Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Joker Empty Joker

Wto Paź 09, 2018 9:28 pm
W tym temacie spisane są wszystkie sprawy techniczne dotyczące gracza Joker. Wszystkie rzeczy uzupełniane są przez kadrę.

Spis Treści

NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Joker Empty Re: Joker

Wto Paź 09, 2018 9:30 pm
Statystyki

Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 620
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 120

Statystyki Początkowe:
Siła: 100
Zręczność: 100
Wytrzymałość: 50
Energia: 50

Punkty Życia: 850 HP
Power Level: 4160/5140

Statystyki Bazowe:
Siła: 100>150
Zręczność: 210>210
Wytrzymałość: 140/200
Energia: 50>50

Punkty Życia: 2000 HP
Power Level: 4620/5680

Statystyki Aktualne:
Siła: 100>150
Zręczność: 210>210
Wytrzymałość: 140/200
Energia: 50>50

Punkty Życia: 2000 HP
Power Level: 4620/5680

Historia zmian MG:

Wróć do Spisu Treści.
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Joker Empty Re: Joker

Wto Paź 09, 2018 9:36 pm
Umiejętności


Całkowita ilość Tokenów Nauki: 37
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 15

Aspekt wybrany na start: Aspekt Zręczności

Posiadane Aspekty:
Zręczności:

  • Akrobatyka – postać rozwija swoje ciało dzięki czemu staje się ono bardziej giętkie, co przekłada się na o wiele większą zręczność i elastyczność postaci w porównaniu do innych osób. (3)

    • Poziom 1 – Pułap skoku postaci wynosi 100 metrów (razem 100 + bonus PL)
    • Poziom 2 – Pułap skoku postaci zwiększa się o 200 metrów i wynosi 300 metrów (razem 300 + bonus PL), równocześnie redukcja obrażeń od upadku wynosi liczbę pkt. Wytrzymałości postaci.
    • Poziom 3 – Ulepszenie ciosu zwykłego. Cios zwykły zamienia się w cios akrobatyczny ( Obrażenia – Siła + 0,5*Zręczność)


    • Sztuka cieni – umiejętność cechująca wszystkie, które pragną poruszać się w cieniu, pozostają niezauważonymi. To droga każdego ninji i zabójcy. (3)

      • Poziom 1 –  Postać zyskuje status Ukryty.
      • Poziom 2 – Gdy postać posiada status ukryty podczas walki może zdecydować o jej rozpoczęciu niezależnie od statystyki zręczność. Jeśli postać zaczyna posiada status ukryty do pierwszego ciosu lub techniki.
      • Poziom 3 – Odblokuj akcje podstawową 'Cios cieni' - Jeśli postać ma status ukryty; na początku walki można wykonać Cios Cieni – Koszt 1 token zręczności. Za Cios Cieni pojmuje się dowolną fizyczną technikę o maksymalnym koszcie 2 TKI. Cios Cieni i związana z nią technika otrzymuje dodatkowo i jednorazowo cechę: precyzyjny. Musisz pierwszy rozpocząć walkę by wykonać Cios Cieni w fazie ataku.


    Uniwersum:

    • Formowanie księżyca– Kula mocy. (1)

      • Poziom 1 – Za koszt 3 TKI możesz uformować specjalną kule mocy. Kula emituje fale Blutza, wymagane do dokonania transformacji w Oozaru. Kula ma punkty strukturalne równe 4E użytkownika.



    • Walka ogonem– Tajniki wzmacniania i posługiwania się ogonem w wirze walki, jakże niedoceniany ogon może stać się zabójczym narzędziem. (2)

      • Poziom 1 – Ogon jest na tyle wzmocniony, że możesz wykonywać nim cios ogonem. Wspomniany cios zadaje S/2 + Z/2 obrażeń, także możesz się uczyć technik opartych o użycie ogona.
      • Poziom 2 – Ogon staje się jeszcze bardziej wytrzymalszy, a przeciwnik musi wykonać dwie próby odcięcia ogona z sukcesem na rzut monetą, by pozbawić ciebie ogona. Przy pierwszym sukcesie przeciwnika traktuj tylko jako okaleczony [nie można używać do końca walki], dopiero przy drugiej próbie z sukcesem traktuj jako odcięty



    • Ki Feeling– Zdolność wyczuwania ki i określania poziomu mocy innych istot organicznych. Niezbędna przy wykrywaniu znajomych aur, jak również przy walce, gdy zwykły aparat wzroku już zawodzi. Przy braku skuteczności w walce z przewagą PL, odejmij o 1 wszystkie tokeny statystyk na start walki. (1)

      • Poziom 1 – Wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji.



    • Opór grawitacyjny– Stan wytrenowania ciała pozwalający na swobodniejsze przemieszczanie się po obszarach o wysokiej wartości G. (1)

      • Poziom 1 – Ignoruj 10 G - Jako Saiyanin


    Historia zmian MG:

    Wróć do Spisu Treści.

NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Joker Empty Re: Joker

Wto Paź 09, 2018 9:36 pm
Techniki

  • 1 TKI - Młot: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, potężny - Wojownik łączy ręce w formę młota i zamachem wykonuje potężne uderzenie na przeciwnika. Ta niepozorna technika kumuluje ki z uderzenia w jednym punkcie przez co z łatwością ignoruje bloki, a nawet bariery. (Otrzymana na start) –  Karta Postaci
  • 0 TKI - Cios ogonem, obrażenia 0.5 Siła + 0.5 Zręczność -wymaga ogona, (Używane w Fazie Ataku). (Otrzymana na start - postać posiada ogon) –  Karta Postaci
  • 1 TKI - Kiaiho - Fizyczna(ochronna), niwelacja ciosów zwykłych - Proste uderzenie ki w formie silnego wiatru mające na celu odepchnięcie lub powstrzymanie przeciwnika przed zwykłymi uderzeniami. Praktyczna, ale będąca jedynie chwilowym rozwiązaniem. - Podziemny Klub Walk (Nauczona za 2 TN - Adnotacja w Umiejętnościach


Wróć do Spisu Treści.
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Joker Empty Re: Joker

Wto Paź 09, 2018 9:36 pm
Sprzęt


Ilość posiadanego Smoczego Oddechu: 680

Wpływy:

Wydatki:

  • Brak


Ilość posiadanego pożywienia: 100

Wpływy:

Wydatki:

  • Brak


Wróć do Spisu Treści.
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Joker Empty Re: Joker

Czw Paź 11, 2018 8:30 pm
Przemiany

Poziom 1:

Forma zwykła - przemiana startowa
Rodzaj przemiany: Stała
Tokeny Startowe: Siła 2 / Zręczność 1 / Wytrzymałość 0 / Energia 1 / Ki 1
Cechy specjalne:

  • Zenkai: Za każdym razem, gdy PŻ = 0 rzuć monetą: Sukces = Dodaj 20TT i regeneruj 1PŻ. Nie możesz kontynuować walki niezależnie od wyniku.


Forma Oozaru:
Rodzaj przemiany: niestała, działa w obecności Power Ball
Tokeny bonusowe: +1 Siła, +1 Wytrzymałość (Tylko, jeśli wbity Oozaru będąc w formie zwykłej)
Bonus statystyk: Baza*1.5 Siła, Baza*1.5 Wytrzymałość (Baza - Za bazę pojmuje się formę zwykła Saiyajin)
Cechy specjalne:

  • Zenkai
  • Wielka małpa!: Wymaga umiejętności formowanie księżyca. Zaczynasz z umiejętnością cios ogonem[3] będąc w formie Oozaru. Dowolny cios zwykły, potężny lub ogonem zadają dodatkowe +0.5S Obrażeń. Odblokuj automatycznie technikę: Mouth Blast.
  • Receptory Blutza: Ogon Saiyajina posiada receptory wychwytujące fale Blutza. Utrata ogona cofa Oozaru do formy zwykłej.


Wróć do Spisu Treści.
Sponsored content

Joker Empty Re: Joker

Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito