Techniki Demonów
Sro Maj 30, 2012 3:16 pm
Do nauki samemu:
MOUTH WAVE / GACK!
Wymagania: 45 energii, -7 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 7%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
HONOO
Wymagania: 45 energii, -9 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
KAIFUKU/HEALING
Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
Efekt: 3 KI = 1 HP
Można nauczyć się I poziomu od Nameczan.
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna
Do nauki samemu bądź z trenerem:
MYSTIC ATTACK
Wymagania: 20 energii, 20 szybkości; -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,5*siła + szybkość; koszt: 50% dmg
Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce;
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami demona (z wyjątkiem demon-nameczanin).
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
GENOCIDE ATTACK
Wymagania: 70 energii, -16 pkt treningowych*; max -8 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 3 tury, max 8x w walce
Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
STONE SPLIT
Wymagania: 50 energii, -10 pkt treningowych*; max -5 pkt z trenerem
Efekt: zamiana przeciwnika w posąg na 2 tury; koszt: 1% maksymalnej ki + 30% szybkości przeciwnika
Użycie: co co 5 tur, max 2x na jednego przeciwnika
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
CHOCOLATE BEAM
Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: 2% maksymalnej ki + 30% wytrzymałości przeciwnika
Użycie: co 6 tur, max 3x na walkę + max 2x na przeciwnika w walce
Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 50% większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne.
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
REGENERATION
Wymagania: 40 energii, -15 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
koszt: To, jakie będzie wyleczenie, zależy od gracza. Na każde 1 HP przypada 2
KI, tak więc jeśli ktoś chce podleczyć się do 100 HP, to koszt wynosi
200 KI.
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) fizyczna
Do nauki tylko z trenerem:
BUNKAI TELEPORT
Wymagania: 125 energii, 20 pkt treningowych;
Efekt: unik dowolnego ataku; koszt: 60% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami demona (z wyjątkiem demon-nameczanin), a także dla ludzi po fuzji z demonem. Nie można skakać po planetach, ani zmieniać lokacji.
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) energetyczna
LIGHTNING SHOWER RAIN
Wymagania: Super Form; 1000 energii, max -35 pkt z trenerem
Efekt: DMG=KI (max 40%KI); koszt: - 120%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
UWAGA!!! Zadaje obrażenia każdemu w jej zasięgu.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
THUNDER CRUSH
Wymagania: Super Form; Honoo; 1500 energii, max -40 pkt z trenerem
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 115%dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
PLANET BURST
Wymagania: Super Form; 2000 energii, max -50 pkt z trenerem
Efekt: DMG=KI (max 80%KI); koszt: - 110%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
Magic Sword
Wymagania: 450 energii; 480 siły, max -25 pkt z trenerem
Efekt: (x*energia) 1/2siły; koszt: - 80%dmg miecza na turę utrzymania
Użycie: max 6 tur, raz w walce
*x - czyli zwiększanie mocy miecza (max. 3)
Uwaga! Technika zwiększa jedynie zadawane obrażenia. Nie zwiększa ilości dodatkowych ataków!
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami demona
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
Wrodzone:
ABSORBTION
Wymagania: przeciwnik musi mieć mniej niż 30% HP
Efekt:pochłoniecie przeciwnika i dodanie połowy jego statystyk do siebie, koszt: -30% całego KI , przestaje działać gdy demon osiąga ostateczną formę.
Użycie: raz w walce
Uwaga! Nie możliwa jest obrona przed tym atakiem. Wyjątkiem jest Barierre, dzięki któremu można opuścić ciało demona samowolnie.
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami demona
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.
Uwaga!!! Jeśli trenujemy na Super Form to ilość pkt mnożymy razy 5. Jeśli na Perfect to razy 10.
MOUTH WAVE / GACK!
- Wygląd:
Wymagania: 45 energii, -7 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 7%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
HONOO
- Wygląd:
Wymagania: 45 energii, -9 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
KAIFUKU/HEALING
- Wygląd:
Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
Efekt: 3 KI = 1 HP
Można nauczyć się I poziomu od Nameczan.
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna
Do nauki samemu bądź z trenerem:
MYSTIC ATTACK
- Wygląd:
Wymagania: 20 energii, 20 szybkości; -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,5*siła + szybkość; koszt: 50% dmg
Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce;
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami demona (z wyjątkiem demon-nameczanin).
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
GENOCIDE ATTACK
- Wygląd:
Wymagania: 70 energii, -16 pkt treningowych*; max -8 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 3 tury, max 8x w walce
Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
STONE SPLIT
- Wygląd:
Wymagania: 50 energii, -10 pkt treningowych*; max -5 pkt z trenerem
Efekt: zamiana przeciwnika w posąg na 2 tury; koszt: 1% maksymalnej ki + 30% szybkości przeciwnika
Użycie: co co 5 tur, max 2x na jednego przeciwnika
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
CHOCOLATE BEAM
- Wygląd:
Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: 2% maksymalnej ki + 30% wytrzymałości przeciwnika
Użycie: co 6 tur, max 3x na walkę + max 2x na przeciwnika w walce
Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 50% większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne.
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
REGENERATION
- Wygląd:
Wymagania: 40 energii, -15 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
koszt: To, jakie będzie wyleczenie, zależy od gracza. Na każde 1 HP przypada 2
KI, tak więc jeśli ktoś chce podleczyć się do 100 HP, to koszt wynosi
200 KI.
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) fizyczna
Do nauki tylko z trenerem:
BUNKAI TELEPORT
- Wygląd:
Wymagania: 125 energii, 20 pkt treningowych;
Efekt: unik dowolnego ataku; koszt: 60% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami demona (z wyjątkiem demon-nameczanin), a także dla ludzi po fuzji z demonem. Nie można skakać po planetach, ani zmieniać lokacji.
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) energetyczna
LIGHTNING SHOWER RAIN
- Wygląd:
Wymagania: Super Form; 1000 energii, max -35 pkt z trenerem
Efekt: DMG=KI (max 40%KI); koszt: - 120%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
UWAGA!!! Zadaje obrażenia każdemu w jej zasięgu.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
THUNDER CRUSH
- Wygląd:
Wymagania: Super Form; Honoo; 1500 energii, max -40 pkt z trenerem
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 115%dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
PLANET BURST
- Wygląd:
Wymagania: Super Form; 2000 energii, max -50 pkt z trenerem
Efekt: DMG=KI (max 80%KI); koszt: - 110%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
Magic Sword
- Wygląd:
Wymagania: 450 energii; 480 siły, max -25 pkt z trenerem
Efekt: (x*energia) 1/2siły; koszt: - 80%dmg miecza na turę utrzymania
Użycie: max 6 tur, raz w walce
*x - czyli zwiększanie mocy miecza (max. 3)
Uwaga! Technika zwiększa jedynie zadawane obrażenia. Nie zwiększa ilości dodatkowych ataków!
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami demona
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
Wrodzone:
ABSORBTION
- Wygląd:
Wymagania: przeciwnik musi mieć mniej niż 30% HP
Efekt:pochłoniecie przeciwnika i dodanie połowy jego statystyk do siebie, koszt: -30% całego KI , przestaje działać gdy demon osiąga ostateczną formę.
Użycie: raz w walce
Uwaga! Nie możliwa jest obrona przed tym atakiem. Wyjątkiem jest Barierre, dzięki któremu można opuścić ciało demona samowolnie.
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami demona
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.
Uwaga!!! Jeśli trenujemy na Super Form to ilość pkt mnożymy razy 5. Jeśli na Perfect to razy 10.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach