Techniki Saiyan i Half-Saiyan
Sro Maj 30, 2012 3:17 pm
Do nauki samemu:
MASENKO
przeciwnika.
Wymagania: 20 energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: KI=DMG (max. 7%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna
BURNING ATTACK
Wymagania: 50 energii, -6 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 105% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x walce.
Technika(atak) ofensywna
Do nauki samemu bądź z trenerem:
GALICK GUN
Wymagania: 65 energii, -10 pkt treningowych; max -5 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 11%KI); koszt: 100% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna
BIG BANG ATTACK
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna
BUSTER CANNON
Wymagania: 180 energii, -22 pkt treningowych; max -11 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 25%KI); koszt: 90% dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna
Do nauki tylko z trenerem:
FINAL FLASH
Wymagania: SSJ, 150 energii, max -34 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 17pkt
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: 100 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -17pkt
Efekt: DMG=KI (max 25%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
HEAT DOME ATTACK
Wymagania: ASSJ, 190 energii, max -38 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 19pkt
Efekt: DMG=KI (max 70%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: 120 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -19pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
Technika(atak) ofensywna
FINAL SHINE
Wymagania: SSJ3/Mistic; 350 energii, max -50 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 80%KI); koszt: 75%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: SSJ2, 250 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -25pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: 80%dmg
Użycie: co 3 tury, max 5x w walce
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami saiyana.
DRAGON FIST/RYŪ KEN
Wymagania: SSJ3; 450 energii, max -76 pkt z trenerem; gdy znamy Oozaru Fist: max - 38pkt
Efekt: DMG= siła + (2*szybkość) + KI (max 90%KI); koszt: 65%dmg
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Jeśli atak nie będzie wystarczająco silny by zabić przeciwnika nie będziemy w stanie go przebić na wylot a jedynie zadać głębokie, płytkie lub powierzchowne rany. Zależnie od siły ataku.
Wersja Chibi:
OOZARU FIST/TSURANUKE
Wymagania: 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -38pkt
Efekt: DMG= szybkość + KI (max 20%KI); koszt: 80%dmg
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Jeśli atak nie będzie wystarczająco silny by zabić przeciwnika nie będziemy w stanie go przebić na wylot a jedynie zadać głębokie, płytkie lub powierzchowne rany. Zależnie od siły ataku.
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami saiyana.
POWER BALL
Wymagania: 20 energii, max -8 pkt z trenerem
Efekt: zamiana na bezksiężycowej planecie w Oozaru; koszt: -300KI
Użycie: max 1x w walce (może być utworzone przed walką - trwa 10 postów w danym miejscu)
Technika(atak) neutralna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.
Wrodzone:
MOUTH BLAST
Wymagania: Transformacja w Oozaru; 20 energii.
Efekt: KI = DMG (max 45%KI); koszt: 60% dmg
Użycie: co 2 tury, max 5x w walce.
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.
*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.
Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.
Half-Saiyan:
>Mistic x10,5
MASENKO
- Wygląd:
przeciwnika.
Wymagania: 20 energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: KI=DMG (max. 7%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna
BURNING ATTACK
- Wygląd:
Wymagania: 50 energii, -6 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 105% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x walce.
Technika(atak) ofensywna
Do nauki samemu bądź z trenerem:
GALICK GUN
- Wygląd:
Wymagania: 65 energii, -10 pkt treningowych; max -5 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 11%KI); koszt: 100% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna
BIG BANG ATTACK
- Wygląd:
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna
BUSTER CANNON
- Wygląd:
Wymagania: 180 energii, -22 pkt treningowych; max -11 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 25%KI); koszt: 90% dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna
Do nauki tylko z trenerem:
FINAL FLASH
- Wygląd:
Wymagania: SSJ, 150 energii, max -34 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 17pkt
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: 100 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -17pkt
Efekt: DMG=KI (max 25%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
HEAT DOME ATTACK
- Wygląd:
Wymagania: ASSJ, 190 energii, max -38 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 19pkt
Efekt: DMG=KI (max 70%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: 120 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -19pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
Technika(atak) ofensywna
FINAL SHINE
- Wygląd:
Wymagania: SSJ3/Mistic; 350 energii, max -50 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 80%KI); koszt: 75%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: SSJ2, 250 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -25pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: 80%dmg
Użycie: co 3 tury, max 5x w walce
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami saiyana.
DRAGON FIST/RYŪ KEN
- Wygląd:
Wymagania: SSJ3; 450 energii, max -76 pkt z trenerem; gdy znamy Oozaru Fist: max - 38pkt
Efekt: DMG= siła + (2*szybkość) + KI (max 90%KI); koszt: 65%dmg
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Jeśli atak nie będzie wystarczająco silny by zabić przeciwnika nie będziemy w stanie go przebić na wylot a jedynie zadać głębokie, płytkie lub powierzchowne rany. Zależnie od siły ataku.
Wersja Chibi:
OOZARU FIST/TSURANUKE
- Wygląd:
Wymagania: 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -38pkt
Efekt: DMG= szybkość + KI (max 20%KI); koszt: 80%dmg
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Jeśli atak nie będzie wystarczająco silny by zabić przeciwnika nie będziemy w stanie go przebić na wylot a jedynie zadać głębokie, płytkie lub powierzchowne rany. Zależnie od siły ataku.
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami saiyana.
POWER BALL
- Wygląd:
Wymagania: 20 energii, max -8 pkt z trenerem
Efekt: zamiana na bezksiężycowej planecie w Oozaru; koszt: -300KI
Użycie: max 1x w walce (może być utworzone przed walką - trwa 10 postów w danym miejscu)
Technika(atak) neutralna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.
Wrodzone:
MOUTH BLAST
- Wygląd:
Wymagania: Transformacja w Oozaru; 20 energii.
Efekt: KI = DMG (max 45%KI); koszt: 60% dmg
Użycie: co 2 tury, max 5x w walce.
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.
*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.
Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.
Half-Saiyan:
>Mistic x10,5
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach