Techniki Dragota
+7
NPC.
Xanas
Hazard
Al
Colinuś
Reito
Burzum
11 posters
Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Techniki Dragota
Czw Lip 11, 2013 3:23 pm
Dimension Hole
Opis: Dzięki tej technice Dragot potrafi tworzyć portale w które wlatują ataki energetyczne. Technikę tą stworzył on jeszcze przed straceniem mocy. Teraz technika ta przyda mu się o wiele bardziej i wymyślił wzmocnienie tejże techniki.
Poziom 1
Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych.
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego przeciwnika
Koszt: 60% Ki użytego przez przeciwnika na technikę
Użycie: Co 3 tury, Max 2 razy w walce
Technika defensywna
Poziom 2
Wymagania:400 energii,Super form, -30 pkt treningowych
Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego, pojawienie się drugiego portalu za przeciwnikiem przez który wylatuje wessany atak który zadaje 40% domyślnych obrażeń.
Koszt: 70% Ki użytego przez przeciwnika na technikę.
Możliwości użycia: 400 energii - 1 użycie. 800 energii - 2 użycia. Co 4 tury, max 2 razy w walce.
Jeśli dmg ataku przekracza 8 krotność naszej energii nie pojawia się drugi portal i przeciwnik nie otrzymuje obrażeń.
Proszę o krytykę mechaniczną gdyż nie jestem pewien co do balansu techniki. Będę wdzięczny za każdą sugestię.
Re: Techniki Dragota
Czw Lip 11, 2013 4:33 pm
W sumie jest ok patrząc na liczbach. Tylko nie prościej dać po prostu Koszt: 70% dmg ataku przeciwnika dla pierwszego poziomu?
A 75% dla drugiego? Efekt prawie ten sam a liczenia o wiele mniej. Przy pierwszym poziomie jest dokładnie 70% wg obliczeń i wzięciu Final Flasha jako atak. Przy drugim nieco ponad 73% wyszło ale w sumie mogłoby być nieco więcej bo zdajesz dodatkowo obrażenia.
A 75% dla drugiego? Efekt prawie ten sam a liczenia o wiele mniej. Przy pierwszym poziomie jest dokładnie 70% wg obliczeń i wzięciu Final Flasha jako atak. Przy drugim nieco ponad 73% wyszło ale w sumie mogłoby być nieco więcej bo zdajesz dodatkowo obrażenia.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pią Lip 12, 2013 5:20 pm
Dobra teraz ja się wypowiem od razu ci z buta powiem że I poziom jest WYCZESANY! Gratki dawno mi się nie spodobał czyiś pomysł no i jest idealnie wyważony. (więc na I poziom masz AL'S GODLY ACCEPT)
Teraz II poziom hmm tak właściwie jakby się zastanowić 75% to nie za dużo w porównaniu do 40% kontry? ja bym dał tak 60% kosztu do I poziomu i 70% do II bo jak ktoś pyrgnie w ciebie ki-żerną techniką to po obronie tym również zostaniesz solidnie ugryziony w zasób energii.
No i nie dodałeś czy to technika ofensywna czy defensywna. Oczywiście wiem że to technika def bo to wynika z opisu jednakże to tylko taka formalność
Teraz II poziom hmm tak właściwie jakby się zastanowić 75% to nie za dużo w porównaniu do 40% kontry? ja bym dał tak 60% kosztu do I poziomu i 70% do II bo jak ktoś pyrgnie w ciebie ki-żerną techniką to po obronie tym również zostaniesz solidnie ugryziony w zasób energii.
No i nie dodałeś czy to technika ofensywna czy defensywna. Oczywiście wiem że to technika def bo to wynika z opisu jednakże to tylko taka formalność
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pon Lip 15, 2013 2:18 pm
Mnie się podoba, Akcept.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sro Sie 14, 2013 7:23 pm
Witam z kolejną techniką tym razem wykonaną według najnowszego wzoru.
1.Nazwa Techniki - Shadow Blast
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Dragot koncentruje w sobie energie w postaci czarnej aury po czym wystrzeliwuje zgromadzoną energie w formie dowolnej.
dokładnie tak, nie przesłyszeliście sie. Można wystrzelić przy użyciu tej energii tradycyjny promień lub kule,
ale nic nie stoi na przeszkodzie by wystrzelić zamiast tego kienzaowy dysk, death-beamowy pocisk, nieregularny strumien energii
bądź nawet całą serie pocisków niczym Renzoku Energy Dan.
4.Wymagania - 100 energii, -40pkt treningowych.
5.Efekt - DMG=KI(max 20%KI) Koszt: - 100%dmg
6.Użycie - co 3 tury, max 3x w walce
7.Technika(atak): ofensywna
Proszę o krytykę mechaniczną jak zawsze gdyż nie jestem pewien czy wszystko trzyma się balansu.
1.Nazwa Techniki - Shadow Blast
2.Rodzaj Techniki - Bojowa
3.Opis - Dragot koncentruje w sobie energie w postaci czarnej aury po czym wystrzeliwuje zgromadzoną energie w formie dowolnej.
dokładnie tak, nie przesłyszeliście sie. Można wystrzelić przy użyciu tej energii tradycyjny promień lub kule,
ale nic nie stoi na przeszkodzie by wystrzelić zamiast tego kienzaowy dysk, death-beamowy pocisk, nieregularny strumien energii
bądź nawet całą serie pocisków niczym Renzoku Energy Dan.
4.Wymagania - 100 energii, -40pkt treningowych.
5.Efekt - DMG=KI(max 20%KI) Koszt: - 100%dmg
6.Użycie - co 3 tury, max 3x w walce
7.Technika(atak): ofensywna
Proszę o krytykę mechaniczną jak zawsze gdyż nie jestem pewien czy wszystko trzyma się balansu.
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Czw Sie 15, 2013 8:26 pm
Ja bym zwiększył wymagania do 200. Ogólnie nie jestem autorem technik demonów ale widzę że nie maja one duże technik ofensywnych przez to że maja dwie potężne techniki paraliżujące o bardzo niskim koszcie nauki.
Wniosek nasuwa się jasny że techniki energetyczne nie mogą byc zbyt tanie bo to byłoby zbyt mocne.
Wniosek nasuwa się jasny że techniki energetyczne nie mogą byc zbyt tanie bo to byłoby zbyt mocne.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Czw Sie 15, 2013 10:57 pm
Ja bym jescze dowalił do koszty nie 100% dmg a 110 lub 120% żeby zbytniego spammu nie było.
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Czw Sie 15, 2013 11:23 pm
czyli wymagania: 200 energi , 120% koszt.
I nie psiocz na sb Dragot, bo np rasy z przemianami stałymi dla 30% maja wymagania np 600 zręczności(patrz kienzan changów) a ty psioczysz na 200 energii.
I nie psiocz na sb Dragot, bo np rasy z przemianami stałymi dla 30% maja wymagania np 600 zręczności(patrz kienzan changów) a ty psioczysz na 200 energii.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pią Sie 16, 2013 12:03 am
W takim razie dziękuje bardzo, obmyśle coś innego. Xanas teraz podałeś argument i w związku z tym szanuje twoje zdanie. Wzorowałem sie na Big Bang Attack Saiyan gdzie było wymagane 100 energii, 15% KI max, koszt 90%dmg i 17 pkt treningowych. Ja w swojej technice dałem 20%KI max, koszt 100%dmg i 40 pkt treningowych. Zamysł był by przy koszcie równym dmg wystrzelić pocisk w formie dowolnej o sile 1/5 całej mocy.Ale argument że mam przemiany stałe mnie przekonał. Chociaż Changi jak podałeś mają Barrage death beam o dokładnie tej samej sile a wymagania(30 energii) powiedzmy że mnie jakoś nie przekonują. Nie chce się rzucać w stylu Alta więc nie było tematu. Tą technike zatrzymam w rezerwie, ewentualnie zwiększe wymagania i wymóg Super Form. Puki co użyje mózgownicy do wykombinowania czegoś innego.
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pią Sie 16, 2013 12:15 am
Barrage jest to technika która zostanie poprawiona w najbliższym czasie. bo jest własnie niezbalansowana o czym mówiłem juz Reito miesiąc temu xd
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sob Sty 11, 2014 10:26 pm
Witam wszystkich którym chciało się tutaj ruszyć i przeczytać co mam tutaj do powiedzenia, jestem wam bardzo wdzięczny. Powracam z nowym pomysłem na technikę, tym razem fabularną.
マスク/Masuku/Mask/Maska
OPIS: Drakonian ma obowiązek nauczyć się techniki, dzięki której jego wygląd zmieni się na ludzko podobny. TO ich symbol szacunku do ludzi oraz sposób na wtopienie się w otoczenie. Dzięki temu Drakonianie zmieniają swój wygląd na ich pół ludzki odpowiednik, który jest naturalny i nie może być zmieniony.
Wymagania: 50 energii, 10 pkt treningowych
Efekt: Zmiana wyglądu w raz ustalony odpowiednik ludzko podobny.
Koszt: 10 KI za turę użytku
Technika: pasywna, fabularna
Technika nie zmienia wielkości postaci
I co myślicie? koszt taki niski gdyż June za 100KI zmienia się w każdy możliwy wynik, podczas gdy Dragot ma tylko jeden, a to spora różnica . Proszę o konstruktywną krytykę i ocenę tego pomysłu, z góry dziękuję.
マスク/Masuku/Mask/Maska
OPIS: Drakonian ma obowiązek nauczyć się techniki, dzięki której jego wygląd zmieni się na ludzko podobny. TO ich symbol szacunku do ludzi oraz sposób na wtopienie się w otoczenie. Dzięki temu Drakonianie zmieniają swój wygląd na ich pół ludzki odpowiednik, który jest naturalny i nie może być zmieniony.
Wymagania: 50 energii, 10 pkt treningowych
Efekt: Zmiana wyglądu w raz ustalony odpowiednik ludzko podobny.
Koszt: 10 KI za turę użytku
Technika: pasywna, fabularna
Technika nie zmienia wielkości postaci
I co myślicie? koszt taki niski gdyż June za 100KI zmienia się w każdy możliwy wynik, podczas gdy Dragot ma tylko jeden, a to spora różnica . Proszę o konstruktywną krytykę i ocenę tego pomysłu, z góry dziękuję.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pon Sty 13, 2014 12:56 am
Lol kiedyś myślałem nad czymś podobnym, ale z ukrywaniem mocy i taką samą nazwę dałem, acz masuku brzmi jak mask i nie miało to sensu.
Jak dla mnie jest okej
Akcepcik ode mnie.
Jak dla mnie jest okej
Akcepcik ode mnie.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Sob Sty 18, 2014 10:24 pm
ŁUDUDUDUDUDUDUDU
tak jako małe przypomnienie
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Czw Lut 06, 2014 3:21 pm
Ponownie przypominam o swojej obecności.
Re: Techniki Dragota
Czw Lut 06, 2014 3:29 pm
Dałbym jeszcze dopisek, ze ludzka postać musi mieć Twój wzrost i mniej więcej twoje gabaryty.
Chodzi mi o to, żebyś nie przybierał wyglądu np małej dziewczynki, a za chwilę zapaśnika sumo i dorzuciłbym 20 Ki żubrzyca na turę. 10 to na prawdę mało za udawanie człowieka - moim zdaniem.
Chodzi mi o to, żebyś nie przybierał wyglądu np małej dziewczynki, a za chwilę zapaśnika sumo i dorzuciłbym 20 Ki żubrzyca na turę. 10 to na prawdę mało za udawanie człowieka - moim zdaniem.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Czw Lut 06, 2014 4:47 pm
Jak dla mnie koszt na turę w technice fabularnej to bzdura jakaś, jaki jest sens w ukrywaniu postaci skoro tracisz ki i przy dłuższym RP możesz się wypalić z ki. Co więcej jak dojdzie do walki można mieć spory ubytek w pasku ki.
Reasumując technika bardziej szkodzi użytkownikowi niż działa mu na rękę.
Reasumując technika bardziej szkodzi użytkownikowi niż działa mu na rękę.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Wto Lut 18, 2014 12:15 pm
Popieram zdanie Al'a, i uważam że techniki fabularne nie powinny mieszać się w punkty KI. Długo się namyślałem, ale myślę że takie rozwiązanie jest najbliższe rozważnemu. Reasumując:
マスク/Masuku/Mask/Maska
OPIS: Drakonian ma obowiązek nauczyć się techniki, dzięki której jego wygląd zmieni się na ludzko podobny. To ich symbol szacunku do ludzi oraz sposób na wtopienie się w otoczenie. Dzięki temu Drakonianie zmieniają swój wygląd na ich w pół ludzki odpowiednik, który jest naturalny i nie może zostać zmieniony.
Wymagania: 50 energii, 10 pkt treningowych
Efekt: Zmiana wyglądu w raz ustalony odpowiednik ludzko podobny.
Technika: pasywna, fabularna
Technika nie zmienia wielkości postaci
Czy jest to akceptowalne?
マスク/Masuku/Mask/Maska
OPIS: Drakonian ma obowiązek nauczyć się techniki, dzięki której jego wygląd zmieni się na ludzko podobny. To ich symbol szacunku do ludzi oraz sposób na wtopienie się w otoczenie. Dzięki temu Drakonianie zmieniają swój wygląd na ich w pół ludzki odpowiednik, który jest naturalny i nie może zostać zmieniony.
Wymagania: 50 energii, 10 pkt treningowych
Efekt: Zmiana wyglądu w raz ustalony odpowiednik ludzko podobny.
Technika: pasywna, fabularna
Technika nie zmienia wielkości postaci
Czy jest to akceptowalne?
- GośćGość
Re: Techniki Dragota
Wto Lut 18, 2014 3:07 pm
Kopiujesz ode mnie technikę! >:C
Nie mam nic przeciw, bleeeh.
Nie mam nic przeciw, bleeeh.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Czw Lip 24, 2014 5:21 pm
Nether Invasion
Opis:
Po transformacji Dragot zdobył możliwość manipulacji swoim otoczeniem poprzez inwazje jego mrocznej, wynaturzonej wersji - Netheru. Niebo staje się czarne i pozbawione gwiazd, wszechobecna krew, rdza i druty kolczaste. Najgorsze koszmary osób przebywających w nim stają stają się rzeczywistością. Monstra można tylko spowolnić, jedyny sposób na przeżycie interwencji z nimi to ucieczka bądź ukrycie. Arcydemon będzie w stanie przejąć kontrolę nad tym koszmarem, mogąc wykorzystać go zarówno do zmiany dowolnej okolicy w jego pole walki, jak i do zadania przeciwnikowi niebezpośrednio obrażeń.
Wymagania: Super Form; 1000 energii
Efekt:Zmiana wyglądu oraz budowy tematu
Technika: pasywna, fabularna
Koszt: 100 KI za turę utrzymania
Dość długo projektowaliśmy tą technikę, wreszcie się zdecydowałem ją ukazać. Dość obszerna dlatego też wstępnie dodałem koszt za KI. Jeśli chodzi o obrażenia to ta technika jest bazą dla innych. przykład: Telekineza podczas używania tej techniki = atak stworzoną wcześniej bronią. Mechanika się nie zmienia.
Czekam na krytykę
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Czw Lip 24, 2014 6:26 pm
Wiesz, że to Reality Warping nie? A RW jest w każdej formie overpowered. Choć same mechaniczne zastosowanie zdolności, minus ewentualne techniki (które i tak znaczenia nie mają jak tele) czyni technikę zmarnowaniem slotu. Treść zdolności można interpretować na kilka sposobów, iluzja?? zmiana rzeczywistości???, opis na to wskazuje. Zacząłbym od konkretnego opisu choć mi się wydaje że to własnie RW jest.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Czw Lip 24, 2014 11:23 pm
Chodzi mi po głowie właśnie Reality warping, choć nie wiem w czym jest on overpowered. By tego uniknąć mógłbym zrobić tabelkę ala technika Chepriego w którym ukazałbym na co technika zezwala. Chciałbym móc zmienić swoje otoczenie by dostosować je do walki bądź treningu w stylu demona, w tym kierunku to idzie.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pią Lip 25, 2014 2:02 am
No Reality Warping to znaczy zmiana, naginanie, modyfikacja rzeczywistości, zwykle każda forma RW jest overpowered, bo pozwala ci robić właściwie wszystko co ci do głowy przyjdzie (np. Hikaru wali Genkidamą, a reality warper zmienia ją w stos kwiatuszków, albo pluszaków). Jakby nie patrzeć magic materialization też jest formą reality warpu, gdyż pozwala na stworzenie wszystkiego, acz chyba wg. zasad db to jest zmiana cząsteczek ki na jakiś materiał więc coś ala Alchemy.
Tak czy siak przejdźmy do meritum. Zmiana otoczenia może być lekko op zważywszy iż możesz dostosować przed walką otoczenie tak aby odpowiadało twoim wygodom i działało na korzyść walki. Oczywiście jeżeli wykluczymy "czynnik MG"* to nie będzie to już takie OP.
Powiem tak trudno mi sobie wyobrazić jak działa ta umiejętność, gdyż jak mówiłem , opis jest dość mało konkretny i niejasny. Na domiar złego poza tym że tworzysz, że tak to ujmę pole bitwy nie mam zielonego pojęcia jak miałoby to wyglądać w praktyce.(poza tym że chyba kombinujesz jak sobie zrobić prep** przed walką na twoją korzyść).
*czynnik MG - Chodziło mi o to iż w walkę mógłby się wmieszać MG i "nadziewać" uczestników w walki na kolce, stalagmity, stalaktyty i cokolwiek ostrego tam jest by zadać dodatkowy dmg graczom xD (no przynajmniej ja bym tak robił)
** prep - skrót or preparation czyli przygotowanie.
Tak czy siak przejdźmy do meritum. Zmiana otoczenia może być lekko op zważywszy iż możesz dostosować przed walką otoczenie tak aby odpowiadało twoim wygodom i działało na korzyść walki. Oczywiście jeżeli wykluczymy "czynnik MG"* to nie będzie to już takie OP.
Powiem tak trudno mi sobie wyobrazić jak działa ta umiejętność, gdyż jak mówiłem , opis jest dość mało konkretny i niejasny. Na domiar złego poza tym że tworzysz, że tak to ujmę pole bitwy nie mam zielonego pojęcia jak miałoby to wyglądać w praktyce.(poza tym że chyba kombinujesz jak sobie zrobić prep** przed walką na twoją korzyść).
*czynnik MG - Chodziło mi o to iż w walkę mógłby się wmieszać MG i "nadziewać" uczestników w walki na kolce, stalagmity, stalaktyty i cokolwiek ostrego tam jest by zadać dodatkowy dmg graczom xD (no przynajmniej ja bym tak robił)
** prep - skrót or preparation czyli przygotowanie.
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Dragota
Pią Lip 25, 2014 3:55 am
W takim razie postaram się rozwiać niejasności.
AL e tak przy okazji, czym różni się efekt Mg gdybym wszedł i rozdałbym ciosy zamiast nadziać na stalagmity przy tych samych obrażeniach ?
Możliwości techniki:
-zmiana wyglądu otoczenia teksturowo
(przykład: drzewa w lesie stają się w całości z drutu kolczastego. )
-Dodawanie/usuwanie konstrukcji
(przykład: jestem w mieście, po wezwaniu Netheru dzieją się opisane zmiany oraz powstaje budynek którego nie było, bądź dany budynek znika)
-Przywoływanie koszmarów i lęków[+zankoken]
(przykład: Fabularne halucynacje zależne od postaci.)
-Wytwarzanie sług
(walka różniłaby się tym że fabularnie to sługa zadaje i otrzymuje obrażenia w moim imieniu.)
-Zniekształcanie Netheru[+telekineza]
(czyli telekineza z wcześniej przygotowaną amunicją.)
I to w sumie tyle. Użycie techniki oznacza jednoczesne użycie danej mieszanki tych uprawnień podczas przywoływania inwazji. Podczas pisania tego wpadłem na coś co sprawiłoby że technika nie marnowałaby slotu: Inwazja innego wymiaru sprawia że nie można wyczuć osób w nich będących nawet jeśli emitują tam KI. Nie można ich również zobaczyć pomimo bycia w tych samych miejscach. Dragot może poruszać się po tematach będąc cały czas w Netherze i będąc tym samym całkowicie bezpieczny. Może również "wciągać" do niego innych, wówczas działa na nich ta sama zasada.
A teraz przykład praktyczny.
1.-Dragot wchodzi do tematu RZEKA i używa Inwazji Netheru opisuje zmianę otoczenia.
2.-Blejd wchodzi do tematu RZEKA, jednak nie może opisać mojej obecności pomimo że odpisuje w tym temacie.
1.gracz Dragot wchodzi do tematu RZEKA w którym jest gracz BLEJD.
2.gracz Dragot używa inwazji Netheru i opisuje zmiane otoczenia:
A)gracz Dragot przechodzi do Netheru a gracz BLEJD go nie widzi, nie wyczuwa i nie może zaatakować, więc gracz może bezpiecznie opuścić temat.
B)gracz Dragot i gracz Blejd przechodzą do Netheru i nikt nie może ich wyczuć ani zaatakować, więc mogą bezpiecznie.
Tutaj to wersja ALPHA. Co o tym powiesz?
AL e tak przy okazji, czym różni się efekt Mg gdybym wszedł i rozdałbym ciosy zamiast nadziać na stalagmity przy tych samych obrażeniach ?
Możliwości techniki:
-zmiana wyglądu otoczenia teksturowo
(przykład: drzewa w lesie stają się w całości z drutu kolczastego. )
-Dodawanie/usuwanie konstrukcji
(przykład: jestem w mieście, po wezwaniu Netheru dzieją się opisane zmiany oraz powstaje budynek którego nie było, bądź dany budynek znika)
-Przywoływanie koszmarów i lęków[+zankoken]
(przykład: Fabularne halucynacje zależne od postaci.)
-Wytwarzanie sług
(walka różniłaby się tym że fabularnie to sługa zadaje i otrzymuje obrażenia w moim imieniu.)
-Zniekształcanie Netheru[+telekineza]
(czyli telekineza z wcześniej przygotowaną amunicją.)
I to w sumie tyle. Użycie techniki oznacza jednoczesne użycie danej mieszanki tych uprawnień podczas przywoływania inwazji. Podczas pisania tego wpadłem na coś co sprawiłoby że technika nie marnowałaby slotu: Inwazja innego wymiaru sprawia że nie można wyczuć osób w nich będących nawet jeśli emitują tam KI. Nie można ich również zobaczyć pomimo bycia w tych samych miejscach. Dragot może poruszać się po tematach będąc cały czas w Netherze i będąc tym samym całkowicie bezpieczny. Może również "wciągać" do niego innych, wówczas działa na nich ta sama zasada.
A teraz przykład praktyczny.
1.-Dragot wchodzi do tematu RZEKA i używa Inwazji Netheru opisuje zmianę otoczenia.
2.-Blejd wchodzi do tematu RZEKA, jednak nie może opisać mojej obecności pomimo że odpisuje w tym temacie.
1.gracz Dragot wchodzi do tematu RZEKA w którym jest gracz BLEJD.
2.gracz Dragot używa inwazji Netheru i opisuje zmiane otoczenia:
A)gracz Dragot przechodzi do Netheru a gracz BLEJD go nie widzi, nie wyczuwa i nie może zaatakować, więc gracz może bezpiecznie opuścić temat.
B)gracz Dragot i gracz Blejd przechodzą do Netheru i nikt nie może ich wyczuć ani zaatakować, więc mogą bezpiecznie
Tutaj to wersja ALPHA. Co o tym powiesz?
Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach