Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Techniki Demonów Empty Techniki Demonów

Sro Maj 30, 2012 3:16 pm
Do nauki samemu:

MOUTH WAVE / GACK!
Wygląd:
Opis: Najpospolitszy atak demona. Nagromadzoną energię "wypluwa" z ust siejąc spustoszenie w zasięgu eksplozji.
Wymagania: 45 energii, -7 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 7%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna



HONOO
Wygląd:
Opis: Ognisty płomień, który zwęgla wszystko, co znajdzie się w jego zasięgu.
Wymagania: 45 energii, -9 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


KAIFUKU/HEALING

Wygląd:
Opis: Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiego gracza, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych
Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
Efekt: 3 KI = 1 HP
Można nauczyć się I poziomu od Nameczan.
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna


Do nauki samemu bądź z trenerem:

MYSTIC ATTACK
Wygląd:
Opis: Technika, która pozwala wydłużać kończyny, co na pewno podczas walki ułatwi rozprawienie się z wrogiem.
Wymagania: 20 energii, 20 szybkości; -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,5*siła + szybkość; koszt: 50% dmg
Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce;
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami demona (z wyjątkiem demon-nameczanin).
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna


GENOCIDE ATTACK
Wygląd:
Opis: Kaskada pocisków Ki wystrzeliwanych z otwartej dłoni, które sieją zniszczenie na dosyć rozległym terenie.
Wymagania: 70 energii, -16 pkt treningowych*; max -8 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 3 tury, max 8x w walce
Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.  
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


STONE SPLIT
Wygląd:
Opis: Technika unieruchamiająca wroga, a ściślej rzecz biorąc zamieniająca w kamień.
Wymagania: 50 energii, -10 pkt treningowych*; max -5 pkt z trenerem
Efekt: zamiana przeciwnika w posąg na 2 tury; koszt: 1% maksymalnej ki + 30% szybkości przeciwnika
Użycie: co co 5 tur, max 2x na jednego przeciwnika
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


CHOCOLATE BEAM
Wygląd:
Opis: Za pomocą tego promienia demon przemienia przeciwnika w słodki smakołyk, co staje się dość poważną przeszkodą w... chociażby poruszaniu się.
Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: 2% maksymalnej ki + 30% wytrzymałości przeciwnika
Użycie: co 6 tur, max 3x na walkę + max 2x na przeciwnika w walce
Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 50% większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne.
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


REGENERATION
Wygląd:
Opis: Technika defensywna, która leczy wszelkie rany kosztem ogromnej ilości Ki. Ale czego nie robi się, aby wywinąć się śmierci?
Wymagania: 40 energii,  -15 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
koszt:
To, jakie będzie wyleczenie, zależy od gracza. Na każde 1 HP przypada 2
KI, tak więc jeśli ktoś chce podleczyć się do 100 HP, to koszt wynosi
200 KI.
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) fizyczna



Do nauki tylko z trenerem:

BUNKAI TELEPORT
Wygląd:
Opis: Technika polega na rozłożeniu swojego ciała na drobne cząsteczki po czym odtworzenie go w innym miejscu. Dzięki czemu można uniknąć niebezpiecznego ataku przeciwnika.
Wymagania: 125 energii, 20 pkt treningowych;
Efekt: unik dowolnego ataku; koszt: 60% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami demona (z wyjątkiem demon-nameczanin), a także dla ludzi po fuzji z demonem. Nie można skakać po planetach, ani zmieniać lokacji.
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) energetyczna


LIGHTNING SHOWER RAIN
Wygląd:
Opis: Akupunktura wersja hard. Demon kreśli jednym palcem wiązkę KI w powietrzu, która momentalnie kruszy się tworząc jednocześnie tysiące igieł. Niczym deszcz spadają na przeciwnika zadając liczne rany.
Wymagania: Super Form; 1000 energii, max -35 pkt z trenerem
Efekt: DMG=KI (max 40%KI); koszt: - 120%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
UWAGA!!! Zadaje obrażenia każdemu w jej zasięgu.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


THUNDER CRUSH
Wygląd:
Opis: Potężny fala a raczej wir płomieni spopielający niemalże wszystko na swej drodze. Nieco podobne do Honoo z tym, że atak wyprowadzany jest z zaciśniętych pięści. Użytkownik na początku robi charakterystyczny piruet po czym łączy zaciśnięte dłonie ze sobą i wystrzeliwuje błyskawicznie ognisty podmuch.
Wymagania: Super Form; Honoo; 1500 energii, max -40 pkt z trenerem
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 115%dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


PLANET BURST
Wygląd:
Opis: Niszczycielska kula energii, najgroźniejsza broń demona.
Wymagania: Super Form; 2000 energii, max -50 pkt z trenerem
Efekt: DMG=KI (max 80%KI); koszt: - 110%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


Magic Sword
Wygląd:
Opis: Tworzy magiczny miecz, dzięki któremu zwiększa się siła demona. Moc miecza zależy od tego ile KI użyjemy.
Wymagania: 450 energii; 480 siły, max -25 pkt z trenerem
Efekt: (x*energia) 1/2siły; koszt: - 80%dmg miecza na turę utrzymania
Użycie: max 6 tur, raz w walce
*x - czyli zwiększanie mocy miecza (max. 3)
Uwaga! Technika zwiększa jedynie zadawane obrażenia. Nie zwiększa ilości dodatkowych ataków!
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami demona
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna




Wrodzone:

ABSORBTION
Wygląd:
Opis: Dzięki tej technice można pochłonąć (w całości lub w kawałkach) rywala i wykorzystać jego moc do zrealizowania planów.
Wymagania: przeciwnik musi mieć mniej niż 30% HP
Efekt:pochłoniecie przeciwnika i dodanie połowy jego statystyk do siebie, koszt: -30% całego KI , przestaje działać gdy demon osiąga ostateczną formę.
Użycie: raz w walce
Uwaga! Nie możliwa jest obrona przed tym atakiem. Wyjątkiem jest Barierre, dzięki któremu można opuścić ciało demona samowolnie.
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami demona
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna


*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.

Uwaga!!! Jeśli trenujemy na Super Form to ilość pkt mnożymy razy 5. Jeśli na Perfect to razy 10.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito