Strona 1 z 2 • 1, 2
Techniki Falcona
Nie Lip 05, 2015 8:52 am
ZMYSŁ BITEWNY
Opis: Ciało Takeo przystosowuje się do jego strategicznego umysłu i jest w stanie nań odpowiedzieć. Wojownik poprzez obserwację, potrafi przewidzieć ruchy oponentów i na nie oddziaływać nawet jeśli są od niego silniejsi.
Efekt: Liczba przeciwników = liczba ataków w turze (Atak max na 1 przeciwnika w turze; dotyczy tylko ataków fizycznych) ; Jedna więcej akcja defensywna na walkę.
Koszt: ---
Wymagania: 600 pkt treningowych; 5000 Speed
technika neutralna (pasywna)
Opis: Ciało Takeo przystosowuje się do jego strategicznego umysłu i jest w stanie nań odpowiedzieć. Wojownik poprzez obserwację, potrafi przewidzieć ruchy oponentów i na nie oddziaływać nawet jeśli są od niego silniejsi.
Efekt: Liczba przeciwników = liczba ataków w turze (Atak max na 1 przeciwnika w turze; dotyczy tylko ataków fizycznych) ; Jedna więcej akcja defensywna na walkę.
Koszt: ---
Wymagania: 600 pkt treningowych; 5000 Speed
technika neutralna (pasywna)
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Sro Lip 08, 2015 1:25 pm
Twoja technika jest OP. Jeżeli będziesz walczyć z trzema osobami, możesz użyć tej techniki żeby strzaskać jednego gracza trzy razy, prawdopodobnie przyśpieszając jego zgon.
Re: Techniki Falcona
Wto Lip 21, 2015 9:50 pm
Saiyan's Soul
Opis: Poznawszy na nowo naturę KI, Takeo nauczył się stale zmienić odcień i 'zapach' swojej aury, przez co nie jest rozpoznawalny jako demon, a jako Saiya-Jin, chyba że straci nad sobą kontrolę, bądź dobrowolnie ujawni demoniczny swąd energetyczny. (Nie może używać technik typowo demonicznych, gdyż wtedy także ujawnia kolor aury)
Efekt: Każdy, kto wyczuwa KI, widzi w Takeo Saiyana, nie demona.
Koszt: 100 KI za włączenie.
Wymagania: 10 punktów treningowych; KI Feeling I; Super Form
technika neutralna (pasywna - fabularna)
Opis: Poznawszy na nowo naturę KI, Takeo nauczył się stale zmienić odcień i 'zapach' swojej aury, przez co nie jest rozpoznawalny jako demon, a jako Saiya-Jin, chyba że straci nad sobą kontrolę, bądź dobrowolnie ujawni demoniczny swąd energetyczny. (Nie może używać technik typowo demonicznych, gdyż wtedy także ujawnia kolor aury)
Efekt: Każdy, kto wyczuwa KI, widzi w Takeo Saiyana, nie demona.
Koszt: 100 KI za włączenie.
Wymagania: 10 punktów treningowych; KI Feeling I; Super Form
technika neutralna (pasywna - fabularna)
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Sro Lip 22, 2015 1:11 am
Fabularna, więc w sumie 20pkt to dużo na naukę takiej techniki. Myślę, że 5h starczy, a koszt to np. 100 ki.
Fabularnie ciekawie by wyglądało jeszcze, że zmieniając naturę nie możesz np. używać technik typu regeneration, chockolate beam, stone split. Użycie technik neutralizowałby efekt "maskowania".
Inna sprawa, że jako demon, a z taką techniką np. mógłbyś robić coś w stylu false oozaru w pełni, żeby jeszcze bardziej się wtopić w tłum ^^
Co Ty na to?
Fabularnie ciekawie by wyglądało jeszcze, że zmieniając naturę nie możesz np. używać technik typu regeneration, chockolate beam, stone split. Użycie technik neutralizowałby efekt "maskowania".
Inna sprawa, że jako demon, a z taką techniką np. mógłbyś robić coś w stylu false oozaru w pełni, żeby jeszcze bardziej się wtopić w tłum ^^
Co Ty na to?
Re: Techniki Falcona
Sro Lip 22, 2015 2:16 am
Jestem za, szczególnie, że zamierzam iść głównie w walkę fizyczną - taki side-efekt pasuje.
BTW: Możesz spojrzeć na technikę wyżej przy okazji?
BTW: Możesz spojrzeć na technikę wyżej przy okazji?
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Sro Lip 22, 2015 7:35 pm
Technika trochę jak moja, tylko znacznie uproszczona.
Tu jest moja i "poziom" drugi.
1 atak więcej na przeciwnika... w tej chwili pozwala to tylko odpowiednio większa ilość siły i szybkości co ma swój sens... w mechanice podstawowej. Jako technika by dawało OP przy dużej liczbie przeciwników i przy nieograniczonej ilości.
Tak naprawdę dodatkowy atak daje poniekąd coś na kształt siła lub/i szybkość*2, 3, 4, 5 itd. w zależności ilu przeciwników. Przy technikach to już inaczej, bo KI zużyjesz w 2, 3 tury i masz problem.
W swojej technice proponowałem taki koszt:
-200* jak za zanzokena -Za każdą teleportację 400*2^(potęga)ilość tematów w których uderzę KI (+ ewentualnie 200KI za pasażera).
+10% od dmg w koszt KI
Czyli: Atak na dodatkowego osobnika 200+400 jeżeli był jeden przeciwnik do zaatakowania.
Jeżeli było dwóch wrogów do zaatakowania to koszt by wyniósł 200+400*(2^2) = 200+400*4= 1800!
+20% od dmg.
Bardzo duży koszt, ale jeszcze dochodził element możliwości ataku kilku wrogów w kilku tematach.
Ja bym proponował, że masz na każdego wroga max 1 dodatkowy atak i ten atak kosztuje KI = 10% z zadawanego dmg +1% z ki, a atak jest możliwy oczywiście do obrony czy to unikiem, czy to techniką, dowolnie jak tylko przeciwnik ma możliwość.
CO DO FABULARNEJ, jak Ci pasuje propozycja też na koszty i warunki to AKCEPT, a ta ofensywna no to do obgadania.
Tu jest moja i "poziom" drugi.
1 atak więcej na przeciwnika... w tej chwili pozwala to tylko odpowiednio większa ilość siły i szybkości co ma swój sens... w mechanice podstawowej. Jako technika by dawało OP przy dużej liczbie przeciwników i przy nieograniczonej ilości.
Tak naprawdę dodatkowy atak daje poniekąd coś na kształt siła lub/i szybkość*2, 3, 4, 5 itd. w zależności ilu przeciwników. Przy technikach to już inaczej, bo KI zużyjesz w 2, 3 tury i masz problem.
W swojej technice proponowałem taki koszt:
-200* jak za zanzokena -Za każdą teleportację 400*2^(potęga)ilość tematów w których uderzę KI (+ ewentualnie 200KI za pasażera).
+10% od dmg w koszt KI
Czyli: Atak na dodatkowego osobnika 200+400 jeżeli był jeden przeciwnik do zaatakowania.
Jeżeli było dwóch wrogów do zaatakowania to koszt by wyniósł 200+400*(2^2) = 200+400*4= 1800!
+20% od dmg.
Bardzo duży koszt, ale jeszcze dochodził element możliwości ataku kilku wrogów w kilku tematach.
Ja bym proponował, że masz na każdego wroga max 1 dodatkowy atak i ten atak kosztuje KI = 10% z zadawanego dmg +1% z ki, a atak jest możliwy oczywiście do obrony czy to unikiem, czy to techniką, dowolnie jak tylko przeciwnik ma możliwość.
CO DO FABULARNEJ, jak Ci pasuje propozycja też na koszty i warunki to AKCEPT, a ta ofensywna no to do obgadania.
Re: Techniki Falcona
Sro Lip 22, 2015 7:49 pm
Na fabularną się zgadzam całkowicie, więc czekam na resztę akceptów.
Co do mechanicznej... Ja to ciągle widzę jako zwykłą pasywkę, nie jakieś wzmocnienie ataku kosztem utraty KI. Mogę zaproponować trochę większe wymagania punktowe, czy też w statystykach (szybkości, bo to przede wszystkim na tym się opiera), ale średnio podchodzi mi zmiana efektu - cały czas mam w zamyśle walkę 1vX, przy czym rosnący X to rosnący boost, który nadal nie pozwala mi na szybsze wykończenie danego przeciwnika, niż bez ów techniki.
Ale rozumiem, że w tej chwili jest to trochę OP, dlatego jestem w stanie pójść na jakieś ustępstwa, o ile będą poza obrębem efektu - bardzo mi zależy na technice, była przy moim Takeo jeszcze jako Halfie 4 lata temu.
Co do mechanicznej... Ja to ciągle widzę jako zwykłą pasywkę, nie jakieś wzmocnienie ataku kosztem utraty KI. Mogę zaproponować trochę większe wymagania punktowe, czy też w statystykach (szybkości, bo to przede wszystkim na tym się opiera), ale średnio podchodzi mi zmiana efektu - cały czas mam w zamyśle walkę 1vX, przy czym rosnący X to rosnący boost, który nadal nie pozwala mi na szybsze wykończenie danego przeciwnika, niż bez ów techniki.
Ale rozumiem, że w tej chwili jest to trochę OP, dlatego jestem w stanie pójść na jakieś ustępstwa, o ile będą poza obrębem efektu - bardzo mi zależy na technice, była przy moim Takeo jeszcze jako Halfie 4 lata temu.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Pią Lip 24, 2015 8:57 pm
Czekaj. Czyli, że jak ona wygląda? Masz co turę w każdej walce o jedną więcej technikę defensywną, czyli możesz dwa razy walnąć Final Shine. Nie przejdzie bez kosztów i ograniczenia użytkowania, gdyż będzie zbyt op. Jest tak, gdyż dzięki niej, możesz walnąć każdego dwa razy, a on nie ma jak tego zablokować. Koszt bym dał jak Riki, albo był zwiększył go do KI = 15% z zadawanego dmg +1% z ki. Oprócz tego z 3 użycia na walkę, bez możliwości używania drugiego paraliżu.'
Fabularna jest ok, więc masz mój akcept.
edit:
Vam mi wyjaśnił, więc moim zdaniem jest ok technika. Tylko jeszcze ten koszt. Plus Vam wrzuć to co mi napisałeś do techniki.
Fabularna jest ok, więc masz mój akcept.
edit:
Vam mi wyjaśnił, więc moim zdaniem jest ok technika. Tylko jeszcze ten koszt. Plus Vam wrzuć to co mi napisałeś do techniki.
Re: Techniki Falcona
Pią Lip 24, 2015 9:20 pm
PODSUMOWUJĄC:
(For now)
(For now)
ZMYSŁ BITEWNY
Opis: Ciało Takeo przystosowuje się do jego strategicznego umysłu i jest w stanie nań odpowiedzieć. Wojownik poprzez obserwację, potrafi przewidzieć ruchy oponentów i na nie oddziaływać nawet jeśli są od niego silniejsi.
Efekt: Liczba przeciwników = liczba ataków w turze (Atak max na 1 przeciwnika w turze; dotyczy tylko ataków fizycznych) ; Jedna więcej akcja defensywna na walkę.
Koszt: ---
Wymagania: 600 pkt treningowych; 5000 Speed
technika neutralna (pasywna)
- Przykład:
- JA vs X przeciwników:
Moja tura:
OCC: Atakuję szybkim X przeciwników, każdemu zadaję Y DMG.
Tura przeciwników:
OCC: Ataki na mnie
Moja tura:
OCC: unikam jednego z ataków (darmowa defensywka z techniki, nie mogę pokryć z inną defensywką), reszta ataków wchodzi; Atakuję potężnym X przeciwników, każdemu zadaję Y DMG.
Tura przeciwników:
OCC: Ataki na mnie, jeden techniką
Moja tura:
OCC: Kiai na technikę, reszta ataków wchodzi; Atakuję Silnym X przeciwników, każdemu zadaję Y DMG.
etc...
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Pią Lip 24, 2015 11:19 pm
Nie rozumiem do końca.
Walczysz np. z 5 przeciwnikami i co turę bijesz każdego np. podstawowym?
Załóżmy że masz 100 siły i 5 przeciwników.
Każdego bijesz podstawowym za 100 dmg?? I to jeszcze co turę?
ZDECYDOWANIE NA NIE.
Walczysz np. z 5 przeciwnikami i co turę bijesz każdego np. podstawowym?
Załóżmy że masz 100 siły i 5 przeciwników.
Każdego bijesz podstawowym za 100 dmg?? I to jeszcze co turę?
ZDECYDOWANIE NA NIE.
Re: Techniki Falcona
Wto Wrz 08, 2015 1:05 pm
ZMYSŁ BITEWNY - ZAAKCEPTOWANA
Opis: Ciało Takeo przystosowuje się do jego strategicznego umysłu i jest w stanie nań odpowiedzieć. Wojownik poprzez obserwację, potrafi przewidzieć ruchy oponentów i na nie oddziaływać nawet jeśli są od niego silniejsi.
Efekt: Liczba przeciwników = liczba ataków w turze (Atak max na 1 przeciwnika w turze; dotyczy tylko ataków fizycznych; 200% podstawowego DMG do podziału na ilość przeciwników; max 10 przeciwników) ; Jedna więcej akcja defensywna na walkę.
Koszt: ---
Wymagania: 6000 pkt treningowych; 5000 Speed
technika neutralna (pasywna)
Myślałem nad tym baaaardzo dużo czasu, myślę, że znalazłem złoty środek.
Riki, ty byłeś najbardziej przeciw, proszę o opinię.
Saiyan's Soul - ZAAKCEPTOWANA
Opis: Poznawszy na nowo naturę KI, Takeo nauczył się stale zmienić odcień i 'zapach' swojej aury, przez co nie jest rozpoznawalny jako demon, a jako Saiya-Jin, chyba że straci nad sobą kontrolę, bądź dobrowolnie ujawni demoniczny swąd energetyczny. (Nie może używać technik typowo demonicznych, gdyż wtedy także ujawnia kolor aury)
Efekt: Każdy, kto wyczuwa KI, widzi w Takeo Saiyana, nie demona.
Koszt: 10%KI za włączenie.
Wymagania: 10 punktów treningowych; KI Feeling I; Super Form
technika neutralna (pasywna - fabularna)
Tu też proszę o 3 akcepty
Opis: Ciało Takeo przystosowuje się do jego strategicznego umysłu i jest w stanie nań odpowiedzieć. Wojownik poprzez obserwację, potrafi przewidzieć ruchy oponentów i na nie oddziaływać nawet jeśli są od niego silniejsi.
Efekt: Liczba przeciwników = liczba ataków w turze (Atak max na 1 przeciwnika w turze; dotyczy tylko ataków fizycznych; 200% podstawowego DMG do podziału na ilość przeciwników; max 10 przeciwników) ; Jedna więcej akcja defensywna na walkę.
Koszt: ---
Wymagania: 6000 pkt treningowych; 5000 Speed
technika neutralna (pasywna)
- Przykład:
- JA vs X przeciwników;
Moja Siła Y
Moja Szybkość Y
Moja tura:
OCC: Atakuję szybkim X przeciwników, każdemu zadaję 2*Y/X DMG.
Tura przeciwników:
OCC: Ataki na mnie
Moja tura:
OCC: unikam jednego z ataków (darmowa defensywka z techniki, nie mogę pokryć z inną defensywką), reszta ataków wchodzi; Atakuję potężnym X przeciwników, każdemu zadaję 4*Y/X DMG.
Tura przeciwników:
OCC: Ataki na mnie, jeden techniką
Moja tura:
OCC: Kiai na technikę, reszta ataków wchodzi; Atakuję Silnym X przeciwników, każdemu zadaję 2*Y/X DMG.
etc...
Myślałem nad tym baaaardzo dużo czasu, myślę, że znalazłem złoty środek.
Riki, ty byłeś najbardziej przeciw, proszę o opinię.
Saiyan's Soul - ZAAKCEPTOWANA
Opis: Poznawszy na nowo naturę KI, Takeo nauczył się stale zmienić odcień i 'zapach' swojej aury, przez co nie jest rozpoznawalny jako demon, a jako Saiya-Jin, chyba że straci nad sobą kontrolę, bądź dobrowolnie ujawni demoniczny swąd energetyczny. (Nie może używać technik typowo demonicznych, gdyż wtedy także ujawnia kolor aury)
Efekt: Każdy, kto wyczuwa KI, widzi w Takeo Saiyana, nie demona.
Koszt: 10%KI za włączenie.
Wymagania: 10 punktów treningowych; KI Feeling I; Super Form
technika neutralna (pasywna - fabularna)
Tu też proszę o 3 akcepty
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Wto Wrz 08, 2015 9:12 pm
ja bym dał 10% ki za włączenie, natomiast reszta jest ok. Miej na uwadze, że bóg może cie podejrzeć przez Kryształową kulę co pozwoli mu się dowiedzieć kim jesteś, w tym wypadku technika twoja to niewypał, ponieważ przeciwnik pomimo oszukanego wykrywania ma świadomość że nie jesteś tym kogo udajesz.
Powinieneś mieć to na uwadze.
Powinieneś mieć to na uwadze.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Wto Wrz 08, 2015 9:21 pm
Dobra Po rozmowie na SB Gray Akcept
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Wto Wrz 08, 2015 9:29 pm
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Czw Wrz 17, 2015 8:04 pm
Dobra, teraz mi pasi. Proponuję koszt:
1. KI = 120% dmg przy szybkim lub podstawowym, 130% przy potężnym ( wzorowałem się na Genoicide Attack, które teoretycznie jest podobne. Teoretycznie. max 12% ki. 1 energii to 6,67% KI. Przeliczając, czyli 12% ki to teoretycznie 2 energii, czyli Twoja technika mając 2*siła lub szybkość stanowi 12% ki. Potężny to już 24% ki, czyli wtedy nieźle koksi stąd większy koszt xP)
2. Ewentualnie alternatywnie do Genoicide, koszt w HP = 70%dmg, 80% przy potężnym.
3. Równowaga między 1, 2, czyli KI = 80% (90%) dmg, HP = 10% dmg
Którą opcję na koszt wybierasz albo czy masz alternatywną propozycję.
Jako że Genoicide ma bardzo podobny efekt to ja bym zalecał opcję 2 lub 3.
Poprzednikom umknął ten ważny aspekt jakim jest koszt!!!
1. KI = 120% dmg przy szybkim lub podstawowym, 130% przy potężnym ( wzorowałem się na Genoicide Attack, które teoretycznie jest podobne. Teoretycznie. max 12% ki. 1 energii to 6,67% KI. Przeliczając, czyli 12% ki to teoretycznie 2 energii, czyli Twoja technika mając 2*siła lub szybkość stanowi 12% ki. Potężny to już 24% ki, czyli wtedy nieźle koksi stąd większy koszt xP)
2. Ewentualnie alternatywnie do Genoicide, koszt w HP = 70%dmg, 80% przy potężnym.
3. Równowaga między 1, 2, czyli KI = 80% (90%) dmg, HP = 10% dmg
Którą opcję na koszt wybierasz albo czy masz alternatywną propozycję.
Jako że Genoicide ma bardzo podobny efekt to ja bym zalecał opcję 2 lub 3.
Poprzednikom umknął ten ważny aspekt jakim jest koszt!!!
Re: Techniki Falcona
Czw Wrz 17, 2015 8:43 pm
Co do kosztu: Mam już w tym momencie 6k potrzebnych na wytrenowanie techniki, przy uznaniu nawet takiego kosztu spowodowałoby, że zmniejszyłbym do jakiegoś 1k max. Z drugiej strony, wychodzę z propozycją, by zwiększyć ten koszt do 10k, w zamian za uczynienie techniki 100% pasywką (bez kosztu).
Co sądzicie?
Co sądzicie?
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Czw Wrz 17, 2015 8:58 pm
Vam napisał:Co do kosztu: Mam już w tym momencie 6k potrzebnych na wytrenowanie techniki, przy uznaniu nawet takiego kosztu spowodowałoby, że zmniejszyłbym do jakiegoś 1k max. Z drugiej strony, wychodzę z propozycją, by zwiększyć ten koszt do 10k, w zamian za uczynienie techniki 100% pasywką (bez kosztu).
Co sądzicie?
Moment, bo chyba nie zrozumiałem PWki. Masz w tym momencie 6k? Hmm to już nie czaję. Chcesz mieć potrzebne 10 000 pkt treningu techniki, 10k PL Czy co?
Pogubiłem się lekko.
Re: Techniki Falcona
Czw Wrz 17, 2015 9:08 pm
@UP: Racja, zjadłem zero przy przepisywaniu, mam obecnie 6k w wymaganych punktach treningowych, proponuję 10k
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Nie Paź 18, 2015 7:48 pm
Skoro już zajrzałem to weź to jeszce raz dobrze rozpisz, bo nie rozumiem. Napisz jak by miało wyglądać liczenie treningu, czyli przykład: trenuję 30h = 60pkt, z wymagań jest tyle i tyle, bo tylko tego nie rozumiem.
Stoi to, a pewnie byś w końcu chciał technikę. Inni by się też wypowiedzieli xP
Stoi to, a pewnie byś w końcu chciał technikę. Inni by się też wypowiedzieli xP
Re: Techniki Falcona
Nie Paź 18, 2015 8:25 pm
Pokrótce chodzi mi po prostu o to, że nie chcę się zgodzić na jakikolwiek koszt techniki, gdyż sama koncepcja wskazuje na 100% pasywną technikę, nic, za co się płaci - dlatego jestem gotów ponieść naprawdę duże koszty treningowe.
Przy obecnych 6000 punktach na technikę wychodzi na to, że spędzę na tym 100 sesji treningowych. Mniej po przemianach, ale ogólnie jest taka idea.
Przy obecnych 6000 punktach na technikę wychodzi na to, że spędzę na tym 100 sesji treningowych. Mniej po przemianach, ale ogólnie jest taka idea.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Pon Paź 19, 2015 8:51 pm
No ja jak mówiłem. Wszystko jest do Akcept.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Nie Paź 25, 2015 6:14 pm
Ok. Długi trening, sporo straty punktów w zamian za dość niezłą pasywną technikę. Duża cierpliwość, a nagroda całkiem konkretna.
W takim razie akcept też ode mnie.
W takim razie akcept też ode mnie.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Falcona
Sro Lis 25, 2015 2:42 pm
Hmm ta technika ma naprawdę duży potencjał, jej nauka przyhamuje rozwój postaci (w PL'owatym sensie), ale zapewne to Ci się po czasie zwróci. Czuję, że będę kiedyś tego żałować (xD), ale masz Akcept'a ode mnie
Strona 1 z 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|