- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Techniki Hazard'a
Wto Maj 27, 2014 9:46 pm
1. Nazwa - Zetsutaiteki shōheki (絶対的障壁) - Bariera Absolutna/Bezwzględna.
2. Rodzaj techniki - Fabularna.
3. Opis - Wojownik wykorzystuje znajomość 2 technik: Bakuhatsuha i Barierre; za pomocą pierwszej "rozdziela/rozciąga" Ki na danym terenie, by przy pomocy drugiej utworzyć na nim Barierę ochronną.
Bariera przyjmuje najbardziej pożądany w danym momencie kształt, z reguły figur przestrzennych. Doskonała do ochrony miast czy innych zasiedlonych terenów, gdy w pobliżu trwa walka dwóch potężnych wojowników, a nie chce się by ucierpieli mieszkańcy. To jak silna będzie zapora zależy od użytkownika, lecz nie jest ona niezniszczalna. Przez tego typu mur nie można przejść; nikt z zewnątrz nie dostanie się do środka (póki nie zniszczy przeszkody), ale też nikt wewnątrz bariery nie może opuścić terenu który ochrania. Wyjątek - Znajomość technik teleportacji - Kai Kai lub Shunkaido. Będzie stać i spełniać swój obowiązek, póki nie zostanie zniszczona, lub użytkownik jej nie odwoła.
4. Wymagania - Znajomość technik Bakuhatsuha oraz Barierre, 450 energii, 40 pkt. treningowych.
5. Efekt - Wytworzenie na danym terenie Bariery. Jej wytrzymałość zależy od tego, ile Ki włoży się w jej utworzenie (Wytrzymałość = dmg które trzeba zadać by ją zniszczyć, dotyczy zarówno ataków fizycznych jak i energetycznych). Na każdy pkt. Ki przypada 10 pkt. wytrzymałości, czyli przykładowo jeśli w postawienie bariery włoży się 1000 Ki, trzeba uderzyć z mocą 10 000 dmg by ją zniszczyć. W jej utworzenie można włożyć nie więcej niż 50% max. Ki. Techniki nie można użyć w trakcie walki by ochronić się przed atakiem przeciwnika!. Ograniczenie - po 10 turach bariera rozpada się.
6. Użycie - Raz w danej "sytuacji"/raz w danym temacie.
7. Technika - Fabularna.
NEXT
2. Rodzaj techniki - Fabularna.
3. Opis - Wojownik wykorzystuje znajomość 2 technik: Bakuhatsuha i Barierre; za pomocą pierwszej "rozdziela/rozciąga" Ki na danym terenie, by przy pomocy drugiej utworzyć na nim Barierę ochronną.
- Tak to mniej więcej wygląda:
Bariera przyjmuje najbardziej pożądany w danym momencie kształt, z reguły figur przestrzennych. Doskonała do ochrony miast czy innych zasiedlonych terenów, gdy w pobliżu trwa walka dwóch potężnych wojowników, a nie chce się by ucierpieli mieszkańcy. To jak silna będzie zapora zależy od użytkownika, lecz nie jest ona niezniszczalna. Przez tego typu mur nie można przejść; nikt z zewnątrz nie dostanie się do środka (póki nie zniszczy przeszkody), ale też nikt wewnątrz bariery nie może opuścić terenu który ochrania. Wyjątek - Znajomość technik teleportacji - Kai Kai lub Shunkaido. Będzie stać i spełniać swój obowiązek, póki nie zostanie zniszczona, lub użytkownik jej nie odwoła.
4. Wymagania - Znajomość technik Bakuhatsuha oraz Barierre, 450 energii, 40 pkt. treningowych.
5. Efekt - Wytworzenie na danym terenie Bariery. Jej wytrzymałość zależy od tego, ile Ki włoży się w jej utworzenie (Wytrzymałość = dmg które trzeba zadać by ją zniszczyć, dotyczy zarówno ataków fizycznych jak i energetycznych). Na każdy pkt. Ki przypada 10 pkt. wytrzymałości, czyli przykładowo jeśli w postawienie bariery włoży się 1000 Ki, trzeba uderzyć z mocą 10 000 dmg by ją zniszczyć. W jej utworzenie można włożyć nie więcej niż 50% max. Ki. Techniki nie można użyć w trakcie walki by ochronić się przed atakiem przeciwnika!. Ograniczenie - po 10 turach bariera rozpada się.
6. Użycie - Raz w danej "sytuacji"/raz w danym temacie.
7. Technika - Fabularna.
NEXT
Poziom I 武器の増悪 (Buki no zoaku) Naostrzenie Broni Rodzaj techniki - bojowa. Opis - naostrzenie za pomocą własnej Ki dowolnej broni np. miecza. Staje się ona dzięki temu bardziej niebezpieczna i, co za tym idzie, zadaje więcej obrażeń. Wymagania - Ki Feeling, telekineza, 20 pkt. treningowych. Efekt - zwiększenie obrażeń, mnożnik do podstawowego dmg ataku fizycznego = *1,5/przy przemianach powyżej SSJ2, +1,5 do mnożnika transformacji. Czyli jak normalnie zadaje 100dmg, to teraz będzie 150. Koszt - 70% zadanego dmg, oczywiście za każdy atak. Użycie - max. 5 tur, raz w walce.Technika - ofensywna, fizyczna |
Poziom II 武器の作成 (Buki no sakusei) - Utworzenie Broni Rodzaj techniki - bojowa. Opis - utworzenie z własnej Ki broni - energetyczne miecze, kastety, kije - cokolwiek. Wymagania - Ki Feeling, telekineza, 40 pkt. treningowych.Efekt - zwiększenie obrażeń, mnożnik do podstawowego dmg ataku fizycznego = *2/przy przemianach powyżej SSJ2, +2 do mnożnika transformacji. Koszt - 50% dmg, za każdy atak.Użycie - max. 3 tury, raz w walce. Technika - ofensywna, fizyczna. |
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|