boskie triki i czary mary
+2
Kuro
Kanade
6 posters
- KanadeCiasteczkowa Bogini
- Liczba postów : 715
Data rejestracji : 29/10/2012
Identification Number
HP:
(1000/1000)
KI:
(0/0)
boskie triki i czary mary
Pią Gru 12, 2014 6:46 pm
1. Nazwa techniki- anima iter
2. Rodzaj techniki- fabularna- boski trening
3. Opis- Wyjątkowo rozmodlona dusza zabiera ze sobą w podróż duszę innego gracza, który zgadza się na wycieczkę poza własne ciało. Wymaga to zażycia specjalnych ciastek, pomagających wejść w trans. Gracz, który daje się poprowadzić bogini do innego wymiaru, musi tam stoczyć walkę ze swoimi obawami, aby dotrzeć do prawdy o swoich motywacjach. Istnieje jednak ryzyko, że gdy nie odpowie na pytania, które istnieją w jego podświadomości, zostanie uwięziony w zaświatach.
4. Wymagania- ki feeling i trening u Bogini dla tych, którzy nie są z rasy bogów.
5. Efekt- W wyniku transu gracz wpada do wymiaru, gdzie cały opis świata tworzę ja. Każdy może spodziewać się psychodelicznego doświadczenia. Ochotnik ma za zadanie odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące ukrytych motywacji i celu jego życia. Wymaga to otworzenia swojego serca, więc w nagrodę za ładny opis otrzymuje uwolnienie potencjału i punkty uznaniowe od kogoś z MG. Może się zdarzyć, że ktoś w głębi serca jest zły, wtedy szczera odpowiedź na pytanie pobudza go do czynienia kolejnego zła, bez konsekwencji utknięcia zaświatach. Bogini może zadawać pytania pomocnicze. Podróż trwa od dwóch do trzech postów, przeplatanych postami trenera.
6. Użycie- udział w obrzędzie prowadzonym przez Kaede, lub kogoś z przyszłych jej uczniów.
7. Koszt nauki- 10 pkt.
2. Rodzaj techniki- fabularna- boski trening
3. Opis- Wyjątkowo rozmodlona dusza zabiera ze sobą w podróż duszę innego gracza, który zgadza się na wycieczkę poza własne ciało. Wymaga to zażycia specjalnych ciastek, pomagających wejść w trans. Gracz, który daje się poprowadzić bogini do innego wymiaru, musi tam stoczyć walkę ze swoimi obawami, aby dotrzeć do prawdy o swoich motywacjach. Istnieje jednak ryzyko, że gdy nie odpowie na pytania, które istnieją w jego podświadomości, zostanie uwięziony w zaświatach.
4. Wymagania- ki feeling i trening u Bogini dla tych, którzy nie są z rasy bogów.
5. Efekt- W wyniku transu gracz wpada do wymiaru, gdzie cały opis świata tworzę ja. Każdy może spodziewać się psychodelicznego doświadczenia. Ochotnik ma za zadanie odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące ukrytych motywacji i celu jego życia. Wymaga to otworzenia swojego serca, więc w nagrodę za ładny opis otrzymuje uwolnienie potencjału i punkty uznaniowe od kogoś z MG. Może się zdarzyć, że ktoś w głębi serca jest zły, wtedy szczera odpowiedź na pytanie pobudza go do czynienia kolejnego zła, bez konsekwencji utknięcia zaświatach. Bogini może zadawać pytania pomocnicze. Podróż trwa od dwóch do trzech postów, przeplatanych postami trenera.
6. Użycie- udział w obrzędzie prowadzonym przez Kaede, lub kogoś z przyszłych jej uczniów.
7. Koszt nauki- 10 pkt.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: boskie triki i czary mary
Nie Gru 14, 2014 9:42 pm
Technika całkiem ciekawa. Masz akcept i może kiedyś weźmiesz mojego Raza na wycieczkę.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: boskie triki i czary mary
Pon Gru 15, 2014 5:58 pm
Ja to interpretuje, że dusza ulatuje a gówno zostaje (w przypadku gracza), wiesz jak dla mnie ok, ale mniej na uwadze że ktoś może nieprzytomnego ucznia zabić, zgwałcić, zabić i zgwałcić, albo zabić, zgwałcić i zrobić jeszcze coś śmiesznego z jego ciałem.
Poza tym rozdzieliłbym efekt, na dwie opcje. Pierwsza ty jako bogini przenosisz się na swoje kieszonkowe podwórko, druga za pomocą "smakołyka" przenosisz kogoś na swoje podwórko plus musi odfajkować to co zaplanowałaś dla niego. Dodatkowo powinno to kosztować ki, jednak nie ma nic za darmo i oczywiście nie ma uciekania z walki za pomocą tej zdolności.
EDIT:
Dobra po konsultacji na sb Akcept
Poza tym rozdzieliłbym efekt, na dwie opcje. Pierwsza ty jako bogini przenosisz się na swoje kieszonkowe podwórko, druga za pomocą "smakołyka" przenosisz kogoś na swoje podwórko plus musi odfajkować to co zaplanowałaś dla niego. Dodatkowo powinno to kosztować ki, jednak nie ma nic za darmo i oczywiście nie ma uciekania z walki za pomocą tej zdolności.
EDIT:
Dobra po konsultacji na sb Akcept
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: boskie triki i czary mary
Pon Gru 15, 2014 7:49 pm
no to ja tyż akcept... w sumie czemu by nie... tak żeby nie było już żadnego ale....
- KanadeCiasteczkowa Bogini
- Liczba postów : 715
Data rejestracji : 29/10/2012
Identification Number
HP:
(1000/1000)
KI:
(0/0)
Re: boskie triki i czary mary
Sro Sty 07, 2015 11:28 pm
1.Kaedokenen
2. Technika bojowa
3. Opis: Bogini poprzez swoją miłość do wszechświata i istot go zamieszkujących daje im nadzieję w postaci duchowego wsparcia.
4. Wymagania: 1 i 2 poziom KI Felling. Kaio. Poziom techniki 1-70.000 PL(30 pkt treningowych), 2-80.000 PL(25 pkt.), 3-90.000 PL(20 pkt.)
5. Efekt:
Bogini skupia swoją moc, którą przelewa w wybraną przez siebie istotę.
1 poziom :
Wzmocnienie jednej(1) dowolnie wybranej statystyki o 20 pkt lub o 5% HP lub KI.
Można zwiększyć tylko jedną rzecz z powyższej trójki na turę. Co turę można zmienić wspomaganą cechę. Np. W 1 turze wzmacniamy szybkość, by w drugiej podnieść zdrowie, żeby w kolejnych skupić się na sile. Wspomaganie się nie kumuluje. Więc przenosząc skupienie na inną cechę to opuszczana traci wzmocnienie. Wzmocnienie można dokonać na jednej osobie na raz. Koszt: 30% KI na turę.
2 poziom:
Wzmocnienie dwóch (2) statystyk o 50 pkt lub o 10% HP i KI. Można stosować naprzemienne w podobnym przypadku jak poprzedni poziom tyle, że teraz można dokonywać łączenia. Można wzmocnić dwie statystyki, lub postawić na zdrowie i zwiększyć wytrzymałość i dodać bonus do HP. Ponownie można co turę zmienić wspomagane cechy, oraz wzmocnienia można dokonać na jednej osobie na raz. Koszt: 25% Ki ma turę.
3 poziom:
Wzmocnienie trzech (3) statystyk o 80 pkt lub o 20% HP i KI. Działa podobnie jak w poziom drugi z tym względem, że na turę można zmienić tylko dwie cechy, a nie trzy. Po za tym można wzmocnić już HP i KI oraz jakąś jedną cechę. Działa na dwie osoby naraz, z tym, że druga osoba otrzymuje połowę wzmocnienia. Użytkownik może wykonywać ataki fizyczne, lecz wzmocnienie w tym wypadku dotyczy jednej osoby i wynosi 75%. Koszt: 20% KI na turę.
6. Użycie: 2 razy na walkę co 6 tur.
7. Technika defensywna.
2. Technika bojowa
3. Opis: Bogini poprzez swoją miłość do wszechświata i istot go zamieszkujących daje im nadzieję w postaci duchowego wsparcia.
4. Wymagania: 1 i 2 poziom KI Felling. Kaio. Poziom techniki 1-70.000 PL(30 pkt treningowych), 2-80.000 PL(25 pkt.), 3-90.000 PL(20 pkt.)
5. Efekt:
Bogini skupia swoją moc, którą przelewa w wybraną przez siebie istotę.
1 poziom :
Wzmocnienie jednej(1) dowolnie wybranej statystyki o 20 pkt lub o 5% HP lub KI.
Można zwiększyć tylko jedną rzecz z powyższej trójki na turę. Co turę można zmienić wspomaganą cechę. Np. W 1 turze wzmacniamy szybkość, by w drugiej podnieść zdrowie, żeby w kolejnych skupić się na sile. Wspomaganie się nie kumuluje. Więc przenosząc skupienie na inną cechę to opuszczana traci wzmocnienie. Wzmocnienie można dokonać na jednej osobie na raz. Koszt: 30% KI na turę.
2 poziom:
Wzmocnienie dwóch (2) statystyk o 50 pkt lub o 10% HP i KI. Można stosować naprzemienne w podobnym przypadku jak poprzedni poziom tyle, że teraz można dokonywać łączenia. Można wzmocnić dwie statystyki, lub postawić na zdrowie i zwiększyć wytrzymałość i dodać bonus do HP. Ponownie można co turę zmienić wspomagane cechy, oraz wzmocnienia można dokonać na jednej osobie na raz. Koszt: 25% Ki ma turę.
3 poziom:
Wzmocnienie trzech (3) statystyk o 80 pkt lub o 20% HP i KI. Działa podobnie jak w poziom drugi z tym względem, że na turę można zmienić tylko dwie cechy, a nie trzy. Po za tym można wzmocnić już HP i KI oraz jakąś jedną cechę. Działa na dwie osoby naraz, z tym, że druga osoba otrzymuje połowę wzmocnienia. Użytkownik może wykonywać ataki fizyczne, lecz wzmocnienie w tym wypadku dotyczy jednej osoby i wynosi 75%. Koszt: 20% KI na turę.
6. Użycie: 2 razy na walkę co 6 tur.
7. Technika defensywna.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: boskie triki i czary mary
Nie Sty 11, 2015 3:43 pm
moim zdaniem jest gites... masz akcepta.
- GośćGość
Re: boskie triki i czary mary
Nie Sty 11, 2015 8:31 pm
Ja bym jednak zaniżyła te punkty na 2 i 3 poziomie.
Zakładając - że rzucisz to 'zaklęcie' na kogoś o stałych przemianach (dajmy na to mnie), a ma mnożnik *10 to idzie 80*10 czyli 800 pkt w staty, a to dość spora ilość... z kolei nie fair byłoby tych mnożników nie brać pod uwagę.
W dodatku dałabym limit postu na ten bost.
Zakładając - że rzucisz to 'zaklęcie' na kogoś o stałych przemianach (dajmy na to mnie), a ma mnożnik *10 to idzie 80*10 czyli 800 pkt w staty, a to dość spora ilość... z kolei nie fair byłoby tych mnożników nie brać pod uwagę.
W dodatku dałabym limit postu na ten bost.
Re: boskie triki i czary mary
Nie Sty 11, 2015 9:44 pm
Moim zdaniem tu trzeba innego rozwiązania i musiałby an to zerknąć Reito lub Al.
Dodanie ptk nie ma sensu, bo jak zauważyła June u niej wychodzi 800, a np u mnie na SSJ byłoby 80 x 6,5 = 520. Hikaru ma jeszcze większy mnożnik, więc zdecydowanie boost musi być procentowy, a nie punktowy i bez mnożników.
Do tego dochodzą bardzo doże koszty utraty Ki na rundę i wydaje mi się, że wolałbym w tym miejscu mieć Ki na atak/technikę niż dostać boost. Moim zdaniem w tym momencie jest nieopłacalny.
Nie mam nic przeciw samej technice tylko trzeba ją mądrze zbalansować.
Dodanie ptk nie ma sensu, bo jak zauważyła June u niej wychodzi 800, a np u mnie na SSJ byłoby 80 x 6,5 = 520. Hikaru ma jeszcze większy mnożnik, więc zdecydowanie boost musi być procentowy, a nie punktowy i bez mnożników.
Do tego dochodzą bardzo doże koszty utraty Ki na rundę i wydaje mi się, że wolałbym w tym miejscu mieć Ki na atak/technikę niż dostać boost. Moim zdaniem w tym momencie jest nieopłacalny.
Nie mam nic przeciw samej technice tylko trzeba ją mądrze zbalansować.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: boskie triki i czary mary
Pon Sty 12, 2015 4:27 pm
Zastosuj to samo rozwiązanie jakie ja wrzuciłem w mojej technice, którą muszę jeszcze poprawić nieco. Procenty, nie lubię ich ale one mają jedyne praktyczne zastosowanie w tym wypadku. Ponieważ nie tylko boost będzie wynikał z samej siły postaci na której użyjesz zdolności, ale i również wzmocnienie będzie zawsze adekwatne do poziomu pl (statów) osoby zaklętej.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: boskie triki i czary mary
Nie Lut 08, 2015 11:45 pm
Ja tam nie widzę miejsca na TRZECI poziom. Chociaż już dwa poziomy w jednej technice mnie irytują, ale mniejsza o to, jeszcze tam dwa takie jakoś przełknę.
Wg mnie najlepsze rozwiązanie to np. +10% boosta. Czyli podobnie jak przy HP lub KI tak i statystyka dostałaby boosta 10%.
Kolejna sprawa jak długo ten boost działa? Bo wnioskuję po opisie, że praktycznie póki się Tobie Ki nie skończy?
Wg mnie koszt jest za duży, ale z kolei ograniczenie boosta do maksymalnie 3/4 tur. Koszt zmniejszyłbym do 20% w przypadku 1 poziomu i 15% w przypadku 2 poziomu.
Wg mnie najlepsze rozwiązanie to np. +10% boosta. Czyli podobnie jak przy HP lub KI tak i statystyka dostałaby boosta 10%.
Kolejna sprawa jak długo ten boost działa? Bo wnioskuję po opisie, że praktycznie póki się Tobie Ki nie skończy?
Wg mnie koszt jest za duży, ale z kolei ograniczenie boosta do maksymalnie 3/4 tur. Koszt zmniejszyłbym do 20% w przypadku 1 poziomu i 15% w przypadku 2 poziomu.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|