Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Joker
Joker
Liczba postów : 364
Data rejestracji : 29/11/2015


Identification Number
HP:
Joker 9tkhzk2100/2100Joker R0te38  (2100/2100)
KI:
Joker Left_bar_bleue0/0Joker Empty_bar_bleue  (0/0)

Joker Empty Joker

Sob Kwi 07, 2018 4:52 pm
1. Imię i nazwisko – Ren Joker

2. Rasa – Sayianin

3. Wiek – 24 lata

4. Wygląd –  Avek+ opis: Ren ubrany jest w klasyczne czarne sportowe spodnie i czarno-szare buty.  jego ,,wewnętrzny strój stanowi czarny podkoszulek. Jest dobrze zbudowany, nawet jak na Sayiańskie standardy. W wielu miejscach ma ślady po siniakach i zadrapaniach, i oczywiście nowe mogą się pojawić. Jego oczy są dwukolorowe, odziedziczone w genach po przodkach. Pierwszy rzut oka na tego gościa mówi jedno: Uciekł z cyrku albo psychiatryka. Kiedy się uśmiecha naprawdę wygląda dziwnie. Na twarzy ma dwie blizny powstałe w wyniku treningu. Na czas walki zakłada na głowę czerwoną od własnej krwi opaskę [ ciekawe kto jeszcze ją miał]

5. Charakter – Ren to nietypowy Sayianin, wiecznie z uśmieszkiem na twarzy i wypisaną wesołością połączoną z szaleństwem + totalnie rozwalonym umysłem. Sam siebie określa jako prosto istotę mogąca zostać nazwaną dziwadłem. Można wręcz powiedzieć że jego umysł jest ,,zgięty'' ale nie ,,złamany''. Lubi walczyć, lubi jeść i pić tak jak większość Sayian ale przede wszystkim lubi się śmiać. Kiedy musi obrać stronę konfilktu, wybiera tą z którą się zgadza. W chwilach poddenerwowania zawsze zaczyna tasować swoją talię kart z którą nigdy się nie rozstaje. W stosunku do innych ras jest w miarę przyjazny, choć nie lubi Changów nie jest do nich jakoś specjalnie uprzedzony. W walce charakteryzuję się nietypowymi zagrywkami, a ,,Honorowa'' walka to dla niego śmiech na sali, w walce ma tylko jedną zasadę: Zniszczyć przeciwnika tak aby nigdy nie stał''. Nie ma przyjaciół, ale jeśli by tacy się znaleźli nie odmówiłby im pomocy bez względu na ryzyko. Strach dla niego nie istnieje. Zna tylko jego definicje.

6. Główna motywacja – Joker dąży do spokojnego, wesołego życia. Jego system moralny polega mniej więcej na tym: jest okazja niszcz zło, a także ,,Przemoc jest odpowiedzią na wiele problemów''

7. Historia:  Ren to potomek  jednego z Obrońców dawnej Vegety przed najeżdżającymi ją Changami [tak Shadowa]. W wyniku wydarzeń dziejących się wtedy spadkobierczyni jego rodu znalazła się na ziemi gdzie została wychowana przez przybraną babcię. Informacja o zajęciu Vegety przez Jaszczury była straszną chwilą. Ale jakoś sobie musieli dawać radę, czas mijał, świat się rozwijał, a ród Cieni także szedł do przodu. Kiedy Ren się urodził, świat był już w miarę zupełnie otwarty, a technologia znacznie skoczyła do przodu. Pod okiem rodziców trenował do czasu ich śmierci podczas Plagi zarazy. Tak więc wtedy już 16-letnia nastolatek musiał sobie sam radzić. Pracował  w  wielu miejscach jak restauracje, budowy, opiekun do dzieci, imał się praktycznie większości istniejących zawodów aby się utrzymać. Lata mijały a los doświadczał go kolejnymi doświadczeniami. Był samoukiem, gdyż do żadnej szkoły nie chodził, ale biegle opanował pisanie, czytanie itp. Kilka lat później a dokładnie kilka tygodni przed trafieniem na namek, znalazł rannego Nameczańskiego kapłana. Przez kilka dni się nim opiekował a kiedy ten się obudził wyjaśnił mu o sytuacji. Wtedy zielonek podziękował i powiedział że musi wrócić do swojej wioski gdyż odkrył coś ale nie ma jak. Więc Joker zaproponował pomoc, ale tylko jeśli go ze sobą zabierze. Wspólnymi siłami zdobyli statek od pewnej mechaniczki-amatorki  i dotarli do zielonej planety.

8. Tokeny Treningowe [TT]
Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 350
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 0

9. Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Wytrzymałość: 50
Energia:  50
PL:
-PŻ: 500
-PL: 2800

10. Techniki
1 TKI - Młot: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, potężny - Wojownik łączy ręce w formę młota i zamachem wykonuje potężne uderzenie na przeciwnika. Ta niepozorna technika kumuluje ki z uderzenia w jednym punkcie przez co z łatwością ignoruje bloki, a nawet bariery.



11. Przemiany: Forma zwykła


12. Umiejętności
Aspekt zręczności:
Akrobatyka – postać rozwija swoje ciało dzięki czemu staje się ono bardziej giętkie, co przekłada się na o wiele większą zręczność i elastyczność postaci w porównaniu do innych osób. (2)

Całkowita ilość Tokenów Nauki: 7
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 1

13. Przedmioty

Ilość Smoczego Oddechu: na start każdy otrzymuje 380
Ilość pożywienia: na start każdy otrzymuje 100
- „Dla prawdziwego fana DB” - Wyprasowany i czyściutki strój Goku (wraz z peruką). - przedmiot z loterii z 13.05.18
- 80 jednostek smoczego oddechu - Za event "Smoczy Oddech"

Talia kart- Zwykła talia kart

14. Ważne informacje


Ostatnio zmieniony przez Joker dnia Nie Kwi 08, 2018 12:29 pm, w całości zmieniany 4 razy
Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
Joker 9tkhzk750/750Joker R0te38  (750/750)
KI:
Joker Left_bar_bleue0/0Joker Empty_bar_bleue  (0/0)

Joker Empty Re: Joker

Sob Kwi 07, 2018 9:11 pm
Akcepty Karty Postaci:

Asteria:
Rozwiń mi historię, bo to co dałeś no to dla mnie jest lekki żart. Plus daj coś więcej tego wyglądu. Na razie brak akcepta.
Karta może nie jakaś genialna, ale poprawna. Akceptuję. - 07.04.18

Al:
No faktycznie, wstęp historii, całkiem fajny, rozwiniecie średnie i słabe zakończenie. Ale kp nadrabia opisem charakteru i ok opisem wyglądu.
Miłej gry.
Akcept
I ZAMYKAM. - 09.04.18
Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito