Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk1510/1510Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (1510/1510)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Punkt 1: update lokacji Changelingów

Sro Lut 17, 2016 5:25 pm
Witam serdecznie,

Chciałam zaprezentować swoje pomysły i ogólnie dorzucić trzy grosze już do pierwszych wrażeń jakich mam styczność z grania jaszczurką. Pewne elementy szczególnie rzucają się w oczy, ale żeby nie przekombinować, podzielę w punktach sytuacje i związane z tym pomysły.


1) Lokacje dostępne w wczesnej fazie gry:
Problem ten związany jest z tym, że przyglądając się wydarzeniom oraz obecnym lokacjom. Jako jaszczurka z frakcji słonecznych jestem zmuszona przemieszczać się bez zgody NPC, najwyżej po trzech lokacjach. Są to : Sale techniczne, Sale treningowe i Grota krwi. Nie ma żadnej różnorodności w lokacjach, a sama baza wydaje się pusta i nie tętniąca życiem niczym post nuklearne pustkowia.

Proponuje stworzenie nowych lokacji, mogłabym pomóc w ich rozpisywaniu. Lokacje te obejmowałyby:

Lokacje dla początkujących:

- Kwatery mieszkalne: Każdy kadet lub wyższy ranga musi mieć własną kwaterę mieszkalną. Ci najniżsi rangą muszą dzielić pokoje z innymi żołnierzami, ci wyżsi rangą mogą pozwolić sobie na chwile spokoju we własnym pokoju, już w samotności. Każdy musi odpoczywać, jaszczury nie są wyjątkiem.

Co można robić w takiej lokacji?

a) Jeśli dzielisz z kimś pomieszczenia, możesz dostać drobne misje od innych mieszkańców kwatery.
b) Jeśli masz własną prywatną kwaterę mieszkalną, posiadasz także dostęp do sieci komputerowej i możesz otrzymywać zadania oraz informacje od innych przełożonych.
c) odpoczywać, + 5 % szybciej regeneruje się KI za każdy post w swojej kwaterze.

- Jadalnia: Jaszczury są wszystkożerne, ale żywność musi być jakoś rozdysponowywana i nadal "muszą jeść". Tutaj mam dwa pomysły, jeden zakłada stworzenie typowe jadalni, gdzie różne kasty i rasy zbierają się zajadać jako takowym "jedzeniem" o ile można to nazwać w takich warunkach. Inna alternatywa, to przekształcenie jadalni w sekcje dyspensera żywnościowego. Na czym to by działało? Każda kwatera mieszkalna zawiera urządzenie z którego można pozyskać konkretne racje żywnościowe według pory dnia oraz podstawowych cech podanych urzadzeniowi. Owy komputer kalkuluje i oblicza w miarę idealną porcje dla wyznaczonego osobnika. W końcu to nowoczesność, jak nie patrzeć. Za to lokacja "Sekcja dyspensera żywnościowego" to miejsce pracowników odpowiadających za prawidłowy przebieg przekazywania racji, tworzenia nowych produktów żywieniowych i/lub pozyskiwaniem, składowaniem, hodowaniem, pożywienia. Od obróbki po ogrody botaniczne.

Co można by było robić w takiej lokacji?

a) Pracować przy obróbce żywieniowej, rolnictwie lub oddziałach łowieckich na dzikie istoty z Planety Namek.
b) Dostać jakąś prostą misje lub zadanie na upolowanie czegoś.
c) Podebrać jedzenie, gdyż porcja z dyspensera w kwaterze jest niezadowalająca?

- Centrum rozrywki: To tutaj wszystkie jaszczury i inni osobnicy spędzają najczęściej swój czas wolny. Nikt nie będzie łaził na pogaduchy do kolegi w kwaterze mieszkalnej obok, a tym bardziej każdy chce jakoś rozładować ten stres. Bary, różne cudaczne gry, sporty i różnorodne towarzystwo. Jak ktoś się chce spotkać na pogawędkę to najczęściej umawia się właśnie w tym miejscu. Pamiętaj by nadal mieć respekt wobec przełożonych nawet po pracy, bo może ci się zdrowo oberwać.

a) Poznać nowych, interesujących NPC.
b) Dostać jakąś misje, niekoniecznie legalną od tutejszych bywalców.
c) Wyluzować i poddać się szałowi zabawy.

- Kosmodrom towarowy: To nic innego, jak olbrzymie hale przydzielone na obszarach portu gdzie przepływają niezliczone ilości różnorodnych towarów z wielu zakątków i kolonii w galaktyce.

a) Pracować przy rozdysponowywaniu towarów.
b) Dostać jakąś prostą misje, najpowszechniejsze zadania : kurierskie.
c) W magiczny sposób pod czujnym okiem niezliczonych kamer i zaawansowanych zabezpieczeń...próbować coś zajumać?

Lokacje zaawansowane:

- Centrum dowodzenia: Główne miejsce przepływu najważniejszych informacji strategicznych oraz działań i wydawania rozkazów przez najwyższych rangą.
Mnóstwo komputerów, monitoring na pobliskie sektory galaktyki oraz niezawodna komunikacja z każdym scouterem w celu szybkiego przepływu prostych do bardziej skomplikowanych rozkazów. Większość wiadomości jest oczywiście kodowana i wyłącznie elitarni techniczni, wojskowi tutaj przebywają dla dobra całej rasy.

a) Tylko ci z najwyższymi rangami mają dostęp
b) Obserwować co się dzieje w galaktyce z okolic Namek.
c) Przekazywać poufne informacje do dalekich zakątków wszechświata.
d) Poznać elite.
e) Otrzymać zadanie o wysokiej randze i priorytecie, gdzie nie ma miejsca na niepowodzenie.

- Laboratorium: Są sale techniczne...ale dotyczą one głównie podstawowych badań oraz wykonywania prac na podstawie projektów, a gdzie znajdują się ci najwybitniejsi jajogłowi? Właśnie w laboratorium, gdzie rozpoczynane są pierwsze fazy testów przed wypuszczeniem czegokolwiek na produkcje. Dzieją się tu dziwności o których przeciętnej jaszczurce mogłaby głowa eksplodować. Dosłownie...albo zmutować...albo rozpuścić...kto tam wie.

a) Lepiej niczego nie dotykać, no chyba, że tego czerwonego guzika z dziwnym napisem "Warning! Release The Kraken!" brzmi...cool!
b) Dostać zaawansowaną misje badawczą, techniczną, bądź prostszą misje opierającą się na zostaniu świnką doświadczalną.
c) Spotkać elitę naukową.

Pisane na bardzo szybko, dość luźne...mogę to rozpisać by było milsze i bardziej rozbudowane w opisy. Smile
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk2250/2250Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (2250/2250)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Sro Lut 17, 2016 9:32 pm
Dobrze przeczytałem wszystko dość szybko. Oczywiście popieram pomysł i mogę dodać wsyzstko, ale wyjdzie na to że F.Race to zwykły Ripoff sayian.

Wyrażę się kolejno na temat lokacji:

1. Jak już to Hp i Ki, to samo można dać sayianom w takiej małej dawce

Reszta w sumie to samo co u małp więc mogę dodać jak nikt nie będzie przeciw.

2.To samo co u sayian. Ok

3.Można to dodać szczególnie, że oni inaczej podchodzą do wszystkiego.

4.Można pod to podpiąć mini targowisko wewnątrz.

5.To bardziej obszar dla wybranych graczy i za pozwoleniem npc. Jednak można wraz z tym dodać salę odpraw, która pełniłaby taką funkcję.

6.Laba można połączyć z ambulatorium, to w końcu statek.

To są moje opinie na temat tego co przedstawiłą Vvi.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk800/800Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (800/800)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Czw Lut 18, 2016 12:14 am
No dobra, to po kolei:
Kwatery mieszkalne: jak najbardziej za, w dokładnie taki sposób jak to opisałaś - niżsi rangą ulokowani w nawet kilkuosobowych grupkach (jak w Akademikach), natomiast od pewnej rangi (np. Gado Jishin) - dostęp do prywatnej kwatery, urządzonej wedle własnego uznania.

Jadalnia: tutaj Al (na sb) słusznie zwrócił uwagę, że powinna ona być bardziej "cywilizowana" aniżeli ta znajdująca się na Vegecie. Od siebie dodam pomysł zrobienia 2 stołówek - jednej, zwykłej dla szaraczków i drugiej, urządzonej po królewsku, dla elity oczywiście.

Centrum rozrywki - jak najbardziej za, zrobić kilka pokoi, albo przeznaczyć na to nawet całe piętra jakiegoś budynku, żeby miały Jaszczurki gdzie odpoczywać.

Kosmodrom towarowy - nie jestem przekonany. Zawsze można to podciągnąć pod temat "Port" i po prostu mg opisuje, że w danym momencie akcja toczy się w takim miejscu i ewentualnie przydziela te zadania o których pisałaś.

Centrum dowodzenia - zdecydowanie tego brakuje.

Laboratorium - tak jak w przypadku kosmodromu - każda frakcja ma tego typu miejscówkę, a co do poważniejszych operacji - mg może po prostu opisać, że przechodzicie przez kolejne salę, aż w końcu po przejściu długiego korytarza, trafia się do miejsca chronionego przez masę żołnierzy, gdzie Ci najwybitniejsi naukowcy przeprowadzają super tajne eksperymenty/badania.

Coś ode mnie - swego czasu miałem pomysł, żeby zrobić spis/opis ras tych przydupasów, którzy zawsze wokół Changów się kręcili. Ze 3/4 gatunki i np. jeden zajmujący się aparaturą medyczną i przeprowadzaniem wszelkich operacji - czyli tacy lekarze. Druga - zwykli żołnierze, wysyłani z jaszczurkami jako wsparcie, jak to było na Namek, czy w najnowszej kinowce (swoją drogą, w dekrecie przy opisie rang jest wspomniane "Gado Kirin - (...) Jest to też ostatnia ranga, jaką może posiąść żołnierz, który nie jest Changelingiem." Więc wszystko trzyma się kupy. No i pozostałe rasy - jakieś podnóżki spełniające zachcianki elity itd. Wiadomo o co chodzi Smile
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk1510/1510Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (1510/1510)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Czw Lut 18, 2016 5:42 am
Nie czytałam lokacji Saiyan, ale ogólnie wyżej wymieniony spis jest raczej uniwersalny dla każdej placówki militarnej. Co do Jadalni, w związku z tym, że właśnie jaszczurki są bardziej cywilizowane i zaawansowane technologicznie, dlatego wyszłam z alternatywnym pomysłem, czyli siecią rozprowadzania żywności przez komputer i specjalnie do tego wyznaczoną kastę. Sama jadalnia by nie istniała, a jedzenie dostarczane byłoby do kwater w typowo futurystycznym stylu. Można oczywiście zrobić specjalną lokacje, gdzie by przypominała zwykłą jadalnie, ale właśnie jako wersja luksusowa dla elity.

Więc niżsi rangą dostają papkę i różne podstawowe formy żywieniowe z dyspenserów, które spełniają wszystkie normy dietetyczne.

Elita ma własną sale jadalną, gdzie prawdziwi kucharze, przygotowują prawdziwe jedzenie. Jak słusznie Hazard powiedział, a nawet tego nie wiedziałam. Baza to statek, który zapewne częściowo został przerobiony na potrzeby dłuższego pobytu. Stąd jaszczury muszą się częściowo bawić w przetrwanie i nie mogą sobie pozwolić na rozdysponowanie poddanego słabej obróbce żywności. Niżsi mają racje wojskowe, wyżsi rangą prawdziwe jedzenie.
Soma
Soma
Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014


Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (0/0)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Czw Lut 18, 2016 1:59 pm
Tak więc...

Mechanika już mówi o 15% odzyskiwanych Hp i Ki w "domu/bazie (bezpiecznym miejscu)" na post, więc nie uważam, żeby była potrzeba tworzyć jakąś dodatkową zasadę co do bazy changów. Natomiast zdecydowanie u changów brakuje "bacta tanka" Very Happy

Co do wymienionych lokacji jestem na tak, ale tylko pod warunkiem, że Vv będzie pomagać przy opisach. hehe. Wink

Kwatery mieszkalne - Oczywiście, ale tak jak wcześniej napisałem, bez żadnego dodatkowego bonusu do regeneracji.

Jadalnia - Pomysł z jadalnia dla elity i takimi futurystycznymi dyspozytorami dizennej dawki witamin, aminokwasów czy innego odżywczego badziewia dla niskich rang mi się podoba. Smile

Centrum rozrywki - hmm w sumie logiczne, ze coś takiego jest w militarnej placówce.

Kosmodrom towarowy - Niby fajne i coś czego chyba nie ma na vegecie, tylko zastanawia mnie funkcjonalność takiego tematu. też nie chodzi o to żeby narobić miejsc, w które nikt nie będzie miał potrzeby chodzić. Nie mam zdania co do tej lokacji, więc wstrzymuje się od głosu.

Centrum dowodzenia - Tak.

Laboratorium - Ja bym w ogóle zrobił z tego taki temat, którego zwykli gracze nie widzą (jak np dom guru). Very Happy

Od siebie dodaję:

Targ Niewolników - Miejscówka myślę, że klimatyczna dla changów, oraz stwarzająca jakieś możliwości fabularne. ^^

Stacja Medyczna(?) - ze wspomnianym już wcześniej bacta tankiem Very Happy


Kwestia tych wszystkich przydupasów, o których wspomniał Haz. Bardzo dobrze, bo mam takie wrażenie, że wszyscy o nich zapomnieli... Bez problemu można wprowadzać takie postaci jako żołnierzy przymusowo wcielonych do armii z podbitych ras, niewolników, najemników. Obawiam się tylko, że mało która jest opisana czy nazwana, dlatego spis chyba jest niewykonalny. No chyba, że sami powymyślamy nazwy itd.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk2250/2250Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (2250/2250)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Czw Lut 18, 2016 2:23 pm
Tylko trzeba dostroić warunki indywidualnie do każdej ze stron.

Bacta tanków nie wiem czy można im dać, szczególnie, że płyn regenerujący jest jakąś mieszanką, zrobioną z materiałów występujących na Vegecie (Historia Bardocka).

Na pewno jednak powinni mieć zaawansowanego laba, bo jednak oni mieli speców od cyborgizacji. Pamiętajmy, że oni nie są jakby armią, bardziej byli piratami, więc wydaje mi się, że nawet szaraki powinny mieć luksusowe warunki, natomiast elita heheh wręcz królewskie. Starajmy się ich jak najbardziej oddzielić od konceptu sayian.

Dodatkowo chodzi plotka że Freeza był mutantem, z pośród swojej rasy, gdyż praktycznie każdy przedstawiciel ich rasy poza nim, po pocięciu na plasterki umierał, natomiast on jeden nawet żył pokrojony w kostkę. Możliwe że to wynik pracy jego lekarzy, zabiegi, chirurgia? Kto wie?
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk800/800Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (800/800)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Czw Lut 18, 2016 2:30 pm
Poszperałem trochę i oto co mam:
http://dragonball.wikia.com/wiki/Litt - jedyna nazwana rasa, którą udało mi się znaleźć. Moim zdaniem idealna do roli mięsa armatniego.
Ponadto przedstawiciele kolejnych ras, które służył Freezerowi:
http://dragonball.wikia.com/wiki/Blueberry's_race
http://dragonball.wikia.com/wiki/Iru's_race
http://dragonball.wikia.com/wiki/Appule's_race
Pewnie jakby się bardziej poszukało to i by więcej tego było. Ale tyle chyba styknie. Pomocny
może być też ten tekst:
http://dragonball.wikia.com/wiki/Frieza_Force_medics
Nieco niżej odnośniki do dwóch postaci, które służyły jako medycy:
http://dragonball.wikia.com/wiki/Malaka
http://dragonball.wikia.com/wiki/Planthorr
I kolejna rzecz która przydać się może:
http://dragonball.wikia.com/wiki/Galactic_Frieza_Army
http://vignette1.wikia.nocookie.net/dragonball/images/1/15/FriezaSoldiersNamekSaga.png/revision/latest?cb=20100328152513 - fajny obrazek Very Happy

Także jakaś baza jest, coś można z tego stworzyć. Problemem może być, jak zauważył Soma, nazewnictwo, ale można ich poprostu wołać "żołnierze", "medycy" itp. Coś się wymyśli Smile
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk2250/2250Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (2250/2250)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Pią Mar 04, 2016 7:35 pm
BUMP. Jeszcz ktoś ma jakieś sugestie czy przechodzimy do podsumowania?
Soma
Soma
Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014


Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (0/0)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Pią Mar 04, 2016 7:56 pm
Ja mam taką, ze najpierw chyba powinniśmy rozpatrzyć kwestię tego tematu --> https://dbng.forumpl.net/t1121-punkt-2-update-kultury-changelingow, a to z tego powodu, że jak najpierw narobimy lokacji, a potem nagle się okaże, że jakaś nie pasuje do przyszłych zmian w lore changów, to zmarnujemy tylko czas i wysiłek.
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  9tkhzk1510/1510Punkt 1: update lokacji Changelingów  R0te38  (1510/1510)
KI:
Punkt 1: update lokacji Changelingów  Left_bar_bleue0/0Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty_bar_bleue  (0/0)

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Wto Mar 08, 2016 6:23 am
Zgadzam się z Somą, po obgadaniu drugiego punktu, który powinien właściwie być pierwszy, rozpisze tutaj update lokacji na nowo uformowanej wizji Changów. Bo obecna przez mnie przedstawiona bardziej opiera się na systemie militarnym, a cała dyskusja przeszła na to by unikać zbytniego powielania schematów. Smile
Sponsored content

Punkt 1: update lokacji Changelingów  Empty Re: Punkt 1: update lokacji Changelingów

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito