- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Rikimaru's special presents
Czw Maj 23, 2013 8:03 pm
- ROGA FUFU KEN:
Wymagania: 50 energii; 70 szybkości; -18 pkt* (max -9 z trenerem);
Efekt: siła szybkość energia Koszt: 110%dmg
Użycie: raz na 3 tury, 3 razy w walce.
Technika(atak) ofensywna
Stalowa Ręka
Steel Hand
Opis: Jako, że po wypadku jego ręka była całkowicie zmiażdżona lekarza zdecydowali się na przeprowadzenie ultranowoczesnego zabiegu, który polegał na wstawieniu w miejsce zmiażdżonej dłoni reki mechanicznej. Innowacyjna konstrukcja nie potrzebuje baterii. Porusza się dzięki połączeniu ze zwykłymi mięśniami. Twarda stal zapewnia również stalowe uderzenie.
W tym poście sobie właśnie wymyśliłem, że po wypadku lekarze wstawili mi takową kończynę.
Wymagania: 100 wytrzymałości, 100 siły, -20 pkt treningowych;
Efekt: siła+szybkość+wytrzymałość lub zablokowanie 50% obrażeń (blok raz w walce)
Koszt: 125% uderzenia, blok pochłania KI = 150% zablokowanego dmg
Użycie: raz na trzy tury, 3 razy w walce (uderzenie), blok 2x w walce raz na 4 tury
Zastrzeżenie: Jeżeli bazowa wytrzymałość przekracza 75% bazowej energii to nie mogę użyć tej techniki w walce.
Technika(atak/obrona) defensywna(blok), ofensywna(uderzenia)
Atak analogicznie jak Rogafufuken. Tylko zamiast energii biorę wytrzymałość. Zwiększony koszt o 15%.
O co chodzi z zastrzeżeniem? Jeżeli mam rozdane np. 76 w wytrzymałość, a 100 w energię, to wytrzymałość stanowi 76% energii, więc nie mogę użyć techniki, ale jeżeli będę mieć 75 wytrzymy, a 100 energii to stanowi to 75%, czyli graniczną wartość, która pozwala na użycie.
Wyjaśnienie bloku: Przeciwnik atakuje z siłą 200 dmg. Ja blokuję stalową ręką pochłaniając 50%, a więc otrzymuję 100 dmg obrażeń. Kosztuje mnie to 150 KI.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Rikimaru's special presents
Pon Lut 02, 2015 10:51 pm
Dla pamiętnych zostawię sobie wyżej te ludzkie poprzednie.
Gijutsu funō-ka
Wygląd: Opracuję obrazek...
Opis: Poprzez zwykłe pstryknięcie palcami dobrze skoncentrowany bóg jest w stanie zablokować odpowiedni przepływ KI u przeciwnika. Zablokować w tym przypadku oznacza, że przeciwnik nie może użyć techniki energetycznej.
Technika wymaga jednak bardzo dużego skupienia i rozwagi. Jest to połączenie telepatii oraz telekinezy na zaawansowanym poziomie. Zwykły śmiertelnik nie jest w stanie się tego nauczyć. Tym samym technika ma też znaczącą wadę. Nie tylko przeciwnik, ale i sam shij-jinowaty nie jest w stanie użyć techniki.
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, Przyboczny Kaio-shina, -10h
Koszt: 10% z pozostałego HP przeciwnika = mój koszt w ki oraz (-1% HP/turę)
Efekt: Przez kolejne 3 tury żaden z nas nie może korzystać z technik energetycznych.
Nie blokuję ostatniej techniki, tylko blokuję sobie i przeciwnikowi używanie na 3 kolejne tury jakichkolwiek technik.
Użycie: Już tylko raz w walce w takim przypadku.
Poniżej aktualne BOSKIE TECHNIKI
Gijutsu funō-ka
Wygląd: Opracuję obrazek...
Opis: Poprzez zwykłe pstryknięcie palcami dobrze skoncentrowany bóg jest w stanie zablokować odpowiedni przepływ KI u przeciwnika. Zablokować w tym przypadku oznacza, że przeciwnik nie może użyć techniki energetycznej.
Technika wymaga jednak bardzo dużego skupienia i rozwagi. Jest to połączenie telepatii oraz telekinezy na zaawansowanym poziomie. Zwykły śmiertelnik nie jest w stanie się tego nauczyć. Tym samym technika ma też znaczącą wadę. Nie tylko przeciwnik, ale i sam shij-jinowaty nie jest w stanie użyć techniki.
Wymagania: Ki-feeling II poziom, Telepatia, Przyboczny Kaio-shina, -10h
Koszt: 10% z pozostałego HP przeciwnika = mój koszt w ki oraz (-1% HP/turę)
Efekt: Przez kolejne 3 tury żaden z nas nie może korzystać z technik energetycznych.
Nie blokuję ostatniej techniki, tylko blokuję sobie i przeciwnikowi używanie na 3 kolejne tury jakichkolwiek technik.
Użycie: Już tylko raz w walce w takim przypadku.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach