Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki Hazard'a

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
5366/35775  (5366/35775)
Ki:
33255/33255  (33255/33255)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki Hazard'a   Wto Maj 27, 2014 9:46 pm

1. Nazwa - Zetsutaiteki shōheki (絶対的障壁) - Bariera Absolutna/Bezwzględna.
2. Rodzaj techniki - Fabularna.
3. Opis - Wojownik wykorzystuje znajomość 2 technik: Bakuhatsuha i Barierre; za pomocą pierwszej "rozdziela/rozciąga" Ki na danym terenie, by przy pomocy drugiej utworzyć na nim Barierę ochronną.
Tak to mniej więcej wygląda:
 

Bariera przyjmuje najbardziej pożądany w danym momencie kształt, z reguły figur przestrzennych. Doskonała do ochrony miast czy innych zasiedlonych terenów, gdy w pobliżu trwa walka dwóch potężnych wojowników, a nie chce się by ucierpieli mieszkańcy. To jak silna będzie zapora zależy od użytkownika, lecz nie jest ona niezniszczalna. Przez tego typu mur nie można przejść; nikt z zewnątrz nie dostanie się do środka (póki nie zniszczy przeszkody), ale też nikt wewnątrz bariery nie może opuścić terenu który ochrania. Wyjątek - Znajomość technik teleportacji - Kai Kai lub Shunkaido. Będzie stać i spełniać swój obowiązek, póki nie zostanie zniszczona, lub użytkownik jej nie odwoła.

4. Wymagania - Znajomość technik Bakuhatsuha oraz Barierre, 450 energii, 40 pkt. treningowych.

5. Efekt - Wytworzenie na danym terenie Bariery. Jej wytrzymałość zależy od tego, ile Ki włoży się w jej utworzenie (Wytrzymałość = dmg które trzeba zadać by ją zniszczyć, dotyczy zarówno ataków fizycznych jak i energetycznych). Na każdy pkt. Ki przypada 10 pkt. wytrzymałości, czyli przykładowo jeśli w postawienie bariery włoży się 1000 Ki, trzeba uderzyć z mocą 10 000 dmg by ją zniszczyć. W jej utworzenie można włożyć nie więcej niż 50% max. Ki. Techniki nie można użyć w trakcie walki by ochronić się przed atakiem przeciwnika!. Ograniczenie - po 10 turach bariera rozpada się.

6. Użycie - Raz w danej "sytuacji"/raz w danym temacie.
7. Technika - Fabularna.

NEXT



Poziom I 
 武器の増悪 (Buki no zoaku) Naostrzenie Broni
Rodzaj techniki - bojowa.
Opis - naostrzenie za pomocą własnej Ki dowolnej broni np. miecza. Staje się ona dzięki temu bardziej niebezpieczna i, co za tym idzie, zadaje więcej obrażeń.
Wymagania - Ki Feeling, telekineza, 20 pkt. treningowych.
Efekt - zwiększenie obrażeń, mnożnik do podstawowego dmg ataku fizycznego = *1,5/przy przemianach powyżej SSJ2, +1,5 do mnożnika transformacji. Czyli jak normalnie zadaje 100dmg, to teraz będzie 150. Koszt - 70% zadanego dmg, oczywiście za każdy atak. 
Użycie - max. 5 tur, raz w walce.Technika - ofensywna, fizyczna

Poziom II
武器の作成 (Buki no sakusei) - Utworzenie Broni
Rodzaj techniki - bojowa.
Opis - utworzenie z własnej Ki broni - energetyczne miecze, kastety, kije - cokolwiek. Wymagania - Ki Feeling, telekineza, 40 pkt. treningowych.Efekt - zwiększenie obrażeń, mnożnik do podstawowego dmg ataku fizycznego = *2/przy przemianach powyżej SSJ2, +2 do mnożnika transformacji. Koszt - 50% dmg, za każdy atak.
Użycie - max. 3 tury, raz w walce.
Technika - ofensywna, fizyczna.
Powrót do góry Go down
 
Techniki Hazard'a
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» TEST FIGHT: Riki-nameczanin vs Hazard
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Własne Zaakceptowane-
Skocz do: