Joker
Wto Paź 09, 2018 9:28 pm
W tym temacie spisane są wszystkie sprawy techniczne dotyczące gracza Joker. Wszystkie rzeczy uzupełniane są przez kadrę.
Spis Treści
Re: Joker
Wto Paź 09, 2018 9:30 pm
Statystyki
Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 620
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 120
Statystyki Początkowe:
Siła: 100
Zręczność: 100
Wytrzymałość: 50
Energia: 50
Punkty Życia: 850 HP
Power Level: 4160/5140
Statystyki Bazowe:
Siła: 100>150
Zręczność: 210>210
Wytrzymałość: 140/200
Energia: 50>50
Punkty Życia: 2000 HP
Power Level: 4620/5680
Statystyki Aktualne:
Siła: 100>150
Zręczność: 210>210
Wytrzymałość: 140/200
Energia: 50>50
Punkty Życia: 2000 HP
Power Level: 4620/5680
- Historia zmian MG:
- 09-04-2018 (Kadra NG):
Karta Postaci
+ 300 TT - 01-09-2018 (MG - Vulfilia):
Miesięczne podsumowanie gry za sierpień
+ 50 TT - 02-09-2018 - gracz wydaje 30 TT na rozwój zręczności i 20 TT na rozwój wytrzymałości
- 21-10-2018 (MG - Vulfilia):
Miesięczne podsumowanie gry za wrzesień
+ 30 TT - 21-10-2018 - gracz wydaje 15 TT na rozwój zręczności i 15 TT na rozwój wytrzymałości
- 03-12-2018 (MG):
Miesięczne podsumowanie gry za październik
+ 70 TT - 03-12-2018 - gracz wydaje 35 TT na rozwój zręczności i 35 TT na rozwój wytrzymałości
- 08-01-2019(MG):
Miesięczne podsumowanie gry za listopad i grudzień
+ 30 TT - 18-01-2019 - gracz wydaje 30 TT na rozwój zręczności
- 09-02-2019(MG):
Miesięczne podsumowanie gry za styczeń
+ 20 TT - 10-02-2019 - gracz wydaje 20 TT na rozwój wytrzymałości
- 04-03-2019(Kadra NG):
Złota Nagroda za event Tajemnice Fabryki Smoczego Oddechu
+ 100 TT - 18-03-2019(MG):
Miesięczne podsumowanie gry za luty
+ 20 TT
- 09-04-2018 (Kadra NG):
Wróć do Spisu Treści.
Re: Joker
Wto Paź 09, 2018 9:36 pm
Umiejętności
Całkowita ilość Tokenów Nauki: 37
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 15
Aspekt wybrany na start: Aspekt Zręczności
Posiadane Aspekty:
Zręczności:
- Akrobatyka – postać rozwija swoje ciało dzięki czemu staje się ono bardziej giętkie, co przekłada się na o wiele większą zręczność i elastyczność postaci w porównaniu do innych osób. (3)
- Poziom 1 – Pułap skoku postaci wynosi 100 metrów (razem 100 + bonus PL)
- Poziom 2 – Pułap skoku postaci zwiększa się o 200 metrów i wynosi 300 metrów (razem 300 + bonus PL), równocześnie redukcja obrażeń od upadku wynosi liczbę pkt. Wytrzymałości postaci.
- Poziom 3 – Ulepszenie ciosu zwykłego. Cios zwykły zamienia się w cios akrobatyczny ( Obrażenia – Siła + 0,5*Zręczność)
- Sztuka cieni – umiejętność cechująca wszystkie, które pragną poruszać się w cieniu, pozostają niezauważonymi. To droga każdego ninji i zabójcy. (3)
- Poziom 1 – Postać zyskuje status Ukryty.
- Poziom 2 – Gdy postać posiada status ukryty podczas walki może zdecydować o jej rozpoczęciu niezależnie od statystyki zręczność. Jeśli postać zaczyna posiada status ukryty do pierwszego ciosu lub techniki.
- Poziom 3 – Odblokuj akcje podstawową 'Cios cieni' - Jeśli postać ma status ukryty; na początku walki można wykonać Cios Cieni – Koszt 1 token zręczności. Za Cios Cieni pojmuje się dowolną fizyczną technikę o maksymalnym koszcie 2 TKI. Cios Cieni i związana z nią technika otrzymuje dodatkowo i jednorazowo cechę: precyzyjny. Musisz pierwszy rozpocząć walkę by wykonać Cios Cieni w fazie ataku.
Uniwersum:
- Formowanie księżyca– Kula mocy. (1)
- Poziom 1 – Za koszt 3 TKI możesz uformować specjalną kule mocy. Kula emituje fale Blutza, wymagane do dokonania transformacji w Oozaru. Kula ma punkty strukturalne równe 4E użytkownika.
- Walka ogonem– Tajniki wzmacniania i posługiwania się ogonem w wirze walki, jakże niedoceniany ogon może stać się zabójczym narzędziem. (2)
- Poziom 1 – Ogon jest na tyle wzmocniony, że możesz wykonywać nim cios ogonem. Wspomniany cios zadaje S/2 + Z/2 obrażeń, także możesz się uczyć technik opartych o użycie ogona.
- Poziom 2 – Ogon staje się jeszcze bardziej wytrzymalszy, a przeciwnik musi wykonać dwie próby odcięcia ogona z sukcesem na rzut monetą, by pozbawić ciebie ogona. Przy pierwszym sukcesie przeciwnika traktuj tylko jako okaleczony [nie można używać do końca walki], dopiero przy drugiej próbie z sukcesem traktuj jako odcięty
- Ki Feeling– Zdolność wyczuwania ki i określania poziomu mocy innych istot organicznych. Niezbędna przy wykrywaniu znajomych aur, jak również przy walce, gdy zwykły aparat wzroku już zawodzi. Przy braku skuteczności w walce z przewagą PL, odejmij o 1 wszystkie tokeny statystyk na start walki. (1)
- Poziom 1 – Wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji.
- Opór grawitacyjny– Stan wytrenowania ciała pozwalający na swobodniejsze przemieszczanie się po obszarach o wysokiej wartości G. (1)
- Poziom 1 – Ignoruj 10 G - Jako Saiyanin
- Historia zmian MG:
- 01-09-2018 (MG - Vulfilia):
Miesięczne podsumowanie gry za sierpień
+7 TN - 02-09-2018 - gracz wydaje 6 TN na 1 i 2 poziom umiejętności Akrobatyka
- 21-10-2018 (MG - Vulfilia):
Miesięczne podsumowanie gry za wrzesień
+ 3 TN - 21-10-2018 - gracz wydaje 4 TN na 3 poziom umiejętności Akrobatyka
- 03-12-2018 (MG):
Miesięczne podsumowanie gry za październik
+ 5 TN - 03-12-2018 - gracz wydaje 4 TN na 1 poziom umiejętności Sztuka cieni
- 24-12-2018 (Kadra NG):
Prezent na Święta 2018
+ 4 TN - 26-12-2018 - gracz wydaje 2 TN na 2 poziom umiejętności Sztuka cieni
- 08-01-2019(MG):
Miesięczne podsumowanie gry za listopad i grudzień
+ 6 TN - 12-01-2019 - gracz wydaje 4 TN na 3 poziom umiejętności Sztuka cieni
- 09-02-2019(MG):
Miesięczne podsumowanie gry za styczeń
+ 1 TN - 10-02-2019 - gracz 24-01-2019 wydaje 2 TN na naukę techniki Kiaho. Adnotacja w Technikach
- 04-03-2019(Kadra NG):
Złota Nagroda za event Tajemnice Fabryki Smoczego Oddechu
+ 10 TN - 05-03-2019 - gracz po wydaniu 500 TT odblokowuje 2 poziom Umiejętności Walka Ogonem
- 18-03-2019(MG):
Miesięczne podsumowanie gry za luty
+ 1 TN
- 01-09-2018 (MG - Vulfilia):
Wróć do Spisu Treści.
Re: Joker
Wto Paź 09, 2018 9:36 pm
Techniki
- 1 TKI - Młot: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, potężny - Wojownik łączy ręce w formę młota i zamachem wykonuje potężne uderzenie na przeciwnika. Ta niepozorna technika kumuluje ki z uderzenia w jednym punkcie przez co z łatwością ignoruje bloki, a nawet bariery. (Otrzymana na start) – Karta Postaci
- 0 TKI - Cios ogonem, obrażenia 0.5 Siła + 0.5 Zręczność -wymaga ogona, (Używane w Fazie Ataku). (Otrzymana na start - postać posiada ogon) – Karta Postaci
- 1 TKI - Kiaiho - Fizyczna(ochronna), niwelacja ciosów zwykłych - Proste uderzenie ki w formie silnego wiatru mające na celu odepchnięcie lub powstrzymanie przeciwnika przed zwykłymi uderzeniami. Praktyczna, ale będąca jedynie chwilowym rozwiązaniem. - Podziemny Klub Walk (Nauczona za 2 TN - Adnotacja w Umiejętnościach
Wróć do Spisu Treści.
Re: Joker
Wto Paź 09, 2018 9:36 pm
Sprzęt
- Dla prawdziwego fana DB – Wyprasowany i czyściutki strój Goku (wraz z peruką). - Przedmiot z loterii z 13.05.2018
- Talia kart - zwykła talia kart. - Karta Postaci
- "Rdzeń Androida" - stary model. Metalowa kula o chropowatej powierzchni z wieloma wystającymi przegródkami i miejscami do wetknięcia modułów lub okablowania. Jest wielkości zbliżonej do standardowej ziemskiej smoczej kuli. - Przedmiot za event Tajemnice Fabryki Smoczego Oddechu
Ilość posiadanego Smoczego Oddechu: 680
Wpływy:
- 300 SO otrzymanych na start - Karta Postaci
- 80 SO otrzymanych za napisanie 8 postów w Evencie Smoczy Oddech - Event Smoczy Oddech
- 300 SO za Złotą Nagrodę w evencie Tajemnice Fabryki Smoczego Oddechu - Event Tajemnice Fabryki Smoczego Oddechu
Wydatki:
- Brak
Ilość posiadanego pożywienia: 100
Wpływy:
- 100 Pożywienia otrzymanego na start - Karta Postaci
Wydatki:
- Brak
Wróć do Spisu Treści.
Re: Joker
Czw Paź 11, 2018 8:30 pm
Przemiany
Poziom 1:
Forma zwykła - przemiana startowa
Rodzaj przemiany: Stała
Tokeny Startowe: Siła 2 / Zręczność 1 / Wytrzymałość 0 / Energia 1 / Ki 1
Cechy specjalne:
- Zenkai: Za każdym razem, gdy PŻ = 0 rzuć monetą: Sukces = Dodaj 20TT i regeneruj 1PŻ. Nie możesz kontynuować walki niezależnie od wyniku.
Forma Oozaru:
Rodzaj przemiany: niestała, działa w obecności Power Ball
Tokeny bonusowe: +1 Siła, +1 Wytrzymałość (Tylko, jeśli wbity Oozaru będąc w formie zwykłej)
Bonus statystyk: Baza*1.5 Siła, Baza*1.5 Wytrzymałość (Baza - Za bazę pojmuje się formę zwykła Saiyajin)
Cechy specjalne:
- Zenkai
- Wielka małpa!: Wymaga umiejętności formowanie księżyca. Zaczynasz z umiejętnością cios ogonem[3] będąc w formie Oozaru. Dowolny cios zwykły, potężny lub ogonem zadają dodatkowe +0.5S Obrażeń. Odblokuj automatycznie technikę: Mouth Blast.
- Receptory Blutza: Ogon Saiyajina posiada receptory wychwytujące fale Blutza. Utrata ogona cofa Oozaru do formy zwykłej.
Wróć do Spisu Treści.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|