Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Kanade
Kanade
Ciasteczkowa Bogini
Liczba postów : 715
Data rejestracji : 29/10/2012


Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk1000/1000boskie triki i czary mary  R0te38  (1000/1000)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)

boskie triki i czary mary  Empty boskie triki i czary mary

Pią Gru 12, 2014 6:46 pm
1. Nazwa techniki- anima iter
2. Rodzaj techniki- fabularna- boski trening
3. Opis- Wyjątkowo rozmodlona dusza zabiera ze sobą w podróż duszę innego gracza, który zgadza się na wycieczkę poza własne ciało. Wymaga to zażycia specjalnych ciastek, pomagających wejść w trans. Gracz, który daje się poprowadzić bogini do innego wymiaru, musi tam stoczyć walkę ze swoimi obawami, aby dotrzeć do prawdy o swoich motywacjach. Istnieje jednak ryzyko, że gdy nie odpowie na pytania, które istnieją w jego podświadomości, zostanie uwięziony w zaświatach.
4. Wymagania- ki feeling i trening u Bogini dla tych, którzy nie są z rasy bogów.
5. Efekt- W wyniku transu gracz wpada do wymiaru, gdzie cały opis świata tworzę ja. Każdy może spodziewać się psychodelicznego doświadczenia. Ochotnik ma za zadanie odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące ukrytych motywacji i celu jego życia. Wymaga to otworzenia swojego serca, więc w nagrodę za ładny opis otrzymuje uwolnienie potencjału i punkty uznaniowe od kogoś z MG. Może się zdarzyć, że ktoś w głębi serca jest zły, wtedy szczera odpowiedź na pytanie pobudza go do czynienia kolejnego zła, bez konsekwencji utknięcia zaświatach. Bogini może zadawać pytania pomocnicze. Podróż trwa od dwóch do trzech postów, przeplatanych postami trenera.   
6. Użycie- udział w obrzędzie prowadzonym przez Kaede, lub kogoś z przyszłych jej uczniów.
7. Koszt nauki- 10 pkt.


Ostatnio zmieniony przez Kaede dnia Nie Gru 28, 2014 10:49 pm, w całości zmieniany 1 raz
Kuro
Kuro
Drobik
Drobik
Liczba postów : 1091
Data rejestracji : 29/05/2012


Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk0/0boskie triki i czary mary  R0te38  (0/0)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.db4evwer.com

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Sob Gru 13, 2014 4:35 pm
W sumie ja nie mam uwag. Akcept
Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk750/750boskie triki i czary mary  R0te38  (750/750)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Nie Gru 14, 2014 9:42 pm
Technika całkiem ciekawa. Masz akcept i może kiedyś weźmiesz mojego Raza na wycieczkę. Very Happy
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk2250/2250boskie triki i czary mary  R0te38  (2250/2250)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Pon Gru 15, 2014 5:58 pm
Ja to interpretuje, że dusza ulatuje a gówno zostaje (w przypadku gracza), wiesz jak dla mnie ok, ale mniej na uwadze że ktoś może nieprzytomnego ucznia zabić, zgwałcić, zabić i zgwałcić, albo zabić, zgwałcić i zrobić jeszcze coś śmiesznego z jego ciałem.

Poza tym rozdzieliłbym efekt, na dwie opcje. Pierwsza ty jako bogini przenosisz się na swoje kieszonkowe podwórko, druga za pomocą "smakołyka" przenosisz kogoś na swoje podwórko plus musi odfajkować to co zaplanowałaś dla niego. Dodatkowo powinno to kosztować ki, jednak nie ma nic za darmo i oczywiście nie ma uciekania z walki za pomocą tej zdolności.


EDIT:

Dobra po konsultacji na sb Akcept
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk0/0boskie triki i czary mary  R0te38  (0/0)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Pon Gru 15, 2014 7:49 pm
no to ja tyż akcept... w sumie czemu by nie... tak żeby nie było już żadnego ale....
Kanade
Kanade
Ciasteczkowa Bogini
Liczba postów : 715
Data rejestracji : 29/10/2012


Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk1000/1000boskie triki i czary mary  R0te38  (1000/1000)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Sro Sty 07, 2015 11:28 pm
1.Kaedokenen
2. Technika bojowa
3. Opis: Bogini poprzez swoją miłość do wszechświata i istot go zamieszkujących daje im nadzieję w postaci duchowego wsparcia.
4. Wymagania: 1 i 2 poziom KI Felling. Kaio. Poziom techniki 1-70.000 PL(30 pkt treningowych), 2-80.000 PL(25 pkt.), 3-90.000 PL(20 pkt.)
5. Efekt:
Bogini skupia swoją moc, którą przelewa w wybraną przez siebie istotę.
1 poziom :
Wzmocnienie jednej(1) dowolnie wybranej statystyki o 20 pkt lub o 5% HP lub KI.
Można zwiększyć tylko jedną rzecz z powyższej trójki na turę. Co turę można zmienić wspomaganą cechę. Np. W 1 turze wzmacniamy szybkość, by w drugiej podnieść zdrowie, żeby w kolejnych skupić się na sile. Wspomaganie się nie kumuluje. Więc przenosząc skupienie na inną cechę to opuszczana traci wzmocnienie. Wzmocnienie można dokonać na jednej osobie na raz. Koszt: 30% KI na turę.

2 poziom:
Wzmocnienie dwóch (2) statystyk o 50 pkt lub o 10% HP i KI. Można stosować naprzemienne w podobnym przypadku jak poprzedni poziom tyle, że teraz można dokonywać łączenia. Można wzmocnić dwie statystyki, lub postawić na zdrowie i zwiększyć wytrzymałość i dodać bonus do HP. Ponownie można co turę zmienić wspomagane cechy, oraz wzmocnienia można dokonać na jednej osobie na raz. Koszt: 25% Ki ma turę.

3 poziom:
Wzmocnienie trzech (3) statystyk o 80 pkt lub o 20% HP i KI. Działa podobnie jak w poziom drugi z tym względem, że na turę można zmienić tylko dwie cechy, a nie trzy. Po za tym można wzmocnić już HP i KI oraz jakąś jedną cechę. Działa na dwie osoby naraz, z tym, że druga osoba otrzymuje połowę wzmocnienia. Użytkownik może wykonywać ataki fizyczne, lecz wzmocnienie w tym wypadku dotyczy jednej osoby i wynosi 75%. Koszt: 20% KI na turę.

6. Użycie: 2 razy na walkę co 6 tur.
7. Technika defensywna.
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk0/0boskie triki i czary mary  R0te38  (0/0)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Nie Sty 11, 2015 3:43 pm
moim zdaniem jest gites... masz akcepta.
Anonymous
Gość
Gość

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Nie Sty 11, 2015 8:31 pm
Ja bym jednak zaniżyła te punkty na 2 i 3 poziomie.
Zakładając - że rzucisz to 'zaklęcie' na kogoś o stałych przemianach (dajmy na to mnie), a ma mnożnik *10 to idzie 80*10 czyli 800 pkt w staty, a to dość spora ilość... z kolei nie fair byłoby tych mnożników nie brać pod uwagę.
W dodatku dałabym limit postu na ten bost.
Kuro
Kuro
Drobik
Drobik
Liczba postów : 1091
Data rejestracji : 29/05/2012


Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk0/0boskie triki i czary mary  R0te38  (0/0)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.db4evwer.com

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Nie Sty 11, 2015 9:44 pm
Moim zdaniem tu trzeba innego rozwiązania i musiałby an to zerknąć Reito lub Al.

Dodanie ptk nie ma sensu, bo jak zauważyła June u niej wychodzi 800, a np u mnie na SSJ byłoby 80 x 6,5 = 520. Hikaru ma jeszcze większy mnożnik, więc zdecydowanie boost musi być procentowy, a nie punktowy i bez mnożników.

Do tego dochodzą bardzo doże koszty utraty Ki na rundę i wydaje mi się, że wolałbym w tym miejscu mieć Ki na atak/technikę niż dostać boost. Moim zdaniem w tym momencie jest nieopłacalny.

Nie mam nic przeciw samej technice tylko trzeba ją mądrze zbalansować.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk2250/2250boskie triki i czary mary  R0te38  (2250/2250)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Pon Sty 12, 2015 4:27 pm
Zastosuj to samo rozwiązanie jakie ja wrzuciłem w mojej technice, którą muszę jeszcze poprawić nieco. Procenty, nie lubię ich ale one mają jedyne praktyczne zastosowanie w tym wypadku. Ponieważ nie tylko boost będzie wynikał z samej siły postaci na której użyjesz zdolności, ale i również wzmocnienie będzie zawsze adekwatne do poziomu pl (statów) osoby zaklętej.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
boskie triki i czary mary  9tkhzk1/1boskie triki i czary mary  R0te38  (1/1)
KI:
boskie triki i czary mary  Left_bar_bleue0/0boskie triki i czary mary  Empty_bar_bleue  (0/0)

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Nie Lut 08, 2015 11:45 pm
Ja tam nie widzę miejsca na TRZECI poziom. Chociaż już dwa poziomy w jednej technice mnie irytują, ale mniejsza o to, jeszcze tam dwa takie jakoś przełknę.

Wg mnie najlepsze rozwiązanie to np. +10% boosta. Czyli podobnie jak przy HP lub KI tak i statystyka dostałaby boosta 10%.

Kolejna sprawa jak długo ten boost działa? Bo wnioskuję po opisie, że praktycznie póki się Tobie Ki nie skończy?

Wg mnie koszt jest za duży, ale z kolei ograniczenie boosta do maksymalnie 3/4 tur. Koszt zmniejszyłbym do 20% w przypadku 1 poziomu i 15% w przypadku 2 poziomu.
Sponsored content

boskie triki i czary mary  Empty Re: boskie triki i czary mary

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito