Deriet
Wto Paź 09, 2018 10:04 pm
W tym temacie spisane są wszystkie sprawy techniczne dotyczące gracza Deriet. Wszystkie rzeczy uzupełniane są przez kadrę.
Spis Treści
Re: Deriet
Wto Paź 09, 2018 10:04 pm
Statystyki
Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 470
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 170
Statystyki Początkowe:
Siła: 100
Zręczność: 50
Wytrzymałość: 100
Energia: 50
Punkty Życia: 1000 HP
Power Level: 2700
Statystyki Bazowe:
Siła: 100>150
Zręczność: 50
Wytrzymałość: 100>150
Energia: 50
Punkty Życia: 1000 HP
Power Level: 2700
Statystyki Aktualne:
Siła: 100>150
Zręczność: 50
Wytrzymałość: 100>150
Energia: 50
Punkty Życia: 1000 HP
Power Level: 2700
- Historia zmian MG:
- 15-07-2018 (Kadra NG):
Karta Postaci
+ 300 TT - 01-09-2018 (MG - Vulfilia):
Miesięczne podsumowanie gry za sierpień
+ 90 TT - 21-10-2018 (MG - Vulfilia):
Miesięczne podsumowanie gry za wrzesień
+ 20 TT - 03-12-2018 (MG):
Miesięczne podsumowanie gry za październik
+ 10 TT - 04-03-2019(Kadra NG):
Brązowa Nagroda za event Tajemnice Fabryki Smoczego Oddechu
+ 50 TT
- 15-07-2018 (Kadra NG):
Wróć do Spisu Treści.
Re: Deriet
Wto Paź 09, 2018 10:07 pm
Umiejętności
Całkowita ilość Tokenów Nauki: 15
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 15
Aspekt wybrany na start: Aspekt Siły
Posiadane Aspekty:
Siły:
- Brak umiejętności
Uniwersum:
- Formowanie księżyca– Kula mocy. (1)
- Poziom 1 – Za koszt 3 TKI możesz uformować specjalną kule mocy. Kula emituje fale Blutza, wymagane do dokonania transformacji w Oozaru. Kula ma punkty strukturalne równe 4E użytkownika.
- Walka ogonem– Tajniki wzmacniania i posługiwania się ogonem w wirze walki, jakże niedoceniany ogon może stać się zabójczym narzędziem. (1)
- Poziom 1 – Ogon jest na tyle wzmocniony, że możesz wykonywać nim cios ogonem. Wspomniany cios zadaje S/2 + Z/2 obrażeń, także możesz się uczyć technik opartych o użycie ogona.
- Ki Feeling– Zdolność wyczuwania ki i określania poziomu mocy innych istot organicznych. Niezbędna przy wykrywaniu znajomych aur, jak również przy walce, gdy zwykły aparat wzroku już zawodzi. Przy braku skuteczności w walce z przewagą PL, odejmij o 1 wszystkie tokeny statystyk na start walki. (1)
- Poziom 1 – Wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji.
- Opór grawitacyjny– Stan wytrenowania ciała pozwalający na swobodniejsze przemieszczanie się po obszarach o wysokiej wartości G. (1)
- Poziom 1 – Ignoruj 10 G - Jako Saiyanin
- Historia zmian MG:
- 01-09-2018 (MG - Vulfilia):
Miesięczne podsumowanie gry za sierpień
+ 2 TN - 21-10-2018 (MG - Vulfilia):
Miesięczne podsumowanie gry za wrzesień
+ 2 TN - 03-12-2018 (MG):
Miesięczne podsumowanie gry za październik
+ 2 TN - 24-12-2018 (Kadra NG):
Prezent na Święta 2018
+ 4 TN - 04-03-2019(Kadra NG):
Brązowa Nagroda za event Tajemnice Fabryki Smoczego Oddechu
+ 5 TN
- 01-09-2018 (MG - Vulfilia):
Wróć do Spisu Treści.
Re: Deriet
Wto Paź 09, 2018 10:07 pm
Techniki
- 1 TKI - Młot: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, potężny - Wojownik łączy ręce w formę młota i zamachem wykonuje potężne uderzenie na przeciwnika. Ta niepozorna technika kumuluje ki z uderzenia w jednym punkcie przez co z łatwością ignoruje bloki, a nawet bariery. (Otrzymana na start) – Karta Postaci
- 0 TKI - Cios ogonem, obrażenia 0.5 Siła + 0.5 Zręczność -wymaga ogona, (Używane w Fazie Ataku). (Otrzymana na start - postać posiada ogon) – Karta Postaci
Wróć do Spisu Treści.
Re: Deriet
Wto Paź 09, 2018 10:07 pm
Sprzęt
- Karabin Krwawa Merry – Karabin: cios zwykły: 0.5S + 0.5E obrazeń. - Karta Postaci
- Kogo to ja nie znam! – Telefon do ważnego kontaktu w świadku przestępczym, dający możliwość rozpoczęcia kariery przestępczej lub wykonania misji w nagrodę za coś cennego. - Przedmiot z loterii z 13.05.2018
Ilość posiadanego Smoczego Oddechu: 330
Wpływy:
- 300 SO otrzymanych na start - Karta Postaci
- 110 SO otrzymanych za napisanie 11 postów w Evencie Smoczy Oddech - Event Smoczy Oddech
Wydatki:
- 80 SO za posiłek w barze - Bar The Booty Cave
Ilość posiadanego pożywienia: 100
Wpływy:
- 100 Pożywienia otrzymanego na start - Karta Postaci
Wydatki:
- Brak
Wróć do Spisu Treści.
Re: Deriet
Czw Paź 11, 2018 8:30 pm
Przemiany
Poziom 1:
Forma zwykła - przemiana startowa
Rodzaj przemiany: Stała
Tokeny Startowe: Siła 2 / Zręczność 1 / Wytrzymałość 0 / Energia 1 / Ki 1
Cechy specjalne:
- Zenkai: Za każdym razem, gdy PŻ = 0 rzuć monetą: Sukces = Dodaj 20TT i regeneruj 1PŻ. Nie możesz kontynuować walki niezależnie od wyniku.
Forma Oozaru:
Rodzaj przemiany: niestała, działa w obecności Power Ball
Tokeny bonusowe: +1 Siła, +1 Wytrzymałość (Tylko, jeśli wbity Oozaru będąc w formie zwykłej)
Bonus statystyk: Baza*1.5 Siła, Baza*1.5 Wytrzymałość (Baza - Za bazę pojmuje się formę zwykła Saiyajin)
Cechy specjalne:
- Zenkai
- Wielka małpa!: Wymaga umiejętności formowanie księżyca. Zaczynasz z umiejętnością cios ogonem[3] będąc w formie Oozaru. Dowolny cios zwykły, potężny lub ogonem zadają dodatkowe +0.5S Obrażeń. Odblokuj automatycznie technikę: Mouth Blast.
- Receptory Blutza: Ogon Saiyajina posiada receptory wychwytujące fale Blutza. Utrata ogona cofa Oozaru do formy zwykłej.
Wróć do Spisu Treści.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|