Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Fanalis
Liczba postów : 132
Data rejestracji : 18/03/2015

Skąd : Wrocław

Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Techniki Fanalisa

on Sob Mar 21, 2015 2:08 pm
Technika startowa:
Spoiler:

BARIERRE
Opis: Wojownik tworzy bardzo silną barierę energetyczną wokół własnego ciała, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać atak energetyczny.
Wymagania: 130 energii, max -18 pkt treningowych (z trenerem max -9), Bukujutsu.
Rasa: Sayan, Android, Kaishin mogą nauczyć się jej sami pod warunkiem widzenia techniki w użyciu, można nauczyć się techniki od osoby, która ją umie.
Efekt: Zatrzymuje atak energetyczny; koszt: 60% dmg ataku.
Możliwości użycia: 130 energii - 1 użycie. 400 energii - 2 razy. 1000 - trzy użycia.

  • maksymalna liczba użyć w czasie walki to 3.
  • użycie co 3 tury.

Technika(atak) defensywna.

Techniki samodzielne:
Spoiler:

BUKUJUTSU

Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;

Technika(atak) neutralna.

KIAIHO

Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 20% atak fizyczny, 50% technika fizyczna (np. ki-sword).
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;

Technika(atak) defensywna.

CHOU MAKOUHOU

Opis: Użytkownik gromadzi energię w sobie, po czym wystrzeliwuje ją z ust.
Wymagania: 35 energii, -8 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 8%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, 6 razy w walce;

Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


KIENZAN

Opis: Inaczej tnąca tarcza. Potrafi przeciąć dosłownie wszystko co stanie na jej drodze.
Wymagania: 50 Energii, -14 pkt treningowych (z trenerem max -7);
Efekt: KI = DMG (max 13%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce

Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


MYSTIC ATTACK

Opis: Technika, która pozwala wydłużać kończyny, co na pewno podczas walki ułatwi rozprawienie się z wrogiem.
Wymagania: 20 energii, 20 szybkości; -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,5*siła + szybkość; koszt: 50% dmg
Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna


EYE BEAM

Opis: Strzeż się laserowego spojrzenia! Wystarczy jedna chwila, a już możesz zostać porażony!
Wymagania: 20 Energii, -4 pkt treningowe samemu (z trenerem max -2 pkt)
Efekt: unieruchomienie przeciwnika na 1 turę; koszt: 30% energii przeciwnika + 1% maksymalnej ki
Użycie:  co 3 tury, max 3x w czasie walki

UWAGA!!! Technika niedostępna dla Saiyan, Halfów oraz Ludzi (poza ostatnią przemianą "fuzją z demonem"). Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) paraliżująca

Techniki z trenerem:
Spoiler:

TELEKINESIS (trener Soma)

Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy); koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce

UWAGA!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito