie zadałbyś mu obrażeń.
Jeżeli jednak w walkę wmiesza się Mg to zwyczajnie napisze, że przeciwnik nadział się na stalagmity i dostaje xxx dmg, bądź tego nie zrobi, albo doda opis w którym na nie wpada, ale unika obrażeń od nich.
Teraz twój przykład:
Twój przykład wskazuje że twoja technika jest ekstremalnie OP, gdyż po przykładzie widzę że tworzysz kieszonkowy wymiar do którego zaciągasz ofiarę, co prawda większość postaci będzie miała problem w takiej walce, z wyjątkami (np. Kaede czy Hik, którzy sobie uciekną za pomocą Dupki Instant xD [albo w przypadku Hika rozdupczy cie z twoim wymiarem xD]).
A gdyby to dopuścić do użytku to nie sądzę żeby ci starczyło Ki na walkę po użyciu tej techniki.
Nie mówię nie, ale trzeba nad tym popracować.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pią Lip 25, 2014 8:14 pm
Zakładając w takim razie że technika nie zawiera zaciągania do wymiaru, a samą modyfikację otoczenia i ukrywanie KI pomimo działalności, to działa to tak że gdy Dragot wchodzi do tematu RZEKA i użyje inwazji to jak pójdzie do tematu MORZE to RZEKA wygląda już normalnie. w takim razie wersja V2:
Nether Invasion
Opis:
Po transformacji Dragot zdobył możliwość manipulacji swoim otoczeniem poprzez inwazje jego mrocznej, wynaturzonej wersji - Netheru. Niebo staje się czarne i pozbawione gwiazd, wszechobecna krew, rdza i druty kolczaste. Najgorsze koszmary osób przebywających w nim stają stają się rzeczywistością. Monstra można tylko spowolnić, jedyny sposób na przeżycie interwencji z nimi to ucieczka bądź ukrycie. Arcydemon będzie w stanie przejąć kontrolę nad tym koszmarem, mogąc wykorzystać go zarówno do zmiany dowolnej okolicy w jego pole walki, jak i do zadania przeciwnikowi niebezpośrednio obrażeń. Osoby w obrębie inwazji przestają być wyczuwalne przez osoby z Ki Feeling nawet jeśli wydzielają energie.
Wymagania: Super Form; 1000 energii
Efekt:Zmiana wyglądu oraz budowy tematu; ukrycie Ki osób w nim przebywającym
Koszt: 100 KI za turę utrzymania
Technika: pasywna, fabularna
Nether Invasion
Opis:
Po transformacji Dragot zdobył możliwość manipulacji swoim otoczeniem poprzez inwazje jego mrocznej, wynaturzonej wersji - Netheru. Niebo staje się czarne i pozbawione gwiazd, wszechobecna krew, rdza i druty kolczaste. Najgorsze koszmary osób przebywających w nim stają stają się rzeczywistością. Monstra można tylko spowolnić, jedyny sposób na przeżycie interwencji z nimi to ucieczka bądź ukrycie. Arcydemon będzie w stanie przejąć kontrolę nad tym koszmarem, mogąc wykorzystać go zarówno do zmiany dowolnej okolicy w jego pole walki, jak i do zadania przeciwnikowi niebezpośrednio obrażeń. Osoby w obrębie inwazji przestają być wyczuwalne przez osoby z Ki Feeling nawet jeśli wydzielają energie.
Wymagania: Super Form; 1000 energii
Efekt:Zmiana wyglądu oraz budowy tematu; ukrycie Ki osób w nim przebywającym
Koszt: 100 KI za turę utrzymania
Technika: pasywna, fabularna
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pon Lip 28, 2014 3:06 pm
Jak ma się sprawa z Ki-feel?
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pon Lip 28, 2014 5:23 pm
Tak jak opisałem, osoba z Ki Feeling dowolnego stopnia nie wyczułby żadnej Ki w temacie w którym użyto inwazji, nawet jeśli dochodzi tam do walki bądź treningu. Atut ten wykorzystywany by był zarówno do ukrycia siebie, jak do asasynacji rodem z AC Trilogy. W momencie zwolnienia techniki ponownie będzie można tam wyczuć energie.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pon Lip 28, 2014 6:14 pm
Dobra muszę się zastanowić, zważywszy, że jak powiem "nie" technika będzie zbyt poprzycinana, jak powiem "tak" będziesz niewykrywalny, na co niektórzy mogą psioczyć, że bezkarnie robisz ataki z zaskoczenia (choć w sumie mnie by to zwisało z oczywistych powodów).
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pon Lip 28, 2014 6:30 pm
Co do ataków z zaskoczenia, to może to działać tak że nie można podróżować mając technikę cały czas włączoną. Więc musiałbym wejść do tematu, odpalić technikę i dopiero zaatakować z pseudo(bo wyczuliby zbliżanie się więc spodziewaliby się ataku) zaskoczenia. Wtedy wilk bedzie syty i owca cała.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Lip 29, 2014 2:33 am
"wilk syty i owca cała", jakbym grał ponownie w wiedźmina 2, dobre powiedzenie, zaiste dobre....
Może być i tak, acz po namyśle myślałem żeby zwyczajnie powiedzieć tak, więc tak czy siak i tak jestem za. W takim razie skoro wiemy co i jak trzeba tylko doszlifować technikę i zostaje, oczekiwać oceny pozostałych
BTW. Możesz zebrać to co ustaliliśmy do kupy (BEZ SKOJARZEŃ!) w opis techniki, wiesz żebyśmy nie musieli przedzierać się przez wszystkie posty
Może być i tak, acz po namyśle myślałem żeby zwyczajnie powiedzieć tak, więc tak czy siak i tak jestem za. W takim razie skoro wiemy co i jak trzeba tylko doszlifować technikę i zostaje, oczekiwać oceny pozostałych
BTW. Możesz zebrać to co ustaliliśmy do kupy (BEZ SKOJARZEŃ!) w opis techniki, wiesz żebyśmy nie musieli przedzierać się przez wszystkie posty
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Lip 29, 2014 3:58 pm
Nether Invasion
Opis:
Po transformacji Dragot zdobył możliwość manipulacji swoim otoczeniem poprzez inwazje jego mrocznej, wynaturzonej wersji - Netheru. Niebo staje się czarne i pozbawione gwiazd, wszechobecna krew, rdza i druty kolczaste. Najgorsze koszmary osób przebywających w nim stają stają się rzeczywistością. Arcydemon będzie w stanie przejąć kontrolę nad tym koszmarem, mogąc wykorzystać go zarówno do zmiany dowolnej okolicy w jego pole walki, jak i do zadania przeciwnikowi niebezpośrednio obrażeń. Osoby w temacie na którym użyto Inwazji są niewyczuwalne dla osób z Ki Feeling.
Wymagania: Super Form; 1000 energii
Efekt:Zmiana wyglądu oraz budowy tematu; ukrycie Ki osób w nim przebywającym
Koszt: 100 KI za turę utrzymania
Technika: pasywna, fabularna
Nie można podróżować podczas utrzymywania techniki
Czekam na opinie
Opis:
Po transformacji Dragot zdobył możliwość manipulacji swoim otoczeniem poprzez inwazje jego mrocznej, wynaturzonej wersji - Netheru. Niebo staje się czarne i pozbawione gwiazd, wszechobecna krew, rdza i druty kolczaste. Najgorsze koszmary osób przebywających w nim stają stają się rzeczywistością. Arcydemon będzie w stanie przejąć kontrolę nad tym koszmarem, mogąc wykorzystać go zarówno do zmiany dowolnej okolicy w jego pole walki, jak i do zadania przeciwnikowi niebezpośrednio obrażeń. Osoby w temacie na którym użyto Inwazji są niewyczuwalne dla osób z Ki Feeling.
Wymagania: Super Form; 1000 energii
Efekt:Zmiana wyglądu oraz budowy tematu; ukrycie Ki osób w nim przebywającym
Koszt: 100 KI za turę utrzymania
Technika: pasywna, fabularna
Nie można podróżować podczas utrzymywania techniki
Czekam na opinie
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Lip 29, 2014 6:13 pm
Przejrzałem dokładnie technikę i mam na razie dwie propozycje.
Po pierwsze nieco zwiększyłbym koszt Ki, nieco więcej ci nie zaszkodzi, oraz dodałbym skoro już chcesz używać elementów otoczenia do TK, element MG. Chyba że nie chcesz tych zmian.
Po pierwsze nieco zwiększyłbym koszt Ki, nieco więcej ci nie zaszkodzi, oraz dodałbym skoro już chcesz używać elementów otoczenia do TK, element MG. Chyba że nie chcesz tych zmian.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sro Lip 30, 2014 2:57 am
Co do 1:
Mogę zaproponować znacznie wygodniejszą wersję. jednorazowy ubytek Ki za włączenie techniki bez późniejszych kosztów utrzymania. Wysokości... 1000 KI. Nie chcę by technika zastosowana przed walką oznaczała że zamiast korzyści będe miał utrudnienia.
CO do 2:
To akurat nie jest potrzebne, ponieważ nie mam nic przeciwko zablokowaniu mojego ataku z użyciem otoczenia.
Mogę zaproponować znacznie wygodniejszą wersję. jednorazowy ubytek Ki za włączenie techniki bez późniejszych kosztów utrzymania. Wysokości... 1000 KI. Nie chcę by technika zastosowana przed walką oznaczała że zamiast korzyści będe miał utrudnienia.
CO do 2:
To akurat nie jest potrzebne, ponieważ nie mam nic przeciwko zablokowaniu mojego ataku z użyciem otoczenia.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sro Lip 30, 2014 4:18 pm
Jakby dać jednorazowy koszt technika będzie już mocniejsza niż jest obecnie, ktoś może ci nawet zarzucić że jest op. Co do samego czynnika Mg chodzi mi o to, że ewentualnie podczas walki na twoim terenie może się wmieszać w nią MG dopisując jak ty, bądź ktoś nadziewa się na różne "przeszkody" dostając obrażenia.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sro Lip 30, 2014 5:18 pm
W takim wypadku 200 KI za turę utrzymania. Ostatecznie, to prawie tyle co koszt SSJ2. A mając na uwadze że ta technika nie pomaga mi w walce, to większy koszt tylko by mi zaszkodził zamiast pomóc. O ile rozumiem co masz na myśli z Elementem MG, to nie bardzo wiem jak to opisać w technice. Uważam że MG tak czy tak mógłby się wmieszać tak jak móisz.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sro Lip 30, 2014 5:30 pm
Owszem ja to wiem i ty to wiesz, ale zakładam że Mg to do głowy nie przyjdzie xD. Cóż można napisać że Mg może zadać dodatkowe obrażenia obu graczom od otoczenia (kolce, stalagmity, skały etc).
Skoro to koszt ssj2, można nieco ograniczyć hmm powiedzmy 125 - 150 ki?
Skoro to koszt ssj2, można nieco ograniczyć hmm powiedzmy 125 - 150 ki?
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sro Lip 30, 2014 6:20 pm
Nether Invasion
Opis:
Po transformacji Dragot zdobył możliwość manipulacji swoim otoczeniem poprzez inwazje jego mrocznej, wynaturzonej wersji - Netheru. Niebo staje się czarne i pozbawione gwiazd, wszechobecna krew, rdza i druty kolczaste. Najgorsze koszmary osób przebywających w nim stają stają się rzeczywistością. Arcydemon będzie w stanie przejąć kontrolę nad tym koszmarem, mogąc wykorzystać go zarówno do zmiany dowolnej okolicy w jego pole walki, jak i do zadania przeciwnikowi niebezpośrednio obrażeń. Osoby w temacie na którym użyto Inwazji są niewyczuwalne dla osób z Ki Feeling.
Wymagania: Super Form; 1000 energii
Efekt:Zmiana wyglądu oraz budowy tematu; ukrycie Ki osób w nim przebywającym
Koszt: 150 KI za turę utrzymania
Technika: pasywna, fabularna
Nie można podróżować podczas utrzymywania techniki
Teraz jest ok?
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sro Lip 30, 2014 8:11 pm
Nom nieźle, jesteś pewien że nie chcesz dodać żeby MG czasami działał na twoją nie-korzyść?
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sro Lip 30, 2014 9:52 pm
Chyba dam radę się bez tego obejść Wystarczy komplikacji.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Czw Lip 31, 2014 12:10 am
To nie jest trudne akurat, po prostu mg pisze posta i zadaje komuś dmg, ale ok.
W takim razie ode mnie AKCEPT
Pozostają pozostali xD
W takim razie ode mnie AKCEPT
Pozostają pozostali xD
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Sie 05, 2014 9:18 pm
Przejrzałem tą technikę i mi się podoba. Ciekawe założenie, chodź mam pewne pytanie. Czy można jakoś złamać wymiar? Na przykład wyzwalając duży pokład mocy?
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Sie 05, 2014 9:23 pm
Jak w Multiverse, da się wyjść wyzwalając wystarczająco silny Kiai. Jednak nie jest to coś co łatwo zrobić w środku walki, myślę że odpowiednia byłaby możliwość wyjścia z wymiaru tylko z PL większym niż ten co utrzymuje, czyli Drag. Zaraz dodam to do wersji ostatecznej.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Sie 05, 2014 9:24 pm
O to mi pasuje. Dodaj i masz mój Akcept
Masz. Akcept
Masz. Akcept
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Sie 05, 2014 9:33 pm
Nether Invasion
Opis:
Po transformacji Dragot zdobył możliwość manipulacji swoim otoczeniem poprzez inwazje jego mrocznej, wynaturzonej wersji - Netheru. Niebo staje się czarne i pozbawione gwiazd, wszechobecna krew, rdza i druty kolczaste. Najgorsze koszmary osób przebywających w nim stają stają się rzeczywistością. Arcydemon będzie w stanie przejąć kontrolę nad tym koszmarem, mogąc wykorzystać go zarówno do zmiany dowolnej okolicy w jego pole walki, jak i do zadania przeciwnikowi niebezpośrednio obrażeń. Osoby w temacie na którym użyto Inwazji są niewyczuwalne dla osób z Ki Feeling.
Wymagania: Super Form; 1000 energii
Efekt:Zmiana wyglądu oraz budowy tematu; ukrycie Ki osób w nim przebywającym
Koszt: 150 KI za turę utrzymania
Technika: pasywna, fabularna
UWAGA: Nie można podróżować podczas utrzymywania techniki
UWAGA 2: Ofiara może wyjść z Netheru gdy posiada PL większy niż Dragot
Opis:
Po transformacji Dragot zdobył możliwość manipulacji swoim otoczeniem poprzez inwazje jego mrocznej, wynaturzonej wersji - Netheru. Niebo staje się czarne i pozbawione gwiazd, wszechobecna krew, rdza i druty kolczaste. Najgorsze koszmary osób przebywających w nim stają stają się rzeczywistością. Arcydemon będzie w stanie przejąć kontrolę nad tym koszmarem, mogąc wykorzystać go zarówno do zmiany dowolnej okolicy w jego pole walki, jak i do zadania przeciwnikowi niebezpośrednio obrażeń. Osoby w temacie na którym użyto Inwazji są niewyczuwalne dla osób z Ki Feeling.
Wymagania: Super Form; 1000 energii
Efekt:Zmiana wyglądu oraz budowy tematu; ukrycie Ki osób w nim przebywającym
Koszt: 150 KI za turę utrzymania
Technika: pasywna, fabularna
UWAGA: Nie można podróżować podczas utrzymywania techniki
UWAGA 2: Ofiara może wyjść z Netheru gdy posiada PL większy niż Dragot
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pon Sie 11, 2014 10:23 pm
dobra.. akcept..
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Nie Kwi 19, 2015 4:57 pm
BLOODY SUNDAY
Opis: Technika ta jest demoniczną adaptacją Saiyańskiej techniki Final Flash. Dragot po ujrzeniu jej w walce z Razielem postanowił stworzyć jej odpowiednik by móc go wykorzystać w walce z wojownikami z Vegety. Jej wykonanie jest podobne, lecz atak przyjmuje kolor krwisto czerwony oraz bardziej chaotyczną strukturę. Została stworzona specjalnie z myślą o walce z małpami.
Wymagania: Super Form; 2000 energii; -40 pkt; fabularna absorbcja Saiyanina
Efekt: KI= DMG(max. 50%KI) W przypadku Saiyan: (max.60/65%KI)
Koszt: - 80% dmg W przypadku Saiyan: 85/90%
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce.
Technika energetyczna - bojowa - ofensywna
Jako że Drag nie ma żadnych większych technik bojowych, postanowiłem dać coś co pasuje do niego. to dopiero prototyp, ale chciałbym wysłuchać waszego zdania i propozycji, jak efekt zmieniłby się w przypadku walki z Saiyanem na którego ta technika ma być zaprojektowana. Pozdrawiam.
Re: Techniki Dragota
Nie Kwi 19, 2015 10:39 pm
Wydaje się być ok. Porównałem z Final Flashem saiyan oraz Kamehamehą. Ogólnie wymagania do mocy techniki są w porządku. Mocą nie przewyższa tych dwóch mocnych technik, które w jakiś sposób są wyjątkowe (chociaż nie wiem tylko czy aby bonus wobec saiyan nie za duży)...
Jednak demony mają w zanadrzu teoretycznie jeszcze mocniejszy planet burst, więc taka technika jest pikusiem wobec tego.
Stąd też po krótkim namyśle ode mnie akcept, jeżeli zachowa to taką formę.
Pytanie jedno. Tyczy się (half)saiyan czy tylko jednych? Bo dla mnie to jeden pies half i pełnokrwisty.
Riki
Jednak demony mają w zanadrzu teoretycznie jeszcze mocniejszy planet burst, więc taka technika jest pikusiem wobec tego.
Stąd też po krótkim namyśle ode mnie akcept, jeżeli zachowa to taką formę.
Pytanie jedno. Tyczy się (half)saiyan czy tylko jednych? Bo dla mnie to jeden pies half i pełnokrwisty.
Riki
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pon Kwi 20, 2015 10:03 am
Wówczas max Ki wynosiłaby 60% A koszt wynosiłby 85%.
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach