Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Xanas
Xanas
Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012


Identification Number
HP:
Deriet  9tkhzk1127/1500Deriet  R0te38  (1127/1500)
KI:
Deriet  Left_bar_bleue0/0Deriet  Empty_bar_bleue  (0/0)

Deriet  Empty Deriet

Nie Lip 15, 2018 12:04 am
1. Imię i nazwisko – Deriet Dekai
2. Rasa –  Saiyan
3. Wiek – 27
4. Wygląd –  
Deriet jest młodym, umięśnionym Saiyanem o szarym kolorze włosów. Jak można się domyślać jest to kolor farbowany. Ubiera się zazwyczaj w szare spodnie i żółtą koszulkę bez rękawów. Dodatkowo na ramieniu nosi czerwoną opaskę, a na szyję ma przerzuconą szarą, długą chustę. Włosy opadają mu luźno po bokach twarzy. Na plecach nosi charakterystyczny, czerwony karabin.

Deriet  Oc___najera_mystik_god_by_maniaxoi-db6mrgc
Deriet  Oc___najera_by_maniaxoi-darw15m

5. Charakter – Deriet jest typem samolubnego dupka. Nawet jak się z kimś przyjaźni to nie możesię powstrzymać od okazjonalnego dokuczania. Bardzo ciężki typ charakteru przez co często kończy się w bójce. Nie jest jednak typem ostrego awanturnika który obija gęby każdemu. Po prostu on mało kogo lubi, a mało kto lubi jego. Chodzą plotki że nikt nigdy nie widział go uśmiechniętego. Nie jest dumnym gościem któremu zalezy na honorze. Jak ktoś atakuje pięściami to ten wyjmuje karabin. Zawsze kombinuje jak zrobić sobie przewagę.

6. Główna motywacja – Deriet nie dąży do niczego. Nie ma konkretnych planów na przyszłość. Nie interesują go spory terytorialne, a jedyne na czym mu zależy to jak przetrwać obecny dzień.

7. Historia: Deriet urodził się poza Vegetą. Nigdy więc nie widział swojej ojczystej planety. Jego ojciec był od zawsze piratem i przemytnikiem więc wiadomym będzie że i chłopak prędzej czy później dołączy do jego załogi. Statek jego ojca był duży, a jego załoga liczyła kilkadziesiąt osób. Był to złoty okres działania tej grupy. Deriet dorastał i uczył się walki w przestrzeni kosmicznej. Nigdy nie interesowało go zostanie wielkim wojownikiem. Uważał że gdy ojciec umrze to on przejmie władzę i to inni będą chronić jego, więc nie widział sensu w regularnych ćwiczeniach.  Mimo wszystko co jakis czas trenował by nie być totalnym cieniasem. Mimo wszystko zawsze uważał że karabin energetyczny jest lepszy niż siła pięści i zawsze miał na plecach zawiesozmny karabin o dużej mocy zwany przez niego Krwawą Merry.
Tak czy inaczej złote czasy Dzieci Wojny - bo tak nazywała się ich organizacja, nie trwały wiecznie. Jego ojciec popełnił błąd i wszyscy zapłacili za to ostateczną cenę. Poczuł się tak pewnie że postanowił zaatakować konwój Changelingów który przewoził dużą dostawę Smoczego Oddechu. Okazało się że konwój nie był tak słabo broniony jak myślał. Zdażył opierać się ich flocie na tyle długo że przybyły statki Wojenne Changelingów z odsieczą.
Zmasowany atak doprowadził do zniszczenia statku flagowego na którym przebywał Deriet. Jakimś cudem, ledwo i mocno poraniony dotarł do kapsuły ratunkowej i nie mysląc wtedy o innych wystrzelił się w kosmos. Nie wiedział czy inni przeżyli, gdyż od obrażeń stracił przytomność. Obudził go dopiero huk gdy kapsuła walneła w ziemie na nieznanej dotąd mu planecie. Z bólem otworzył właz i wyszedł na powierzchnię Namek.


8. Tokeny Treningowe [TT]
Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 390
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 90

9. Statystyki: Na start dostajemy 300 pkt do rozdania w statystyki.
Siła: 100
Zręczność: 50
Wytrzymałość: 100
Energia: 50
PL 300

-PŻ: 1000
-PL: 2700

10. Techniki
1 TKI - Młot: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, potężny - Wojownik łączy ręce w formę młota i zamachem wykonuje potężne uderzenie na przeciwnika. Ta niepozorna technika kumuluje ki z uderzenia w jednym punkcie przez co z łatwością ignoruje bloki, a nawet bariery.

Każdą zdobytą nową technikę należy wpisać w tym polu Karty Postaci.

11. Przemiany

Każdą osiągniętą nową transformację należy wpisać w tym polu Karty Postaci.

12. Umiejętności
Aspekt Siły

Całkowita ilość Tokenów Nauki: 2
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 2

13. Przedmioty
Karabin Krwawa Merry.
Deriet  CODIW_SDF_AR_C_01
Karabin: cios zwykły: 0.5S + 0.5E obrazeń


Ilość Smoczego Oddechu:  150
Ilość pożywienia:  100

14. Ważne informacje


Ostatnio zmieniony przez Xanas dnia Nie Lip 15, 2018 10:34 pm, w całości zmieniany 3 razy
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Deriet  9tkhzk2250/2250Deriet  R0te38  (2250/2250)
KI:
Deriet  Left_bar_bleue0/0Deriet  Empty_bar_bleue  (0/0)

Deriet  Empty Re: Deriet

Nie Lip 15, 2018 6:09 pm
Akcepty Karty Postaci:

Al:
Dobra więc zapoznałem się z kp. Design postaci bardzo mi się podoba, wygląd i charakter szczególnie. Historia zawiera ręce i nogi, więc ogólnie jest znany życiorys bohatera. Jeżeli chodzi o mnie, zawartość kp jest satysfakcjonująca. W kwestii broni tutaj musi się wypowiedzieć administracja, ale wydaje mi się że na starcie będzie bardziej robić kosmetyczne wrażenie, choć zapewne potem nie powinno być problemu by ten karabin miał konkretne właściwości.

Tylko muszę zwrócić uwagę na jeden błąd w KP. A dokładniej Umiejętności, na start możesz wybrać tylko darmowy aspekt, nie umiejętności do niego należące. Mówiąc dokładniej, ponieważ planujesz używać broni, ta konkretna zdolność podchodzi pod Aspekt Siły, więc jako startowy aspekt sugerowałbym wspomnianą siłę. Potem będziesz mógł za tokeny nauki wykupić Walkę za pomocą broni ,gdyż ta podchodzi pod kategorię "siła".
Akcept - 15.07.18

Asteria:
Karta postaci porządna. Wygląd dobry, obrazki poglądowe pokazują nam wszystko. Charakter też interesujący. Historia prosta i krótka, ale równocześnie posiada potencjał na masę wątków. Myślę, że możesz też pogadać z Shidem, bo jego postać też była piratem, więc mogliście coś o sobie słyszeć. Jedyna uwaga to te umiejętności. Jak Al wspomniał wyżej to na start wybieramy tylko aspekt, a umiejętności dopiero później wykupujemy. Poza tym wszystko ok, tylko to popraw.

Co do karabinu to na razie powinien być w formie kosmetycznej i jego dmg powinien wynosić dmg ciosu zwykłego. Jednakże poczekałbym na wypowiedź Vvien, która mogłaby mieć jakiś inny pomysł na karabin.
Akcept - 15.07.18

Vvien:
Co do karabinu ta sama sytuacja, jak ze strzelbami Shido.

Broń konwencjonalna w obecnej erze i tak jest zasilana energią ki użytkownika. Powodów fabularnych możemy dać mnóstwo, dlaczego takie obrażenia może zadawać. Jeśli chcesz detale mogę wyjaśnić na PM. W każdym razie:

Karabin: traktuj jak cios zwykły: 0.5S + 0.5E obrazeń

W związku z tym, że zaczynasz z karabinem na start. Masz na start również tylko 150 SO, zamiast 300. Podobnie, jak Shido dostał 2x strzelby [traktowane jako jedna broń] i pancerz, przez co musiał startować z 0 SO. Ty pancerza nie masz na start [no chyba, że chcesz pancerz 200 na start to wtedy z 0 SO]. Stąd zaczynasz mając karabin + 150 SO.
Akcept - 15.07.18

Xanas - Gracz:
Co do broni chciałem by moja postać na początku była zwykłym szaraczkiem. Np wojsko friezy używało broni palnej, a kox ala goku, vegeta, frieza to zupełnie inna liga. Więc siła ciosu zwykłego jak najbardziej mi odpowiada na początek. Szczególnie zaznaczyłem że postać w walce nie wręcz niczym się nie wyróżnia od przeciętnego sayianina. Potem własnie myślałem nad tworzeniem np pocisków napromieniowanych ki i to byłoby wyjaśnienie na coraz silniejsze obrażenia od broni fabularne. Walka dalej odbywałaby się zgodnie z mechaniką tylko fabularnie częściej by używał karabinu niż pieści. - Informacja gracza
Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito