- Shido
- Liczba postów : 61
Data rejestracji : 25/06/2017
Skąd : Olsztyn
Identification Number
HP:
(850/850)
KI:
(200/200)
Rex vs Shido
Nie Lut 24, 2019 8:04 pm
Jako że ja prosiłem o sparing podaje wytyczne
1200 TT
100 TN
7 technik w tym dwie własne
3 przemiana
(zachowuje spluwy oczywiście, pancerz też chętnie zachowam, ale jego wytrzymałość zaraz ustalę z kimś mądrzejszym ode mnie )
1200 TT
100 TN
7 technik w tym dwie własne
3 przemiana
(zachowuje spluwy oczywiście, pancerz też chętnie zachowam, ale jego wytrzymałość zaraz ustalę z kimś mądrzejszym ode mnie )
- Rex
- Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015
Identification Number
HP:
(1170/1250)
KI:
(0/0)
Re: Rex vs Shido
Wto Lut 26, 2019 9:47 am
Hybryda (demon-changling)
Cechy specjalne
S 290 > 1015
Z 330 > 1320
W 270 > 945
E 310 >1240
Hp: 9450
PL: 40830
2/3/2/3/3
Aspekty
Techniki
(Pozwolę sobie mieć zwykłą broń białą. Obrażenia: 0.5S + 0.5Z)
Cechy specjalne
- Spoiler:
- 1) Adaptacja: Dowolnie rozdaj 3 tokeny statystyk na stałe za każdym razem, gdy ulegasz transformacji stałej.
2) Wieczny głód: Poza walką, możesz pożerać dowolną materie organiczną i magazynować ją w ciele. Wartość zmagazynowanej żywności = 0.5Wytrzymałości pożartego celu. Nie możesz zjadać istot póki ich Punkty Życia są równe 0. Jeśli to gracz, traktuj jako alternatywną formę dobicia, jeśli to natura, flora i fauna, to MG fabularnie ustala wartość żywieniową obszaru. Zmagazynowaną żywność możesz wykorzystywać w celach regeneracji podczas postojów w przygodzie.
3) Biodestrukcja: Samozwańcze unicestwienie w wymiarze subkomórkowym z celem dokonania znacznych zniszczeń na całym obszarze w formie jednej, gigantycznej eksplozji. Wydaj wszystkie tokeny statystyk, za każdy token dodaj 0.5S+0.5Z+0.5W+0.5E do puli obrażeń, cecha: masowe, powolny, na całą lokalizacje! Zredukuj PŻ do 1 Postaci Gracza, a także zyskujesz TKI za wszystkie wydane w ten sposób tokeny, jeśli walka jest kontynuowana.
S 290 > 1015
Z 330 > 1320
W 270 > 945
E 310 >1240
Hp: 9450
PL: 40830
2/3/2/3/3
Aspekty
- Spoiler:
- Siła (0)
Walka bronią (10)
- Poziom 3 – Wzmacniasz swoją broń. Postać zadaje dodatkowe obrażenia +0.5S lub +0.5E zależnie od zastosowania broni
Energia (10)
Telekineza (30)
-Poziom 3 – Odblokowanie akcji podstawowej: Cios telekinetyczny (Koszt: Brak)(Faza ataku). Zadaj obrażenia: 0.5 Siła + 0.5 Energia, cecha precyzyjny.
- Poziom 4 – Ulepszenie ciosu telekinetycznego - Zamiast OBR, nadaj status unieruchomienie na przeciwnika, musi wydać 1TKI, żeby natychmiastowo zniwelować status.
- Poziom 5 – Odblokowanie akcji zaawansowanej: Telekinetyczny boom (Koszt: 1TE)(Faza ataku lub Faza obrony). Zadaj obrażenia: 0.5 Siła + Energia, cecha masowy, precyzyjny.
Transmisja ki (30)
-Poziom 1 – Wzmocnienie dowolnego fizycznego ciosu/techniki, dodaj +0,5E do OBR za koszt dodatkowy 1TE.
- Poziom 2 – Wzmocnienie dowolnego fizycznego ciosu/techniki, dodaj +1Z do OBR za koszt dodatkowy 1TE.
- Poziom 3 – Odblokowanie akcji zaawansowanej: Transmisja - (Koszt: 1 token zręczności i 1 token energii)(Faza Obrony): Niweluje każdy cios/technika.
- Poziom 4 – Ulepszenie Transmisji – Działa na cechę masowy.
- Poziom 5 – Ulepszenie Transmisji – Otrzymuje cechę natychmiastowy.
Wiedza (10)
Uciekinier (10)
-Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Odwrót”(Koszt 1TZ + 1TW) - niwelacja fizyczny cios/technika, zregeneruj PŻ = Wytrzymałość, możesz zadeklarować ucieczkę z tą akcją. Androidy mają 100 % szans na ucieczkę.
Uniwersum
Opór Grawitacyjny:
1)Odblokowane na start - Ignoruj 0G
2)Odblokowane na 10k PL - Ignoruj 20G
3)Odblokowane na 20k PL - Ignoruj 40G
4)Odblokowane na 30k PL - Ignoruj 60G
5)Odblokowane na 40k PL - Za każde 10k PL postaci ignoruj 20G
Ki Feeling:
1)Odblokowane na start - wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji
2)Odblokowane na 20k PL - wykrywanie ki na długim dystansie (planeta), bez identyfikacji. Skuteczna walka z przeciwnikami do 40k PL
3)Odblokowane na 40k PL - wykrywanie ki na długim dystansie (planeta), zdolność identyfikacji. Skuteczna walka z przeciwnikami do 80k PL
Walka ogonem:
1)Odblokowane przy rozdanych 300 TT - Ogon jest na tyle wzmocniony, że możesz wykonywać nim cios ogonem. Wspomniany cios zadaje S/2 + Z/2 obrażeń, także możesz się uczyć technik opartych o użycie ogona
2) Odblokowane przy rozdanych 500 TT - Ogon staje się jeszcze bardziej wytrzymalszy, a przeciwnik musi wykonać dwie próby odcięcia ogona z sukcesem na rzut monetą, by pozbawić ciebie ogona. Przy pierwszym sukcesie przeciwnika traktuj tylko jako okaleczony [nie można używać do końca walki], dopiero przy drugiej próbie z sukcesem traktuj jako odcięty
3) Odblokowane przy rozdanych 700 TT - Długi trening sprawia, że twój ogon jest zręczny i elastyczny, możesz wykonywać cios ogonem, jakby to była akcja natychmiastowa lub combo. Pamiętaj, nadal obowiązuje ciebie limit do jednego ciosu ogonem na fazę
4) Odblokowane przy rozdanych 900 TT - Możesz opanowywać techniki własnego pomysłu przy użyciu własnego ogona
5) Odblokowane przy rozdanych 1000 TT - Ogon to twoje narzędzie mordu, traktuj każdy cios ogonem jakby miał cechę potężny
Techniki
- Spoiler:
- *1 TKI - Kiai Go!: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, kontrolowany - Wojownik uderzeniem prostym tworzy turbulencje w powietrzu za pomocą ki, która podąża za celem aż do trafienia. Tą prostą technikę czyni świetną alternatywą na zręczne cele, które nie dają się trafić.
*2 TKI - Kiaiho ho - Fizyczna(ochronna), niwelacja ciosów zwykłych, obrażenia: 0.5E - Podobny wariant Kiaiho z tym samym celem działania. Jednakże wiatr wypełniony jest drobinami ki, a te tną niemiłosiernie pchniętego przeciwnika.
*2 TKI - Hexodrom Ki - Energetyczna(ochronna), Redukcja: 0.5W+E - Sieć ochronna w formie sklepionych ze sobą tarcz hexowych. Stabilność ki jest znacznie większa, a wraz z nią redukcja obrażeń jest niewiele skuteczniejsza. Wymaga odpowiedniego wyczucia czasu.
*2 TKI - Punishing Blaster Energetyczna(promień), Obrażenia: E - Wystrzeliwany z otwartej dłoni i powszechny w użyciu za niesubordynacje, niewiele grubszy promień od siostrzyczki określanej jako death beam. Zaskakująco dobrze się sprawdza do karania, ale większych szkód Changeling tą techniką nie wyrządzi.
*2 TKI - Mouth Wave / GACK! - Energetyczna(Promień) Obrażenia: 0.5E, natychmiastowy - Demony charakteryzują się unikalnym przepływem ki, łatwość wykorzystania każdego aparatu do uwolnienia energii pozwala im z zaskoczenia wystrzelić promień nawet ze własnej paszczy. Nie należy to do silnych ataków, ale jest dobrym pretekstem dla wykonania znacznie bardziej skomplikowanej serii ciosów i technik.
*2 TKI - Honoo - Energetyczna(Promień), Obrażenia: E, palący, potężny - Wewnętrzny gniew i buchająca para są powszechne u istot zwanych Majin, ale sama natura wzniecania ognia z ust od tysiącleci nie została poparta jakimikolwiek badaniami. Demony szczególnie upodobały sobie tą unikalną formę ataku, by zionąć ogniem z ust niczym zapomniane smoki. Oparzenia pozostałe z dewastacji palącego strumienia z pewnością będą również dokuczliwe
*6 TKI - Magic Sword Energetyczna(wspomagacz): cios zwykły, potężny, dodatkowy, +obrażenia: E do końca walki. dodaj status druzgoczący - Demon z własnej esencji ki tworzy broń do walki z przeciwnikiem. Magiczny miecz choć przyjmuje dowolną formę, pojawia się w dowolnie wybranym przez użytkownika momencie, aby tylko dodać ekstra mocy do uderzeń i cięć. Słynie z gruchotania kości, a więc okaleczenie całego szkieletu przeciwnika często jest na porządku dziennym z każdym uderzeniem, tej jakże zabójczej broni.
(Pozwolę sobie mieć zwykłą broń białą. Obrażenia: 0.5S + 0.5Z)
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach